Elikäs yksin lähdössä kesälomaksi reissuun tarkoituksenani mm. parantaa espanjan osaamistani. Onko tuolla "aitoa meininkiä" vai vain turisteja? Ja kannattaisiko olla nimenomaan Malagassa vai jossain muualla aurinkorannikolla mutta kuitenkin niin että Malagaankin kätevästi pääsee jos tulee tarvis?
Onko Malaga hyvä mulle
3
784
Vastaukset
- don luis
lähdössä malagan itäpuolelle pariksi viikoksi ja voin suositella sen suunnan paikkoja,joissa yleisesti on vähemmän ulkomaalaisia turisteja(espanjan sisämaassa asuvia paljonkin).hintataso esim ravintoloissa on halvempaa kuin malagasta länteen olevilla runsasturistisilla alueilla(torremolinos benalmadena marbella j.n.e.) bussiyhteydet pelaa hienosti ja halvalla joten ,ei ongelmia vaikkei elelisi ihan malagan lähitienoollakaan.itse käymme ostoksilla malgassa lauantaisin,vajaan tunnin bussimatkan päästä ja samalla saa annoksen paikallisten elämästä.majoituksia on netti täynnä joten rohkeasti etsimään, kun vielä espanja on jotenkin hallussa.
- apuavailla
Kyllä pärjäät suomella.Käyppäs katsomassa meidän kotisivuja,niillä matkan hinnoilla et pääse Suomessa kun korkeintaan Hesasta-Hyvinkäälle junalla.www.apuavailla.com
Moi!!
Hei minulla vuokrattavana yksiö fuengirolan rannalla upeilla maisemilla ja hienolla paikalla. 450e /kk heinä ja elokuuksi.
Pistä s-postia [email protected] jos kiinnostaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264