Elikäs yksin lähdössä kesälomaksi reissuun tarkoituksenani mm. parantaa espanjan osaamistani. Onko tuolla "aitoa meininkiä" vai vain turisteja? Ja kannattaisiko olla nimenomaan Malagassa vai jossain muualla aurinkorannikolla mutta kuitenkin niin että Malagaankin kätevästi pääsee jos tulee tarvis?
Vastaukset 3
- don luis
lähdössä malagan itäpuolelle pariksi viikoksi ja voin suositella sen suunnan paikkoja,joissa yleisesti on vähemmän ulkomaalaisia turisteja(espanjan sisämaassa asuvia paljonkin).hintataso esim ravintoloissa on halvempaa kuin malagasta länteen olevilla runsasturistisilla alueilla(torremolinos benalmadena marbella j.n.e.) bussiyhteydet pelaa hienosti ja halvalla joten ,ei ongelmia vaikkei elelisi ihan malagan lähitienoollakaan.itse käymme ostoksilla malgassa lauantaisin,vajaan tunnin bussimatkan päästä ja samalla saa annoksen paikallisten elämästä.majoituksia on netti täynnä joten rohkeasti etsimään, kun vielä espanja on jotenkin hallussa.
- apuavailla
Kyllä pärjäät suomella.Käyppäs katsomassa meidän kotisivuja,niillä matkan hinnoilla et pääse Suomessa kun korkeintaan Hesasta-Hyvinkäälle junalla.www.apuavailla.com
Moi!!
Hei minulla vuokrattavana yksiö fuengirolan rannalla upeilla maisemilla ja hienolla paikalla. 450e /kk heinä ja elokuuksi.
Pistä s-postia [email protected] jos kiinnostaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456