olen 36 2lapsen äiti kävin neurolokilla ei sulkenut pois ms odotan magnettikuvaukseen pääsyä pelotaa oireena 1,5v sitte eka kerran liikkeelle lähtiessä pettijalka se on aika ajoin uusinu paikat puutuu aika ajoin töiden jälkeen on väsyttäny hirmuisesti nyt lomalla ehtinyt nukkua pitempää niei oo niinpaljoa väsyttäny töissä on kyllä ollut aika lailla ressiä näköoireita ei oo ollut kertokaa ireistannne ja elämästä ms diagnoosin jälkeen miten pitkään pystyy liikkumaan nomaalisti
Ms tautiko
pelokas äiti
1
586
Vastaukset
- ms friikki
Mutten tiedä kuinka pitkään tosiaankaan! Näkö on jäänyt pysyvästi toisesta silmästä huonoksi ja kukaan ei pysty nykylääketieteessä ennustamaan seuraavaa pahenemisvaihetta!
Heikot olot tuttuja jo vuosien varrelta MUTTA!!!!!! EN olisi koskaan, SIIS MiNÄ halunnut etukäteen tietää koko diagnoosia! Parempi elämä oli ennen tätä,paitsi tietysti tuo näön huonontuminen mutta olis siihenkin vain valehdeltu syyksi joku silmätauti.
Edellen harrastan pyörilyä,mutten saa niin paljon ehkä irti kuin ennen,nooo tietysti ikä 43 voi jotain aiheuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482298Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1451863Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.571851Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1071446- 261258
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541130- 681065
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761038Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103861Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54857