Joku kyseli täällä PS:n koulutusta

Varautunut

Heti Kotkan PS:ä rupesi kehumaan kuinka Arkadian mäen jäsenellään on mikäkin koulutus.

Mutta. Mutta mikäs se kotkan PS:N jäsenten koulutus onkaan, siintä he itse eivät mainineet mitään.

Kotkan PS:n jäsenten kouluts on sitä luokkaa, jota he eivät itse kehtaa paljastaa.

No me kotkalaiset olemme kyllä huomanneet heidän puutteensa ja siksi osaamme heihin suhtautua suurella varauksella.

13

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun kerran joku on kiinnostunut.
      Ylpeänä ilmoitan, että minut on koulutettu työkaluviilaajan jaloon ammattiin.
      Puheet voivat olla sitä sun tätä mutta peukalo ei ole keskellä kämmentä.

    • + / - 0

      Jos sittenkin ihan kaikella ystävyydellä "puhuisit"vain omasta puolestasi.

    • yli oppilas

      Koulutettujakin löytyy.

      Hyvää Juhannusta,syökää hyvin .Toivotan hyviä ruokailuhetkiä kaikille Kotkalaisille kunnallispolitiikassa mukana olleille.

      ......PONNA PETIIT....

    • Arto Hirvonen

      Jankuttaja vähän käytännön koulutusta. Tässä vastaus. Perussuomalaisissa on niin järjestöpolitiikassa kenttätasolla, kuin eduskunnassakin maan parhaat voimat. Emme vouhota siitä kirjasta opittua toisten sanomaa. Jaamme työväestön osaamisen sinne minne eniten sitä tarvitaan.
      Yksi esimerkki
      Kotkassa pitäisi olle kaupungimhallituksessa Kotkan parhaat johtavat luottamusmiehet, jotka pitäisi sillä lukemisen tasolla osata tulkita oikein käräjäoikeuden velvoittamaa päätöstä Asko Kervisen asiassa.

      Hallitukseen on lisätty lain tuntemusta ja koulutuspohjaa valtuuston puheenjohtajisto valvomaan kaupunginhallitusta omalta osaltaa, että siellä noudatetaan eduskunnan säätämiä lakeja. Joukossa on myös nykyinen lain säätäjä jolla on ensikäden tietoa miten lakia ja käräjäoikeuden päätöstä on noudatettava.

      Tämä kaupungin kerma menee kaupunginlakimiehen taakse ja kuorossa huutaa ei meidän lukeneiden valtaapitävien tarvitse noudattaa käräjäoikeuden päätöstä. Meillä on ihan äänestäjien yläpuolella olevat omat lai joita noudatamme sokeasti emmekä noudata käräjäoikeuden päätöstä hävittää vääriä ja valhellisia AK asiakirjoja.

      Tässä nähdään se Kotkalainen koulutustaso kaikessa karmeudessaa poliittisesta puolueesta riippumatta edusti se yritystä, eduskuntaa, pääluottamusmiestä, kuin työmiestä. Koulutus ei ole tuonut lain kunnioitusta heille.

      Ainoana tuossa porukassa on Jorma-Kalevi Merivirta joka noudattaa eduskunnan säätämiä lakeja.

      Arto Hirvonen PS

      • Tyhjä pää tyhjä

        Et muuten Arto kertonut vieläkään mikä on sinun opin taso?
        Puheistasi päätellen olet kaikkien alojen tohtori.

        Jos sinä olet kaikkien alojen tohtori, niin silloin me uskomme sinua, muuten sinä voit lopettaa ton tyhmän jauhamisen ja keskittyä asioiden hoitamiseen mihin sinun koulutus riittää!


    • pikkuserkku Z

      Juho opiskeli aikanaan kasvatustiedettä mutta jätti muistaakseni apron jälkeen kesken ja suuntasi työelämään duunariksi. Muunmuassa haudan kaivajana oltiin hetki samaan aikaankin.

      • Paras Fiilari

        koulutukseltaan ylioppilas ja mielenterveyshoitaja. Lisäksi hän on sen verran fiksu mies, että osaa kysyä minulta, jos ei jotakin ymmärrä!

        Minun koulutukseni
        - keskikoulu vuonna 1969
        - rakennusmestari v. 1976
        - kauppateknikko v. 1983
        - rakennusinsinööri v. 1997
        - Kymenlaakson ammattikorkeakoulun ATK-jatkokoulutus v. 1997 (600 tuntia)
        - Lappeenrannan teknillien korkeakoulun laatukoulutus v. 1995
        - Helsingin yliopiston Venäjän ja Itä-Euroopan koulutus, 20 opintoviikkoa v. 2000
        - Helsingin yliopiston ja Kauppakorkeakoulun yhdessä järjestämä Venäjän kaupan erikoiskoulutus v. 2002

        EIKÄ SIINÄ KAIKKI! Mutta kyllä noillakin jo pärjää!


      • Maamyyrä.

        Se on kova saavutus,että on päässyt sisään yliopistoon.Ihan eri asia kuin nää metsolan korkeakoulut.


    • todentotta

      Montahan kertaa yksi on tullut esille "rakennusala, muuraus ja laatoitus jne" Monta kertaa on tullut nuohoojan koulut ja muut, vittu että olette aaseja koko suomi24 kotkan porukka, aina etsimässä jotain millä länkyttää turpaa, ja ei koskaan kasvotusten aina vaan tällä palstalla miksi?

      • Toten totta

        On ihmisiä jotka ei ole olleet näillä sivuilla koko ikäänsä, niin kuin sinä arvon lapsonen. Siksi kaikki ei tiedä mikä on kenenkin koulutus. Vain heidän suunsa on tullut tunnetuksi.

        Kielestä ja suusta päätellen nim. toden totta on lapsonen tai lapsen mielinen!


      • Alalla ollut

        Nuohoojan hommasta tietojen mukaan potkittiin pihalle kesken oppisopimuksen ja syytä en viitsi nyt ainakaan kertoa, mutta se tiedetään. Se on semmoinen vähän arka asia.


      • Eeva.Salenius
        Alalla ollut kirjoitti:

        Nuohoojan hommasta tietojen mukaan potkittiin pihalle kesken oppisopimuksen ja syytä en viitsi nyt ainakaan kertoa, mutta se tiedetään. Se on semmoinen vähän arka asia.

        Lasten ja nuorten kasvatukseen ja -hoitoon erikoistunut olen minä.


      • Kunnioittamaa
        Eeva.Salenius kirjoitti:

        Lasten ja nuorten kasvatukseen ja -hoitoon erikoistunut olen minä.

        Vastausta tuli.
        Wontten vastaus lämmitti suunnattomasti tavallista duunaria, sekä Salenius ilman sen suurempia kikkailuja heitti kunnioitettavan ammatin.
        Kynänpyörittäjiä en sen suuremin pidä arvossa suuressa, kuten huomannee.

        Alkuperäisen kysymyksen asettaja, voisi ehken hivenen vähemmin pyörittää sillä kynällä kutrejaan ja katsoa mitä itse on saanut aikaiseksi ja toki saa siitä myös meille kertoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe