"Muna" johtimet kipeät!

En nyt tiedä miten tätä kuvailisin mutta olen siis harrastanut seksiä naisystäväni kanssa ekaa kertaa kortsulla. Ja olen huomannut että aina seksin jälkeen virtsaputkeni/siemenjohtimet alkavat särkeä. Myös liveää kutinaa ja puristuksen tunnetta on esiintynyt. Olemme myös käyttäneet liukastevoidetta jota olen laittanut hiukan kumin sisälle (alkanut hankaamaan ilkeästi!) .. olisiko sitä voinut mennä virtsaputkeen ja täten aiheuttanut tälläistä?

Samanlainen oire tulee kun olen lauennut liian monta kertaa pienen ajan sisällä. Alkaa vihlova kipu johtimissa ja kiveksissä. Tätä tosin ei ole pitkään aikaan ilmennyt.. nyt kun kumia olemme käyttäneet on tullut outoa oireilua. Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa mistä tälläinen voi johtua. Testeissä on käyty ja hiivasientä yms. se ei ole.

Pitänee hankkia toinen ehkäisy jos tämä jatkuu. Menee seksihalut ihan kokonaan kun kauhea kipu jatkuvasti. Naisystävä myös maininnut seksin aikana tuntemastaan kirvelystä ja jälkeenpäin tulevasta kutinasta ja kivusta virtsata. En löytänyt googlesta muuta kuin naisten kysymyksiä samankaltaisista oireista.

Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen ja hyvää Juhannusta!
3792
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

olet laittanut liukkaria kondomin SISÄLLE??!!

Äänestä
  • Johan sen kirjotin tuossa.. että alkaa hankaamaan esinahkaa rikki muuten. Eka kerran laitoin. Voiko nuo oireet johtua siitä?

    Äänestä

  • APAP kirjoitti:

    Johan sen kirjotin tuossa.. että alkaa hankaamaan esinahkaa rikki muuten. Eka kerran laitoin. Voiko nuo oireet johtua siitä?

    liian vähästä seksistä johon elimistö ei ole tottunut,ens alkuun 5-6krt päivässä pikapano siitä se lähtee

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kumeille allerginen? kirjoitti:

En nyt tiedä miten tätä kuvailisin mutta olen siis harrastanut seksiä naisystäväni kanssa ekaa kertaa kortsulla. Ja olen huomannut että aina seksin jälkeen virtsaputkeni/siemenjohtimet alkavat särkeä. Myös liveää kutinaa ja puristuksen tunnetta on esiintynyt. Olemme myös käyttäneet liukastevoidetta jota olen laittanut hiukan kumin sisälle (alkanut hankaamaan ilkeästi!) .. olisiko sitä voinut mennä virtsaputkeen ja täten aiheuttanut tälläistä?

Samanlainen oire tulee kun olen lauennut liian monta kertaa pienen ajan sisällä. Alkaa vihlova kipu johtimissa ja kiveksissä. Tätä tosin ei ole pitkään aikaan ilmennyt.. nyt kun kumia olemme käyttäneet on tullut outoa oireilua. Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi kertoa mistä tälläinen voi johtua. Testeissä on käyty ja hiivasientä yms. se ei ole.

Pitänee hankkia toinen ehkäisy jos tämä jatkuu. Menee seksihalut ihan kokonaan kun kauhea kipu jatkuvasti. Naisystävä myös maininnut seksin aikana tuntemastaan kirvelystä ja jälkeenpäin tulevasta kutinasta ja kivusta virtsata. En löytänyt googlesta muuta kuin naisten kysymyksiä samankaltaisista oireista.

Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen ja hyvää Juhannusta!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu