tänään aloitan 4 päivän juomaputken kavereiden kanssa kämpälläni. musa soikoon ja juoma virratkoon aamun tunneille asti. jussina saa ryypätä ja möykätä koska se kuuluu asiaan. jos jotain hikipinkoa häiritsee, niin menkööt mökillensä tai jotain jep.
juhannus juhlat
4
179
Vastaukset
- Tykkään Poliisista
naapurisi voi vaatia kotirauhaa itselleen oli sitten juhannus tai joulu, ei se oikeuta ketään häiritsemään naapureitaan vaikka olisi millainen juhla tahansa. Hiljaisuus aika on hiljaisuus aika ja sitä et voi muuksi muuttaa. Toivottavasti naapurisi soittavat Poliisin teitä rauhoittamaan jos möykkäätte siellä yö aikaankin, niin saavat sitten todisteet teitä vastaan kun hankkivat sitä varoitusta tai häätöä, riippuen monesko kerta on kyseessä. itse ainakin soittelen Poliisit jollen saa yöllä nukkua ja melutaan, heillä on velvollisuus, lakiin perustuen, suojella ihmisten kotirauhaa joka ikinen päivä ja yö.
Menkää te muualle häiriköimään ette voi vaatia että kaikilla olisi mökkipaikka teidän möykkänne pakoilemiseksi. Olet kovasti väärässä jos tosissasi oletat sellaista.
Onneksi täällä Suomessa on vielä kunnollinen ja lainkuuliainen ja lahjomaton Poliisi auttamassa ihmisiä hädässään.- snapsiii
MÄ TUUN KANS!
- Neuvova täti
Ei viinaa tule juoda humalahakuisesti, vaan sitä on tarkoitus ihan pikkuisen maistella ja nauttia. Jokainen meistä telluksen tallaajista, niin sinä kuin minäkin, ovat juoruakkoja. Mutta ylijäämäviinat minä kaadan aina seuraavana aamuna lavuaarista alas, niin pysyy sitten miehenikin raittiina. Päivät ja yöt minä pidän miestäni silmällä, ettei vaan viina vie ja käy niin kuin kaikille muille!!!!
- fuunis
Eihän mies ole raitis jos kerran viinat joudut kaatamaan pois. Sehän sen todellisen raittiuden tunnusmerkki on että pystyy pitämään puoli täysiä viskipulloja kaapissa ilman että rupeaa himottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212322
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4262179Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971186Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13985- 45819
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16787Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109786Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167717Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33705