Mulla on tällaisia oireita:
- hengenahdistuksen tunnetta (keuhkoja "puristaa", uloshengityksellä varsinkin)
- stetoskoopillla lääkäri kuuli vinkumista keuhkoista
- hengästymistä
- uupumista (se voi johtua muustakin)
- kipua "keuhkojen" alueella
Nämä on todettu:
- koivun siitepölyallergia
- oireet jatkuvat, vaikka koivun siitepölykausi on ohi
- PEF on 380
- keuhkokuva normaali
-crp normaali
- avaava astmalääke ei auta
- hoitava astmalääke ei ole tehonnut 2 vk:n käytön jälkeen (ehkä se tehoaa 4 viikon jälkeen), lisänä aloitin Asteconin (montelukast)
- nyt mietin, olisiko kyseessä refluksitauti ja alkava astma/ astmaattiseksi muuttunut allergia
Mikä mua vaivaa?
6
488
Vastaukset
- paranemisia
Todennäköisesti sinua vaivaa allergia ja rapakunto. Aloita kuntoilu vähintään 4 kertaa viikossa 2 h kerta niin veikkaisin sinun olevan terve vuodessa.
- helpotusta
Hei,
teen akupunktiohoitoja ja sillä saa usein välittömän helpotuksen hengittämiseen ja ahdistamisen tunteeseen. Kun tauti on alussa silloin yleensä saa nopean avun! Nettisivuni ovat www.akupunktiohelsinki.fi.
T. Irina Havaste- helpotusta
palvelin ei jostain syystä toimi mutta sivut löytyvät tämän alta www.irinahavaste.fi/akupunktio
- Allergikko
lemmikkejä? jos on niin olet allerginen niille? tai jokin pölyallergia? Onko oireita vain tietyssä paikassa vai aina ja koko ajan?
- st1978
olisiko kylkiliuu katkennut ja keuhkot saaneet osuman. Vaurio on tilapäinen....
- refluksikko
poisulkemiseksi pyydä 24h PH mittaus, joka paljastaa ainakin nestemäiset nousut.
Ja sitä ennen muutaman kuukauden salpaajakuuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399