Eli, minulla menee ahdistuneisuuteen/paniikkihäiriöön opamox, aamulla 15 mg, iltapäivällä 15 mg ja ennen nukkumaanmenoa 30mg...
Alkoholia en ole käyttänyt 2 vuoteen, kuitenkin nyt ajattelin, että jos huomenna yhden lonkeron nauttisin, niin voiko siitä olla haittaa, ja paljonko pitää olla taukoa lääkkeenottamisen ja lonkeron välissä? Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata?
Opamox ja lonkero. Auttakaa?
3
1667
Vastaukset
- juhannusneit0
Terve. en suosittele heti lääkkeen alotettua vaikuttamaan alkaa juoda. Oota tunti kaks.
Ei yks juoma varmasti kummosempaa tee,mut juo ainankin se rauhallisesti!tai saat pikakännin. Mut voi käydä nukuttamaan sen juotua.- farmakos
Jos otat greippimehua sisältävää greippilonkeroa ja opamoxia niin greipin ainesosat hidastaa opamoxin metabolisaatiota elimistössä koska greippimehu toimii sytokromi P450 CYP3A4 inhibiittorina lisäten sen biosaatavuutta.
- voihan opamox
Just joo, voit ottaa sen opamoxin ja juoda rauhassa koko laatikollisen sitä lonkeroo,ei vaikuta, ehkä krapula on lievempi ja siihen voit taas vetää opamoxin ja paikka pancodin tai jotain niin helpottaa. Se opamoxi ei todellakaan oo mikään erikoinen tapu........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501