Onko olemassa markkinoilla pyöreää muuripataa jonka tilavuus olisi 50l (Halk.500mm)?
Pienen tilan takia normi 80litrainen (pyöreä 600mm) ei mahdu ja lämpimän veden tarve ei ole niin suuri.
Olen nänhyt vain neliskanttisia 50l:n patoja. Sellaisen sijoittaminen ei onnistu omaan saunaan mitoituksen takia. Pyöreän voisi kääntää jolloin hormiliitos onnistuisi huomattavasti helpommin sen lisäksi että pyöreä muoto edesauttaisi tilankäyttöä koska suuluukun voi sijoittaa helpoimmalle paikalle.
Löytyykö mistään vai pitääkö tehdä itse?
Ensisijaisesti en tarvitse kiuasta sivusäiliöllä vaan nimen omaan 50l:n erillisen padan.
Kiuas ja pata ovat rinnatusten lauteiden edessä ja puiden lisääminen on hiukan vaikeaa ahtauden takia. Kiuas on jo mietitty mutta pata pitäisi löytyä ja juuri pyöreä muoto olisi tärkeää hormiliitoksen ja käytännöllisyyden takia.
Juhannusta vaikka vastausta ei löytyisikään!
Pieni muuripata
löytyykö?
4
1350
Vastaukset
- O
Harvialta löytyy 50:n litran pyöreä pata. Ei ole tosin kuin muutaman sentin kapeampi kuin 80:n litran pata.
- O?
Taisi olla vanha esite mitä katselin, uusin harvian 50:nen ei ole pyöreä. Vain 80 on pyöreä.
- Narvi pata
Löytyy 520 mm
- Mökköläinen
Harvia pata 50L, leveys vain 435mm, syvyys 500mm, ulkovaippa rst, lasiluukku vakiona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835