64 bit takkuaa

debisti23

Olen yrittänyt asentaa 64 bittiseen debianiin acroreadia tosi huonolla mensetyksellä. Olisikohan palstalla sellaista persoonaa joka neuvoisi kuinka arcoread asennnetaan 64 bit squeezeen. olisin tosi kiitollinen neuvoista, kun on kipeä tarve acron käyttöön.

4

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xhGkYHDT6T

      Ongelmasi johtuvat varmaankin siitä että yrität käyttää rakenteilla olevaa testiversiota. Asenna vakaa versio eli Lenny.

      • debisti23

        Merkistystä onko versio lenny vai squeeze. Sillä on merkitystä onko kyseessä 32 vai 64 bittinen emo. Minulla on lennykin jos se sinua lohduttaa. Kiitti silti ja hyvää Juhannusta.


      • xhGkYHDT6T
        debisti23 kirjoitti:

        Merkistystä onko versio lenny vai squeeze. Sillä on merkitystä onko kyseessä 32 vai 64 bittinen emo. Minulla on lennykin jos se sinua lohduttaa. Kiitti silti ja hyvää Juhannusta.

        Kyllä vain on. Lenny on valmis. Squeeze on kokoamisvaiheessa. Se tarkoittaa että siinä on aina jotain rikki. Acroread pitäisi tosin löytyä debian-multimedia lähteestä kuten Lennyynkin.


      • debisti23
        xhGkYHDT6T kirjoitti:

        Kyllä vain on. Lenny on valmis. Squeeze on kokoamisvaiheessa. Se tarkoittaa että siinä on aina jotain rikki. Acroread pitäisi tosin löytyä debian-multimedia lähteestä kuten Lennyynkin.

        Aikansa kun kaivelee niin löytää. Löysin 64bittisen pdf-dokujen lukuohjelman ja pääsen tulostelemaan pdf-dokuja. On totta, että tämä squeeze on vielä jäädyttämättä, mutta minulla se on toiminut jo kuukauden ihan täysillä. siinä ei ole enään mitään sellaisia vikoja, jotka häirisisivät työskentelyä, en ole sellaisiin törmännyt vielä kertaakaan. Se mikä tässä härnää ja koskee yhtälailla lennyä on nimenomaan 64 bittinen emo, kun 64 bittisiä palikoita ei tahdo löytyä. Lisäksi tulee vastaan se mitä ikkunointia käytetään ja minulla on käytössä xfce4. Tässä tapauksessa sain toimivan pdf-luvun asentamalla kde-alustassa olevan >kpdf< palikan. kiitti kuitenkin kun jaksoit jauhaa tuosta kokoamisvaiheesta. Juhannusta !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe