Saattaa mennä aivan väärälle palstalle, mutta kysynpä kuitenkin;
Voiko ihminen olla allerginen oluelle?
Minä,mies 54v,perusterve,kun juon 2-3 pulloa olutta, alkaa aivastuttamaan oikein todella.
Niitä aivastuksia tulee 3-5 peräkkäin, muutaman minuutin päästä sama juttu, ehkä 10-15 minuutin ajan.
Olut on maistunut aina, mutta pärskiminen alkoi noin vuosi sitten.
Olut??
3
508
Vastaukset
saattaa aiheuttaa pärskimisesi. Pystytkö syömään ruisleipää, johon on lisätty mallasta?
- Kari Kaivuri
kalja on hyvää älä pilaa sitä bakteereilla eihän siitä nyt mitään tule kun pilaat sen miksi aivastat sinne kaljan sekaan pilaat hyvän oluen ei sinne nyt pärskiä sovi sisään sen pullon miksi teit sen hyvä mies, niin vanha ja kaljakin pitää pilata kaljan pilasit miksi, miksi pilasit kaljan? :(
- oluttupa
Perjaatteessa ei voi olla allerginen oluelle vaan jollekin sen aines osalle. Usein valmistetaan ohra vehnä eli vilja-allergia on mahdollinen.
Tuleeko aivastukset kaikilla oluilla vain vai tietyn merkkisillä esim. ulkomaiset makuoluet.
Allergian voisi aiheuttaa myös oluessa käytetyt mausteet kuten katajanmarjoja, inkivääriä, kuminaa, sahramia, korianteria, suomyrttiä ja on niitä muitakin riippuen oluesta.
On se hyvää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472