Heippa te kokeneet Turkin matkailijat ! Kumpaa kohdetta( Alanya vai Side) suosittelisit perheelle, jossa lapsia ( 2-14v) . En osaa päättää .Haluaisimme matkaltamme aurinkoa, rentoutumista, pieniä nähtävyyksiä ja shoppailua. Hotellilta odottaisimme lapsiystävällisyyttä ja aktiviteetteja lapsosille . Onko ehdotuksia ;) Kiitos jo etukäteen vastanneille !
Side vai Alanya ?
5
2438
Vastaukset
- turkkiin uudelleen
tulimme juuri viime lauantaina sidestä, joka oli erittäin mieluisa paikka. halpoja vaatteita ja kenkiä sekä hyvä palvelu. olimme semoris-nimisessä kolmen tähden hotellissa, joka oli luokitustaan parempi. ko. hotellin läheltä löysimme koko matkan halvimmat ostoskojut ja erittäin asiallisen palvelun. koruostokset kannattaa tehdä siden vanhassa kaupungissa, josta saa hinnoiltaan hyviä ja laadukkaita 14 sekä 18 karaatin koruja. kuuma oli...48 astetta, joten juotava on paljon. turkkilainen sauna sekä hieronta oli mahtava kokemus 20 eurolla. rannalla aktiviteetteina liitovarjoilu, jonka hinnasta ei tietoa, sekä vesiskootteri , joka maksoi 35 euroa 15 min. miesten parturi maksoi 10 euroa. joka paikassa kannattaa tinkiä ja esim. taxin hinta kannattaa sopia etukäteen...siden alueella 5 euroa, menit minne vaan. suosittelen lämpimästi
- greg0r
Suosittelen ehdottomasti ennemmin Sideä. Rauhallinen ja lapsiystävällinen paikka.
- mama78
Minulla ei kokemusta Alanyasta..mutta olimme (2aik. 2lasta) viime kesänä Sidessä ja tykättiin todella paljon! Rauhallinen, pienehkö paikka mutta silti nähtävää riittää ja shoppailu mahdollisuuksiakin on! Aivan ihana!!
Me asuimme Blue Star Side Hill hotellissa ja sekin oli tosi kiva..suosittelen! - 2.7. Sideen
Ruokapaikkoja?
- Vasta ollut
Molemmissa olen käynyt. Alanyassa 3 kertaa ja Sidessä kerran. Molemmat ovat hyviä. Sideen tykästyin tosi paljon. Siellä tutustui paremmin paikallisiin. Liikuimmekin heidän kanssaan iltaisin ja näimme hienoja paikkoja, rantoja, ravintoloita jne. Suomalaisia ei oikein näkynyt missään. Eräs ravintolanomistaja näki ekan kerran suomalaisia kuulema. Sideen mennään kyllä uudelleenkin. Majoituimme Catty Garden- nimisessä hotellissa ja otimme retkiä viereisestä paikallisesta matkatoimistosta. Oli tosi hyvä palvelu siellä. Ilmaisia juomia, hauskaa ja tosi vieraanvaraista seuraa ja ilmainen netti milloin vain! Matkatoimiston omistaja lupasi käyttöömme oman huvilansa, jos vielä Sideen eksymme:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170