Mikäs siinä on kun viheltelen kanarialinnulleni vaimeasti niin se yrittää nokkaista minua? Lisäksi jos häkin kaltereiden läpi viheltelen niin se saattaa myös levitellä siipiään ja pitää nokkaansa auki koko ajan, välillä päästellen kovan PI-äänen. Onkohan sillä vihamielinen vai ystävällinen asenne minuun? Muuten se on "semikesy", ei varsinaisesti pelkää minua mutta ei välitä juurikaan sormella istumisesta tms. Laulu-uransa tähden uskon kyseessä olevan uroskanaria, ikää jotain 2½-3 vuotta.
Ystävällinen vai vihamielinen ele?
saltimbocca
1
496
Vastaukset
- Eläin ekspertti
Myy lintusi se alkaa hankalaksi.itselläkin on kokemusta siitä.Minulla oli 2 lintua.molemmat alkoivat hankaliksi.Toinen lopulta karkasi toisen jouduimme myymään.Myy siis lintusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti129722- 55616
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 40494
- 55485