tätä,tekisi mieli antaa periksi...ja lähteä vaan....ite oon 40 vähän päälle,ukko 60 ja alzheimer....mikä elämä ,miten tätä eläisi....lapsikin on...tuntuu ,että kaik on mennyt ja ei jaksa enää...Miehellä nopeasti etenevä alzheimer,puhe ja logiikka jo takkuilee,mikä muisti missä...sekin katoaa päivittäin...en jaksa,jos laittais johonki hoitoon...sitten taas paha mieli...en jaksa...joskus tekis mieli ottaa auto ja täräyttää johonki puuhun,ei tarvis taistella ja miettii enää....kaik on ment,alzheimerin myötä ,elämä ystävä,elämä...ja elämä...
en jaksa
6
705
Vastaukset
- as
jos vain saat jonnekin, sitten jaksat hoitaa itsesi kuntoon.
- Kintut alle
Ei ole järkevä ajatus tehdä itsellesi vahinkoa.Kuka lapsesta huolehtisi.Tilaa aika lääkärille ja kerro tilanteestasi ja ettet voi hoitaa miestäsi.Muuta pois lapsinesi.Ketään ei voida pakottaa hoitamaan ketään.Lapsesi kannalta tilanne pahenee,koska alzheimeriin sairastunut voi tehdä vaikka mitä.Olen nähnyt kuinka kiltistä ihmisestä tulee vihamielinen ja saattaa käydä käsiksi ilman mitään asiaa.Sairaus kestää kauan.Hukkaat oman elämäsi.Kerro miten sinulla menee...jatkossa.
- nurse.
puolisosi omaishoitaja?
- väsynyt hoitsu
olen omaishoitaja...kaikesta huolehdin nykyään...välillä meni paremmin,itelläkin...mut taitaa masennus tulla,kun ei jaksa mitään.....vaikka itse olen 20v hoitanut työkseni vanhuksia,niin nyt taisi tulla seinä vastaan...heh,miten hassua,olla nyt omaishoitajana
- miehen kysymys?
raskasta mutta onneksi Sinulla on lapsi, jolle voit elää, se antaa voimaa. Voitko saada jonkun tuuraamaan Sinua päiväksi tai pariksi, tai viedä hänet hoitoon tilapäisesti, että saat vetää henkeä, käydä lapsen kanssa jossain?
- väsynyt hoitsu
mie oon...joskus mietin onko todella pakko olla omaishoitaja ,jos ei halua...eihän puolisoni ole enää sama ihminen...en tunne enää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778