en jaksa

väsynyt hoitsu

tätä,tekisi mieli antaa periksi...ja lähteä vaan....ite oon 40 vähän päälle,ukko 60 ja alzheimer....mikä elämä ,miten tätä eläisi....lapsikin on...tuntuu ,että kaik on mennyt ja ei jaksa enää...Miehellä nopeasti etenevä alzheimer,puhe ja logiikka jo takkuilee,mikä muisti missä...sekin katoaa päivittäin...en jaksa,jos laittais johonki hoitoon...sitten taas paha mieli...en jaksa...joskus tekis mieli ottaa auto ja täräyttää johonki puuhun,ei tarvis taistella ja miettii enää....kaik on ment,alzheimerin myötä ,elämä ystävä,elämä...ja elämä...

6

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as

jos vain saat jonnekin, sitten jaksat hoitaa itsesi kuntoon.

• Kintut alle

Ei ole järkevä ajatus tehdä itsellesi vahinkoa.Kuka lapsesta huolehtisi.Tilaa aika lääkärille ja kerro tilanteestasi ja ettet voi hoitaa miestäsi.Muuta pois lapsinesi.Ketään ei voida pakottaa hoitamaan ketään.Lapsesi kannalta tilanne pahenee,koska alzheimeriin sairastunut voi tehdä vaikka mitä.Olen nähnyt kuinka kiltistä ihmisestä tulee vihamielinen ja saattaa käydä käsiksi ilman mitään asiaa.Sairaus kestää kauan.Hukkaat oman elämäsi.Kerro miten sinulla menee...jatkossa.

• nurse.

puolisosi omaishoitaja?

• väsynyt hoitsu

olen omaishoitaja...kaikesta huolehdin nykyään...välillä meni paremmin,itelläkin...mut taitaa masennus tulla,kun ei jaksa mitään.....vaikka itse olen 20v hoitanut työkseni vanhuksia,niin nyt taisi tulla seinä vastaan...heh,miten hassua,olla nyt omaishoitajana

• miehen kysymys?

raskasta mutta onneksi Sinulla on lapsi, jolle voit elää, se antaa voimaa. Voitko saada jonkun tuuraamaan Sinua päiväksi tai pariksi, tai viedä hänet hoitoon tilapäisesti, että saat vetää henkeä, käydä lapsen kanssa jossain?

• väsynyt hoitsu

mie oon...joskus mietin onko todella pakko olla omaishoitaja ,jos ei halua...eihän puolisoni ole enää sama ihminen...en tunne enää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8797
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      7
      3758
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1322
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe