Kukaan ei usko varmaan kun kirjotan että mua on psyk. hoito vaan kiduttanut eikä auttanut. Oon kärsiny ns ammattiauttajien, hoitajien, lääkäreiden, terapeuttien, lääkkeiden takia hyvin hyvin paljon. Pää on menny sumuun semmosesta kidutuksesta. Olen ollut pakkohoidossa ja kuntoutuskodissa ja semmonen vaan järkytti mut ja sai mut ihan sekavaan tilaan. Pää on menny sumuun, miten traumaattista et mut ollaan pakotettu väkisin olemaan sairaalassa ja kuntoutuskodissa missä mua kohdeltiin hyvin huonosti. Lääkkeetkin on vaan aiheuttanu mulle kärsimystä. Olen käyny pajalla jonka ois tarkotus kuntouttaa mua, mut mua ollaan vaan kiusattu siellä, mm matkittu ja sanottu mun kuulleen loukkaavia asioita. Pakkohoitoon oon joutunu vaikka en oo ollu vaarallinen, semmonen järkytti mut. Oli järkyttävää että mua ollaan painostettu lääkkeisiin joita en oo halunnu. Oon sanonu monta kertaa joskus et en halua lääkkeitä mitkä nostaa painoa ja silti mut yritettiin pakottaa syömään lääkkeitä mitkä lihottaa. En antanu periksi kiduttajille ja en suostunu eräisiin lääkkeisiin. Haluaisin tehä vaikka lehteen jutun siitä miten pahasti mua ollaan kidutettu ja kukaan tuskin uskoo mua, mut en valehtele ja kirjotan asiat just niin miten kaiken oon kokenu. Kuntoutuskodissa ohjaajat ja mun omaohjaaja kidutti mua henkisesti tosi pahasti, mua ollaan kiusattu. Yksityisyys ollaan tuhottu. Kuntoutuskodissa ollaan luettu mun päiväkirjoja ja sitten ollaan puhuttu kaikkee loukkaavaa niistä teksteistä. Pää on menny ihan sumuun siitä että mua ollaan kidutettu ihan. Miten voisin tehä lehteen jutun siitä miten mua ollaan kidutettu? Ketään ei sais kiduttaa mitenkään, mut mua ollaan kidutettu tosi tosi pahasti ja mua ois pitäny auttaa, mut mun elämästä tehtiin vaan yhtä helvettiä. Mut ollaan henkisesti nujerrettu, järkytetty ja tuhottu. Mun elämä on ihan pilalla. Joku auttakaa mua jotenkin?
Kidutus
5
381
Vastaukset
- qw
Olen usein ihmetellyt, miten nopeasti psyykkiset diagnoosit tehdään, kun fyysisiä ei tahdo saada millään. Olen tullut siihen tulokseen, että psyykkiset tehdään pelkkien mielipiteiden perusteella, jotka taas perustuvat muutamiin havaintoihin. Sitten aletaan syöttää kemikaaleja. Se on alistamista pahimmillaan.
Tuntuu, että jokaisen pitäisi pärjätä omillaan eikä ainakaan mennä valittamaan minnekään, koska seuraus sellaisesta pahimmillaan voi olla pakkohoito. Usein hoitajat itse olisivat enemmän hoidon tarpeessa kuin satunnaiset "potilaat".
En tiedä minne voisit ottaa yhteyttä saamastasi huonosta kohtelusta, mutta koeta ensiksi päästä pois sieltä "hoidosta". Sitten sinun on helpompi etsiä kanavia asioidessi julkistamiseen. - D.a.r.k.s.o.u.l
Olisi kyllä hyvä jos tuot asiat julki, olen joskus nähnyt jossain lehdessä vähän vastaavan jutun missä joku laitokseen joutunut kertoi kokemistaan vääryyksistä siellä. Oliskohan ollut seiska-lehdessä.
Ota yhteyttä lehtiin, esim. seiska,hymy,seura tai mitä niitä nyt onkaan,varmasti joku niistä tekee jutun. On kyllä jo korkea aika tuoda julkisuuteen suomen mielenterveyden hoidon todellinen tila.
Itse en ole koskaan joutunut pakkohoitoon/laitokseen, mutta lääkkeillä minuakin on "kidutettu",henkisesti painostamalla saatu niitä syömään. Tiedän millaista kärsimystä jo pelkästään lääkkeillä voidaan aiheuttaa.
http://masennus.nettisivu.org - .
tehnyt viralliset valitukset kärsimistäsi vääryyksiistä? Valviraan esim.
- _25
...on sekin kun ei saa nukuttua. Sairaalassa, jossa viimex olin kolme kk meinas tulla sydänkohtaus välinpitämättömyyden ja pakkohoion takia. Oon ollu kohta 8 vuotta hoidon piirissä. Avpuolen hoitajat on kyl asiallisia.
Oon varmaan nyttenkin lääkehumalassa. En jaksa syyttää ketään mutta sun tapauksessa on toimittu kyllä uskomattomalla tavalla. Miten sitäkään voi todistaa että sun pväkirjaa on luettu? Huonosti kohdeltu?
Kirjota Hesarin yleisöpalstalle. Lyhyehkö, napakka kirjoitus herättää mielenkiintoa. Vielä kun voisi todistaa kaiken oikeax....Käytä nimiä ja paikan nimiä, niin asia etenee... - juuu-u..
Kuule. Kirjoituksestasi saa ihan käsityksen, että kaikki olisivat sinua vastaan. Näin ei kuitenkaan ole. Ehkä siinä on pakko olla jokin syy, miksi olet tällaisessa hoitokierteessä. Joku mainitsi, että asiasta kannattaisi ilmoittaa Valviraan, jos uskot, että hoidon osalta on menetelty väärin.
Älä syö lääkkeitä, jos tiedät ettet niitä tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847