tekemistä isompien teinien kanssa?

vinkkejä kiitos

Hyvät vinkit nyt tarpeen! Kertokaa kokemuksia, mitä tehdä Tukholmassa TEINIEN kanssa?
Koko pvä aikaa (6-19), eli siinä ehtii yhtä sun toista.
Pikkulasten Skanssen tai Djurgårdenin akvariot ei enää kiinnosta.
Shoppailua tunti pari, mutta aamupväksi jokin muu tekeminen?
Kuninkaanlinna on jo nähty, samoin vasalaiva.

8

5075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32

Globen, ja siellä uutuusnähtävyys Skiview, jonka kyydissä voi nousta katselemaan Tukholmaa korkeuksissa. Sitten joku kiertoajelu laivalla - niitä löytyy monia erilaisia, ja Tukholma on kauneimmillaan mereltä. Me olemme lisäksi vierailleet teinien kanssa mm. armeijamuseossa Östermalmilla, samalla tulee kerrattua Suomen ja Ruotsin yhteistä historiaa.

• Hyppelijä
    • 13 v

Meillä aiotaan käyttää vanhaa hyvää konstia tulevalla viikolla: Tekniikan museo (jossa on kaikkea hauskaa kokeiltavaa, kuulemma) ja sen lisäksi vaikka Kaknäs-torni (hulppeat maisemat, sijaitsee museon lähellä) tai Kuninkaanlinna.

• joku teiniX

Parasta on SHOPPAILU teinien kaa KOKO päivä ei 2h riitä mitenkään!!! nii ja jäätelö baariin vois mennä tottaha toki. EI mtn museo hommaa ei me semmoset kiinnostuttu ollaxD

• Voodoo that you do

Riippuu toki hyvin pitkälti teinistä, kiinnostaako se shoppailu koko armaan päivän. Yksi monen ikäisiä kiinnostava vaihtoehto on Etnografisessa museossa tällä hetkellä pyörivä voodoo-näyttely (tai oikeastaan vodou-näyttely).
      http://www.etnografiska.se/smvk/jsp/polopoly.jsp?d=2467

• -tuitu

huvipuistoon ?

• kooklettaja

No enpä tiedä vinkkinä voit saada vinkkejä www.gratisistockholm.nu ja valitse sieltä barn/ungdom. Voit tietenkin selata läpi ne muutkin ja katsoa mikä kävisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe