on tänään NIMIPÄIVÄ ! tulkaa jo kiireenvilkkaa antamaan haleja ja pusuja sille..
Vastaukset 5
- kyllikki vm.38
tulossa ollaan.muistathan pestä haisevan jormasi ensin.viimekerrasta jäi niin paha maku suuhun,että vieläkin lentää laatta pelkästä ajatuksesta.
- OttO änki
kaikille ketkä kävi, ja niillekin ketkä ei... ei munkaa sitten tartte teitä muistaa...
- kyllikki vm38.
OttO änki kirjoitti:
kaikille ketkä kävi, ja niillekin ketkä ei... ei munkaa sitten tartte teitä muistaa...
suuret kiitokset mahtavista Jormanpäivä juhlista.Kivaa oli ,toivottavasti tapaamme vielä samoissa merkeissä.
Ps.jäiköhän tekarini sinne makkarin yöpöydälle? - Otto vaan taas
kyllikki vm38. kirjoitti:
suuret kiitokset mahtavista Jormanpäivä juhlista.Kivaa oli ,toivottavasti tapaamme vielä samoissa merkeissä.
Ps.jäiköhän tekarini sinne makkarin yöpöydälle?on tuossa jonkun muunkin hampaat kuin omani, lisäksi lasisilmä, ja kasa tena ladyjä, liekö sun?
- petzcu-45
Otto vaan taas kirjoitti:
on tuossa jonkun muunkin hampaat kuin omani, lisäksi lasisilmä, ja kasa tena ladyjä, liekö sun?
on mun ja lasisilmä(onko sininen?) on Hannun.
Terveisin Petteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556