Kuuntelin tuossa vanhalta kasetilta Mauno Kuusiston musiikkia. On upea ja persoonallinen, tunnistettava ääni ja hyvän-näköinen mies aikanaan. Tuli vain mieleen että missään ei kerrota hänen henkilökohtaisesta elämästään enkä ole koskaan kuullut siitä mitään. Tietääkö joku asiasta? Olen aina pitänyt hänen vaatimattomasta persoonastaan, liiankin vaatimaton siihen nähden miten upea artisti hän oli ja haluaisin tietää enemmän. Isäni piti todella paljon hänen musiikistaan mutta eipä tullut koskaan häneltäkään kysyttyä asiaa ja nyt on myöhäistä.
Kertokaa se minulle...
8
177
Vastaukset
Tykkään kans tosta Mauno Kuusistosta kovasti. Tosi hyvä-ääninen laulaja. Olen lukenut siitä kirjoitetun kirjankin, eli mulla olis aika paljonkin tietoa hänestä, mut en haluu muuta tolle Annulle vastata, kun on sen verran töykee mulkvisti aina ollut kommenteissaan mua ja mun suosikkiani kohtaan, joten kertokaa nyt te muut sitten sille tietoja tosta Kuusistosta.
- Annu.
Aika pässi kyllä olet. Itse olet vähintään yhtä paha mulkvisti kommenteissasi. Onko ihan pakko vastata tähän asialliseen kysymykseeni vaan vittuillaksesi? Jos olen mielestäsi mulkvisti niin tällä konstilla riitaa haastaen asia ei ainakaan korjaudu. Jätä mut ja asialliset! kirjoitukseni rauhaan!
Jos täältä löytyy asiallisia ja fiksuja vastaajia niin olkaa hyvä. Vaoin tietysti itsekin lukea kyseisen kirjan mut olisin halunnut just nyt sitä tietoa. - Annu.
Annu. kirjoitti:
Aika pässi kyllä olet. Itse olet vähintään yhtä paha mulkvisti kommenteissasi. Onko ihan pakko vastata tähän asialliseen kysymykseeni vaan vittuillaksesi? Jos olen mielestäsi mulkvisti niin tällä konstilla riitaa haastaen asia ei ainakaan korjaudu. Jätä mut ja asialliset! kirjoitukseni rauhaan!
Jos täältä löytyy asiallisia ja fiksuja vastaajia niin olkaa hyvä. Vaoin tietysti itsekin lukea kyseisen kirjan mut olisin halunnut just nyt sitä tietoa.Ja ihan vaan tiedoksesi että jos jostain kumman syystä kirjoittaisitkin jotain siitä niin usko huvikses että sun kirjoituksiasi en edes lukisi. Pyyhin niillä perseeni.
Harmi että tämä ketju meni tämmöiseksi yhden naikkosen takia.
- Hemuli Immelman
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&a=1885?s=s&g=4&ag=26&t=4&a=1885
Siinä on Mauno Kuusiston haastattelukin kuultavissa - ole hyvä
http://pomus.net/001797
Jotain hänestä mutta biografiaa tosin ei ole paljon. Vain jotain lapsuudesta.- Annu.
“Mauno Kuusiston laulusta puuttuu mahtipontisuus, mutta inhimillistä läheisyyden tuntua siinä on sitäkin enemmän. Hänen suosionsa ei perustu ylenpalttiseen tunteiluun, vaan siihen, että tulkinnoissa on aistittavissa taiteilijan rehellinen ja itsetehostuksesta vapaa kunnioitus esittämiään lauluja kohtaan“ (Ilpo Hakasalo).
Tuossa tuli sanottua se mitä itsekin hänen musiikistaan ja hänestä itsekin ajattelen.
Kiitos noista linkeistä. Kun palataan arkeen niin ryntään kirjastoon kyselemään tuota hänestä tehtyä kirjaa. - Annu.
Vai tarvitsee. Jos yhtään olet luku/ymmärrystaitoinen niin huomaat että tein asiallisen aloituksen johon tuo muija vastasi tyypilliseen tapaansa vittuillen. Eikö täällä saa edes kysyä tavallista asiaa ilman että saa paskaa niskaansa.
- ...
Voisit itse ostaa muijalles sellaisen, taitaisi olla tarpeeseen kun itselläs on selvästi ongelmia tuon asian kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350