Virheellistä? Kumpiko tieto oikeaa kun Satakunnan Poliisilaitoksen sivulta löytyy Luvian säiliöauto-onnettomuudesta seuraavan sisältöinen tieto:
"Rauman suunnasta ajaneet kaksi henkilöautoa oli törmännyt siihen. Jalankulkija ja yksi henkilöautoissa ollut loukkaantuivat vakavasti ja heidät on kuljetettu SKS:aan. Säiliöautosta levisi tielle lastina ollutta nestettä, josta ei vaaraa. "
Ja Satakunnan Kansan mukaan seuraavaa:
"Säiliöauto rusentui onnettomuudessa täysin. Siitä myös levisi tielle hengityselimille haitallista prosessinestettä, jota siivotaan parhaillaan."
Jos nyt siis lapset- taikka muutkin menevät kolaripaikalle uteliaisuuttaan katselemaan, kosketellen mahdollisesti tuota kyseistä maahan valunutta nestettä- taikka saavat sitä höyrystyneenä hengityselimiinsä ja se osoittautuisikin vaaralliseksi aineeksi. Onko poliisilaitos silloin vastuussa kun on kertonut ettei aineesta ole vaaraa?
Poliisinko tiedottaminen
22
426
Vastaukset
- Reccis Topi
Kyllä se paikka on jo siivottu ja kalkittu niin ettei edes sinun tahmatassuusi irtoa sieltä pöpöjä.
Onko sulla jutut jo noin vähissä? Eikö poliisi enää ota sinun tehtailemiasi rikosilmoituksia vastaan?- finnejä naamassa
itse ajoit 2krt paikan ohitse,ootpas utelias ja kaverillekkin soitit!
- von Lagerbom
Takavuosina Harjavallassa kaatui rikkihappolastissa ollut rekka ja kyllä sillä kohdilla haisi rikkihappo vielä monta viikkoa onnettomuuden jälkeen. Missään ei myöskään ole annettu tietoa julkisuuteen mitä tuo uutisessa mainittu prosessineste on. Kannattaisi muutenkin vähän miettiä ennen kuin käyttää kenestäkään idioottinimitystä, varsinkin ellei ole tietoa mitä tuo sanamukaisesti tarkoittaa.
- garden!
von Lagerbom kirjoitti:
Takavuosina Harjavallassa kaatui rikkihappolastissa ollut rekka ja kyllä sillä kohdilla haisi rikkihappo vielä monta viikkoa onnettomuuden jälkeen. Missään ei myöskään ole annettu tietoa julkisuuteen mitä tuo uutisessa mainittu prosessineste on. Kannattaisi muutenkin vähän miettiä ennen kuin käyttää kenestäkään idioottinimitystä, varsinkin ellei ole tietoa mitä tuo sanamukaisesti tarkoittaa.
Viettäsit lagerpummi, vaikka juhannuslomaa...
- von Lagerbom
garden! kirjoitti:
Viettäsit lagerpummi, vaikka juhannuslomaa...
Koska nuori, tuleva vaimoni ja lasteni äiti on mökillä vanhempiensa kanssa juhannuksen, joten minulla on hyvun aikaa nyt kirjoittaa tänne. Kuten varmaan olet laittanut merkille, en paljonkaan ole ehtinyt viime aikoina tänne kirjoittelemaan.
- Toivotaan parasta
von Lagerbom kirjoitti:
Koska nuori, tuleva vaimoni ja lasteni äiti on mökillä vanhempiensa kanssa juhannuksen, joten minulla on hyvun aikaa nyt kirjoittaa tänne. Kuten varmaan olet laittanut merkille, en paljonkaan ole ehtinyt viime aikoina tänne kirjoittelemaan.
että tulee uusi vaimo numero? pian kotiin ja lasikin on jo monesko? Kaikki eri muijan kaa, että noita naisia on helppo höynäyttää, vai mitä. Ei voi väittää, ettei sulla kiirettä pidä...
- lasikin voi
Toivotaan parasta kirjoitti:
että tulee uusi vaimo numero? pian kotiin ja lasikin on jo monesko? Kaikki eri muijan kaa, että noita naisia on helppo höynäyttää, vai mitä. Ei voi väittää, ettei sulla kiirettä pidä...
olla jo useampi kaadettu, ed. kirjoitus lasikin=lapsikin.
- von Lagerbom
Toivotaan parasta kirjoitti:
Höynäyttänyt ole. Mitat on pitänyt paikkansa mitä olen kertonutkin. Vähän ihmetyttää kun minua pyydettiin pitämään kirjoituksista lomaa.. Miksi ette itse pidä?
- piuggvkly
Topi on joku kyttien oma pikku koira jolla on kieli niin syvällä siellä mihin ei aurinko paista. Moiset kapiset rakit pitäisi lopettaa.
- Eräs sellainen
von Lagerbom kirjoitti:
Höynäyttänyt ole. Mitat on pitänyt paikkansa mitä olen kertonutkin. Vähän ihmetyttää kun minua pyydettiin pitämään kirjoituksista lomaa.. Miksi ette itse pidä?
Niin paljon puhumalla paskaa ja kertoilemalla kartanoista sun muista. Että vielä kehtaat julkisesti mainostaa oma hyvyyttäsi. Tosiasiassa olet täysi PASKA ja tiedät sen vallan hyvin itsekin. Kunhan "uusi, nuori vaimosi" saa ne jutut tietoonsa ja varmasti saa, voitkin lähteä kiertämään taas uusia latotanssipaikkoja. Mene sitten niin pitkälle ettei enää hikesi haise näillä nurkilla.
- lagerällö
Eräs sellainen kirjoitti:
Niin paljon puhumalla paskaa ja kertoilemalla kartanoista sun muista. Että vielä kehtaat julkisesti mainostaa oma hyvyyttäsi. Tosiasiassa olet täysi PASKA ja tiedät sen vallan hyvin itsekin. Kunhan "uusi, nuori vaimosi" saa ne jutut tietoonsa ja varmasti saa, voitkin lähteä kiertämään taas uusia latotanssipaikkoja. Mene sitten niin pitkälle ettei enää hikesi haise näillä nurkilla.
Joku "asianosainen" laukoo totuuksia tästä "aatelisesta". Nyt asiaa, kerro vähän lisää tästä lagerällöstä, joka kaikesta purnaa ja kitisee.
- von Lagerbom
Ole lainkaan todellista tietoa minusta kun et sitäkään tiedä, etten ole koskaan haissut hieltä. Kysyppä mahdolliselta naisystävältäsi vaikka,heh..
- Laiskamatonen
von Lagerbom kirjoitti:
Ole lainkaan todellista tietoa minusta kun et sitäkään tiedä, etten ole koskaan haissut hieltä. Kysyppä mahdolliselta naisystävältäsi vaikka,heh..
Tuo taitaa ollakin ainut totuus sinun suustasi. Miten sinulla olisi voinut hiki tullakkaan, kun et töitäkään tee, liekö ikinä tehnykkään. Ainut missä sinulla hikeä pukkaa on kun panet tuota jälkikasvua alulle käpy suorana pitkin maakuntaa heh heh vaan.
- Eräs sellainen
von Lagerbom kirjoitti:
Nykyinen mieheni, on muuten poliisi, on myös kokolailla kiinnostunut tekosistasi. Nykyisin hän jo uskoo nuo inhottavat tarinat sinusta. Kiitos siitä itsellesi, kun olet niitä tänne kirjoitellut. Ja kyllä, sinä haiset hieltä ihan tarpeeksi pitkälle.
- lagerällöstä
Nykyinen mieheni, on muuten poliisi, on myös kokolailla kiinnostunut tekosistasi. Nykyisin hän jo uskoo nuo inhottavat tarinat sinusta. Kiitos siitä itsellesi, kun olet niitä tänne kirjoitellut. Ja kyllä, sinä haiset hieltä ihan tarpeeksi pitkälle.
jotain nautittavaa luettavaa. Anna tulla lisää vaan. On se täällä sen verran kauan kukkoillu ja pilannu palstan, jos toisenkin. Terveisin, tiedonjanoinen.
- von Lagerbom
lagerällöstä kirjoitti:
jotain nautittavaa luettavaa. Anna tulla lisää vaan. On se täällä sen verran kauan kukkoillu ja pilannu palstan, jos toisenkin. Terveisin, tiedonjanoinen.
Kirjoittelu. Kysehän oli siitä kumpaa tietolähdettä uskoa, kun kahden eri tiedottajan uutisointi on ristiriitaista. On outoa porukkaa, kun ei ymmärrä itse asiasta kirjoitella.
- sillai hulluki
von Lagerbom kirjoitti:
Kirjoittelu. Kysehän oli siitä kumpaa tietolähdettä uskoa, kun kahden eri tiedottajan uutisointi on ristiriitaista. On outoa porukkaa, kun ei ymmärrä itse asiasta kirjoitella.
aattelee, et kaikki muut o hullui, paitti hullu itee :D
- Sipylla Ryypeg
von Lagerbom kirjoitti:
Kun et vielä ole älynnyt hypätä lietelantasäiliöön uimaan. Se olisi parasta mitää maakunnassa olisi aikoihin tapahtunut.
- mahdoit
Sipylla Ryypeg kirjoitti:
Kun et vielä ole älynnyt hypätä lietelantasäiliöön uimaan. Se olisi parasta mitää maakunnassa olisi aikoihin tapahtunut.
vastata?
- Alma rikosliiga
Satakunnan Kansan pääasiallinen tehtävä on toimia kokoomuksen äänenkannattajana ja se työ vie energiaa niin paljon, että uutisjuttujen tarkistamiseen ei riitä aikaa. Lehdessä on jatkuvasti epätarkkoja tietoja milloin mistäkin asiasta.
- Jorma von Dick
Samat oireet kuin sillä raamatun monistajallakin.
- ent"koulukiusaajia"
Jorma von Dick kirjoitti:
Samat oireet kuin sillä raamatun monistajallakin.
Ei teidän ole pakko lukea eikä vastata.
Kyllä ollaan tyhmiä me suomalaiset.
Mikä teitä vaivaa??????????????????
SK:n uutisoinnista samaa mieltä.
En enää koskaan tilaa sitä lehteä.
Satukirjoja voi lainastosta lainata,
eikä maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849