Koira-Kissaklinikka

.........

Onko kenelläkään tästä paikasta kokemuksia? Jos on, niin millainen hintataso siellä mahtaa olla? Pitäisi mennä kissa tutkituttamaan pissaongelmien takia, sanoivat että ainakin munuaiset voisi tutkia sekä verikokeet ottaa. Myös varmaankin uusi pissanäyte, kerran on kaupungin eläinlääkäri sen jo ottanut, eikä kylläkään mitään löytänyt. Olisi mukavaa tietää hintaa edes suunnilleen, koska joudun tätä varten lainaamaan rahaa ja se on todella vaikeaa arvioida.

40

10729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissat on ihania!

koira-kissaklinikka on hyvä paikka mut kalliitahan ne on kaikki!
      kaupungineläinlääkäri taitaa olla halvin!
      joku joskus sanoi että mielelläänhän klinikoilla otattavat kissoista
      kaikenmaailman kokeet ja juoksuttavat testeissä! (rahaa, rahaa, lisää rahaa!)
      tutkipa jostain voitko ruokavaliolla pelastaa kissasi
      munuaistaudeilta!
      Liika suola kai ainakin pahaksi!
      Pitkää onnellista elämää sulle ja lemmikillesi!

• ......

Ei tätä enää ruokavaliolla pelasteta. Kaupungin eläinlääkärillä olen käynyt, otti pissanäytteen ja jonkun bakteeriviljelyn ja se oli sitten siinä, ei heitä paljoa kiinnostanut. Kysyin jo neuvoa tuolta koira-kissaklinikalta ja sanoivat että ongelma voi myöskin olla munuaisissa, jotka kannattaisi tutkia. Edes jonkinlaista hinta-arviota yritin heiltä saada mutta sitä ei tullut. Vielä toivoisin, että kissasta löytyisi ihan oikeasti jotain vikaa, jonka voisi korjata. Muuten seuraavat pissailut tapahtuu kissalla pilvenreunalla kissojen taivaassa.

• sataa aina
        ...... kirjoitti:

Ei tätä enää ruokavaliolla pelasteta. Kaupungin eläinlääkärillä olen käynyt, otti pissanäytteen ja jonkun bakteeriviljelyn ja se oli sitten siinä, ei heitä paljoa kiinnostanut. Kysyin jo neuvoa tuolta koira-kissaklinikalta ja sanoivat että ongelma voi myöskin olla munuaisissa, jotka kannattaisi tutkia. Edes jonkinlaista hinta-arviota yritin heiltä saada mutta sitä ei tullut. Vielä toivoisin, että kissasta löytyisi ihan oikeasti jotain vikaa, jonka voisi korjata. Muuten seuraavat pissailut tapahtuu kissalla pilvenreunalla kissojen taivaassa.

oli ainakin jotain hintoja, arvioi sieltä mitä suurinpiirtein maksaa.

• .......
        sataa aina kirjoitti:

oli ainakin jotain hintoja, arvioi sieltä mitä suurinpiirtein maksaa.

Missä siellä hintoja näit? Juurikin sivustolla surffailin enkä löytänyt..

• sillä se selviää
        ...... kirjoitti:

Tietysti ne kertoo mitä maksaa, lakikin siihen velvoittaa.

• .......
        sillä se selviää kirjoitti:

Tietysti ne kertoo mitä maksaa, lakikin siihen velvoittaa.

Olen jo kerran kysynyt, eivätkä he vastanneet siihen mitään. Eivät antaneet edes mitään NOIN vastausta, enhän mä mitenkään voisi edes tarkkaa arviota vaatiakkaan.

• pieni ero
        ....... kirjoitti:

Olen jo kerran kysynyt, eivätkä he vastanneet siihen mitään. Eivät antaneet edes mitään NOIN vastausta, enhän mä mitenkään voisi edes tarkkaa arviota vaatiakkaan.

vai sähköpostilla?

• maksuongelmia saa

siellä kerran ja koirani tutkittiin ja sai lääkityksen. Lääkkeet ostin siis sieltä paikan päältä, ei tarvinnut mennä Apteekkiin. Ainakin halvempi oli silloin kuin Kaarinan eläinlääkäriasema joka on sikakalliiksi muuttunut.
      En mene ainakaan Kaarinan eläinlääkärille enää ellei tule ihan pakkorakoa.

• ......

No mitä se koiran tutkiminen sitten maksoi?

• olla*
        ...... kirjoitti:

No mitä se koiran tutkiminen sitten maksoi?

kyseessä virtsakiviä kissallasi? Joskus korjaantuu sopivalla ruualla kun on ensin kivet poistettu.
        Joskus vaiva uusii jatkuvasti ja silloin voi kyllä olla armollisempaa päästää kissa kärsimästä.
        On se kummallista ettei voi antaa hinta-arviota. Tarkkaa hintaa ei tietty välttämättä pysty sanomaan, mutta sinne päin kylläkin.
        Minkälainen pissavaiva on kyseessä?

• .........
        olla* kirjoitti:

kyseessä virtsakiviä kissallasi? Joskus korjaantuu sopivalla ruualla kun on ensin kivet poistettu.
        Joskus vaiva uusii jatkuvasti ja silloin voi kyllä olla armollisempaa päästää kissa kärsimästä.
        On se kummallista ettei voi antaa hinta-arviota. Tarkkaa hintaa ei tietty välttämättä pysty sanomaan, mutta sinne päin kylläkin.
        Minkälainen pissavaiva on kyseessä?

Kissalta on kerran otettu virtsakoe sekä bakteeriviljely. Sen jälkeen lääkäri jätti asian sikseen ja sanoi että vikaa on korvien välissä eikä missään muualla. Itse en mielelläni antaisi kissaa enää rauhoittaa uuden virtsanäytteen ottoon, koska edellisestä se tosiaan jostain syystä lopetti syömisen viikoksi ja tuli taas uusi lääkärireissu. Mutta siis, tämä koira-kissaklinikan lääkäri sanoi, että munuaiset pitäisi ehdottomasti tutkia ja ainakin verikoe ottaa.

Ja sellainen pissavaiva on kyseessä että niitä järkyttäviä lammikoita löytyy vähän väliä mistä milloinkin. Suosituin paikka on eteisen ovi ja haju on kanssa sen mukainen. Sitte kylppäri, mun kengät, lehtiteline, parveketohvelit yms yms..

• Ann-

Itse oon ravannut Koira-kissaklinikalla toisen kissani kanssa useampaan otteeseen juurikin pissavaivojen takia. Maksuihin on tullut aina poliklinikkamaksu, toimenpidemaksut, lääkemaksut jne. Eli ei mitään halpaa lystiä todellakaan. Joka tutkimuskerralla on virtsa otettu neulalla suoraan rakosta, rauhoitettu, otettu verikokeita jne. Muutaman kerran maksoi koko lysti siinä parin sadan tienoilla, viimeksi selvisin satasella, vaikka poika vielä ultrattiin virtsakivien varalta.

Toivottavasti teillä selviää ongelmien syy!

• varmaankin

saada maksuaikaa lääkäriltä jos et pysty keralla maksamaan.
        Toivottavasti syy selviää ja on hoidettavissa.

• .......

Oliko laatu ja palvelu kuitenkin ihan hyvää? Se on mulle tärkeää tässä vaiheessa kun yhden eläinlääkärin takia on jo kärsitty. Olen harkinnut myös naantalin pieneläinklinikkaa.

• tutustunut-
        ....... kirjoitti:

Oliko laatu ja palvelu kuitenkin ihan hyvää? Se on mulle tärkeää tässä vaiheessa kun yhden eläinlääkärin takia on jo kärsitty. Olen harkinnut myös naantalin pieneläinklinikkaa.

www.kuninkaantieneläinklinikka.fi
        On Halikossa.

• kuulumisia?
        tutustunut- kirjoitti:

www.kuninkaantieneläinklinikka.fi
        On Halikossa.

Olisi mukava kuulla miten saitte apua. Löytyikö syy pissavaivoihin?

• ...........
        kuulumisia? kirjoitti:

Itse olen nyt lähinnä kartoittanut hyvää ja laadukasta paikkaa mihin kisuni kanssa mennä. Tätä ongelmaa on kyllä jatkunut jo niin kauan, että olen lähes varma ettei tuolle pissailulle löydy minkäänlaista syytä. Mutta siis, kyllä ite ainakin veikkaan että parhain (ja tietty kallein) olis toi koira-kissaklinikka, joten sinne varmaankin soittelen huomenna.

• .........
        kuulumisia? kirjoitti:

Kissa on menossa tähän kyseiseen paikkaan nyt sitten 14. päivä. Tuntuvat olevan kovin kiireinen paikka kun ei meinannut aikaa saada. Voikohan tuolla maksaa luottokortilla? Heidän sivuilta en löytänyt mitään maksuvaihtoehtoja..

• ........
        kuulumisia? kirjoitti:

Tosiaan, Koira-kissaklinikka oli hirmu hyvä paikka, joskin harmitti lääkärinkin puolesta kun heillä oli siellä jatkuvasti aivan törkeä kiire. Mutta hoiti kissani hyvin ja olin tyytyväinen palveluun, sillä hinnalla sitä ainakin jo ehdottomasti pitäisi saada :D Verikokeet sun muut kaikki ultrat oli tosi hyvät, jostain kreatiiniarvoista puhus, että on melko korkeat, mutta ettei hän lähtis siitä nyt huolehtimaan. Kaikista jännin juttu oli se, että edellisellä eläinlääkärillä oli otettu pissanäyte eikä siittä löytynyt mitään. Ja tämä ongelma on jatkunu jo vaikka kuinka kauan. Mutta nyt löytyi virtsasta verta ja hyvin pieniä kiviä. Hoidetaan se siis antibiooteilla ja katsotaan miten sitten käy.. :) Sain myös reseptin clomicalm lääkitykseen jos tuo ei auta.

• 13+1

Ehdottomasti paras eläinlääkäri Turun seudulla. Voin suositella lämpimästi. Tosin taitaa olla yksi kalleimmistakin, jollei Vettoria lasketa...

• .......

Käykö heille visa?

• J
        ....... kirjoitti:

Käykö heille visa?

Käy tuolla Visa :)

Itse en muualla asioikaan, ellei ole pakko. Koira-Kissa Klinikalla on palvelu ollut aina hyvää ja toimivaa ja joskus on lääkäri jopa soittanut parin päivän päästä kysyäkseen "miten nyt voidaan", mikä on mielestäni erittäin harvinaista.

BioCityn läheisyydessä olevaan sikakalliiseen luukkuun en suostu menemään mistään hinnasta, palvelu on töykeää ja omasta mielestäni ammattitaidotontakin.

• ..........
        J kirjoitti:

Käy tuolla Visa :)

Itse en muualla asioikaan, ellei ole pakko. Koira-Kissa Klinikalla on palvelu ollut aina hyvää ja toimivaa ja joskus on lääkäri jopa soittanut parin päivän päästä kysyäkseen "miten nyt voidaan", mikä on mielestäni erittäin harvinaista.

BioCityn läheisyydessä olevaan sikakalliiseen luukkuun en suostu menemään mistään hinnasta, palvelu on töykeää ja omasta mielestäni ammattitaidotontakin.

Kiitos! Aattelin huomenna jo soitella sinne ja kysellä maksuvaihtoehdoista.. :)

Edellinen eläinlääkäri tosiaan vielä erikseen lupasi soittaa ja kysellä kissan vointia, kissahan rauhoitettiin virtsanäytteen ottamista varten ja annettiin sen jälkeen herätyslääke, joka sai kisun niin sekaisin että ei syönyt mitään viikkoon ja meni todella huonoon kuntoon.. Lääkkeet niskaan ja loput kotiin ja kiitos heeei.. Koskaan en mitään heistä kuullut vaikka kertoivat oikein päivän koska soittavat. Eipä sitten paljoakaan kiinnostanut.. Siksipä vaihdoin tuonne Koira-Kissaklinikalle, jotka lupasivat tutkia tarkemmin. Katsotaan keskiviikkona kuinka käy.. :)

• Hulda-Anne

Erittäin huonoa ja töykeää palvelua! Aiemmin oli ihan ykkönen paikkana, mut nykyään taso laskenut. Hädissään kun menee sinne kissan kanssa niin asikaspalvelu eläinlääkäriltä aivan hävytöntä. Eivätkä löydä koskaan syytä ja kissa kiikutettava toisaalle saamaan hoitoa. Ei enää ikinä sinne!

• Hamahub

Koira-kissaklinikalla sulta rahastetaan viimeisetkin sentit. Siellä teetetään turhia tutkimuksia ja/tai pyydetään tulemaan vielä tarkastuskäynnille myöhemmin. Sen lisäksi koirallani tehtiin siellä hoitovirhe virallisia silmätutkimuksia tekevän eläinlääkärin toimesta. Sillä oli silmässä ihan rehellinen naarmu oksasta tms. mutta ELL mielestä sillä oli yksi jos toinenkin tulehdus. Tämän lisäksi koirani kastroitiin samassa paikassa ja he lähettivät mukanani kotiin koiran, joka nukkui yhä. Tämä on kaikkien ohjeiden vastaista, koska rauhoituksesta heräämisessä voi ilmetä komplikaatioita. Se, että koirani ei herännyt normaalissa ajassa oli juuri sellainen - se oli yliherkkä kyseiselle rauhoitteelle.

• Kissaheinä

Paikka mainostaa olevansa kissa ystävällinen .Odotushuoneessa on kyllä omat puolet kissoille ja koirille .itse saimme kissan kanssa siellä asioidessamme läähättävän bokserin vieraamme istumaan .
      Pitäisi opastaa ihmisiä paremmin,sekä selkeästi merkitä paremmin ,mikä on kissojen puoli ja mikä koirien.

• Anonyymi

Kyllähän siellä on ihan oma odotushuone kissoille. Ja ihan selvästi merkitty. En oo koskaan sinne koiran kanssa tunkenut.

• Koirien_omistaja

Olemme käyneet monesti. Ei tule tunnetta, että oikeasti välittäisivät. Luvataan soittaa ja he eivät soita. Ei ole mukavaa odotella luvattuja soittoja, näin meille on käynyt jo kaksi kertaa. Myös matohäädön ja nenäpunkkien vuoksi piti mennä käymään, toiselta eläinlääkäri yritykseltä saimme puhelimitse reseptin. Koira ja kissaklinikalla tuli todella kalliiksi, turhaa rahastusta. Vaihdoimme nyt kokonaan käyntimme toiseen Turkulaiseen eläinlääkäri yritykseen.

• 1Pisara

Klinikalla on erittäin hyviä lääkäreitä ja asiallinen palvelu!
      Aina kaikkista tutkimuksita on keskusteltu kanssani, niiden tarpeellisuudesta ja hinnasta, jolloin olen aina itse tehnyt päätöksen mitä tutkitaan.
      Nykyään käytössä myös osamaksu Rahoittajasi.fi palvelulla.
      Ja kissoille on todellakin oma odotushuone, ei tarvitse odottaa läähättävän boxerin vieressä.
      Kerran sattui lääkäri, joka pelkäsi koiraani - mutta eipä ole enää firman palveluksessa :)
      Mutta aina olen avun saanut josta olen ikuisesti kiitollinen!
      Yksityinen klinikka on mielestäni parempi kun monikansallien jätti, joka kyllä osaa rahastaaa

• Supersaukko

Jos ei olisi merkitystä hinnalla, niin käyttäisin koirani aina täällä. Varsinkin omistaja itse on todella pätevä tapaus ja pitää silminnähden ainakin koirista ja on kai erikoistunut myös hevosiin. Meidän kettuterrierillä oli slo ja ainoa joka tiesi mitä voi tehdä oli juurikin hän. Kynsiluut amputoitiin joka tassusta. Sitten alkoi ilmestyä keratoomia, joita leikattiin myös kerran. Ilmeisesti slo:n heikentämän puolustuskyvyn takia muodostui otsaan lopulta patti, joka avattiin ja todettiin pahanlaatuiseksi kasvaimeksi, eikä meidän tyttöä enää herätetty... Palvelu oli loistavaa alusta loppuun. Suosittelen lämpimästi.

• Anonyymi

Sama. Eevalle kaikki kiitos ja kunnia syöpäsairaan koiran hoidosta. Ja todellakin soitteli perään tuloksista ja voinnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Eevalle kaikki kiitos ja kunnia syöpäsairaan koiran hoidosta. Ja todellakin soitteli perään tuloksista ja voinnista.

Oliko kyseessä mahdollisesti (jalostus)rotukoira? Menepä rescue sekarotuisen kanssa ja ihmettelet kuiskuttelua resistenteistä bakteereista yms. vaikka koirasi olisi testattu kaiken mahdollisen varalta. Eikä negatiivista asennetta edes yritetä peitellä.

• Sydämenikissa

Koirakissaklinikkaa on aivan turhaan kehuttu. Ovathan he ystävällisiä niin kauan, kun rahaa virtaa, mutta hoidon taso ei kyllä ole maineensa veroista. Jos kissallasi on patti, älä missään nimessä vie koirakissaklinikalle. Siellä ei ole mitään hajuakaan siitä, miten kissojen syöpiä hoidetaan. En koskaan anna Koirakissaklinikalle anteeksi sitä, miten huolimattomasti he toimivat kissani hoitoja suunniteltaessa. Ensin he diagnosoivat kasvaimen hyvälaatuiseksi. Kasvain kuitenkin muutti muotoaan, joten se leikattiin. Vielä leikkauksen suorittaessaan kirurgi piti kasvainkudosta hyvälaatuisena. Totuus oli toinen. Kasvain paljastui karsinooma III:ksi. Kirurgi väitti kuitenkin poistaneensa kasvaimen niin hyvin, ettei enempää leikkausta tarvita. Hän piti kasvainta paikallisena hikirauhaskasvaimena. Syöpä oli kuitenkin kissoilla yleisimpiin syöpiin lukeutuva nisäsyöpä, joka kissojen ja koirien sairauksiin erikoistuneen klinikan olisi pitänyt osata tunnistaa ja hoitaa. Pian leikkauksen jälkeen kasvain uusiutui. Kissalleni olisi pitänyt tehdä isompi leikkaus, jotta kasvaimen uusiminen olisi ehkäisty. Vain n.1,5 kk leikkauksen jälkeen kissani piti lopettaa. En koskaan unohda, miten tuskallista oli pitää rakastettua, pientä ja avutonta kissaani paikallaan, kun eläinlääkäri antoi piikin. Koirakissaklinikka ei ole myöntänyt virheitään, eikä ottanut vastuuta. Mitään hyvää sanottavaa minulla ei kyseisestä klinikasta ole.

• Lauma

KKK:n henkilökunta TAAS vaihtunut, pari vanhempainlomalla ja 3 kokenutta lähtenyt kokonaan, hintojakin nostettu kalleimmaksi. Uusi Vetea edullinen ja ystävällinen neuvonta sekä palvelu, aikoja samalle päivälle.

• Marzz88

KKK Aikalailla keksivät viasta suuremman mitä todellisuudessa onkaan.
      Koirani oli ripsien poltossa jonka ajaksi hänet nukutettiin. Kun hain koiran, ei hän ollut vielä edes herännyt kun olisi jo saanut mennä kotiin!
      Koira alkoi voida seuraavat päivät todella huonosti ja soitin klinikkalla kysyäkseni neuvoa klo 12:15. Sanoivat, että soittavat pian takaisin. Kyselin perään klo 14, sanoivat soittavansa tunnin päästä. Soitin vielä klo 17 jolloin jo tiuskaisivat että kyllä soitetaan. Paikka meni tuolloin klo 17 kiinni ja koskaan en saanut puhelua.

En suosittele! Jos voit viedä muualle, tee se!

• Anonyymi

Ennen oli ihan hyvä, nyt henkilökunta koostuu ihme sekopäistä. Lääkärit ei tunnu osaavan käsitellä eläimiä ollenkaan, omistajia kohtaan vittumainen asenne. Loppui minun käymiseni tänä kesänä siellä. Ja kallis kuin mikä. Ehdottomasti mielummin vien rahani muualle.

• Anonyymi

Suosittelen myös välttämään, ensin koirani hoitosuunnitelma oli tehty ja sen mukaan mentiin kotona, mentiin takaisin tarkastuskäynnille (toinen lääkäri joka kuitenkin luki aiemman lääkärin tekstit koneelta). ”Tutki” niin väkivalloin potilasta että oli pakko huomauttaa asiasta ”kyllä uskaltaa ottaa rajummatkin otteet käyttöön” koirani ei ole eläessään purrut ketään, nyt oli todella lähellä ettei saanut tuota ”lääkäriä” purtua. Näiden ”tutkimusten” perusteella vaihtoi hoitosuunnitelman täysin. Seuraavana aamuna vein koirani toiselle lääkäriasemalle, tutki koiran niinkuin kuuluu, ei mitään ongelmia, perui päivää aiemmin tehdyn suunnitelman ja koira on vihdoin toipunut. Otin yhteyttä vielä kk klinikkaan, pelkkää puolustelua kovakouraista ”lääkäriä” kohtaan. Kyllä on hoidon laatu mennyt surkeaakin surkeammaksi vuosien saatossa. Surullista.

• Anonyymi

Ton tapane kävi meilki. Kissal antovat väärän diagnoosin, tilanne paheni ja vietii toisel asemal ku kkk ei osannu enää auttaa. Rakas kissa jouduttii lopettaa, ei ois jouduttu jos kkk ois tehny työnsä. Totesivat vaa ettei kiinnost ja ei oo heijä vika, vaik selkee diagnoosi oli toisel eläinlääkäril et heijä vika. RIP Nalle. </3

• Anonyymi

Ensimmäisen koiran eutanasian hoitivat koira-kissaklinikalla hyvin ja myötätuntoisesti. Mutta sitten toisen koirani kohdalla asiat eivät enää sujuneetkaan. Koira oli vetämätön ja oksenteli, ruokahalu huono. Lähettivät ensimmäisen käynnin jälkeen kotiin oksennuksen estolääkityksen kera. Koiran huonovointisuus vain jatkui ja menin toistamiseen näyttämään koiraa. Nyt totesivat toisella kerralla takahampaassa halkeaman. Hammas ja vastakkainen hammas poistettiin, hinta 800€. Koira voi ok seuraavat kaksi viikkoa, ilmeisesti hampaanpoiston vuoksi saatujen kipulääkkeiden turvin. Parin viikon päästä viikonloppuna koiran vointi huononi totaalisesti ja jouduin viemään koiran päivystykseen eläinsairaalaan. Siellä totesivat koko maksan täyttämän ison maksakasvaimen, jolle ei voinut tehdä mitään. Koiralle tehtiin siis eläinsairaalassa eutanasia. Olinpa sitten maksanut 800€ turhaan koira ressukka joutui kipeänä vielä aivan turhiin hampaanpoistoihin.

• Anonyymi

Mun koiralla murtu tassu. lääkäri päätti et on ihan ok tutkia niin väkivaltaisesti sen tassua että koira ekaa kertaa eläessään yritti purra ihmistä kun oli ensin yrittänyt pakoon. oli itkenyt ja lääkäri vielä yritti estellä kun olin nappaamassa koiran poistuakseni sen jälkeen lääkäri kehtas vielä väittää mun koiraa väkivaltaiseksi. En missään nimessä voi suositella, ei tuolla näköjään enää vaadita ollenkaan minkäänlaisia eläimenkäsittelytaitoja. Luulisi lääkärin ymmärtävän että koirilla on ihan oikeasti kiputuntemuksia ja tunteet mutta ilmeisen liikaa vaadittu. Miten tämä yritys voi oikeasti olla enää pystyssä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6925
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2353
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1887
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      89
      1292
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      100
      1098
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      91
      991
    7. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      990
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      33
      873
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      165
      814
    Aihe