Kuulin tässä Juhannuksen aikaan että niin täällä Lpr.seudulla kuin Joutseno -Imatra alueellakin valvontaa tiukennettaisiin jostain syystä.Olisiko asiasta syytä tiedottaa tarkemmin ja kertoa miten tiukennetaan sekä miksi.Onko kyseessä luvaton kalastus vaiko ainoastaan tämä norppa asia mikä rajoittaa alueita kalastuksen suhteen.Kuka valvoo ja ketä ?Perustuuko valvonta toisten vahtimiseen?
Kalastuksen valvontaa!!
Juhannus Silli
1
370
Vastaukset
- K.Koukku
Kuinka hyvin asiasta tiedotetaan tai yleensä halutaan puhua.Totta kai kaikki valvonta perustuu toisten valvomiseen.Täytyy sanoa että itse kahdesti valvojiin törmänneenä tuolla Imatran ja Joutsenon alueella homma hoitui asiallisesti ja ongelmitta.Kysymyksiin sain vastaukset mitä tarvitsinkin ja tarkkaakin tietoa uusista rajoituksista sekä alueista mitä säännökset koskevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848