Harmillista että täällä ei ole mitään varsinaista klubia tai kahvilaa meille... Voi kun täällä törmäis enemmänki lesboihin... Missä olette... Tietty, oon ihan femme niin tuntuu ettei kukaan edes tajua jos ei tiedä muuten...
Kuopion lesbot
11
633
Vastaukset
Ei sinne sitte vissii kannatakkaa muuttaa jos siellä niin hiljasta on.
- kadoksissa?!!....
niinpä :D
- manksi
kadoksissa?!!.... kirjoitti:
niinpä :D
Ei kuopiossa ketään ole.. 8-/
- Devilish dream
Puoli vuotta Kuopiossa asunut 22-vuotias lesbo. Joo kyllästyttäähän se, ettei kuopiossa oikeen muutenkaan mitään meininkiä ole. Kai pitäis setan toimintaan osallistua sitten syksyllä.
- rantapallo2010
Kyllä mun mielestä täällä Kuopiossa lesboja riittää, mut mitään "tapaamismestaa" ei harmi vaan oo :(
eikä niitä leenoja viitti kadullakaan pysäyttää (jos ei siis tunne) et "No mitäs sulle, mulle ihan hyvää" :D... - Aurinkoinen20
rantapallo2010 kirjoitti:
Kyllä mun mielestä täällä Kuopiossa lesboja riittää, mut mitään "tapaamismestaa" ei harmi vaan oo :(
eikä niitä leenoja viitti kadullakaan pysäyttää (jos ei siis tunne) et "No mitäs sulle, mulle ihan hyvää" :D...Minä olen täällä ainakin :D Onko kukaan käyny nuorten illoissa? Milloinkahan toiminta jatkuu...
Itse en ole uskaltautunu vielä käymään. - Anonyymi
rantapallo2010 kirjoitti:
eikä niitä leenoja viitti kadullakaan pysäyttää (jos ei siis tunne) et "No mitäs sulle, mulle ihan hyvää" :D...Ite kohta 50 ja etsisin kokemusta, haaveena ollut naisen kanssa olla,mutta ei ole tullut tilaisuutta...
- 1986..
Onko kukaan tulossa nyt 17.7 setan bileisiin sinne k-klubille? Itse ajattelin mennä, mutta kun en varsinaisesti Kuopiossa asu, niin sielläkin välillä tuntuu olevan niin omat "piirit", että hyvä kun uskaltaa ihmisiä edes katsoa ettei kohta jo synny kauheaa draamaa..Ja joo-o, semmoseen kivaan femmeen olisikin mukava tutustua ;)
- llwh
Ite oon täältä Kuopion suunnalta, mutta en oo siltikään ikinä uskaltautunu tonne K-klubille, kun ei oikeastaan ole ketään kuka lähtis seuraks. Eli Setan bileet tosiaan on nyt tänä viikonloppuna, pitäisköhän harkita menemistä!
- eeennniii
Voisin vaikka kipastakin k-klubilla lauantaina, harmi että wirtasessa samaan aikaan vaahtobileet, on elämässä vaikeita valintoja :z
- S
eeennniii kirjoitti:
Voisin vaikka kipastakin k-klubilla lauantaina, harmi että wirtasessa samaan aikaan vaahtobileet, on elämässä vaikeita valintoja :z
Eikös ne vaahtobileet oo jo torstaina? Ja kyllä täällä lepakoita riittää Kuopiossakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400