Kyllä toi missi Viivi Pumpanen on tosi ruma ja ärsyttävä..
Vastaukset 23
- hhjj--
Tuomaristona oli suomen kansa.
- lp
Mutta niin olet sinäkin. Pata kattilaa soimaa.
- Anonyymi00004
Itse olet ihan helvetin ruma ja ärsyttävä idiootti! Miten voit tehdä viehättävästä ja ihanasta Viivistä tällaisen aloituksen?
- Anonyymi00006
Poistakaa koko tämä ihanan Viivin haukkumisketju ihan kokonaan!
- Anonyymi00007
Mikä antaa sinulle idiootille oikeuden haukkua Viiviä tuolla tavalla?
- Anonyymi00008
Mikä vitun persereikä sinä ketjun avannut ääliö oikein olet? Miten voit kohdella ihanaa Viiviä tuolla tavalla? Ja miten joku toinen vastenmielinen ääliö voi sanoa Viivistä "Rumin missi ikinä!" Missä on teidän paskiaisten sisin ja sydän?
- Anonyymi00009
Kyllä tuo avaus on jo lähellä kunnianloukkausta! Miten voitte sallia tuollaisten idioottien puhua naisesta tuolla tavalla?
- Anonyymi00011
Ettekö te saa poistettua tätä ketjua? Ymmärrättekö te, kuinka vaikea minun on olla, kun täällä haukutaan Viiviä näin törkeällä tavalla?
- Anonyymi00012
Minulla on niin paha olo Viivin puolesta. Ettekö te voi ystävällisesti poistaa tämän ketjun, niin minun oloni helpottuu.
- Anonyymi00013
Minulla on ihan oikeasti tosi paha olo. En saa rauhaa. Miten jotkut ääliöt voivat haukkua Viiviä tuolla tavalla? En saa rauhaa, ennen kuin tämä ketju poistetaan? Ettekö te ymmärrä sitä? Olkaa kilttejä ja poistakaa tämä ketju. Minä en saa muuten rauhaa. Minulla on tosi levoton olo. Olkaa niin kilttejä ja helpottakaa minun oloani poistamalla koko tämä ketju.
- Anonyymi00014
Minua vaivaa niin paljon tuon ääliön avaus "Kyllä toi missi Viivi Pumpanen on tosi ruma ja ärsyttävä.." Ettekö te ymmärrä, miten loukkaavaa tuo on Viiviä ja ihan ketä tahansa kohtaan? Minun on niin vaikea olla, en saa rauhaa enkä helpotusta ennen kuin tämä koko ketju poistetaan. Minulla on niin ahdistunut ja tuskainen olo ihan tämän ketjun takia. Ettekö voi auttaa minua poistamalla tämän ketjun? Olkaa niin kilttejä.
- Anonyymi00015
En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin tätä ketjua. En saa helpotusta. Ettekö voi vaan poistaa tämän?
- Anonyymi00016
Helpottakaa joku minun olemistani poistamalla koko tämä ketju.
- Anonyymi00017
Mieleni ei rauhoitu, ennen kuin koko tämä ketju poistetaan.
- Anonyymi00018
Miten joku ääliö voi kutsua ihanaa Viiviä "rumimmaksi missiksi kautta aikain"? Poistakaa jo tämä ketju. En saa sitä ennen rauhaa. Minulla on ihan hirveän vaikea olla. Ahdistaa ihan hirveästi. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin näiden ääliöiden hupatuksia. Olkaa niin kilttejä ja poistakaa tämä ketju. Oloni ei muuten helpotu. En pysty keskittymään mihinkään muuhun. Mielessäni pyörii vaan nuo törkykirjoitukset.
- Anonyymi00019
Oloni ei rauhoitu millään. Poistakaa jo tämä ketju, niin oloni helpottuu. Olkaa niin kilttejä.
- Anonyymi00020
Onko teidän mielestänne oikein loukata naista tuolla tavalla? Poistakaa jo koko tämä ketju. Minulla on vaikea ja ahdistunut olo. Antakaa minulle helpotus poistamalla koko tämä ketju. Olen itkenytkin Viivin puolesta. Miten jotkut ääliöt voivat kohdella häntä noin törkeästi? Ettekö ajattele yhtään inhimillisyyttä? Poistakaa jo koko tämä ketju. Olkaa niin kilttejä. Ahdistaa niin paljon. En pysty keskittymään mihinkään muuhun. Poistakaa jo koko tämä ketju. Olkaa niin kilttejä.
- Anonyymi00021
Osaatteko sanoa, miten saisin olooni helpotuksen? Tuntuu niin pahalta. En pysty keskittymään mihinkään. Ettekö te älyä sitä, miten vaikea minun on olla? Oloni ei helpotu, ennen kuin koko tämä ketju poistetaan.
- Anonyymi00022
Ettekö te voi vaan poistaa koko tämän ketjun? En saa muuten helpotusta olooni. En pysty keskittymään mihinkään muuhun.
- Anonyymi00023
Rauhoitukaa, ei kukaan merkittävä ihminen lue Salo 24 palstaa. Mitättömän Pikku kaupungin jorinoita. Viivi Pumpanen on tietystikin yksi kaikkein aikojen sensueleimistä misseistä. 🍓🍓🍓
- Anonyymi00025
Viivi on satumaisen kaunis!aivan ihana!
- Anonyymi00026
Oksettava on!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3421245- 54743
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55728- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152623Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26581- 54542
- 42526