viivi ja viivi

helvetti soikoon

Kyllä toi missi Viivi Pumpanen on tosi ruma ja ärsyttävä..

23

841

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhjj--

Tuomaristona oli suomen kansa.

• lp

Mutta niin olet sinäkin. Pata kattilaa soimaa.

• Anonyymi00004

Itse olet ihan helvetin ruma ja ärsyttävä idiootti! Miten voit tehdä viehättävästä ja ihanasta Viivistä tällaisen aloituksen?

• Anonyymi00006

Poistakaa koko tämä ihanan Viivin haukkumisketju ihan kokonaan!

• Anonyymi00007

Mikä antaa sinulle idiootille oikeuden haukkua Viiviä tuolla tavalla?

• Anonyymi00008

Mikä vitun persereikä sinä ketjun avannut ääliö oikein olet? Miten voit kohdella ihanaa Viiviä tuolla tavalla? Ja miten joku toinen vastenmielinen ääliö voi sanoa Viivistä "Rumin missi ikinä!" Missä on teidän paskiaisten sisin ja sydän?

• Anonyymi00009

Kyllä tuo avaus on jo lähellä kunnianloukkausta! Miten voitte sallia tuollaisten idioottien puhua naisesta tuolla tavalla?

• Anonyymi00011

Ettekö te saa poistettua tätä ketjua? Ymmärrättekö te, kuinka vaikea minun on olla, kun täällä haukutaan Viiviä näin törkeällä tavalla?

• Anonyymi00012

Minulla on niin paha olo Viivin puolesta. Ettekö te voi ystävällisesti poistaa tämän ketjun, niin minun oloni helpottuu.

• Anonyymi00013

Minulla on ihan oikeasti tosi paha olo. En saa rauhaa. Miten jotkut ääliöt voivat haukkua Viiviä tuolla tavalla? En saa rauhaa, ennen kuin tämä ketju poistetaan? Ettekö te ymmärrä sitä? Olkaa kilttejä ja poistakaa tämä ketju. Minä en saa muuten rauhaa. Minulla on tosi levoton olo. Olkaa niin kilttejä ja helpottakaa minun oloani poistamalla koko tämä ketju.

• Anonyymi00014

Minua vaivaa niin paljon tuon ääliön avaus "Kyllä toi missi Viivi Pumpanen on tosi ruma ja ärsyttävä.." Ettekö te ymmärrä, miten loukkaavaa tuo on Viiviä ja ihan ketä tahansa kohtaan? Minun on niin vaikea olla, en saa rauhaa enkä helpotusta ennen kuin tämä koko ketju poistetaan. Minulla on niin ahdistunut ja tuskainen olo ihan tämän ketjun takia. Ettekö voi auttaa minua poistamalla tämän ketjun? Olkaa niin kilttejä.

• Anonyymi00015

En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin tätä ketjua. En saa helpotusta. Ettekö voi vaan poistaa tämän?

• Anonyymi00016

Helpottakaa joku minun olemistani poistamalla koko tämä ketju.

• Anonyymi00017

Mieleni ei rauhoitu, ennen kuin koko tämä ketju poistetaan.

• Anonyymi00018

Miten joku ääliö voi kutsua ihanaa Viiviä "rumimmaksi missiksi kautta aikain"? Poistakaa jo tämä ketju. En saa sitä ennen rauhaa. Minulla on ihan hirveän vaikea olla. Ahdistaa ihan hirveästi. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin näiden ääliöiden hupatuksia. Olkaa niin kilttejä ja poistakaa tämä ketju. Oloni ei muuten helpotu. En pysty keskittymään mihinkään muuhun. Mielessäni pyörii vaan nuo törkykirjoitukset.

• Anonyymi00019

Oloni ei rauhoitu millään. Poistakaa jo tämä ketju, niin oloni helpottuu. Olkaa niin kilttejä.

• Anonyymi00020

Onko teidän mielestänne oikein loukata naista tuolla tavalla? Poistakaa jo koko tämä ketju. Minulla on vaikea ja ahdistunut olo. Antakaa minulle helpotus poistamalla koko tämä ketju. Olen itkenytkin Viivin puolesta. Miten jotkut ääliöt voivat kohdella häntä noin törkeästi? Ettekö ajattele yhtään inhimillisyyttä? Poistakaa jo koko tämä ketju. Olkaa niin kilttejä. Ahdistaa niin paljon. En pysty keskittymään mihinkään muuhun. Poistakaa jo koko tämä ketju. Olkaa niin kilttejä.

• Anonyymi00021

Osaatteko sanoa, miten saisin olooni helpotuksen? Tuntuu niin pahalta. En pysty keskittymään mihinkään. Ettekö te älyä sitä, miten vaikea minun on olla? Oloni ei helpotu, ennen kuin koko tämä ketju poistetaan.

• Anonyymi00022

Ettekö te voi vaan poistaa koko tämän ketjun? En saa muuten helpotusta olooni. En pysty keskittymään mihinkään muuhun.

• Anonyymi00023

Rauhoitukaa, ei kukaan merkittävä ihminen lue Salo 24 palstaa. Mitättömän Pikku kaupungin jorinoita. Viivi Pumpanen on tietystikin yksi kaikkein aikojen sensueleimistä misseistä. 🍓🍓🍓

• Anonyymi00025

Viivi on satumaisen kaunis!aivan ihana!

• Anonyymi00026

Oksettava on!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      342
      1245
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      743
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      728
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      715
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      623
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      606
    7. 45
      604
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      581
    9. 54
      542
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      42
      526
    Aihe