Hei!
Lähdin kirjoittelemaan..kun tuntui että jotain täytyy tehdä...noin 6-vuotta olen syönyt xanoria paniikkiin..ja lapsuuteni oi yhtä helvettiä alkoholisti isänä joka kuoli sitten auto-onnettomuudessa alle 40 vuotiaana...menin nuorena naimisiin...mieheni kanssa olemme olleet yli 30 vuotta naimisissa..hän on on ollut vankilassa ym. mutta muuten ihan hyvä isä lapsilleni kyllä..mieheni on sairastanut syövän..ja nyt vanhemmiten hänellä tuli diabetes..siihen asti hän ottikin viinaa joka ei tosiaan sopinut hänelle lainkaan...
Aina olen saanut jännittää kaikesta..mietin aina kaikkien muidenkin murheita ja pelkään aina ja jännitän..ja tosiaan on ollut aihetta jännitystiloihin..lapseni kaikki ovat todella minulle tärkeitä ja kaikki kaikessa heitä ilman en tulisi toimeen päivääkään..olen mieheni vierellä ollut ja pysynyt tapahtuipa mitä tahansa...ja hän ei arvosta minua ihmisenä lainkaan...ja loukannut minua voi olla että tietämättään koko 30 vuoden ajan..tässä muutama vuosi sitten myös kärsin selkäni takia enkä päässyt liikkumaan kuin rollaattorin kanssa...mieheltäni en saanut mitään apua..lapseni auttoivat..ja nyt tällä hetkellä on huimausta...niskat aivan jumissa ja koko ajan paha olla..taloudellisesti suuret huolet..olemme eri rahoissa nykyään..ja mitään yhteistä ei ole ollut 2 ja 1/2 vuoteen...samassa sängyssä nukutaan..puhuttu ei olla oikein mitään varmaan vuoteen....toivottavasti joku sai selvää mitä kirjoitin...
Yksin
mamma48
0
462
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082717Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1232183- 701677
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251179- 981146
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe541119- 851084
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1281077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987