Hei!
Lähdin kirjoittelemaan..kun tuntui että jotain täytyy tehdä...noin 6-vuotta olen syönyt xanoria paniikkiin..ja lapsuuteni oi yhtä helvettiä alkoholisti isänä joka kuoli sitten auto-onnettomuudessa alle 40 vuotiaana...menin nuorena naimisiin...mieheni kanssa olemme olleet yli 30 vuotta naimisissa..hän on on ollut vankilassa ym. mutta muuten ihan hyvä isä lapsilleni kyllä..mieheni on sairastanut syövän..ja nyt vanhemmiten hänellä tuli diabetes..siihen asti hän ottikin viinaa joka ei tosiaan sopinut hänelle lainkaan...
Aina olen saanut jännittää kaikesta..mietin aina kaikkien muidenkin murheita ja pelkään aina ja jännitän..ja tosiaan on ollut aihetta jännitystiloihin..lapseni kaikki ovat todella minulle tärkeitä ja kaikki kaikessa heitä ilman en tulisi toimeen päivääkään..olen mieheni vierellä ollut ja pysynyt tapahtuipa mitä tahansa...ja hän ei arvosta minua ihmisenä lainkaan...ja loukannut minua voi olla että tietämättään koko 30 vuoden ajan..tässä muutama vuosi sitten myös kärsin selkäni takia enkä päässyt liikkumaan kuin rollaattorin kanssa...mieheltäni en saanut mitään apua..lapseni auttoivat..ja nyt tällä hetkellä on huimausta...niskat aivan jumissa ja koko ajan paha olla..taloudellisesti suuret huolet..olemme eri rahoissa nykyään..ja mitään yhteistä ei ole ollut 2 ja 1/2 vuoteen...samassa sängyssä nukutaan..puhuttu ei olla oikein mitään varmaan vuoteen....toivottavasti joku sai selvää mitä kirjoitin...
Yksin
mamma48
0
428
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551786Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111164Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56874
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9787Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775- 46755