Miten eroon neitsytmiehestä??

Amalia_78

Jonka kanssa olen ollut todella pitkään seksi ja ystävyyssuhteessa, koska hän ei halua vakavampaa suhdetta. Välillä olemme lopettaneet homman, olleet kuukausiakin erossa, mut nyt viimeiset kaksi vuotta oltu paljon tekemisissä, lähes joka viikonloppu. Välitän hänestä paljon, syystä jota en osaa edes itselleni selittää. Mies on suht etäinen välillä, haluaa olla joskus näkemättä ja pitämättä yhteyttä ja sehän pitäisi hänelle suoda, koska emme seurustele, mutta mutta.....,mä välitän liikaa hänestä ja haluaisin enemmän, vaikka se on satavarma, että tämä ei mihinkään johda.

Nyt kun yritän tehdä eroa juttuumme, huomaan sen olevan todella tuskallista, on kuin eroaisin pitkästäkin liitosta. Mutta miksi jatkaa, koska mies ei halua enempää?! Jos nyt en ota viikkoihin yhteyttä, hän sen tekee taatusti ja yrittää päästä pöksyihini. En tiedä onko neitsytmiehen tapaista tuollainen että hän on välillä erittäin viileä, analysoi sanojani ja käytöstäni joskus aika krittisestikkin ja antaa ymmärtää että ei vois vähempää kiinnosta mun seura. Ja kohta taas on niin ystävää.

Itse olen todella allapäin tämän jutun suhteen ja vihainen itselleni että olen antanut sen jatkua näinkin pitkään, tietäen, että ne muut mahdolliset suhteeseen valmiit miehet kulkee ohitseni heitä huomaamatta kun huomioin vain sen yhden. Mistä saisi voimaa ja rohkeutta repiä itsensä irti totaalisesti "suhteesta" joka vain satuttaa....??

7

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never never again

      tunnen kuin kirjoittaisit minusta ja suhteestani neitsyt mieheen.Olemme nuoruudessa kerran rakastuneet toisiimme,mutta kun muutin ulkomaille niin sekin suhde muuttui sitten.Monien kymmenien vuosien takaa tiemme taas kukeutu yhteen,,,,rakkaus ja intohimo leomahti tuleen,,,koskaan saa tarpeeksi kosketuksesta ja intiimist seurustelusta,,mut mutta...asun eri maassa joten kohtaaminen tapahtuu vain minun matkustaessa hanen luo,,,tex ja meilit kulki alkuun useasti ja olin tulla hulluksi ilman hanta,,,,tein loppuja ja olen nytkin paattanyt etta kun taas kohdataan teen siita lopullisesti lopun,,,,olemme kunpikin varattuja joten olen tosi hullu kun jatkan neitsyt miehen kanssa yhteyden pitoa....
      ottaa aivoon taman suhde jonka aloitimmen,,en ole useasti vastannut hanen viesteihin ,,mutta kuten sanoit varmaan neitsyt ottaa yhteytta sitten aikojen paasta ja taas alkaa se tunteiden kuohu,,,paasiskin eroon,,ystavat ovat varoitelleet ja nauraneet minulle,,kun kerron etta olen henkisesti neitsyt miehen vankina ,han kulkee mukanani kuin haamu josta ei eroon paase,,siis te viisaat auttakaa,,hapean todellakin mita olen saanut aikaan,,

      • olemme lopettaneet kolme kertaa (hänen toivomuksestaan) ja taas se alkaa...nyt pitäis olla loppu ainakin fyysinen suhde. tämä on kyllä tosi raastavaa, en voi aloittaa uutta suhdetta kun aina vertaan muita miehiä tähän neitsytherraan, hän vei sydämeni vaikka on ulkonäöltään melko mitäänsanomaton....mutta niin ihana silloin kun hän sitä haluaa. sua vastaan näin pelaan mielelläin....uhkapeliimme huimimpaan mä en kyllästy milloinkaan. Mutta se satuttaa todella, auttakaa! Ja myös hän sanoo sen ettemme seurustele, vaan olemme ystäviä.


      • never say never
        angie_h kirjoitti:

        olemme lopettaneet kolme kertaa (hänen toivomuksestaan) ja taas se alkaa...nyt pitäis olla loppu ainakin fyysinen suhde. tämä on kyllä tosi raastavaa, en voi aloittaa uutta suhdetta kun aina vertaan muita miehiä tähän neitsytherraan, hän vei sydämeni vaikka on ulkonäöltään melko mitäänsanomaton....mutta niin ihana silloin kun hän sitä haluaa. sua vastaan näin pelaan mielelläin....uhkapeliimme huimimpaan mä en kyllästy milloinkaan. Mutta se satuttaa todella, auttakaa! Ja myös hän sanoo sen ettemme seurustele, vaan olemme ystäviä.

        sama juttu minulla..olimme taas lomalla yhdes mutta vain kun sille sopi....se ukko ei ole ulkokuorella pilattu mutta kun osaa puhua ja on aika hyvin pukeutunut niin voi v......
        sain kuulla et on muidenkin kanssa minun asuessa eri maassa ja kertoo sitten et on vain muka kaverina ..
        miten voi vaipua noin alas...ihmettelen kovin,,,,minulla on mies joka tekee kaikensa puolestani mutta en ole koskaan tyytyvainen ja lankeen tuohon kurjukseen,,,tulen saamaan rangastuksen jossakin muodossa ja sen todellakin tienaan,,,


    • kaunein-nainen

      kokemuksia itsellänikin...ihan nousee karvat pystyyn kun lukee noita tekstejä, kuin itsestään lukisi. Hän on hurmaava kun haluaa, mutta ei halua kauaakaan. Tällä hetkellä olemme jälleen katkolla ja aion nyt löytää itselleni toisen. Se on päätetty !!! Enää en lankea :))

    • limbossa

      kysymys siis kuuluu.....
      MITEN saada neitsytmies itselleen ikuisesti
      tai miten hänestä pääsee eroon ikuisesti
      on TUSKAA olla yksin tunteidensa kanssa.

      Nyt neitsytmiehet vastauksia!!

    • pauloissa..

      Nämä tekstit on kuin myös minun elämästäni. Se on kuin viha ja rakkaus yhdessä paketissa. Välillä yrittää unohtaa koko ihmisen siis neitsyt-miehen ja kuinkas ollakaan hän itse ottaa yhteyttä vaikka välillä sanoo että jos on liikaa viestejä päivässä se ahdistaa niin kun annan sit hänen olla rauhassa n. kuukauden niin sit kyllä ollaan taas itse neitsyt yhteydessä.
      Se on kuin loputon meri josta ei tiedä haluaako vai ei eroon..

    • Toimi nyt!

      Ei kun kylmästi vaan kerrasta poikki.

      Se on loppu nyt!

      Et soittele perään. Et katso taakse. Et!

      Et selittele. Et.

      Haet vaan kamasi pois. Ja se on siinä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe