Kaksi 18-vuotiaita espoolaisnaista etsii lomanviettoseuraa 17-30 vuotiaista ihmisistä heinäkuussa. Mieluummin teidän mökille sillä emme omista omaa. Toki mökin vuokraamisesta voimme keskustella. Tiedossa olisi mukavia tyttöjen iltoja ja hauskanpitoa :)
mökkiseuraa
Mökki Mimmit <3
1
575
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt olisi 36v seuraa. Olisi palju, sauna, ruuat ja juomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko3523249Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!2722621Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy152147Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1281980- 3861880
- 1531494
Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)1221416Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste2961403Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole237110782 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit2631014