Kalatmies on Sängyissä, kysäsen kun tuo rontti on pettänyt minua.
Niin ja kahteen sänkyyn se ei jää, on senverran mahtaileva.
Ei ujo ja herkkä, kovis on en tiedä kätkeekö vai esittääkö?
Tulistuu herkästi haastaa jopa riitaa, lyö kyllä naistakin, heikomman päälle käyminen.
Paras unohtaa koko kalatmies, katselkoon semmosen joka maksaa kalavelat.!!!!
Minkälainen
uusiks meni
4
675
Vastaukset
- kokemusta on
sängyssä kalat mies... niittä on kaksi laijaa joko pleijeri tai surkimus:=)
- Kala-ukko
Mä olen jäävi sanomaan mitään tähän aiheeseen . . . Naiset kertokoot totuuden ;)))
- CrystalFish
... Kala naiset on ainakin pelkkää ilotulitusta ja siis ihan VAIN yhdelle miehelle kerrallaan... ;D
- Lohikäärme76
Oon aina miettiny millanen kalanainen on sängyssä. Juttua joskus kuullu et olis aikamoisia ;) Kalamiehistä nyt on ihan turha puhua täällä mitään. Enkä oikein koe, että itse kehuisin itseäni mitenkään. Silti sanon jotta kaipa sitä ihan ok on kun kerta kelvannu jo monta vuotta omalle rakkaalle. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921