oon täsä kattonu narutoa ja hauska sarja
mun mielestä hinata on hauskin hahmo siin sarjas koska hinatal on söpöt silmät ja aina kun naruto puhuu sil nii se ujostuu heti
mun mielestä naruto ja hinata sopii hyvin yhteen
samaa mieltä?
naruto/Hinata
6
587
Vastaukset
- j g
Oijoi, se Hinata vie jalat alta. Huh!
Minun suosikkihahmo on - kuinka ollakkaan Jiraiya.
"Datagathering, datagathering.."
www.naruto.fi - satyrica
GAAN! GAAN! GAAAN! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
mikä näitä ihmisiä vaivaa? Sarjaa EI katsota sen takia että siinä on joku söpö punasteleva.... GAAAN! - O.o
Hihii... no juu
Sarja on ihan loistava...
ja jos Naruto ei kuuluis yhteen Sasuken kans niin sit Hinatan.:P - tietokone hullu
no niin missä jaksoissa hinataa ja narutoa näytetään yhes,oon kattonu kivoja videoita ja haluaisin tietää
jaksot,kiitos jos vastaat=)- HulluMallu
The lastissa ainakin xD ja borutossa
- narutofan3
minusta naruto ja sakura sopivat yhteen mutta myös hinata ja naruto (mun mielipide)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6162815- 1071482
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671456Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381256
- 1141254
- 1021076
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351033- 48950
- 47881