Käykääpä katsomassa osoite www.sarjis.foorumini.com. Sivustolla on vapaata keskustelua erilaisita sarjakuvista ja tämän lisäksi myös paljon muutakin keskustelua!
Sivustolla myös piirroskisoja, sekä chatti, jossa saa keskustella ihan mistä tahansa aiheesta riippumatta.
Sarjis.foorumini.com
5
574
Vastaukset
- No kukakohan!?
Joo. Sarjisfoorumissa on myö Laadukas ylläpito. Eli trollarit ei siellä kauvaa viihdy!
- Moikka354562
Tottakai täytyy muistaa että sivusto ei ole mitään spämmiä varten, meitä ei naurata ketkään mulkut jotka sinne tulee spämmimään, joten kuitenkin pysytään asiallisuuksissa kyseisellä foorumille.
Mutta, kaikki kiinnostuneet, jotka edes jotenkuten osaavat kirjoittaa asiallisesti, rekatkaapa www.sarjis.foorumini.com
- Enpäs kerrokkaan! :P
Joo... Olen katsoin sen, mutta en viitsi sinne kirjautua. En välitä sarjiksista niin paljon. Ihan jees paikka kuitenkin.
- Eräs toinen eräs
Olen eräs Sarjisfoorumin käyttäjä, joka viihtyy hyvin kyseisessä foorumissa. Kannattaa rekisteröityä! Eihän siellä pelkästään sarjiksista puhuta. Suosittelen! Hyvä paikka.
- fsdafvasfdc
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1241680Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31456Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2401415Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2451247Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin121087- 51802
- 56741
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes15696Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39663Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44648