Mikäli omistat 4:3 litteän näytön ja menet nyt vaikkapa gigantin sivulle, kuvakkeet ovat päin helvettiä (ainakin minulla)? Sama homma iltalehden sivuilla? Firefox näyttää kaikki oikein...onko nyt niin, että asetuksista pitää muuttaa jotain tuon Operan suhteen? Toisella koneella Opera näyttää 16:9 näytöllä kaikki oikein, no problems! Neuvoja?
Opera ei vakuuta!
5
433
Vastaukset
- sghqJi3lJ5
Ei vika ole välttämättä Operassa. Gigantin sivut on väärin koodattuja. Validaattori löytää pelkästään etusivulla 77 virhettä, varoittaa 37 kertaa huonosta koodista.
- nhgbjhbfgjhtfbhg
ruksi otettava tosta Fit to widthistä pois.
http://img268.imageshack.us/img268/6936/fittowidth.jpgEi itsellä ainakaan ole suurempia eroja firefox/operan näkymissä iltalehden tai gigantin sivuilla. On litteä näyttö 4:3
Onkohan sinulla uusin opera asennettu?
Itsellä versio 10.51 en nyt ole vähään aikaan katsonut olisiko uudempia.
Olisko jotkin asetukset jotenkin huonosti.
- firefox forever
....niin kauan kun sitä selainta on tehty. Mutta älypuhelimissa mobile version opera on ihan jees. itse asiassa tosi hyvä.
- 13
Fx on jo jäänyt jälkeen jopa IE:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272213
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282146- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181492- 241206
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853