Olisi kyllä aika loistavaa kun operaattorit voisivat rientää apuun ja alkaa myydä halpaa maksullista palvelua, joka valinnan mukaan voisi:
- antaa nettiaikaa asiakkaalle esim. vain max X tuntia vuorokaudessa, yhteys katkaistaisiin sen jälkeen kun aika on käytetty (varoitus 5 minuuttia ennen).
- katkaista nettiyhteyden automaattisesti (varoitus esim 5 minuuttia ennen) esim. tunniksi , kun aktiivista netinkäyttöä olisi jatkunut yhtäjaksoisesti X tuntia. Tällä systeemillä ainakin oma tyhmä älypelailuputkeni katkeaisi niin, että tajuaisin lopettaa siltä päivältä.
Itse ostaisin heti tämän palvelun: sallisin kotiyhteyteeni yhteensä nettiaikaa max 2 h vuorokaudessa. Se saisi harkitsemaan tarkemmin mihin aikansa netissä käyttää. Allekirjoittaisin ilomielin myös lisäyksen, jonka mukaan en saisi purkaa estosopimusta liian helposti tai ainakaan lennossa :)
(Sopimukseen voisi ehkä tehdä lisäyksen että kerran kuukaudessa aikaa on enemmän, ja olisi päätettävissä milloin. Koska joskus on oikeesti kotonakin tarve tehdä vaikka etätöitä. Mutta harvemmin, siis kerran kuukaudessa max.)
Operaattorit apuun
pelitjne
2
454
Vastaukset
- neito vailla
eli verrannollinen saldorajaan puheluissa joita vanhemmat asettaa lapsilleen, luulisi olevan mahdollista asentaa. Markkinatalous ei ehkä ala kehittelemään markkinat pienenisivät
- Asd
Laita modeemista aikarajat. Ja sit laitat salasanan minkä vaan copy past taat siihen niin ettet muista sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643