Amalia faneille tiedoksi, että tämä suoli24:n Thaimaan matkailu foorumi ei ole ainoa foorumi missä tämä hörhö mellastaa aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Yksi Amalian suosikki foorumeita – tämä nyt ei varmaan tule kenellekään mieleltään sairaita ihmisiä tuntevalle yllätyksenä – on : Onko prostituutio väärin? –palsta. Sielläkin tämä helposti tunnistettava hörhö on pitänyt yllä omaa älämölöään jo vuosia.
Tässä alla on yksi lainaus Amalian tuotoksista tuolle foorumille. Tässä lainauksessa toistuu taas eräät aiheensa, joista on jankuttanut eri sanakääntein jo vuosia. Jokainen tämänkin jutun lukeva voi pohdiskella, että toimiiko mieleltään terve ihminen siten, että käy kerran lomailemassa Thaimaassa ja lomaansa pettyneenä aloittaa vuosia jatkuneen häiriköintinsä Thaimaan matkailu foorumeilla? Vai olisiko sittenkin niin, että tälle ressukalle on tapahtunut elämässään jotain, mistä tämä kirjoituksensa antaa viitteitä ja tämä tapahtuma on saanut mielensä vinksahtamaan?
Thaikkuhuorat pilanneet KAIKKIEN maineen myös Suomessa 25.6.2010 09:37
Kun nyt niin etevänä jätkänä vedät oikein huorabaaria, muistapa se vastuu, mikä liittyy niiden thaikkuhuoriesi ja hieromalaitosten huorien toimintaan ! Ne huorat hajottaa perheitä ja koteja ! Ne on valmiit ottamaan miehen kuin miehen. Niille ei mikään ole pyhää. Ainoastaan raha.
Mutta ennenkaikkea kukaan ei luota enää thaikkunaisiin, mistä muuten erottaisikaan taviksen ja huoran, kun olemme saaneet kuulla ja nähdä thaihieromalaitosten ratsauksista Suomessakin ? Hesarin taannoin tekemän tutkimuksen mukaan JOKAISESSA 30:stä thaihieromalaitoksesta myytiin seksiä ! Eli jokaisella on ne valmiudet jo katukuvaan ilmestyessään.
Ole sinä ihan hiljaa ja rahasta huorabaariasi omantuntosi (?) mukaan. Sinulle niistä huorista on hyötyä.
Thaikkulassa nyt saa toimia mikä tahansa huorabaari, ei Suomessa. Thaikkula on täynnä rikkinäisiä perheitä ja äijien juoksua huoraamassa ja vastuutaan perheestään pakenemassa. Siinäkään ei ole mitään arvostamisen aihetta. Nykyisin kun näen thaikun, tekisi mieli sylkäistä perään. Mistäpä tavisthaikun erottaisikaan ?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9161735
Amalialle vastailevalle henkilölle terveisiä, että ihan hyvä että vastailet. Kannattaa kuitenkin tiedostaa sellainen seikka, että kun hullun kanssa erehtyy väittelemään, niin sivulliset eivät ehkä erota kumpi on kumpi.
Amalian sairauskertomusarkisto
35
687
Vastaukset
- Katkera Amalia
Hyvä kirjoitus.
Kerran tältä Amalialta kysyttiin mistä älytön vihansa ja katkeruutensa oikein johtuu.
Näin vastasi Amaliamme:
"Kun niillä palvomillasi huoraperseillä olikin
tauti ,joka levisi pikkasen vääriin ihmisiin ja sen siliän tien meni koti,perhe ja saavutettu
talous.Eipä tässä sen kummempaa syytä, kun kerran erehdyit kysymään." - SIKA-AMALIA
Itse en lapsia koskaan halunnut, koska niistä on niin paljon vaivaa ja huolta. Olenhan itsenäinen ja vapautta rakastava. Seksi ei enää juurikaan kiinnosta eli ihan sama missä muut hääräävät ja kenen kanssa. Nautin vain matkustamisesta ja niistä hieronnoista. Jutut somien hierojanaisten kanssa ovat myös enemmän kuin mielenkiintoisia. Niistä olen oppinut vain sen, että raha on näille naisille se pääasia suhteessaan länkkärimiehiin, mutta sittenhän molemmat saavat sitä mitä haluavat.
- mutta kun ei ole
Tässä 8 viimeisimmistä 13. viestiketjun aloituksia Gambia palstalta
1 *Gambialaiset miehet ovat ihquja Raskaana oleva naispotilas kieltäytyi joku aika sitten rutiini-HIV-testistä.. olisi sävyltään ennakkoluuloinen ja suorastaan rasistinen. Taustatietoihin kirjattiin kuitenkin, että lapsen isä oli Gambiasta..*
2 *Talon rakentaminen Onko jollakin kokemuksia talon rakentamisessta Gambiassa ? Tontti on raivattu, mistä saa..*
3 *Katto-Ongelmia ..ja ne itki, jotta kun sataa vettä kesällä eikä ole rahaa korjata. Mutta kyllähän rikas suomalainen rouva voi maksaa*
4 *suomalaisia Gambiassa? Suunnittelen muuttoa Gambiaan ja kaikki mahdolliset neuvot viisumien ja työlupien suhteen..*
5 *kohta onnellisesti naimisissa ..hei olemme suunitelleet menevämme naimisiin gambiassa ja hän on gambialainen mies*
6 *Gambialaisen viisumi Miten gambialainen voi saada Suomeen 6kk viisumin?*
7 *mitä mieltä... olette siis Gambiasta? Kaksi naista lähdössä..*
8 *lähössä gambiaan.olis kiva tutustua paremmin.tosin minä olen aika paljon mieheni kanssa mutta päivisin olisi aikaa kierellä bakauta kun mies on töissä*
Siinäpä suomalaisnaisten käyttäytymissäännöistä ulkomailla.
Niin, ei tuo mua vaivaa, näin tasapuolisessa mielessä vain kun jatkuvasti täällä sika-Amalia jauhaa miesten Thaimaan matkoista.
Niin, se on varmasti ihan kaikkien tiedossa, että raha merkitsee thaimaalaisille naisille, kuin myös miehille, kuin myös suomalaisille naisillekin paljon. Kuten palstallakin on satoja kertoja mainittu, että thaimaalainen nainen ei mene KENENKÄÄN kanssa naimisiin, siis myöskään ei thaimaalaisen kanssa, JOS liiton solmimisen yhteydessä ei anneta naisen vanhemmille RAHAA.
Suomessakin puhuttiin ennen "kapioista", minkä morsian sai mukanaan liittoonsa (siis lahjoi, eli osti miehensä hyväksynnän), eipä kukaan tuolloin puhunut huoraamisesta.
Tai luet minkä tahansa suomalaisen naishaastattelun niissä vastataan ettei se raha nyt kaikkea merkitse, mutta.. onhan se kiva jos sitä on paljon! Harvoinpa Suomessakaan nainen menee naimisiin persaukisen miehen kanssa? - edelliseen
mutta kun ei ole kirjoitti:
Tässä 8 viimeisimmistä 13. viestiketjun aloituksia Gambia palstalta
1 *Gambialaiset miehet ovat ihquja Raskaana oleva naispotilas kieltäytyi joku aika sitten rutiini-HIV-testistä.. olisi sävyltään ennakkoluuloinen ja suorastaan rasistinen. Taustatietoihin kirjattiin kuitenkin, että lapsen isä oli Gambiasta..*
2 *Talon rakentaminen Onko jollakin kokemuksia talon rakentamisessta Gambiassa ? Tontti on raivattu, mistä saa..*
3 *Katto-Ongelmia ..ja ne itki, jotta kun sataa vettä kesällä eikä ole rahaa korjata. Mutta kyllähän rikas suomalainen rouva voi maksaa*
4 *suomalaisia Gambiassa? Suunnittelen muuttoa Gambiaan ja kaikki mahdolliset neuvot viisumien ja työlupien suhteen..*
5 *kohta onnellisesti naimisissa ..hei olemme suunitelleet menevämme naimisiin gambiassa ja hän on gambialainen mies*
6 *Gambialaisen viisumi Miten gambialainen voi saada Suomeen 6kk viisumin?*
7 *mitä mieltä... olette siis Gambiasta? Kaksi naista lähdössä..*
8 *lähössä gambiaan.olis kiva tutustua paremmin.tosin minä olen aika paljon mieheni kanssa mutta päivisin olisi aikaa kierellä bakauta kun mies on töissä*
Siinäpä suomalaisnaisten käyttäytymissäännöistä ulkomailla.
Niin, ei tuo mua vaivaa, näin tasapuolisessa mielessä vain kun jatkuvasti täällä sika-Amalia jauhaa miesten Thaimaan matkoista.
Niin, se on varmasti ihan kaikkien tiedossa, että raha merkitsee thaimaalaisille naisille, kuin myös miehille, kuin myös suomalaisille naisillekin paljon. Kuten palstallakin on satoja kertoja mainittu, että thaimaalainen nainen ei mene KENENKÄÄN kanssa naimisiin, siis myöskään ei thaimaalaisen kanssa, JOS liiton solmimisen yhteydessä ei anneta naisen vanhemmille RAHAA.
Suomessakin puhuttiin ennen "kapioista", minkä morsian sai mukanaan liittoonsa (siis lahjoi, eli osti miehensä hyväksynnän), eipä kukaan tuolloin puhunut huoraamisesta.
Tai luet minkä tahansa suomalaisen naishaastattelun niissä vastataan ettei se raha nyt kaikkea merkitse, mutta.. onhan se kiva jos sitä on paljon! Harvoinpa Suomessakaan nainen menee naimisiin persaukisen miehen kanssa?Gambiassa en ole koskaan edes pistäytynytkään, muistaakseni, ja mutta ja enpä taida viitsiä kuitenkaan edes suomi24 Gambia palstalla vierailla… kirjoitelkoon vaikkapa Amalia siellä vaikka mitä.
Pari kommenttia kuitenkin tähän keskusteluun.
”thaimaalainen nainen ei mene KENENKÄÄN kanssa naimisiin, siis myöskään ei thaimaalaisen kanssa, JOS liiton solmimisen yhteydessä ei anneta naisen vanhemmille RAHAA.”
Täällä suomi24 keskusteluissa voidaan tällainen väite esittää vaikka 101 kertaa, mutta väite ei kuitenkaan pidä oikeassa elämässä aivan paikkaansa. Thaimaassa toki rahalla ja sosiaaliluokilla on vieläkin erilainen merkitys suhteita solmittaessa kuin esimerkiksi Suomessa, johtuen mm. sosiaaliturvien eroista ja perinteistä. Thaimaassa kuitenkin nykyjään mennään naimisiin virallisesti, sekä hieman epävirallisemmin, mikä olisi hyvä tiedostaa näistä asioista keskusteltaessa. Kaikki mitä joskus on kirjoihin kirjoitettu ja mitä netin keskusteluissa toistetaan, ei enää käytännössä pidä paikkaansa. Tästä hyvänä esimerkkinä ovat mm. esiaviolliset suhteet ja thainaisten odotettu neitsyys naimisiin mentäessä, mutta tämä ja kuinka ajat ja tavat ovat globalisaation myötä Thaimaassakin muuttuneet, olisi oikeastaan ihan oman keskustelunsa arvoinen juttu, eli en jatka tästä aiheesta nyt tässä keskustelussa enempää.
Thaimaassa perinteisesti sulhanen maksaa myötäjäiset (sin sot) morsiammen perheelle. Perinteisiin sin sotin lisäksi kuuluu sulhasen ostamat kultaiset korut morsiamelleen. Periaatteessa näiden myötäjäisten hinta muodostuu sen mukaan kuinka arvostetusta perheestä morsian on lähtöisin ja mikä esimerkiksi on morsiamen koulutus ja tai yhteiskunnallinen asema. Nykyjään nämä myötäjäiset - ja niiden joskus ilmoitetut huikeat määrät - ovat keskiluokkaisissa ja ylemmänluokan häissä usein pelkkää näytöstä. Isoilla ilmoitetuilla myötäjäisillä halutaan kohottaa morsiamen perheen arvostusta ja näyttää, että sulhanen on morsiamensa arvoinen. Useissa tapauksissa nämä huimat myötäjäiset, jos niitä on koskaan edes oikeasti maksettu, palautetaan kaikessa hiljaisuudessa morsiamelle ja hänen sulhaselleen. Olen asunut Thaimaassa ja lukenut muutaman kirjan ja muistion siitä miten Thaimaassa toimitaan ja olen ollut muutamissa häissä itse kutsuvieraana paikalla.
Thaimaan köyhällä maaseudulla erilaiset uskomukset ja perinteet eivät toki muutu yhtä nopeasti kuin kaupunkien keskiluokkaisten ja ”sivistyneempien” ihmisten parissa. Vanhenevilla riisinviljelijöillä ei käytännössä ole muuta vanhuus- ja sosiaaliturvaa kuin lapsensa. Kun ja jos heidän tyttärensä naidaan johonkin kaukaiseen länsimaahan, on mielestäni huolensa siitä, että kuka pitää heistä huolta vanhoilla päivillään, aivan ymmärrettävää. Minua hieman Thaimaata ja Thaimaan perinteitä tuntevana on joskus kummastuttanut joidenkin myötäjäisten suuruus. Myötäjäisten mitä jotkut farangit ovat maksaneet jostakin thaimaalaisesta naisesta, josta myötäjäiset on jo kertaalleen aikaisemmin joku thaimaalainen mies maksanut - ja joidenka myötäjäisten määrä on jo syöty moneen kertaan naiselle miehen huitelemaan lähdettyä jättämien lapsien puolesta. Toisaalta, ihmettelyistäni huolimatta, koen niin, että eiväthän nämä asiat minulle varsinaisesti kuulu. Jokainen toimikoon siten kuin parhaaksi kokee, eikä tämä kai ole mitenkään minulta pois.
” Harvoinpa Suomessakaan nainen menee naimisiin persaukisen miehen kanssa?”
Tästä väitteestä rohkenen olla aiemmin kommentoimaani väitettä jyrkemmin eri mieltä. Pelkästään omien havaintojeni pohjalta väitän, että tämä väite on kertakaikkisen typerä. Väitteen esittäjän täytyy olla joko: A.) Huolimaton. B.) Poissa Suomesta liian pitkään. C.) Humalassa. ( D.) ?).
Ah ja voih... en viitsisi mitenkään vertailla Suomessa asuvia Suomi/Thai pariskuntia vs Gambia/Suomi pariskuntia… miehiä ja naisia... mutta onkohan kuitenkin pääsääntöisesti niin, että ensin mainituissa tapauksissa pariskunnan miespuolisko ansaitsee niin paljon, ettei nainen ole oikeutettu edes esim. työttömyyskorvauksiin – ja jälkimmäisessä tapauksessa molemmat saavat pääansionsa työttömyyskorvauksista ja vastaavista veronmaksajien pussista?
Älkää nyt hyvät ihmiset ymmärtäkö minua väärin. Olen maailmaa jonkun verran kiertänyt. Toista kertaa onnellisesti (toistaiseksi) naimisissa (en kerro minkä maan kansalaisen kanssa nyt). Arvostan omasta sattuneesta parin valinnastani huolimatta suomalaisia naisia erittäin paljon. Arvostan myös Suomalaista yhteiskuntajärjestelmää, mutta joskus, vaikkapa tämän foorumin (”Amalian”) juttuja lukiessani, pohdiskelen, että miksi tälläkin hetkellä maksan veroni (vapaasta valinnastani) pääsääntöisesti tänne Suomeen. - TÄYDENNYS:
edelliseen kirjoitti:
Gambiassa en ole koskaan edes pistäytynytkään, muistaakseni, ja mutta ja enpä taida viitsiä kuitenkaan edes suomi24 Gambia palstalla vierailla… kirjoitelkoon vaikkapa Amalia siellä vaikka mitä.
”thaimaalainen nainen ei mene KENENKÄÄN kanssa naimisiin, siis myöskään ei thaimaalaisen kanssa, JOS liiton solmimisen yhteydessä ei anneta naisen vanhemmille RAHAA.”
Täällä suomi24 keskusteluissa voidaan tällainen väite esittää vaikka 101 kertaa, mutta väite ei kuitenkaan pidä oikeassa elämässä aivan paikkaansa. Thaimaassa toki rahalla ja sosiaaliluokilla on vieläkin erilainen merkitys suhteita solmittaessa kuin esimerkiksi Suomessa, johtuen mm. sosiaaliturvien eroista ja perinteistä. Thaimaassa kuitenkin nykyjään mennään naimisiin virallisesti, sekä hieman epävirallisemmin, mikä olisi hyvä tiedostaa näistä asioista keskusteltaessa. Kaikki mitä joskus on kirjoihin kirjoitettu ja mitä netin keskusteluissa toistetaan, ei enää käytännössä pidä paikkaansa. Tästä hyvänä esimerkkinä ovat mm. esiaviolliset suhteet ja thainaisten odotettu neitsyys naimisiin mentäessä, mutta tämä ja kuinka ajat ja tavat ovat globalisaation myötä Thaimaassakin muuttuneet, olisi oikeastaan ihan oman keskustelunsa arvoinen juttu, eli en jatka tästä aiheesta nyt tässä keskustelussa enempää.
Thaimaassa perinteisesti sulhanen maksaa myötäjäiset (sin sot) morsiammen perheelle. Perinteisiin sin sotin lisäksi kuuluu sulhasen ostamat kultaiset korut morsiamelleen. Periaatteessa näiden myötäjäisten hinta muodostuu sen mukaan kuinka arvostetusta perheestä morsian on lähtöisin ja mikä esimerkiksi on morsiamen koulutus ja tai yhteiskunnallinen asema. Nykyjään nämä myötäjäiset - ja niiden joskus ilmoitetut huikeat määrät - ovat keskiluokkaisissa ja ylemmänluokan häissä usein pelkkää näytöstä. Isoilla ilmoitetuilla myötäjäisillä halutaan kohottaa morsiamen perheen arvostusta ja näyttää, että sulhanen on morsiamensa arvoinen. Useissa tapauksissa nämä huimat myötäjäiset, jos niitä on koskaan edes oikeasti maksettu, palautetaan kaikessa hiljaisuudessa morsiamelle ja hänen sulhaselleen. Olen asunut Thaimaassa ja lukenut muutaman kirjan ja muistion siitä miten Thaimaassa toimitaan ja olen ollut muutamissa häissä itse kutsuvieraana paikalla.
Thaimaan köyhällä maaseudulla erilaiset uskomukset ja perinteet eivät toki muutu yhtä nopeasti kuin kaupunkien keskiluokkaisten ja ”sivistyneempien” ihmisten parissa. Vanhenevilla riisinviljelijöillä ei käytännössä ole muuta vanhuus- ja sosiaaliturvaa kuin lapsensa. Kun ja jos heidän tyttärensä naidaan johonkin kaukaiseen länsimaahan, on mielestäni huolensa siitä, että kuka pitää heistä huolta vanhoilla päivillään, aivan ymmärrettävää. Minua hieman Thaimaata ja Thaimaan perinteitä tuntevana on joskus kummastuttanut joidenkin myötäjäisten suuruus. Myötäjäisten mitä jotkut farangit ovat maksaneet jostakin thaimaalaisesta naisesta, josta myötäjäiset on jo kertaalleen aikaisemmin joku thaimaalainen mies maksanut - ja joidenka myötäjäisten määrä on jo syöty moneen kertaan naiselle miehen huitelemaan lähdettyä jättämien lapsien puolesta. Toisaalta, ihmettelyistäni huolimatta, koen niin, että eiväthän nämä asiat minulle varsinaisesti kuulu. Jokainen toimikoon siten kuin parhaaksi kokee, eikä tämä kai ole mitenkään minulta pois.
Tästä väitteestä rohkenen olla aiemmin kommentoimaani väitettä jyrkemmin eri mieltä. Pelkästään omien havaintojeni pohjalta väitän, että tämä väite on kertakaikkisen typerä. Väitteen esittäjän täytyy olla joko: A.) Huolimaton. B.) Poissa Suomesta liian pitkään. C.) Humalassa. ( D.) ?).
Ah ja voih... en viitsisi mitenkään vertailla Suomessa asuvia Suomi/Thai pariskuntia vs Gambia/Suomi pariskuntia… miehiä ja naisia... mutta onkohan kuitenkin pääsääntöisesti niin, että ensin mainituissa tapauksissa pariskunnan miespuolisko ansaitsee niin paljon, ettei nainen ole oikeutettu edes esim. työttömyyskorvauksiin – ja jälkimmäisessä tapauksessa molemmat saavat pääansionsa työttömyyskorvauksista ja vastaavista veronmaksajien pussista?
Älkää nyt hyvät ihmiset ymmärtäkö minua väärin. Olen maailmaa jonkun verran kiertänyt. Toista kertaa onnellisesti (toistaiseksi) naimisissa (en kerro minkä maan kansalaisen kanssa nyt). Arvostan omasta sattuneesta parin valinnastani huolimatta suomalaisia naisia erittäin paljon. Arvostan myös Suomalaista yhteiskuntajärjestelmää, mutta joskus, vaikkapa tämän foorumin (”Amalian”) juttuja lukiessani, pohdiskelen, että miksi tälläkin hetkellä maksan veroni (vapaasta valinnastani) pääsääntöisesti tänne Suomeen.http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kuppa ja tippuri yleistyvät Suomessa/1135258205465
amalian paletti koossa - pari pidempää
edelliseen kirjoitti:
Gambiassa en ole koskaan edes pistäytynytkään, muistaakseni, ja mutta ja enpä taida viitsiä kuitenkaan edes suomi24 Gambia palstalla vierailla… kirjoitelkoon vaikkapa Amalia siellä vaikka mitä.
Älkää nyt hyvät ihmiset ymmärtäkö minua väärin. Olen maailmaa jonkun verran kiertänyt. Toista kertaa onnellisesti (toistaiseksi) naimisissa (en kerro minkä maan kansalaisen kanssa nyt). Arvostan omasta sattuneesta parin valinnastani huolimatta suomalaisia naisia erittäin paljon. Arvostan myös Suomalaista yhteiskuntajärjestelmää, mutta joskus, vaikkapa tämän foorumin (”Amalian”) juttuja lukiessani, pohdiskelen, että miksi tälläkin hetkellä maksan veroni (vapaasta valinnastani) pääsääntöisesti tänne Suomeen.Ottaisitpa ensin vaikka taustoista vähän selvää, ennekuin tulet palstalle vittuilemaan ja röyhistelemään rintaasi.
Amalia esittää täällä jatkuvasti omaa versioitaan thaimaalaisNAISESTA.
Se on: "länkkäri menee ostamaan huoran".
Koetan selvittää tuolle hullulle, Thaimaan ja Suomen eroavaisuuksia suhtautumisessa RAHAAN ja mikä on "ostamista", mikä maan tapoihin kuuluvaa ja myös thaimaalaisilta miehiltä odotettua, eikä vain länkkäreiden rahastusta. Kyllä, Thaimaassa sulhanen maksaa RAHAA morsiammen perheelle, ihan oikeassaelämässä, sanoin täysin oikein. Esitän sitten tuon väitteen tässä 102. kerran ja se pitää paikkaansa. Ja kyllä, yleisesti se on "seremoniallista", kun häiden jälkeen perhe maksaa rahan vaivihkaa takaisin. Olenpa kuullut tapauksista, joissa perheiden välille on syntynyt riitojakin, kun tuota rahaa ei ole maksettu takaisin.
Ja yllätys, yllätys, ihanko totta oikein, että Thaimaassakin vaikuttaa sosiaaliluokat? Uskoisin, ettei tässä tarvitse kuitenkaan kertoa kaikista 65 miljoonan ihmisen tapauksesta erikseen ja sanon, tottakai vaikuttaa. Niinhän täällä meilläkin vaikuttaa, vaikka kaikki ei sitä myönnä. Meillä puhutaan ihmisten "tasoista". Tasoihin vaikuttaa: ulkonäkö, ammatti, koulutus, yhteiskunnallinen asema, suku (joillakin myös sukuhistoria), älykkyys, raha ja omistaminen. Jos tasot jaetaan esim 1stä 10een, "naimakauppoja" tapahtuu valtaosaltaan suurinpiirtein samantasoisten kesken. Siis 9 mies,
joka on rikas ja komea nimeltään von Tötterville, muttei ole ydinfyysikko, eikä voittanut Nobelia ei tosiaankaan nai 2vuotta vanhempaa, lievästi ylipainoista Helppolaisen Markettaa Juntulan kylän Siwan kassalta, vaikka Marketta hänestä haaveileekin jokaikinen päivä (tuo on siis kuviteltua).
Toki Thaimaassa, joka on lähentynyt paljon viimeisten vuosikymmenien aikana länsimaiden tapoja yhä enemmän, hieman "ylemmässä sosiaaliluokissa" ei KAIKKI noita traditioita noudata ollenkaan vaan naimakauppa voi olla täysin "länsimainen".
Suomestakin puhutaan, että maa on kritillisprotestanttinen, mutta esim. mihinkään uskontokuntaan kuulumattomia on kuitenkin peräti 12%. Yksittäistapauksista on mahdoton keskustella, eikä siihen elinaikakaan taitaisi riittää, sitäpaitsi se on laitontakin.
"Harvoinpa Suomessakaan nainen menee naimisiin persaukisen miehen kanssa?”
Tällä kommentilla halusin sanoa: KUKAAN ei HALUA mennä naimisiin persaukisen kanssa. Sellaista kuitenkin tapahtuu. Sun olis hyvä opetella "lukemaan rivien välistä". Yksittäin syitä siihen voi olla satoja.
Nainen voi olla upporikas, eikä hänelle ole silloin välttämättä merkitystä miehen omaisuus, mutta silloin tuo "taso" on haettu jostain muualta ed. mainituista. Tasoltaan alhainen nainen: ruma, kouluttamaton, äo 90, kela- tuella elävä, työtön, ammatiton, maksurästeinen, velkainen, 40 ja ylipainoinen, tuollaiselle naiselle ei varmaan kumppanin varattomuus paljon paina, vaikka hänkin haaveilee varmasti rikkaasta ja komeasta prinssistä.
Tuon ed. kommentoijan väitteestä rohkenen olla mieltä, että hän on joko:
a.) pilkunnussija b.) kokonaisuuksista välittämätön c.) humalassa d.) ihminen, joka luulee itsestään hieman liikoja tai kaikkia noista.
Joo, kyllä, tuo oli vittuilua, kas sitä saa mitä tilaa.
Gambia yhteys
Amalian väite; Miehet käyvät thaikuissa vain seksimatkalla ulkoilmabordellissa, siellä kaikki naiset voi ostaa rahalla, naiset käyvät paremmissa kohteissa ja korkeintaan vähän vain flirttailevat.
Tuo esimerkkini Gambiasta oli vain esimerkki Amalialle 1stä "naislomakohteesta", joita on ympäri maailmaa samoin kuin "mieslomakohteitakin". Ja silti perheetkin lomailevat aivan samoin noissa kaikissa paikoissa. Koetin selventää, ettei Thaimaa ole siinä mitenkään erikoisasemassa.
Ja, älkää nyt hyvät ihmiset ymmärtäkö minua väärin. Olen paljon maailmaa nähnyt ja kiertänyt, enkä varmastikaan ihan sieltä tyhmemmästä päästä. En ole thaimaalaisen kanssa naimisissa, eikä mulla ole pienintä aikomustakaan mennä. Tulevaisuutta tosin on mahdoton ennustaa, varsinkin kun olen kohtuullisen avomielinen. - aloittajan mieleen
En ole aloittaja, en amalia enkä sika-amalia. Sen voi näppärästi tarkastaa ip:n mukaan, että se on
Vesa-Petterin hallussa. Mutta aloittajan kaltaiset hullut on tyrmistyttäviä ja lisäävät thaimaahan tunnettavia asenteita. - Eila-Annikka
ja minun mielestäni sinä olet sairas, olet sitten amalia vesa-petteri tai sika-amalia, tai kuka tahansa.
Aloittajan lainaama teksti on täyttä paskaa, se on katkeran feministin tekemä, toisille katkerille feministeille, joilla ei ole minkään valtakunnan hitustakaan tietoa Thaimaasta ja sen kulttuurista.
Thaimaa on erinomainen matkailumaa, niin miehille, naisille kuin lapsillekin. Sulla taitaa itselläs olla jotain hämäräbisneksiä, joita Thaimaa häiritsee, kenties rakennat pikkuhotellia malesiaasi.
Ai kuinkahan varmistan sinun olevan vesa-petteri, tuosta kirjaamattomasta nimimerkistäsikö?
Olet sinä sika-Amalia pahanlaatuinen huora, häiritseekö Thaimaan talous bisneksiäsi? - Vesa-Petteri
Eila-Annikka kirjoitti:
ja minun mielestäni sinä olet sairas, olet sitten amalia vesa-petteri tai sika-amalia, tai kuka tahansa.
Aloittajan lainaama teksti on täyttä paskaa, se on katkeran feministin tekemä, toisille katkerille feministeille, joilla ei ole minkään valtakunnan hitustakaan tietoa Thaimaasta ja sen kulttuurista.
Thaimaa on erinomainen matkailumaa, niin miehille, naisille kuin lapsillekin. Sulla taitaa itselläs olla jotain hämäräbisneksiä, joita Thaimaa häiritsee, kenties rakennat pikkuhotellia malesiaasi.
Ai kuinkahan varmistan sinun olevan vesa-petteri, tuosta kirjaamattomasta nimimerkistäsikö?
Olet sinä sika-Amalia pahanlaatuinen huora, häiritseekö Thaimaan talous bisneksiäsi?Olet vahvasti mukana joko majoitus- tai ravintolabisneksissä paikan päällä. Muuten et huutaisi kipuasi täällä ja nimittelisi miehiäkin amalioiksi, jos vain sattuvatkin olemaan eri mieltä kanssasi.
Sen takia en voi sietää thaimaata enkä thaimaalaisia, että tunnen niistä muutamia suomessakin ja ne on ihan rahalla ostettavia. Thaimaa voi olla kaunis , mutta niin on mm.malesiakin. Enkä muutenkaan viihdy tollaisessa maassa, missä tyrkytetään pillua ja hiplataan miehiä koko ajan.
Enkä ole edes homo.
Suosittelen tarkastamaan ip:n että saat tänään unen päästä kiinni etkä itke täällä tuskaasi.
Aloittaja on edelleen mielestäni sairas päästään. Lainauksessa en näe mitään sairasta, se lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?) ja vastaus jollekulle huorabaarin vetäjälle eikä edes itsenäinen kirjoitus. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja olla pitämättä jostakin huonosta lomakohteesta. - Hah hah hah..
Vesa-Petteri kirjoitti:
Olet vahvasti mukana joko majoitus- tai ravintolabisneksissä paikan päällä. Muuten et huutaisi kipuasi täällä ja nimittelisi miehiäkin amalioiksi, jos vain sattuvatkin olemaan eri mieltä kanssasi.
Sen takia en voi sietää thaimaata enkä thaimaalaisia, että tunnen niistä muutamia suomessakin ja ne on ihan rahalla ostettavia. Thaimaa voi olla kaunis , mutta niin on mm.malesiakin. Enkä muutenkaan viihdy tollaisessa maassa, missä tyrkytetään pillua ja hiplataan miehiä koko ajan.
Enkä ole edes homo.
Suosittelen tarkastamaan ip:n että saat tänään unen päästä kiinni etkä itke täällä tuskaasi.
Aloittaja on edelleen mielestäni sairas päästään. Lainauksessa en näe mitään sairasta, se lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?) ja vastaus jollekulle huorabaarin vetäjälle eikä edes itsenäinen kirjoitus. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja olla pitämättä jostakin huonosta lomakohteesta.Se Sika-Amalia vingahtaa, johon kalikka läsähtää.
Ihan helvetin hyvä aloitus, kiitos tästä.
Ja ihan helvetin hupaa seurata kuinka tämä
Sika-Amalia koettaa hörhöilyjään puolustella
usean luomansa eri persoonan kautta.
AMALIA, muista se lääkitys ;) - perveisiä
Hah hah hah.. kirjoitti:
Se Sika-Amalia vingahtaa, johon kalikka läsähtää.
AMALIA, muista se lääkitys ;)muista peukuttaa Amaliaasi!
- Eila-Annikka
Vesa-Petteri kirjoitti:
Olet vahvasti mukana joko majoitus- tai ravintolabisneksissä paikan päällä. Muuten et huutaisi kipuasi täällä ja nimittelisi miehiäkin amalioiksi, jos vain sattuvatkin olemaan eri mieltä kanssasi.
Enkä ole edes homo.
Aloittaja on edelleen mielestäni sairas päästään. Lainauksessa en näe mitään sairasta, se lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?) ja vastaus jollekulle huorabaarin vetäjälle eikä edes itsenäinen kirjoitus. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja olla pitämättä jostakin huonosta lomakohteesta.Olet vahvasti mukana joko majoitus- tai ravintolabisneksissä paikan päällä Malesiassa. Muuten et huutaisi katkerana kipuasi täällä paitsi, että olet nainen.. tai ämmä, sika-Amalia. On Malesiakin kaunis maa, siellä on vain tuo muslimikulttuuri, joka ei meille länsimaalaisille oikein uppoa, buddhakulttuuri sen sijaan on paljon sopivampi.
Suosittelen sulle Gambiaa läski suomalaisvalas, tosin siellä on iso lauma suomalaishuoria, mutta sovit sinne hyvin kaltaistesi joukkoon.
Et oikein taida olla perillä tuosta tekniikasta, tuon ip jankkaamisesi perusteella. Vai että oikein itke, kuulehan ryhävalas, sinähän se täällä olet kuka itkee. Sinä olet mielestäni edelleen se sairas päästäsi, ei oikein taida edes upota nuo tarinatkaan, kun sun luetun ymmärryksessäs on tosi paha vika. Ja tuo sulta "lainattu", sairas kirjoitus prostupalstalta osoittaa tosiaankin, hyvin hyvin mielisairaan ihmisen tuotoksen. - 15+20
Vesa-Petteri kirjoitti:
Enkä ole edes homo.
Aloittaja on edelleen mielestäni sairas päästään. Lainauksessa en näe mitään sairasta, se lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?) ja vastaus jollekulle huorabaarin vetäjälle eikä edes itsenäinen kirjoitus. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja olla pitämättä jostakin huonosta lomakohteesta.Tässä pieni läpiluotaus Thaimaata kritisoivien "amaliasoijasta" ja ryhävalashuorittelijasta:
Kyseessä on todennäköisesti kulissiliitossa elävä kaappihomo. Hän ei haluaisi vaimonsa silmiin osuvan mitään Thaimaakriittistä koska vaimo saattaisi olla halukas vaihtamaan yhteistä lomakohdetta. Yksinään vaimo kun ei päästä miestään Thaimaahan.
Yhteisillä matkoilla kun mies voi helposti olla vaimon silmissä "kiltisti" ja olla välittämättä baaritytöistä ja jopa paheksuakin niitä ääneen, mutta lähteä sitten salaa jonkun ladyboy-oppaan kanssa vaikka kalaan. Tai livahtaa tuntihotelliin sillä aikaa kun vaimo on esim. hieronnassa.
Mies psyykkaa vaimoaankin hokemalla että kaikki Thaimaakriittinen kirjoittelu on jonkun sairaan "amalian" aikaansaannosta ja pitää omailla kirjoituksillaan huolen ettei kukaan ota palstaa vakavasti.
Tosin mies on kirjoittelussaan itse jo pistänyt pahasti överiksi ja saanut useiden nimimerkkien taakse piiloutumisella aikaan sellaisen vaikutelman että suurin osa Thaimaan puolustajista on mielenvikaisilta. - ihan aina
15+20 kirjoitti:
Tässä pieni läpiluotaus Thaimaata kritisoivien "amaliasoijasta" ja ryhävalashuorittelijasta:
Kyseessä on todennäköisesti kulissiliitossa elävä kaappihomo. Hän ei haluaisi vaimonsa silmiin osuvan mitään Thaimaakriittistä koska vaimo saattaisi olla halukas vaihtamaan yhteistä lomakohdetta. Yksinään vaimo kun ei päästä miestään Thaimaahan.
Yhteisillä matkoilla kun mies voi helposti olla vaimon silmissä "kiltisti" ja olla välittämättä baaritytöistä ja jopa paheksuakin niitä ääneen, mutta lähteä sitten salaa jonkun ladyboy-oppaan kanssa vaikka kalaan. Tai livahtaa tuntihotelliin sillä aikaa kun vaimo on esim. hieronnassa.
Mies psyykkaa vaimoaankin hokemalla että kaikki Thaimaakriittinen kirjoittelu on jonkun sairaan "amalian" aikaansaannosta ja pitää omailla kirjoituksillaan huolen ettei kukaan ota palstaa vakavasti.
Tosin mies on kirjoittelussaan itse jo pistänyt pahasti överiksi ja saanut useiden nimimerkkien taakse piiloutumisella aikaan sellaisen vaikutelman että suurin osa Thaimaan puolustajista on mielenvikaisilta.et kuulostakaan ämmältä, joten sun on oltava sitten homo.
En ole viitsinyt kuitenkaan vaivautua analysoimaan sinun, jakomielitautisen hörhön psyykettä, sillähän mitään merkitystä olisi. Saavat sitten Niuvanniemessä tehdä sen, mitäpä se mulle kuuluu. Noilla sun piiloutumisilla eri nimimerkkiesi taakse (siis juuri se mistä minua syytät?), paljastat juuri tuon salaisuutesi, koettamalla näyttää (kenelle?), että muka teitä mielenvikaisia amalioita olisi enemmän kuin 1 tai JOPA 2, kyllä olet hullu, täyshullu, kuinkas kauan meinaat jatkaa tuota sekoiluas? - dfhgdf
15+20 kirjoitti:
Tässä pieni läpiluotaus Thaimaata kritisoivien "amaliasoijasta" ja ryhävalashuorittelijasta:
Tosin mies on kirjoittelussaan itse jo pistänyt pahasti överiksi ja saanut useiden nimimerkkien taakse piiloutumisella aikaan sellaisen vaikutelman että suurin osa Thaimaan puolustajista on mielenvikaisilta.Väität, ettei yksikään vaimo päästä miestään Thaimaahan: PUHUT PASKAA !!!
Meillä vaimo !! VAATII !!, että sinne pitäisi taas syksyllä lähteä, parhaaseen hirviaikaan. - 15+20
dfhgdf kirjoitti:
Väität, ettei yksikään vaimo päästä miestään Thaimaahan: PUHUT PASKAA !!!
Meillä vaimo !! VAATII !!, että sinne pitäisi taas syksyllä lähteä, parhaaseen hirviaikaan.Lue uudestaan: Yksinään! Kyllä meilläkin muija päästää yksinään reissuun. Kaappihomo ryhävalashuorittelija vaan ei pääse!
- dfhgdf
15+20 kirjoitti:
Lue uudestaan: Yksinään! Kyllä meilläkin muija päästää yksinään reissuun. Kaappihomo ryhävalashuorittelija vaan ei pääse!
No, Kiva sinne on lähtiä, jos kaatokiintiöt saadaan täyteen ennen reissua.
- 9+11
15+20 kirjoitti:
Lue uudestaan: Yksinään! Kyllä meilläkin muija päästää yksinään reissuun. Kaappihomo ryhävalashuorittelija vaan ei pääse!
Oletko kateellinen, jos et pääse yksin Thaimaaseen?
Oletko katkera sika-Amalia?
Jos olet nainen, mikä on motiivisi? Jätetty?
Jos olet mies, mikä on motiivisi provosointiin? Miehenä esiintyminen?
Miksi viihdyt Thaimaan palstoilla jos et kerran halua Thaimaahan matkustaa?
Jos komppaat Amaliaa, eiköhän nuo motiivisi ole päivänselviä?
Mitähän sinä oikein mahdat esittää????? Ei varmaankaan ole tullut kenellekään selväksi? - Sherlock Holmes
Vesa-Petteri kirjoitti:
Enkä ole edes homo.
Aloittaja on edelleen mielestäni sairas päästään. Lainauksessa en näe mitään sairasta, se lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?) ja vastaus jollekulle huorabaarin vetäjälle eikä edes itsenäinen kirjoitus. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja olla pitämättä jostakin huonosta lomakohteesta.Tällä kertaa Vesa-Petterinä esittäytyvällä nerolla on siis laite, josta hän voi tarkistaa kirjoittajien ip:t. Suosittelee laitteen käyttöä muillekin, hienoa! Tämä masiina onkin ollut kovassa käytössä hänellä viime aikoina, niin usein eri persooniensa... eikun siis salapersooniensa kirjoittimissa viesteissään tämä ip:n tarkistus masiina esiintyy.
Hieno masiina, kertoo Vesa-Petterille senkin, koska Amalialle vastaaja on vastannut naiselle ja koska miehelle.
Mistä näitä tunnetusti "Malesiasta(kin) pitävän" Amalian... äh, eikun Vesa-Petterin masiinoita voi ostaa? Tällainen masiina voisi olla tosi hyödyllinen tämän "oikean" Amalian kirjoituksien tunnistamiseen, Amalian kirjoituksia kun on muutoin AIVAN MAHDOTONTA tunnistaa. - Sherlock Holmes
Vesa-Petteri kirjoitti:
Enkä ole edes homo.
Aloittaja on edelleen mielestäni sairas päästään. Lainauksessa en näe mitään sairasta, se lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?) ja vastaus jollekulle huorabaarin vetäjälle eikä edes itsenäinen kirjoitus. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja olla pitämättä jostakin huonosta lomakohteesta."Lainauksessa en näe mitään sairasta, se lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?)"
Eikö masiinasi, joka kertoo kirjoittajien ip:t ja sen, että onko Amalialle vastannut vastaaja vastannut mies- vai naispuoliselle Amalialle johdatakkaan sinua suoraan tiedon lähteille?
OK ja tässä hieman apuja kysymääsi: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9161735
PS. Etpä arvaakkaan miten löysin itse tuon kyselemäsi loppuketjun ja mistä poimin tuon linkin. Kerronkin tämän nyt vain sinulle salamustetta käyttäen, seuraavan kaksoispisteen jälkeen kirjoittamaani ei näe kukaan muu kuin sinä Vesa-Petteri-Amalia : L Ö Y S I N L I N K I N A L O I T U K S V I E S T I S T Ä ! On ne vaan tosi inhottavia nuo Amalian juttuja kritisoivat hämäräbisnes äijät, eivät ikinä kerro lähteitään kritiikilleen, siis ihan päinvastoin kuten sinä aina teet. - harmi vaan ettei
Sherlock Holmes kirjoitti:
Tällä kertaa Vesa-Petterinä esittäytyvällä nerolla on siis laite, josta hän voi tarkistaa kirjoittajien ip:t. Suosittelee laitteen käyttöä muillekin, hienoa! Tämä masiina onkin ollut kovassa käytössä hänellä viime aikoina, niin usein eri persooniensa... eikun siis salapersooniensa kirjoittimissa viesteissään tämä ip:n tarkistus masiina esiintyy.
Hieno masiina, kertoo Vesa-Petterille senkin, koska Amalialle vastaaja on vastannut naiselle ja koska miehelle.
Mistä näitä tunnetusti "Malesiasta(kin) pitävän" Amalian... äh, eikun Vesa-Petterin masiinoita voi ostaa? Tällainen masiina voisi olla tosi hyödyllinen tämän "oikean" Amalian kirjoituksien tunnistamiseen, Amalian kirjoituksia kun on muutoin AIVAN MAHDOTONTA tunnistaa.Vesa-Pett siis Amalian Malesia-Turkki-Suomi sanakirjassa selitetä sanaa ironia, joten..
Olen kuullut, että suolella on sellainen hra Serveri, jospa kysyisi häneltä? Osoite ja puhelinnumero ja jos vois löytää parit kasvokuvatkin, metrolehti voisi antaa siitä vaikka satasen jymyjuttukuva palkinnon? Ja tietysti aukaista Amalian koneen ja webbicamin, livee kansalle sA-talo, BB on jo niin kaluttu. Apteekit vois myydä kuvaa vaikka ulostuslääkkeeksi ja kouluissa liitutauluun ripustettu kuva varoituksena kouluttamattomuudesta, oppimistaso Suomessa kasvaisi. - Jopas jotakin
Hah hah hah.. kirjoitti:
Se Sika-Amalia vingahtaa, johon kalikka läsähtää.
AMALIA, muista se lääkitys ;)Hah, ja kiitos sinulle (29.6.2010 21:25) hauskasta kommentistasi.
Juurikin näin, juurikin näin. - Jopas jotakin
15+20 kirjoitti:
Tosin mies on kirjoittelussaan itse jo pistänyt pahasti överiksi ja saanut useiden nimimerkkien taakse piiloutumisella aikaan sellaisen vaikutelman että suurin osa Thaimaan puolustajista on mielenvikaisilta.Heh, sinulle Amalia (30.6.2010 14:45) terveisiä, että oletko ihan oikeasti noin typerä kuin riviesi välistä annat ymmärtää?
"Tässä pieni läpiluotaus Thaimaata kritiSOIVIEN "amaliaSOIJASTA" ja ryhävalashuorittelijasta:..." (korostus minun).
Heh, - ja huh huh! Eiköhän tämä suomi24:n Läpiluotaus-Amalian hörhöilyjen bongaaminen ollut tällä kertaa minun osaltani tässä. Taidankin tästä vielä täysipäisenä siirtyä seuraamaan täysin Jalkapalloa TV:stä.
Kivat sulle Amalia! - Jopas jotakin
Tällä kertaa Vesa-Petterinä esittäytyvällä nerolla on siis laite, josta hän voi tarkistaa kirjoittajien ip:t. Suosittelee laitteen käyttöä muillekin, hienoa! Tämä masiina onkin ollut kovassa käytössä hänellä viime aikoina, niin usein eri persooniensa... eikun siis salapersooniensa kirjoittimissa viesteissään tämä ip:n tarkistus masiina esiintyy.
Mistä näitä tunnetusti "Malesiasta(kin) pitävän" Amalian... äh, eikun Vesa-Petterin masiinoita voi ostaa? Tällainen masiina voisi olla tosi hyödyllinen tämän "oikean" Amalian kirjoituksien tunnistamiseen, Amalian kirjoituksia kun on muutoin AIVAN MAHDOTONTA tunnistaa.Heh, (siis oikeesti HEH HEH HEH ja BUAHAHAHAHAHAAA... ja kaikki mahdolliset LOL hymiöt perään) ja huh huh.
Mistä näitä Vesa-Petterin masiinoita saa ostaa? - Just just
edelliseen kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset ymmärtäkö minua väärin. Olen maailmaa jonkun verran kiertänyt. Toista kertaa onnellisesti (toistaiseksi) naimisissa (en kerro minkä maan kansalaisen kanssa nyt). Arvostan omasta sattuneesta parin valinnastani huolimatta suomalaisia naisia erittäin paljon. Arvostan myös Suomalaista yhteiskuntajärjestelmää, mutta joskus, vaikkapa tämän foorumin (”Amalian”) juttuja lukiessani, pohdiskelen, että miksi tälläkin hetkellä maksan veroni (vapaasta valinnastani) pääsääntöisesti tänne Suomeen.Hyvä ja kypsä kommetti, kiitos tästä.
Mukavaa että joku Thaimaasta turisteja enemmin tietävä viitsii kirjoittaa tänne törkyjen sekaan noin perustellun ja pitkän kommentin. Toivottavasti viitsit kirjoitella lisää.
Terveisin: Tavallinen suomalainen perhematkailua Thaimaaseen harrastava isä joka on harkinnut oman loma/eläke asunnon ostoa Thaimaasta (Phuket Pattaya tai Hua Hin). - 13+11
Jopas jotakin kirjoitti:
Heh, sinulle Amalia (30.6.2010 14:45) terveisiä, että oletko ihan oikeasti noin typerä kuin riviesi välistä annat ymmärtää?
"Tässä pieni läpiluotaus Thaimaata kritiSOIVIEN "amaliaSOIJASTA" ja ryhävalashuorittelijasta:..." (korostus minun).
Heh, - ja huh huh! Eiköhän tämä suomi24:n Läpiluotaus-Amalian hörhöilyjen bongaaminen ollut tällä kertaa minun osaltani tässä. Taidankin tästä vielä täysipäisenä siirtyä seuraamaan täysin Jalkapalloa TV:stä.
Kivat sulle Amalia!Miksi teit nuo korostukset? Etsitkö kenties viestistä jotain H-koodeja? Keräisit sinäkin vain rohkeutta ja astuisit ulos kaapista. Voisit purkaa kulissiliittosi amaliasi kanssa ja tämäkin palsta voisi alkaa taan elämään normaalia elämää.
- luinpa juuri tuossa
24en pääsivulla linkki kohteeseen Matkailu/Lomaromanssit tälläinen viesti:
Mun valinta
onnellinenne 29.6.2010 21:59
Olen 50v. Eronnut. Akateeminen. Lapseton. Yksinäinen. Sukulaisiin välit etäiset.
Näistä lähtökohdista lähdin lomalle Turkkiin, ja tapasin ihanan miehen. Hän on minua nuorempi. Hän haluaa Suomeen. Tiedän hänen haluavan oleskelulupaa, ja hän tietää minun tarvitsevan ystävää ja miestä. Me molemmat voimme auttaa toisiamme. Menemme naimisiin ja hän pitää minusta huolta, vaikka hänellä onkin muita naisia. Minä sallin sen, eikä se minua häiritse. Hän on kuitenkin niin paljon nuorempi.
En voi tietenkään sanoa onko tuossa kyse provosta, päätelkää itse. Mutta turha tulla tänne palstalle jauhamaan Thaimaan seksimatkailusta. Sitäpaitsi, JOS thaityttö tulee Suomeen, juuri yksikään heistä ei elä avustuksilla, sitä samaa ei voi sanoa "noista".
terveisin Ryhävalashuorittelija- jota..
sika-Amalia ERITYISESTI suosittelee naisille ja perheille lomailuun, vastustaessaan "tiukasti" prostituutiota ja seksimatkailua.
- - eihän???
"Ei ole suurempaa loukkausta miehiltä
Kun mennä huoriin,maksullisiin tai muutoin,thai-
hieromalaitoksiin tms, kun puoliso on saanut vauvan, jota kotona hoitaa.Silloin kun miehen pitäisi ottaa vastuuta perheestään ja tuoreesta
perheenjäsenestä.Tuollaisen loukkauksen jäljet
on syvällä.Kun nainen saa tietää,mikään ei äijää
pelasta.Miettikääpä siis äijän kutvelot,kannattaako tuhota koti ja perhe vai
vetää käteen."- Sherlock Holmes
Pahoittelen vastaukseni viipymistä tähän kommenttiin.
Scotland Yard:ssa ei vielä ole yhtä mahtavaa masinaa käytössä kuin on tällä Vesa-Petteri-Amalialla. Näin ensimmäinen Scotland Yardin lähettämä, rakkauden viestiä (ei vihan) kuljettanut, kirjekyyhky joutui tiettävästi joidenkien raakojen metsästäjien ruuaksi, mutta nyt tuolla omassa kyyhkyslakassani kuhertelevan urhon (nimeän hänet urotyönsä johdosta Amaliaksi, vaikka en vielä oikeaa sukupuoltaan tiedäkkään) välittämän viestin pohjalata voin kertoa tutkimuksiemme tulokset.
Ei, ei mitenkään, on siis täysin mahdotonta, että (kukaan) Amalia olisi mitään tuollaista voinut kirjoittaa. Amaliahan VAIN kritisoi Thaimaan seksikauppaa.
Nelosen dokkari ja seksikauppiaat draamasarjakin kertoo, että tämä hypoteesi (υπόθεσις) on täysin mahdoton.
Lainauksessa lainattu kirjoittaja ei mitenkään voisi jatkaa vuodesta toiseen sairasta häiriköintiään jollakin kokoperheen Thaimaan matkailu sivulla. Kyllä hänellä täytyy olla joku parempi syy toimintaansa, kuten yksi ja ainoa epäonnistunut lomamatka Thaimaahan, maahan johon hän ei aio enää ikinä matkustaa. Lainaus lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?) - eräs ehdotus
Pahoittelen vastaukseni viipymistä tähän kommenttiin.
Scotland Yard:ssa ei vielä ole yhtä mahtavaa masinaa käytössä kuin on tällä Vesa-Petteri-Amalialla. Näin ensimmäinen Scotland Yardin lähettämä, rakkauden viestiä (ei vihan) kuljettanut, kirjekyyhky joutui tiettävästi joidenkien raakojen metsästäjien ruuaksi, mutta nyt tuolla omassa kyyhkyslakassani kuhertelevan urhon (nimeän hänet urotyönsä johdosta Amaliaksi, vaikka en vielä oikeaa sukupuoltaan tiedäkkään) välittämän viestin pohjalata voin kertoa tutkimuksiemme tulokset.
Ei, ei mitenkään, on siis täysin mahdotonta, että (kukaan) Amalia olisi mitään tuollaista voinut kirjoittaa. Amaliahan VAIN kritisoi Thaimaan seksikauppaa.
Nelosen dokkari ja seksikauppiaat draamasarjakin kertoo, että tämä hypoteesi (υπόθεσις) on täysin mahdoton.
Lainauksessa lainattu kirjoittaja ei mitenkään voisi jatkaa vuodesta toiseen sairasta häiriköintiään jollakin kokoperheen Thaimaan matkailu sivulla. Kyllä hänellä täytyy olla joku parempi syy toimintaansa, kuten yksi ja ainoa epäonnistunut lomamatka Thaimaahan, maahan johon hän ei aio enää ikinä matkustaa. Lainaus lienee kopioitu isommasta kokonaisuudesta ketjua (missä loppuketju ?)Hän toimii matkailun tai turismin parissa.
- Just just
Hyvä aloitus, kiitos tästä.
Olen tänään vastaillut "Just just" nimimerkkiä käyttäen muutamaan Amalian viestiin (myös Pattaya ja Phuket palstoilla). Olisi ehkä pitänyt keksiä parempi nimimerkki, tai rekisteröidä tuo nimimerkki, koska joku muukin on saattanut joskus samaa "nimerkkiä" käyttää.
Olen itse ihmetellyt samoja asioita tämän aloittajan kanssa mitä tulee Amaliaan.
Amalialle vastaileville henkilöille on aloituksen lopussa myös ihan hyvä vinkki, ei millään pahalla ja olisinpa itsekin lukenut tuon vinkin ennen jo kirjoittamaani.
Joku kirjoitti aiemmin tähän ketjuun, ettei ole Gampiassa käynyt. En minäkään, enkä ole Turkissakaan käynyt. Silti minä hieman ihmettelen tätä, että miksi näihin Thaimaa keskusteluihin aina vedetään nämä Turkit ja Gampiat mukaan? Ehkäpä on joskus hyvä huomauttaa näistä vallitsevista kaksoisstandarteista, mutta liiallinen ja turha toisto vie pohjaa itse asiasta, eli tämän Amalian häiriköinnistä.
Gampian matkailu sivuilla en ole koskaan käynyt (pitäisiköhän käydä?) mutta Turkin matkailu sivuilla olen käynyt. Turkin matkailu sivuilla huomasin, että siellä on sheriffi joka siivoaa keskusteluja. Pitäisiköhän täällä Thaimaan sivuillakin olla joku sheriffi joka siivoaisi tämän Sika-Amalian täältä hornantuuttiin?- PITÄISI
Sheriffiä tänne tarvittaisiin! Amalian törkyviesti suodatin, ja palstasta asiallinen!
- DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Voiko tosiaankin yksi Thaimaan matka saada jonkun Amalian häiriintymään niin pahoin että hän alkaa vihaamaan Thaimaata ja kaikkia thaimaalaisia nähdyn lailla?
Voiko?
Vai onkohan taustalla paljon enemminkin?
......
Siitä ei seuraa muuta kuin avioero.
miksi ihmettelette, kun kamanne on ikkunan alla ja lukot vaihdettu ?
Ukkomiehille lasku on vielä kalliimpi. Kun ostopillu on rokottanut rahat tililtä, rakkaus loppuu just siihen. Mutta paljon sitä ennen vaimo on jo heivannut äijän pihalle ja käynnistänyt pitkälliset ja riitaisat huoltajuuskiistat ja ositukset.
Anoppikin saa kuulla, millaisen pojan on kasvattanut ja voi sen mainita työnanta-
jallekin samalla. Sukulaisista puhumattakaan.Kosto on ah, suloinen ! Ja se on myös osa surutyötä. Naisella omansa, äijällä omansa.
Jos vanha pappa on ottanut oman tyttärensä tai vielä nuoremman ikäisen
thaikun, lapsi ei ehdi päästä edes ripille, kun pappa kupsahtaa kuvioista! Miettikääs sitä. Miltä lapsesta tuntuu ?Thaikku kyllä ottaa rahat ja perinnöt ja jatkaa omaa elämäänsä.Entäs isätön lapsi ?
Mutta vain rumat ja menetetyt luuseriäijät joutuu matkaamaan toiselle puolelle maapalloa huoriin. Ei edes naisiin. Vaan ihan suoraan sanottuna maksullisiin tautisiin huoriin.
Vaan eräät saa lähempääkin ja laatuladyja.
Kun niillä palvomillasi huoraperseillä olikin
tauti ,joka levisi pikkasen vääriin ihmisiin ja sen siliän tien meni koti,perhe ja saavutettu
talous.Eipä tässä sen kummempaa syytä, kun kerran erehdyit kysymään.
Miksi vaimo jättää huorissa käyvän miehen?
Huorissa käyvät miehet aiheuttavat naisissa sisältä lähtevää SYVÄÄ INHOA ja vastenmielisyyttä.
He eivät PYSTY enää koskemaan tällaiseen ällötystä herättävään olentoon.
Minäkö päästin lähelleni tuollaisen sian? Yäk. Pohjaton kuvotus. Siitä ei seuraa muuta kuin avioero.
Ei ole suurempaa loukkausta miehiltä
Kun mennä huoriin,maksullisiin tai muutoin,thai-
hieromalaitoksiin tms, kun puoliso on saanut vauvan, jota kotona hoitaa.Silloin kun miehen pitäisi ottaa vastuuta perheestään ja tuoreesta
perheenjäsenestä.Tuollaisen loukkauksen jäljet
on syvällä.Kun nainen saa tietää,mikään ei äijää
pelasta.Miettikääpä siis äijän kutvelot,kannattaako tuhota koti ja perhe vai
vetää käteen.
Petetty uhri ei koskaan jää pimentoon pitkäksi
aikaa.Toisiin sattuu sekin,että huorausta on jatkunut pitkän aikaa.Mutta kostoon nähden petetty
nainen on ylivertainen mieheen verrattuna.
Alkaa mennä kohta vaaralliseksi tämä, että noi
saastaiset thaihuoraamot myy seksiä ihan silmien alla eli keskeisillä paikoilla.Jos viranomaiset ei kohta saa kuriin niitä, kansalaisten viha alkaa
saada näkyvempiä muotoja.Itse kunkin lapsen isukki
kun saattaa ihan työmatkallaan poiketa huoralla
nussimassa tosta noin vaan.Ja äipän ei tarvitse
tota menoa katsella!
Äijän huoraamiset tulee maksamaan pitkän pennin
Ensin vaihdetaan oviin lukot,omatoimisesti äijän
muuttoilmoitus (muistakaa laskuttaa ja perintätoimisto muistuttamaan),kamat ulos,jos muuttoautolla, niin lasku perään,omaisuuden pilkuntarkka ositus ja kitkerä ja pitkistyvä huol-
tajuuskiista.Myös työnantajalle ja äijän suvulle
on syytä ilmoittaa äijän tempauksesta.Mitään ei
saa ilmaiseksi!
Enpä leikkisi vakavilla asioilla thait karkotukseen
No, eihän tollasta muovihelyissä kulkevaa thaihieroskelijaa kiinnostakaan, kunka monta perhettä se hajottaa.- Amalia?
"Itse kunkin lapsen isukki
kun saattaa ihan työmatkallaan poiketa huoralla
nussimassa tosta noin vaan"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa43118Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92148Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1151766Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101096Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450992Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129986- 35774
- 53733
- 67701
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30665