ex-ilolintu

iloinen sanna

Olen entinen ilolintu,vaikkakaan "urani" ei kestänyt kuin vuoden verran. Käyn kovasti pääkopassani pohdiskelua tuolta ajalta. Tavallaan kaipaan aikaa aivan mielettömästi mutta nyt olen parisuhteessa jossa en haluaisi loukata kumppaniani mutta toisaalta paluu kuvioihin kummittelee päivittäin päässäni.

Itse olen kai jollain tavoin yliseksuaalinen ihminen, myöskin hyvin huomionhakuinen eli miesten osoittama kiinnostus palveluihini antoi minulle tyydytystä. On hyvin vaikea totutella vakituisessa suhteessa olevan rooliin sen jälkeen kun on tottunut siihen huomioon mitä aiemmin sain. Käyn siis mielessäni aikamoista jaakobinpainia. Uudelleen aloittaminen kiehtoisi mutta uuden asiakasverkoston hankkimisessa on myös oma vaivansa kaikkine ilmoitteluineen ja alun kuulosteluineen. Toisaalta alkuun itsensä tyrkylle laittaminen on kuluttavan raadollistakin ennenkuin siihen tottuu. Sen jälkeen homma helpottuikin kun asiakaskunta vakiintui ja tiesi jo paikan päälle tullessaan millaisiin käsiin pääsi. Toinen homman miinuspuoli oli kyllä vertaistuen puute. Itse en kokenut oloani kotoisaksi esim.sihteeriopiston seksityöläisfoorumilla. Aika ajoin olisi kaivannut ajatustenvaihtoa "kolleegan" kanssa. Puolensa ja puolensa siis alassa. Kaikille tämä ei sovi mutta minä koen että minun luonteeni on suorastaan luotu miesten miellyttämiseen. Kaltaisiani naisia on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Kukkahattutädit varmaan suuttuvat kun minusta puuhassa oli enemmän plussa-kuin miinuspuolia. Jokainen meistä kuitenkin itse polkunsa valitsee. Aika näyttää mihin tämän neidon tie vie.

43

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rp

Niinähän se homma menee,jokain pyrkiii tekemää mikä oikealta tuntuu.

Itse omistan ns "huora baarin".Naiset mevenevät sen asiakkaan mukaan minkä haluavat ei minun halujeni
      mukaan.
      Monelle naiselle on vaikeata olla jos löytävät sen oikean falangin,joka hoitaa ns normaali kulut.
      Niin ko henkilön pitää vielä tehdä rahat kotiin lähetettäväksi...jonka kaikki turistit unohtaa.
      Sitä varten hän on "töissä" jotta saisi rahaa perheelleen ja lapselleen.

Ei saatanan Thaikku akat sitä hommaa tekisi jos rahat tulisi koto farmilttai tai kotoa.....samaa hommaa tekee myös Sf naiset,kun ei rahaa, jostain pitää se tehdä.

Älkää tuomitko jotta teitä ei tuomittaisi.lainaus jostakin....?

No comments

• myös Suomessa

Kun nyt niin etevänä jätkänä vedät oikein huorabaaria, muistapa se vastuu, mikä liittyy niiden thaikkuhuoriesi ja hieromalaitosten huorien toimintaan ! Ne huorat hajottaa perheitä ja koteja ! Ne on valmiit ottamaan miehen kuin miehen. Niille ei mikään ole pyhää. Ainoastaan raha.
        Mutta ennenkaikkea kukaan ei luota enää thaikkunaisiin, mistä muuten erottaisikaan taviksen ja huoran, kun olemme saaneet kuulla ja nähdä thaihieromalaitosten ratsauksista Suomessakin ? Hesarin taannoin tekemän tutkimuksen mukaan JOKAISESSA 30:stä thaihieromalaitoksesta myytiin seksiä ! Eli jokaisella on ne valmiudet jo katukuvaan ilmestyessään.
        Ole sinä ihan hiljaa ja rahasta huorabaariasi omantuntosi (?) mukaan. Sinulle niistä huorista on hyötyä.
        Thaikkulassa nyt saa toimia mikä tahansa huorabaari, ei Suomessa. Thaikkula on täynnä rikkinäisiä perheitä ja äijien juoksua huoraamassa ja vastuutaan perheestään pakenemassa. Siinäkään ei ole mitään arvostamisen aihetta. Nykyisin kun näen thaikun, tekisi mieli sylkäistä perään. Mistäpä tavisthaikun erottaisikaan ?

• jos vaihtuu thaihin
        myös Suomessa kirjoitti:

Kun nyt niin etevänä jätkänä vedät oikein huorabaaria, muistapa se vastuu, mikä liittyy niiden thaikkuhuoriesi ja hieromalaitosten huorien toimintaan ! Ne huorat hajottaa perheitä ja koteja ! Ne on valmiit ottamaan miehen kuin miehen. Niille ei mikään ole pyhää. Ainoastaan raha.
        Mutta ennenkaikkea kukaan ei luota enää thaikkunaisiin, mistä muuten erottaisikaan taviksen ja huoran, kun olemme saaneet kuulla ja nähdä thaihieromalaitosten ratsauksista Suomessakin ? Hesarin taannoin tekemän tutkimuksen mukaan JOKAISESSA 30:stä thaihieromalaitoksesta myytiin seksiä ! Eli jokaisella on ne valmiudet jo katukuvaan ilmestyessään.
        Ole sinä ihan hiljaa ja rahasta huorabaariasi omantuntosi (?) mukaan. Sinulle niistä huorista on hyötyä.
        Thaikkulassa nyt saa toimia mikä tahansa huorabaari, ei Suomessa. Thaikkula on täynnä rikkinäisiä perheitä ja äijien juoksua huoraamassa ja vastuutaan perheestään pakenemassa. Siinäkään ei ole mitään arvostamisen aihetta. Nykyisin kun näen thaikun, tekisi mieli sylkäistä perään. Mistäpä tavisthaikun erottaisikaan ?

Kyllä on Suomi-nainen hoitanut hommansa totaalihuonosti, jos sen mies näkee thaikkuhoron houkuttelevana ja Suomi-naistaan parempana vaihtoehtona...

Huh huh, en edes halua tietää detaljeja!

• ei koskaan thaivosua

Kummitteleehan sitä itse kenenkin ihmissuhteissa välillä ja voi olla että tulee ajolähtöäkin, mutta niin huonosti ei sentään asiat vielä ole, että ottais pojanmallisen ja vinosilmäisen kimittäjän kotiinsa. Niin kova tarve ei pelkälle reiälle tulekaan.

• Pirtelö:))

Luin viestisi huolella. Olin itsekin päättänyt lopettaa työn seksin ammattilaisena, mutta en kyennyt. Veri veti takaisin "radalle" ja täällä sitä ollaan taas. Nuo sinun sanasi - luotu miesten miellyttämiseen - sopivat minuun kirjaimellisesti.
      Tunsin ahdistusta, kun lopetin huoraamisen varsinaisen työpaikkani siirryttyä toiseen kaupunkiin. Kävelin hermostuneena ympäri asuntoani varsin tietoisena ahdistuksen syistä. Olin vaihtanut puhelinnumeronkin, ettei kukaan entisistä vakioasiakkaistani saisi yhteyttä. Puhelin ei soinut eikä läppäriin tullut viestejä, koska vaihdoin myös meiliosoitteeni. Rahaa oli tilillä enemmän kuin tarvitsin, joten sekin puoli oli kunnossa.
      Katsellessani vaatekaappiani, jossa oli kaikkea mahdollista seksiasua saumallisista sukista alkaen tajusin alkavani kiihottua. Riisuin itseni ja puin ylleni suosikki yhdistelmän, tarkastelin itseäni peilistä ja istahdin tietokoneen ääreen. Ennen kuin tajusinkaan, olin laittanut ilmoituksen sekä sihteeriopiston että seksitreffien sivuille.
      Minun oli pakko saada miestä! Ja kun sain ensimmäisen asiakkaan, peräti koko yöksi, tunsin tehneeni palveluksen itselleni. Olin taas se iloinen ja pirtsakka nainen, jota kutsuttiin edellisessä työpaikassani "pirtelöksi":)))
      Ehkä minusta ei ole yhden ja saman miehen vaimoksi. Tätä olen joskus miettinyt lähinnä itseni kannalta. pystyisinkö olemaan uskollinen vai pettäisinkö puolisoa. Ihannemies minulle olisi sellainen, joka sallisi minun jakaa muillekin, mutta tuskin löydän.
      Vietän tämän juhannuksen erään tunnetun liikemiehen edustushuvilalla, missä olen ollut aiemminkin. Viihdytän siellä hänen kutsuvieraitaan toisen huoran kanssa. Tiedossa on jo romanttinen rakastelu vanhassa heinäladossa sekä metsän siimeksessäkin, jos ei sada.
      Minulla ei ole oikeutta tehdä päätöksiä puolestasi. Voin vain kehottaa harkitsemaan huolella, mitä elämältäsi tahdot ja toimi sitten sen mukaan. Me naisethan sen päätämme, annammeko ilmaiseksi vai maksusta. En henkilökohtaisesti ole vielä ilmaiseksi antanut. Ainahan on olemassa vaara saada joku tauti tai tulla raskaaksi.
      Teitpä niin tai näin, toivotan sinulle hauskaa juhannusta.

Omasta mielestäni kaikki on työtä, mistä ihminen saa maksun. En tunne sinua enkä miesystävääsi, joten en myöskään osaa antaa toimivia neuvoja. Sinun täytyy itse onkia selville ystäväsi kanta sellaiseen, sallisiko hän sinun antavan muillekin.
        Miehen luonne, onko joustava, ei mustasukkainen sairaalla tavalla jne. Varsinaisesta huoraamisesta ei sinun tarvitse eikä kannata kertoa sanallakaan. Jos hän suostuu, otat maksun niin kuin ennenkin ja laitat eurot tilillesi. Kun nyt ymmärsin sinun saavan nautintoa olemalla useiden miesten ilona, miksi et sitten olisi!!

Voihan sitä tehdä salaakin kuten eräs tuntemani ja aviossa oleva nainen teki entisessä kotikaupungissani. Tutustuin häneen tilaisuudessa, jonne meidät oli kutsuttu muodollisesti tarjoilijoiksi, mutta tosiasiassa tarjoilimme vain seksiä. Esiinnyimme vähissä vaatteissa ja annoimme miehille sitä yhtä hyvää pitkin iltaa. Siis useille. Meillä oli yhteinen huone, missä käytiin vaihtamassa asuja ja silloin myös vaihdettiin muutama sana keskenämme. Tällä naisella oli kaksi lastakin oman miehensä kanssa, asiat sikäli hyvin, mutta tunsi kuitenkin voimakasta halua jakaa täysin tuntemattomille.
        Ihmismieli ei ole yksiselitteinen. Jos tuntee nautintoa antamisesta ja saamisesta, en näe mitään estettä, etteikö voisi menetellä sen naisen tavalla.

Eräs vakkareistani kosi minua vaimokseen tässä jokin aika sitten. Hän on eronnut ja siten vapaa menemään uudelleen naimisiin. Tietää oikein hyvin, että olen huora ja siihenhän hän vetosikin. Rakkauden ammattilainen on mielestään taitava vuoteessa, täysin eri luokkaa kuin kiltti "perhetyttö".
        Toki se kehu hiveli itsetuntoani, mutta en tunne halua sitoutua yhteen ja samaan mieheen. En ainakaan vielä.

• iloinen.sanna
        Pirtelö:)) kirjoitti:

Eräs vakkareistani kosi minua vaimokseen tässä jokin aika sitten. Hän on eronnut ja siten vapaa menemään uudelleen naimisiin. Tietää oikein hyvin, että olen huora ja siihenhän hän vetosikin. Rakkauden ammattilainen on mielestään taitava vuoteessa, täysin eri luokkaa kuin kiltti "perhetyttö".
        Toki se kehu hiveli itsetuntoani, mutta en tunne halua sitoutua yhteen ja samaan mieheen. En ainakaan vielä.

Itseasiassa minullakin on vastaava kokemus entisestä asiakaspiiristä. Hänestä voisi olla turvallista taas aloittaa jos päädyn siihen vaikka asumme nykyään eri paikkakunnalla. Minusta on ihanaa että hän aina muistuttaa minua ja kertoo olevansa suuri ihailijani.

Tässä mietin että jos minulla olisi "toimitila"ja enemmän vapaata aikaa valintani olisi varmaan jo selvä. Asun nykyään pienemmällä paikkakunnalla joten en voi toimia täällä. Onpas mukavaa oikeasti vaihtaa ajatuksia jonkun jonkun samoin kokeneen kanssa. Onnekseen ei ole yksin tällainen himokas lintunen

Olen kyllä sinällään myös samalla kannalla että rakkauden ammattilaisesta hyvän vaimon saa.Luulen ettei nykyisenikään valita seksielämästämme tippaakaan. Suhteessamme ei ole päänsärkyä tarvinnut potea siitä kummankaan vaikkei miesystäväni tiedäkään millaisen naisen onnistui itselleen nappaamaan. Ehkä koetan lähestyä häntä fantasioiden kautta ja koetan siten viestiä toiveeni saada olla sitä mitä sielultani koen olevanikin. Minulla on intuitio siitä että kyllä hän tietää sen mikä on sisin luontoni, nimenomaan miehen miellyttäminen mutta kuulostellen sekin selviää.

• minun ei tiedä

Olin alalla puoli vuotta. Siinä on omat hyvät ja huonot puolensa. Mutta siinä ainakin osuit oikeaan, että
        huora on yliseksuaalinen, lähes nymfo. Minä ainakin nyt etäisyyden päästä puhun seksiaddiktiosta, josta voi päästä myös eroon.

• iloinen.sanna
        minun ei tiedä kirjoitti:

Olin alalla puoli vuotta. Siinä on omat hyvät ja huonot puolensa. Mutta siinä ainakin osuit oikeaan, että
        huora on yliseksuaalinen, lähes nymfo. Minä ainakin nyt etäisyyden päästä puhun seksiaddiktiosta, josta voi päästä myös eroon.

Ei tiedä tarkasti. Tietää kyllä etten ole mikään viaton perhetyttö ja että minä olen viettänyt seksuaalisesti hyvin aktiivista ja estotonta elämää mutta prostituutiosta ei. Olen samaa mieltä kyllä tuosta addiktioasiasta mutta tällä hetkellä en edes halua päästä siitä addiktiosta eroon. Olen varmasti seksiin ollut koko seksuaalisen ikäni addiktoitunut. Hetkellisesti se halu irrottautautua tuli mutta kun addiktiosta on kyse siihen veri vetää myös palaamaan.

• iloinen.sanna

Uhriajattelu ei sovi maailmankatsomukseeni, pikemminkin seksuaalinen vapaus toteuttaa itseään haluamallaan tavallaan. Suon mielessäni jokaiselle oman tapansa toteuttaa seksuaalisuuttaan, niin sitä säästeleville kuin kaltaisllenikin ihmisille jotka eivät sitä panttaa. itse ajattelen niin että kerran täällä eletään, ilo irti jokaisesta hetkestä.

Jaa juu ei. Isäni ei korkannut minua alle kymmenvuotiaana. Sellaista ei minunkaan seksuaalisesti vapaa ja liberaali ajatusmaailmani hyväksyisi.

iloinen.sanna kirjoitti:

Uhriajattelu ei sovi maailmankatsomukseeni, pikemminkin seksuaalinen vapaus toteuttaa itseään haluamallaan tavallaan. Suon mielessäni jokaiselle oman tapansa toteuttaa seksuaalisuuttaan, niin sitä säästeleville kuin kaltaisllenikin ihmisille jotka eivät sitä panttaa. itse ajattelen niin että kerran täällä eletään, ilo irti jokaisesta hetkestä.

Jaa juu ei. Isäni ei korkannut minua alle kymmenvuotiaana. Sellaista ei minunkaan seksuaalisesti vapaa ja liberaali ajatusmaailmani hyväksyisi.

ihailija on palstan vakihäirikkö ja mölyapina. Älä vastaa hänen viesteihinsä, ole kiltti.

• iloinen.sanna

ihailija on palstan vakihäirikkö ja mölyapina. Älä vastaa hänen viesteihinsä, ole kiltti.

Näinhän se on että asiallista keskustelua tästä aiheesta on mahdoton käydä ilman noita provoajia. On oikeastaan ihana elää niin että on seksualisuutensa kanssa sinut ja tietää mitä tahtoo,silloin on helppo olla piittaamatta tuomitsijoista joita riittää.

Kiitos sinulle Pirtelö asiallisista ja rohkaisevista kommenteistasi.

iloinen.sanna kirjoitti:

Itseasiassa minullakin on vastaava kokemus entisestä asiakaspiiristä. Hänestä voisi olla turvallista taas aloittaa jos päädyn siihen vaikka asumme nykyään eri paikkakunnalla. Minusta on ihanaa että hän aina muistuttaa minua ja kertoo olevansa suuri ihailijani.

Tässä mietin että jos minulla olisi "toimitila"ja enemmän vapaata aikaa valintani olisi varmaan jo selvä. Asun nykyään pienemmällä paikkakunnalla joten en voi toimia täällä. Onpas mukavaa oikeasti vaihtaa ajatuksia jonkun jonkun samoin kokeneen kanssa. Onnekseen ei ole yksin tällainen himokas lintunen

Olen kyllä sinällään myös samalla kannalla että rakkauden ammattilaisesta hyvän vaimon saa.Luulen ettei nykyisenikään valita seksielämästämme tippaakaan. Suhteessamme ei ole päänsärkyä tarvinnut potea siitä kummankaan vaikkei miesystäväni tiedäkään millaisen naisen onnistui itselleen nappaamaan. Ehkä koetan lähestyä häntä fantasioiden kautta ja koetan siten viestiä toiveeni saada olla sitä mitä sielultani koen olevanikin. Minulla on intuitio siitä että kyllä hän tietää sen mikä on sisin luontoni, nimenomaan miehen miellyttäminen mutta kuulostellen sekin selviää.

sinusta itsestäsi parhaalta tuntuu. Et periaatteessa ole kenellekään tilivelvollinen, jos et asu kirkollisesti vihityssä parisuhteessa.
        Sinä päätät ihan itse omasta elämästäsi äläkä anna muiden vaikuttaa päätökseesi. Jos tunnet tarvitsevasi seksiä jatkuvasti kuten olen ymmärtänyt, asiakkaista tuskin on pulaa. Maailmassa on kaatunut jopa valtakuntia sen "namin" takia. Kleopatrat ja muut kivat naiset ovat ymmärtäneet sen tosiasian, että istuvat "pankin päällä". Historia toistaa itseään eikä sitä voi muuksi muuttaa.

Mieti nyt tarkkaan, jatkatko alan ammattilaisena vai tyydytkö yhteen ja samaan mieheen. Minua itseäni ei suuremmalti kiinnosta katsella miestä, joka illasta toiseen käy läpi tutut kuviot ja alkaa kuorsata.

• iloinen.sanna

sinusta itsestäsi parhaalta tuntuu. Et periaatteessa ole kenellekään tilivelvollinen, jos et asu kirkollisesti vihityssä parisuhteessa.
        Sinä päätät ihan itse omasta elämästäsi äläkä anna muiden vaikuttaa päätökseesi. Jos tunnet tarvitsevasi seksiä jatkuvasti kuten olen ymmärtänyt, asiakkaista tuskin on pulaa. Maailmassa on kaatunut jopa valtakuntia sen "namin" takia. Kleopatrat ja muut kivat naiset ovat ymmärtäneet sen tosiasian, että istuvat "pankin päällä". Historia toistaa itseään eikä sitä voi muuksi muuttaa.

Mieti nyt tarkkaan, jatkatko alan ammattilaisena vai tyydytkö yhteen ja samaan mieheen. Minua itseäni ei suuremmalti kiinnosta katsella miestä, joka illasta toiseen käy läpi tutut kuviot ja alkaa kuorsata.

Sehän asiasta tekeekin mutkikkaan kun miesystäväni ei ainakaan vielä ole tullut sellaiseksi :) Olemme sinänsä tuore pari ja hän on hyvin kekseliäs makuuhuoneessa ja minun luonteelleni hyvin sopiva kumppani. Seksielämämme on kaikilta osin tyydyttävää, paitsi tietysti tältä osin että tunnen tarvetta tarjota itseäni muillekkin. Mutta kuten sanottu, aion testata hänen mielipiteitään ja reaktioitaan puhumalla asiasta fantasian kautta.

Kyllä tunne niin vahvana on alkanut elämään ja yhä vahvempana kun olen tässä keskusteluja seurannut ja pitkästä aikaa sihteeriopistonkin sivuilla piipahtanut että eiköhän homma ala olla vahvasti kallistunut ainakin pienimuotoiseseen paluuseen sopivassa ajankohdassa. Se ensimmäinen askel lienee pitkästä aikaa se kaikkein vaikein mutta onneksi minulla on noita vanhoja kontakteja olemassa muutama joihin olen harvakseltaan pitänyt ainakin s-postikontaktia.

• iloinen.sanna

...yhteenkuuluvuutta tuon ajatuksen suhteen että kaipaan seksiä ainakin sen kaksi kertaa päivässä...emme asu miesystäväni kanssa yhdessä ja emme näe joka päivä. Siinä suhteessa minä koen kyllä jääväni vajaaksi vaikka laatu korvaakin määrää ainakin osittain.

Juuri tämänkaltaista vertaistukea sitä ihminen tarvitsee,ehkä sitä pitäisi vaan rohkaistua avaamaan suunsa. Niinkuin mainitsinkin työn aloittamisessa pelottaa ne uudet ensiaskeleet, uudet asiakkaat, toisaalta sekin että kelpaanko vielä vaikka mihin tilanne nyt vuodessa olisi muuttunut. Itsensä esille laittaminen vaatii toisaalta myös hyvin vahvaa itsetuntoa. Olen usein miettinyt esim.amsterdamin ikkunahuoria. sitä miltä tuntuisi seistä itseään tarjoamassa ihmisten katsellessa, arvioidessa. Itse en ilmoitellessani koskaan esiintynyt kasvoillani,vain kasvottomia vartalokuvia ja rintakuvia jotka ovat minun suurin vahvuuteni. Ehkä toinen sellainen on aito intohimo ja halu, minun ei ole tarvinnut teeskennellä miesten käsissä useinkaan etten nauttisi. Usein jopa itsekin laukean tuikituntemattoman käsissä.

Yksin toimiminen on kyllä aina riskialtista,siksi ehkä nyt haluaisinkin ympärilleni enemmän verkostoa jotka tietävät missä mennään koska tuikituntematon asiakas on aina oikeasti riski. Siksi minä hyvinkin voisin ajatella tekeväni töitä bordellissakin jos sellainen olisi laillisesti mahdollista

iloinen.sanna kirjoitti:

...yhteenkuuluvuutta tuon ajatuksen suhteen että kaipaan seksiä ainakin sen kaksi kertaa päivässä...emme asu miesystäväni kanssa yhdessä ja emme näe joka päivä. Siinä suhteessa minä koen kyllä jääväni vajaaksi vaikka laatu korvaakin määrää ainakin osittain.

Juuri tämänkaltaista vertaistukea sitä ihminen tarvitsee,ehkä sitä pitäisi vaan rohkaistua avaamaan suunsa. Niinkuin mainitsinkin työn aloittamisessa pelottaa ne uudet ensiaskeleet, uudet asiakkaat, toisaalta sekin että kelpaanko vielä vaikka mihin tilanne nyt vuodessa olisi muuttunut. Itsensä esille laittaminen vaatii toisaalta myös hyvin vahvaa itsetuntoa. Olen usein miettinyt esim.amsterdamin ikkunahuoria. sitä miltä tuntuisi seistä itseään tarjoamassa ihmisten katsellessa, arvioidessa. Itse en ilmoitellessani koskaan esiintynyt kasvoillani,vain kasvottomia vartalokuvia ja rintakuvia jotka ovat minun suurin vahvuuteni. Ehkä toinen sellainen on aito intohimo ja halu, minun ei ole tarvinnut teeskennellä miesten käsissä useinkaan etten nauttisi. Usein jopa itsekin laukean tuikituntemattoman käsissä.

Yksin toimiminen on kyllä aina riskialtista,siksi ehkä nyt haluaisinkin ympärilleni enemmän verkostoa jotka tietävät missä mennään koska tuikituntematon asiakas on aina oikeasti riski. Siksi minä hyvinkin voisin ajatella tekeväni töitä bordellissakin jos sellainen olisi laillisesti mahdollista

olla ongelmia, jos asut erillään miesystävästäsi. Älä kuitenkaa ota asiakkaita omaan asuntoosi, koska miesystäväsi saattaa tulla yllättäen luoksesi. Hotelli tai asiakkaan asunto ainoat vaihtoehdot.

Taksi tuli jo noutamaan minua niihin "pippaloihin", joista kerroin. Laitoin kiireesti vastaukseni sinulle ja tein Käyttäjätuelle ilmoituksen palstahäirikön sairaista viesteistä.
        Oikein mukavaa juhannusta sinulle, missä sen vietätkin. Minä saanen tänä iltane miestä oikein kunnolla:)))))))))))))))))))))))

• iloinen.sanna

olla ongelmia, jos asut erillään miesystävästäsi. Älä kuitenkaa ota asiakkaita omaan asuntoosi, koska miesystäväsi saattaa tulla yllättäen luoksesi. Hotelli tai asiakkaan asunto ainoat vaihtoehdot.

Taksi tuli jo noutamaan minua niihin "pippaloihin", joista kerroin. Laitoin kiireesti vastaukseni sinulle ja tein Käyttäjätuelle ilmoituksen palstahäirikön sairaista viesteistä.
        Oikein mukavaa juhannusta sinulle, missä sen vietätkin. Minä saanen tänä iltane miestä oikein kunnolla:)))))))))))))))))))))))

Jos sinua kiinnostaa privaatimpi ajatustenvaihto aiheesta niin laittele ihmeessä meiliä henk.koht.
        Toivon iltasi olevan antoisa. Tänään on itseni tyydyttävä vaan kuivaharjoitteluun ja aiheesta haaveiluun...

• matinjuntti

Mutta kun on paljon naisia, jotka ovat kokeneet tasapainottoman lapsuuden. Mutta eipä taida olla luotettavaa tietoa, että minkalaiset naiset alkavat seksialan ammatilaisiksi. Monethan tässä ovat kiistäneet joutuneensa insestin uhriksi. Kiistanalaista on sekin, että onko huoraaminen sairaus, johon tarvitsee hoitoa. Vähän salakähmäisen vainon kohteita huorat Suomessa ovat olleet viime vuosina. Oikein eivät virkahenkilöt sano, että mistä se kenkä puristaa.

• anna niin saat
        matinjuntti kirjoitti:

Mutta kun on paljon naisia, jotka ovat kokeneet tasapainottoman lapsuuden. Mutta eipä taida olla luotettavaa tietoa, että minkalaiset naiset alkavat seksialan ammatilaisiksi. Monethan tässä ovat kiistäneet joutuneensa insestin uhriksi. Kiistanalaista on sekin, että onko huoraaminen sairaus, johon tarvitsee hoitoa. Vähän salakähmäisen vainon kohteita huorat Suomessa ovat olleet viime vuosina. Oikein eivät virkahenkilöt sano, että mistä se kenkä puristaa.

Minusta se on jonkun kristillismoraalisen ajattelun jäänteitä. Huoraamista ei tuomittaisi toisenlaisessa yhteiskunnassa ja kulttuurissa samalla tavoin. Kaipa se on se muinainen 2000 vuotta sitten kirjoitettu tarinakirja jota kumarretaan ja yksi sen sisältämästä kymmenestä käskystä,älä tee huorin.

Kaikki mitä moraalittomana pidetään liittyy siihen miten meidät on lapsuudesta lähtien opetettu ajattelemaan. Ilman noita oppeja ei myöskään huoraaminen tai mikä tahansa muukaan moraalittomana pidetty asia olisi sitä.

Itse koetan parhaan kykyni mukaan kaikin tavoin irrottautua kaikessa tuosta ajattelusta. Vain silloin on todella vapaa kun luopuu siitä. Todellinen moraali on omassa mielessäni on rakkaus ja sekin korkeammassa mittakaavassa kun mitä se raamatun mittapuun mukaan on. Se moraali ei tuomitse rakkautta jakavaa varsinkin jos henkilö sen tekee täydestä sydämestään

iloinen.sanna kirjoitti:

Jos sinua kiinnostaa privaatimpi ajatustenvaihto aiheesta niin laittele ihmeessä meiliä henk.koht.
        Toivon iltasi olevan antoisa. Tänään on itseni tyydyttävä vaan kuivaharjoitteluun ja aiheesta haaveiluun...

Kova meno jo täällä ja kerran tehty temputkin.
        Laitan tässä mun "työmeiliosoitteen"

[email protected]

• -Kiinnostunut-
        iloinen.sanna kirjoitti:

Ei tiedä tarkasti. Tietää kyllä etten ole mikään viaton perhetyttö ja että minä olen viettänyt seksuaalisesti hyvin aktiivista ja estotonta elämää mutta prostituutiosta ei. Olen samaa mieltä kyllä tuosta addiktioasiasta mutta tällä hetkellä en edes halua päästä siitä addiktiosta eroon. Olen varmasti seksiin ollut koko seksuaalisen ikäni addiktoitunut. Hetkellisesti se halu irrottautautua tuli mutta kun addiktiosta on kyse siihen veri vetää myös palaamaan.

Pidät siis seksistä ihan minkälaisen miehen kanssa tahansa? Vai useinko tulee vastaan sellaisia että tökkii tai oksettaa?
        Koska pakkohan siinä joku raja tulla vastaan kuinka paljon voi asiakkaitaan valita??

iloinen.sanna kirjoitti:

Toivotan sinulle hyvää huomenta, vaikka menen nyt itse nukkumaan.
        Oli työntäyteinen yö ja odottamaani parempi, kun nuo miehet eivät juoneet liikaa.
        Kerron lisää sitten, jos vastaat mun privaan osoitteeseeni.
        Tuntuisi muutenkin kivalta vaihtaa ajatuksia yksityisesti tällä palstalla rriehuvan häirikön takia. Mun tietsikka puhdistaa roskapostit automaattisesti minun tarvisematta tietää niistä mitään.
        Nämä juhlat ovat päättyneet, nukun muuutaman tunnin ja palaan kotiin.
        Antoisa juhannus kertakaikkiaan:)))))

• iloinen.sanna
        -Kiinnostunut- kirjoitti:

Pidät siis seksistä ihan minkälaisen miehen kanssa tahansa? Vai useinko tulee vastaan sellaisia että tökkii tai oksettaa?
        Koska pakkohan siinä joku raja tulla vastaan kuinka paljon voi asiakkaitaan valita??

Hmm.tuota ihan piti miettiä. Minulle ei urani aikana tullut mitään erityisen vastenmielistä eteen mistä olisin kieltäytynyt. Kova humalaisuus ja epäsiisteys ovat asioita joista en pidä ja sellaisen asiakkaan kanssa en ole myöskään "kauppoja" tehnyt.

• Tervejärkinen huora

hekisesti sairaita puliukkoja.

iloinen.sanna kirjoitti:

Hmm.tuota ihan piti miettiä. Minulle ei urani aikana tullut mitään erityisen vastenmielistä eteen mistä olisin kieltäytynyt. Kova humalaisuus ja epäsiisteys ovat asioita joista en pidä ja sellaisen asiakkaan kanssa en ole myöskään "kauppoja" tehnyt.

Laitoin sinulle privan meiliosoitteeni. Eikö jatketa sitä kautta!!
        Mua viiksettää toi mölyapina.

• iloinen.sanna

Laitoin sinulle privan meiliosoitteeni. Eikö jatketa sitä kautta!!
        Mua viiksettää toi mölyapina.

teemme niin...

iloinen.sanna kirjoitti:

teemme niin...

Laita minulle s-postia. Osoitteeni kai jo luit.

• iloinen.sanna

Laita minulle s-postia. Osoitteeni kai jo luit.

joo mä laitoinkin jo meiliä,kai se tuli perille

iloinen.sanna kirjoitti:

joo mä laitoinkin jo meiliä,kai se tuli perille

melkein heti.
        Eiköhön pysytellä kaukana täältä ja jatketa privaatinti.
        Tiedä häntä, mitä saadaan kehiteetyä:))))

• Saunapuhtaana

ovat halpamyyntikamaa.

YÖÖÖÖÖÖK! Kauhea lemu.

• tumputa ihmeessä

Kiihottaahan tollainen huorittelu suakin, huomaan.

• kolmas_samanmoinen

melkein heti.
        Eiköhön pysytellä kaukana täältä ja jatketa privaatinti.
        Tiedä häntä, mitä saadaan kehiteetyä:))))

Hyvä likat! Jatketaan!!! =) saako teille kirjoittaa? Välittömästi tuli sellainen ajatus mieleen, mutta ehkä haluatte pitää asiat ominanne tai jotain.... tuo vertaistuen puute on ollut itsellänikin vähän ongelmana näitä hommia tehdessä, muuten ei mitään valittamista!! =)

kolmas_samanmoinen kirjoitti:

Hyvä likat! Jatketaan!!! =) saako teille kirjoittaa? Välittömästi tuli sellainen ajatus mieleen, mutta ehkä haluatte pitää asiat ominanne tai jotain.... tuo vertaistuen puute on ollut itsellänikin vähän ongelmana näitä hommia tehdessä, muuten ei mitään valittamista!! =)

saa yhteyden esim s-postilla?

• kolmas_samanmoinen

saa yhteyden esim s-postilla?

mulle voi kirjoittaa vaikka osoitteella [email protected] =D

Loin tilin juuri teitä varten, jos haluatte vaihtaa ajatuksia, kirjoitelkaa ;)

:)) :))

Kiitos kohteliaisuudestasi. Vauikutat herrasmieheltä.

• Liimaplasma
        anna niin saat kirjoitti:

Minusta se on jonkun kristillismoraalisen ajattelun jäänteitä. Huoraamista ei tuomittaisi toisenlaisessa yhteiskunnassa ja kulttuurissa samalla tavoin. Kaipa se on se muinainen 2000 vuotta sitten kirjoitettu tarinakirja jota kumarretaan ja yksi sen sisältämästä kymmenestä käskystä,älä tee huorin.

Kaikki mitä moraalittomana pidetään liittyy siihen miten meidät on lapsuudesta lähtien opetettu ajattelemaan. Ilman noita oppeja ei myöskään huoraaminen tai mikä tahansa muukaan moraalittomana pidetty asia olisi sitä.

Itse koetan parhaan kykyni mukaan kaikin tavoin irrottautua kaikessa tuosta ajattelusta. Vain silloin on todella vapaa kun luopuu siitä. Todellinen moraali on omassa mielessäni on rakkaus ja sekin korkeammassa mittakaavassa kun mitä se raamatun mittapuun mukaan on. Se moraali ei tuomitse rakkautta jakavaa varsinkin jos henkilö sen tekee täydestä sydämestään

Kristillisyydellä ei ole niin suurta vaikutusta likimainkaan suomalaisten ajatusmaailmassa kuin jotkut luulevat, ja totuus nyt vain lienee ettei ilotyttöjä ole arvostettu koskaan missään, monista parinvalintaan liittyvistä syistä..

Sitä paitsi:
        http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2010/06/1150253

• Kukkahattutäti+

Et ole pakotettu millään lailla, et uhkailtu, etkä näytä kärsivän jälkikäteen millään lailla. Kaikilla ei näin onnekkaasti ole, kuten ymmärtänet?

Olet hiukan outolintu ihmisten joukossa, mutta omapa on asiasi.

• Psykiatri

Älä pihistä pillereitä äitisi purkeista. Ne ovat tarkoitettu vaihdevuosia varten.

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      8
      3142
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2158
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1126
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      133
      1012
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      803
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      733
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe