Reippaasti erikokoiset häpyhuulet

ihmettelijäfdsa

Onko normaalia että häpyhuulet ovat keskenään täysin eri kokoluokkaa? Toinen on huomattavasti isompi ja örsyttävä lerppa, toinen on just täydellinen. Näin ollu niin kauan ku muistan.

22

7738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santsana

      Mulla on kans toinen häpyhuuli sellanen lörppä ja toinen oikein sievä. Ei gyne ole siitä koskaan mitään maininnut.

    • sonjalii

      Ihan normaalia! Mullaki toinen oius just perfect ;)

    • outo(ko)

      Mulla sama juttu! Itseäni asia ainakin häiritsee aika paljon. Toinen on lörpöttävä ja toinen juuri sopiva.

    • pikkune :)

      Mullakin on erikokoset ja oikein kunnolla :o oon 14 ja vähän mietin että haittaako se elämässä myöhemmin?

    • jokuwaa

      sama, toinen on isompi ja toine pienempi. Isompi lörpöttää ärsyttäväst... haittaakoha se jotenkin ? oon vasta 15 v.

      • Hanna825

        Mulla toinen on oikein sievä lörppä, mutta toinen on kitukasvuinen ;)

        Gynellä kysyin että onko normaalia, ja gyne vastasi että on. En kehdannut kysyä, että johtuuko se itsetyydytyksestä: kun hieron aina vastapäivään ja enemmän ärsykettä saava puoli on kenties paremmin kehittyny?? Toivoin että erikokoisuus on ihan vain geneettistä... (en rupea ainakaan hieromaan toiseen suuntaan!)


    • :):)

      Mulla ne ovat huolestuttavan erikokoiset. Lääkäri sanoi että pitäisi mennä leikkaukseen koska oikeanpuoleinen on liian iso. Se roikkuu ja kun se seisoo niin se näkyy ja selvästi!!!

    • Varmaan parasta ;))

      vaan jos molemmat roikkuu, niin varmaan täytyy sit molemmat leikata pois, tehdä ns tyttöjen ympärileikkaus. Sitten ei roiku enää mitään.

    • Meillä kaikilla omat

      Eii haittaa mitään! Eivät miehet käy mittailemaan häppäreitänne, ne työnnetään peniksellä sivuun tosipaikassa. Ja jos niitä nuollaan, ne vain kiihoittaa miehiä, se erilaisuus. Tyttö joka vispaa aina samaan suuntaan, pyöritä joka toinen kerta vastakkaiseen suuntaan, se kasvattaa kitukasvuista häppäriä ja turvottaa sitä.

    • Akkum

      Miuu pelottaa et miun täytyis käyhä leikkkaukses, koska häpyhuulet. Toinen niistä tulee ulos ulommista häpyhuulista.
      Mie oon 13

    • Lippuan

      Ei sinun tarvitse käydä leikkauksessa.

    • Helpmenow

      Joo toinen häppäri runsaasti isompi ja näkyy ulompien häppäreiden ulkopuolelle :) en tiiä ku ei se mua vaivaa mitenkää ja näi mut ku oli gyne nii se sano et kanttii käyä leikkauttaa jos se hankaa/hinkkaa jotaki :) Oonko mää ihan outo kummajainen ? Mua enemmänki huolettaa tulevan partnerin mielipide asiasta ja näi :( siis 16 v tääl kirjottelee :))

    • Anonyymi

      Mie oon 12 ja toinen häpyhuuli on helvetisti isompi enkä tiiä et onko se normaalii🤔

      • Anonyymi

        eiks 12-vuotiaan pitäis leikkiä nukeilla eikä tutkailla alapäätänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiks 12-vuotiaan pitäis leikkiä nukeilla eikä tutkailla alapäätänsä.

        Tärkeää tutkia omaa kehoaan sehönnonbihan luonnollista varsinkin kun tytöillä murrosikä alkaa jo tuohon aikaan kovastikin joillakin.


    • Anonyymi

      mul on ihan erikokoinen toinen ja muutenki mun alapää näyttää karseelta. OON 14

    • Anonyymi

      Mul on toinen isompi ku toinen ja se häiritsee. Haluisin siitä saman kokosen ku toinen. Pitää varmaa mennä intiimikirurgiaan.

      • Anonyymi

        Voit venyttää pienempää häppäriä.


    • Anonyymi

      Juu mullaki ja se isompi tuntuu inhottavalta kun kävelen, nii pitää työntää se sinne ulkoisempien häpyhuulien sisälle

      • Anonyymi

        Sehän painautuu alushousuissa vasten kehoa eikä jää valtoimenaan roikkumaan, näin siis naisilla joilla on kookkaat sisemmät häpyhuulet. Ei niistä ole mitään ongelmia.


      • Anonyymi

        Joo sama


    • Anonyymi

      Järkyttävä ajatus, että pitäisi leikellä alapäätään, jos on erikoisen muotoiset.

      Ei miehetkään varmaan ajattele, että penis on sen ja sen näköinen, pitäisikö mennä kauneusleikkaukseen.

      Mitä vikaa jos on isot? Pitäisikö naisen elimien olla pienet? Ajatus, että naisten ja miesten pitäisi olla vastakohtia...

      Eikö ne turpoa kun kiihottuu? En ole ajatellut että voi olla liian isot.

      Itselläni on joku patti sisemmässä häpyhuulessa. Toisessa vain. Ilmeisesti joku limakalvomuodostuma vain. Kysyin gyneltä sitä. No se on häirinnyt, mutta ei sekään mitään epänormaalia ole. Tosin tunnistaisi jos ottaisi alapääkuvia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe