Näkyykö ulospäin

20

Onko Teidän meilestä uskovainen sellainen joka tunnustaa itsensä uskovaiseksi ja pitää hengellisiä, harataustilaisuuksia? Juo, piksää vaimoa ja harrastaa hengellistä sekö henkistä väkivaltaa. Tekee kiusaa toiselle ihmselle jos tuntee että se asettuu häntä vastaan. Onko tämä uskovaisen ihmisen käytöstä.

14

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 88+88

kyllä uskovaisen käytöstä, mutta näitä meidän penkkiriveillä istuu. Mutta tässä pitää ennenkuin lähtee tuomitsemaan muistaa, että jo pelkkä ajatuskin jne. riittää, että näin olen jo itsekin samanlainen syntinen, niin että se siitä. Vain jos Kristus on puolustajani tuomioistuimen edessä, niin minulla on mahdollisuuksia.

• lyhyet hiukset,

parrattomuuden, korvakoruttomuuden, maailman muodista erottuvan vaatetuksen, naimattomilta suuren perheen, tatuoimattomuuden. jne jne...

Mutta nämä vaimon hakkaamiset ja lastensa raiakaamiset on pikkujuttuja. Johan selaiset saa anteeksi jo yleisestä saarnastakin! Ja "vl"-elämä jatuu"...

• tuani

vaatii vielä enemmän. Epäuskoiselta parannuksen tekoa. Jumala ottaa jo ajatuksesta ihmisen kiinni. Kenen meidän ajatukset ovat vilpittömät ja puhtaat? Vastaan : ei kenenkään! Jumalan edessä on vain yksi hyvä työ: uskoa lapsenkaltaisesti synnit anteeksi. Viimeisellä tuomiolla vain yhtä asiaa kysytään: onko synnit anteeksi? Evankeliumissa saarnataan synnit anteeksi. Evankeliumissa on voima. Evankeliumia saarnataan vielä tänäkin päivänä Jumalan valtakunnasta Pyhän Hengen vaikutuksesta. Saarna on tuttu ja turvallinen edelleenkin eikä se muutu.

• 88+88
        tuani kirjoitti:

vaatii vielä enemmän. Epäuskoiselta parannuksen tekoa. Jumala ottaa jo ajatuksesta ihmisen kiinni. Kenen meidän ajatukset ovat vilpittömät ja puhtaat? Vastaan : ei kenenkään! Jumalan edessä on vain yksi hyvä työ: uskoa lapsenkaltaisesti synnit anteeksi. Viimeisellä tuomiolla vain yhtä asiaa kysytään: onko synnit anteeksi? Evankeliumissa saarnataan synnit anteeksi. Evankeliumissa on voima. Evankeliumia saarnataan vielä tänäkin päivänä Jumalan valtakunnasta Pyhän Hengen vaikutuksesta. Saarna on tuttu ja turvallinen edelleenkin eikä se muutu.

mutta ei Pyhän Hengen työtä voi rajoittaa ihmisten asettamiin rajoihin.

• Se mitä SRK vaatii on laihasta ja saatanasta. Parta on miehen luonnollinen juttu. Se on kasvava kehon osa, miksi se pitää poistaa, eihän Jeesuskaan elänyt parrattomana.

Korvakorut taas kuului juutalaiseen ja Israelin kulttuuriin, ja niitä jopa kehotettiin käyttämään –

Hes 16.

9 Minä pesin sinut vedellä, huuhdoin yltäsi veren ja voitelin sinut öljyllä.
        10 "Minä puin sinut kirjailtuihin juhlavaatteisiin, panin jalkaasi pehmeät nahkakengät, kiedoin päähäsi pellavaisen liinan ja asetin upean viitan harteillesi.
        11 MINÄ KAUNISTIN SINUT KORUILLA ja sinun ranteesi KULTARENKAILLA ja kiedoin kaulaasi kultaiset ketjut.
        12 Minä kiinnitin nenääsi kultarenkaan, RIPUSTAN KORUT SINUN KORVIISI ja laskin hiuksillesi kimaltavan otsarivan.
        13 Sinä koristauduit kullalla ja hopealla, sinun vaatteesi olivat hienointa pellavaa ja kallista, kirjailtua kangasta. Ruoaksesi sait parhainta vehnäleipää, hunajaa ja oliiviöljyä. Niin sinusta kehkeytyi ihanan kaunis nainen, kuninkaille olisit kelvannut.
        14 Sinun maineesi kiiri kansojen keskuuteen, niin kaunis olit, olit täydellinen ihanuudessasi, jonka minä sinulle lahjoitin. NÄIN SANOO HERRA JUMALA.

Joten SRK raiskaa taas Jumalan ohjetta, pakanallista saastaa.

parrattomuuden, korvakoruttomuuden, maailman muodista erottuvan vaatetuksen, naimattomilta suuren perheen, tatuoimattomuuden. jne jne...** Tatuoinnin kyllä raamattu kieltää, se on lävistystä ja ihon maalausta

Mutta nämä vaimon hakkaamiset ja lastensa raiakaamiset on pikkujuttuja. Johan selaiset saa anteeksi jo yleisestä saarnastakin! Ja "vl"-elämä jatuu"... ** Niin, sehän on vain SRK orjuutta.

Kes.

• tuani kirjoitti:

vaatii vielä enemmän. Epäuskoiselta parannuksen tekoa. ** Juuri näin, sitä se vaatii myös lestadiolaisilta, - tehdä parannus lakosta Jeesukseen, Messiaakseen.

Jumala ottaa jo ajatuksesta ihmisen kiinni. Kenen meidän ajatukset ovat vilpittömät ja puhtaat? Vastaan : ei kenenkään! Jumalan edessä on vain yksi hyvä työ: uskoa lapsenkaltaisesti synnit anteeksi.** Olet todella naurettava. Missä Raamatussa sanotaan, että – uskoa synnit anteeksi. Juuri se on saatanasta, olet parannuksen tarpeessa. Et pelastu tuolla saastalla.

Viimeisellä tuomiolla vain yhtä asiaa kysytään: onko synnit anteeksi? ** Miten joku voi olla noin pelle, väittää vielä sanomaksi. Raamatussa kerrotaan se, että vain usko Jeesukseen Messiaana ja Herran pelastaa, ei usko Jumalaan, eikä synteihinsä, ja niiden sovitukseen.

Evankeliumissa saarnataan synnit anteeksi. Evankeliumissa on voima. Evankeliumia saarnataan vielä tänäkin päivänä Jumalan valtakunnasta Pyhän Hengen vaikutuksesta. Saarna on tuttu ja turvallinen edelleenkin eikä se muutu. ** Ole nyt kerrankin rehellinen. SRK;ssa saarnataan, mutta ei kiristilillisissä piireissä? Häpeä. Et maininnut kertaakaan kuningasta, olet ilmeisesti muslimi.

Tämä selvensi kaiken.

Kes.

• 10+15
        Kesitas kirjoitti:

Se mitä SRK vaatii on laihasta ja saatanasta. Parta on miehen luonnollinen juttu. Se on kasvava kehon osa, miksi se pitää poistaa, eihän Jeesuskaan elänyt parrattomana.

Korvakorut taas kuului juutalaiseen ja Israelin kulttuuriin, ja niitä jopa kehotettiin käyttämään –

Hes 16.

9 Minä pesin sinut vedellä, huuhdoin yltäsi veren ja voitelin sinut öljyllä.
        10 "Minä puin sinut kirjailtuihin juhlavaatteisiin, panin jalkaasi pehmeät nahkakengät, kiedoin päähäsi pellavaisen liinan ja asetin upean viitan harteillesi.
        11 MINÄ KAUNISTIN SINUT KORUILLA ja sinun ranteesi KULTARENKAILLA ja kiedoin kaulaasi kultaiset ketjut.
        12 Minä kiinnitin nenääsi kultarenkaan, RIPUSTAN KORUT SINUN KORVIISI ja laskin hiuksillesi kimaltavan otsarivan.
        13 Sinä koristauduit kullalla ja hopealla, sinun vaatteesi olivat hienointa pellavaa ja kallista, kirjailtua kangasta. Ruoaksesi sait parhainta vehnäleipää, hunajaa ja oliiviöljyä. Niin sinusta kehkeytyi ihanan kaunis nainen, kuninkaille olisit kelvannut.
        14 Sinun maineesi kiiri kansojen keskuuteen, niin kaunis olit, olit täydellinen ihanuudessasi, jonka minä sinulle lahjoitin. NÄIN SANOO HERRA JUMALA.

Joten SRK raiskaa taas Jumalan ohjetta, pakanallista saastaa.

parrattomuuden, korvakoruttomuuden, maailman muodista erottuvan vaatetuksen, naimattomilta suuren perheen, tatuoimattomuuden. jne jne...** Tatuoinnin kyllä raamattu kieltää, se on lävistystä ja ihon maalausta

Mutta nämä vaimon hakkaamiset ja lastensa raiakaamiset on pikkujuttuja. Johan selaiset saa anteeksi jo yleisestä saarnastakin! Ja "vl"-elämä jatuu"... ** Niin, sehän on vain SRK orjuutta.

Kes.

jatkuu...

15 "Mutta sinä aloit luottaa omaan kauneuteesi, aloit harjoittaa haureutta maineesi turvin. Sinä tarjosit itseäsi jokaiselle, joka ohitsesi kulki, sinä antauduit jokaisen omaksi.
        16 Sinä otit vaatteita ja teit itsellesi monenkirjavat pyhäkköpaikat, missä harjoitit haureutta vaatteittesi päällä. Niin ei ollut kukaan tehnyt, eikä niin ole kukaan tekevä.
        17 Sinä otit kauniit lahjasi, minun antamani kulta- ja hopeakorut, teit niistä miehuuden tunnuksia ja harjoitit haureutta niiden kanssa. [Hes. 7:20; Hoos. 2:10]
        18 Sinä otit kirjaillut vaatteesi ja verhosit niillä nuo patsaat, ja niiden edessä sinä uhrasit öljyn ja suitsukkeet, jotka olit minulta saanut.
        19 Ja herkut, jotka minä sinulle annoin, minun antamani hienot vehnäleivät, öljyn ja hunajan, sinä panit niiden eteen tuoksuvaksi uhriksesi. Tämän kaiken sinä teit. Näin sanoo Herra Jumala. [Hes. 6:13]
        20 "Sinä otit poikasi ja tyttäresi, jotka olit minulle synnyttänyt, ja uhrasit heidät jumaliesi ruoaksi. Eikä sekään riittänyt sinulle. [16:20,21: 3. Moos. 18:21 ]

• 20
        Kesitas kirjoitti:

vaatii vielä enemmän. Epäuskoiselta parannuksen tekoa. ** Juuri näin, sitä se vaatii myös lestadiolaisilta, - tehdä parannus lakosta Jeesukseen, Messiaakseen.

Jumala ottaa jo ajatuksesta ihmisen kiinni. Kenen meidän ajatukset ovat vilpittömät ja puhtaat? Vastaan : ei kenenkään! Jumalan edessä on vain yksi hyvä työ: uskoa lapsenkaltaisesti synnit anteeksi.** Olet todella naurettava. Missä Raamatussa sanotaan, että – uskoa synnit anteeksi. Juuri se on saatanasta, olet parannuksen tarpeessa. Et pelastu tuolla saastalla.

Viimeisellä tuomiolla vain yhtä asiaa kysytään: onko synnit anteeksi? ** Miten joku voi olla noin pelle, väittää vielä sanomaksi. Raamatussa kerrotaan se, että vain usko Jeesukseen Messiaana ja Herran pelastaa, ei usko Jumalaan, eikä synteihinsä, ja niiden sovitukseen.

Evankeliumissa saarnataan synnit anteeksi. Evankeliumissa on voima. Evankeliumia saarnataan vielä tänäkin päivänä Jumalan valtakunnasta Pyhän Hengen vaikutuksesta. Saarna on tuttu ja turvallinen edelleenkin eikä se muutu. ** Ole nyt kerrankin rehellinen. SRK;ssa saarnataan, mutta ei kiristilillisissä piireissä? Häpeä. Et maininnut kertaakaan kuningasta, olet ilmeisesti muslimi.

Tämä selvensi kaiken.

Kes.

"Et maininnut kertaakaan kuningasta, olet ilmeisesti muslimi."

Jos olet koskaan kuullut esim., miten vl:t siunaavat synnit anteeksi, niin Vapahtajan nimi ja uhraus mainitaan joka kerta. Ei tarvitse vl:stä pitää jos ei halua, mutta pysy asiassa kuitenkin.

• 20 (kohta muu)
        20 kirjoitti:

"Et maininnut kertaakaan kuningasta, olet ilmeisesti muslimi."

Jos olet koskaan kuullut esim., miten vl:t siunaavat synnit anteeksi, niin Vapahtajan nimi ja uhraus mainitaan joka kerta. Ei tarvitse vl:stä pitää jos ei halua, mutta pysy asiassa kuitenkin.

Joku muukin näkyy kirjoittaneen nimimerkillä 20. Itselleni tämä vastaus nimimerkille Kesitas oli ensimmäinen nimimerkillä 20. En käytä sitä jatkossa.

• 20

Tekeekö uskovainen ilman ajatusta juopottelua ja vaimon, puolison hakkaamista? Mihin ajatuksiin joutuu esim. haktuksi tullut puoliso?

• Onko Teidän meilestä uskovainen sellainen joka tunnustaa itsensä uskovaiseksi ja pitää hengellisiä, harataustilaisuuksia? * Kyllä näin on, jos ajattelee lestadiolaista. Heille riittää kun tunnustaa itse kuuluvansa lahkoon.

Raamatun mukaan on aivan toista, jos ajatellaan kristillisyyttä. Se vaatii jo enemmän, pitää olla uudestisyntynyt ja tunnustaa Jeesus Herraksi. Tähän vain harva VL pystyy.

Juo, piksää vaimoa ja harrastaa hengellistä sekö henkistä väkivaltaa. Tekee kiusaa toiselle ihmselle jos tuntee että se asettuu häntä vastaan. Onko tämä uskovaisen ihmisen käytöstä. * Ei, vaikka tätä tapahtuu jokaisessa lahkossa ja seurakunnassa.

Kes.

• ole millainen vaan

näyttää joltakin? eikö tässä uskomisessa ole kyse uskomisesta ei näyttämisestä!

• Väärä sieluntila

Ei ole. Hänellä voi olla jopa nimi VL, mutta hän elää ja toimii vastoin Raamatun opetusta. Kuolleita kaloja on verkossa.

• tuani

kalat heitetä'än pois viimeisessä verkonpuhistuksessa. Näitäkin vl:n keskuudessa valitettavasti on. Omakohtainen uskonelämä vaatii hoitamista. Tunnolle kertyvää pitää laittaa pois. Matkan tomujen poispeseminen on lahja ja oikeus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65