Onko ylipäätään mahdollista saada Elisa Viihdettä toimimaan samanaikaisesti kahdella eri tv:llä? Kun ongelma on sellainen, että huushollin ns. ykköstelkku on tällä hetkellä täysin ilman hd-tv:tä, koska modeemin siirtäminen, langallisesti kytkettynä, järkevään paikkaan ei ole mahdollista sen nykyisestä paikasta, jossa se on taas auttamattomasti liian kaukana tästä ykköstelkusta. Joten mieleen tuli, olisiko mahdollista siirtää lähetys langattomasti tv:hen, tai onko olemassa joitakin muita keinoja nähdä hd-tv ainakin tällä ykköstelkulla, jos vaikka luopuisikin sitten toisen tv:n käytöstä tässä tarkoituksessa.
Vastaukset 2
- 2xViihde
yksinkertaistetaan hieman: onko mahdollista pitää modeemi ja digiboxi erillään tässä Elisan Viihde -paketissa? Tarkoitus olisi siirtää boxi alakertaan pitäen modeemin yläkerrassa.
- mahdollista::????
.
olla kaksi digiboksia ellei sitä ole jotenkin estetty (mikä ei olisi ihme näissä naitetuissa systeemeissä)
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673