-Myydään mazda 323 4wd turbo-86
-Vahvistettu vaihdelaatikko
-Bilsteinin säädettävät
-Turvakaaret
-Momo corse penkit/ 6-pistevyöt
-Compomotive vanteet
-hyvä ja nopea!
-Ralliin tai kadulle!
Mazda 323 4wd turbo
6
3553
Vastaukset
- gtmaan
Varmaan kannattais laitta yhteystiedot.Tai no en tiedä.
- JAke83
Pidätkö kauheita hintoja sille???
- vaprunen
Miten ja missä oot vahvistanu tuon vaihdelaatikon? itselläni 2 kpl samanlaisia mazdoja ja toisesta on vaihdelaatikko sökö ja pitäis laittaa kuntoon.
- Anonyymi
Onko myynnissä Mazda. 4 WD? Olen ajanut N ryhmäläisellä printtiä. Laatikon osia jäi. Yht. [email protected]
- Anonyymi
Mitäs pidät Mazdalla hintaa? Minä ajoin sellasella sprinttiä noin 10:tta sitten.
T. [email protected]- Anonyymi
Eiköhän ole myyty jo kauan-kauan sitten. Ketju on jo reippaasti yli 10 vuotias, vaikka se ei näykään jonkin häiriön vuoksi (aloitusviestin päiväys puuttuu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303751Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351392Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1531091Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248940Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73938Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754