Ajattelin tollasen ostaa, vaikutti arvosteluissa hyvältä. Onko teillä jotain mitä voisitte siitä kertoa? Haluaisin tietää näin suomeksi, että mitä siinä tulee mukana ohjelmina. Jotain Wacom Bamboo ohjelmia, mutta mitä se on kun puhutaan Photoshopista? Onko siinä mukana ihan kunnon Photoshop, vai onko se joku pienoinen latauslupa demoversioon? On synttärit tulossa ja siis pyydän Medium kokoista isältäni ja Photoshoppia äidiltäni :) Ja samantien kysynkin, että kumpi on parempi: PS3 vai 4? Kiitos vastauksista!
Wacom Bamboo Fun Pen & Touch
Shippo-x3
1
721
Vastaukset
- bloodred247
Mieki tuun tähän ny samalla kyselemään hiljattain ostamastani wacoomista. Tuo PS tosiaan kiinnostaisi, mutten ole löytänyt sitä ohjelmistosta :b En ole päässyt kokeilemaan pöytää vielä omalla koneellani Gimpillä, mutta Paintilla piirtopöydän ominaisuudet eivät ainakaan toimi, joka ei varmaan ollut yllätys.
Ostin laitteen paikallisesta elektroniikkaliikkeestä jossa tilasivat sen jostain muualta. Joten tuliko mukana ollenkaan Photoshoppia? Jos ei, niin mikä muu piirto-ohjelma kävisi tuon kanssa vastaavasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html183848- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541