Juhannus fiilis?

juhlat on

Kerro minkälainen fiilis jäi juhannuksesta ja minkälaisissa juhlissa olit?

15

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalla

      Meillä oli tosi kiva juhlatila Helsingissä ,Kulosaaressa, IlCanto sali, sopiva paikka alle 100 hengelle.

      • PB

        Kulis o paska paikka. Ja iljettävimpäänki paskaan voi sekaantua, jos on tarpeex kokematon tylsistynyt.


    • cocco--bill

      Pitäs odottaa vielä yli puoli vuotta prkl!

    • Platanthera bifolia

      Ikävöin aivan hirveesti dauntlessia ja purinkin sitä yhdelle nuorelle hevarille joka soitteli sit mulle viime juhannusiltana...eikä tää ollu eka juhannus ku oli dauntlessia sika ikävä. Muistan hyvin miten olin tuossa männävuonna nummirockissa lähinnä nappiksen takia ja arch enemyn aikana alko aivan sairas dauntless-ikävä joka vain kasvoi kasvamistaan stam1nan ajan eikä loppunut edes nappiksen silloiseen mielestäni hieman huonoon keikkaan...oli seki TAAS! Ai niin...sillon taisin saada naamaaniki mielibändini nimen kirjotettua

    • Platanthera bifolia

      Ja nyt ilman paitaa ja parhautta..forever..vaik ennusuniaki D:sta nähny, jotka on jo osittain toteutunuki..mut en siis ees aio kattoo toteutuuks ne kokonaan silt yhelt osalt ja vaik jopa tarkastiki..se olis ihan realistisesti mahdollista..Olli istu unes koneella(mä pistäytymäs sen luona siel kesken bileiden kattomas jotai juttua mitä se näytti)ja sano mulle ne jutut;)

      • Platanthera bifolia

        ja ehin 7v:n aikana nähä paljo muitaki ku ennusunia Dauntlessista, kaikki unet oli kyl oikein kivoja:)


    • Platanthera bifolia

      no noi oli niit D:n 'sulostuttamia' vuosia...ehtihän niitä jo kertyäkin...kunnes D katso jostain syystä oikeudekseen dissata maksavia asiakkaita ja vedellä keikoilla ihan tahallaan päin helvettiä. Toistuvasti. Ynnä muuta täysin käsittämätöntä ja oikeudetonta paskaa(josta en viitsi täällä mainita). Nämä tyypit kun eivät pysty mitään paskaa vahingossa vetämään, saati toistuvasti, eivätkä myöskään sitä muuta, täysin perusteetonta henkilökohtaista paskaa ja paskanpuhumista. Mutta k.o. henkilön aiheuttama noiduttuus, sidottuus ja varsinkin se sadutettuus - niin oivan ovelasti ja kaikkea mahdollista tunteista kaikkiin sfääreihin ja harmaan eri sävyihin ulottuvaa valheiden taiturikirjoa, heikkouksia ym. hän hyödyntää jatkuvasti pitääkseen sadutetut 'uhrinsa'(koska sitä valhein sadutetut ovat, tietyltä osin jopa sukupuoleen katsomatta)otteessaan/käytössään, kenet milläkin tasolla/asemassa - ne vain hallitsevat niin helvetin monia ja niin pimennossa ja peitossa(noituuden avuin) näkeviltä aisteilta ettei juuri kukaan huomaa

      • Platanthera bifolia

        Ja siis ihan helvetin paskaa paskaa on tehny mulle tämä kyseinen Dauntlessin jätkä, johon yllä viittaan. Aivan saatanan pahaa hyväksikäyttöä ja tiedän myös etten todellakaan ole ainoa hyväksikäyttämänsä. Tiedän hänen pitävän jatkuvasti useita naisia kuumina tai vähintään lämpiminä, kulloinkin sopivan tilanteen tullen omiin tarpeisiinsa viritettäviksi. Siis orjia. Täysin hyväksikäytettyjä, myös ne, jotka luulevat olevansa todellisia tyttöystäviä(tajuaisivatpa vain. Mutta kun älyä ja manipulaatiotaitoja k.o.hepulla piisaa noitumisensa lisäksi niin ettei niistä syvistä ja vastustamattomista siteistä niin vain irti pääse, vaikka tajuaisikin.Saati kun suurin osa ei näe saatikka tajua yhtään mitään. Tunteiden ja nautinnon keinoin erittäin syvästi sidottuja. Hänellä vielä erityinen taito sitoa niin ovelasti ja hienovaraisesti ettei uhri huomaa lainkaan tulleensa sidotuksi, tämän ehti tehdä mullekin)Jonkinasteista (sivu-)hyväksikäytettävää yritti mustakin. Niitä 'tärkeämpiä' suhteita (joista yksi voi kyllä olla se virallinen kestopano, eli rva, avio/avovaimo, lasten äiti tms.)pystyy ylläpitämään noin viitisen kpl kerrallaan.


      • .

        Juuri kukaan ei huomaa juuri mitään


      • ..

        Ja ihan selvästi myös miehiä(kamuja),tietyl tasol ainaki.mut se ei paatuneisuudeltaan ja kuolleisuudeltaan ehk vältt ees ite tajua


      • .
        Platanthera bifolia kirjoitti:

        Ja siis ihan helvetin paskaa paskaa on tehny mulle tämä kyseinen Dauntlessin jätkä, johon yllä viittaan. Aivan saatanan pahaa hyväksikäyttöä ja tiedän myös etten todellakaan ole ainoa hyväksikäyttämänsä. Tiedän hänen pitävän jatkuvasti useita naisia kuumina tai vähintään lämpiminä, kulloinkin sopivan tilanteen tullen omiin tarpeisiinsa viritettäviksi. Siis orjia. Täysin hyväksikäytettyjä, myös ne, jotka luulevat olevansa todellisia tyttöystäviä(tajuaisivatpa vain. Mutta kun älyä ja manipulaatiotaitoja k.o.hepulla piisaa noitumisensa lisäksi niin ettei niistä syvistä ja vastustamattomista siteistä niin vain irti pääse, vaikka tajuaisikin.Saati kun suurin osa ei näe saatikka tajua yhtään mitään. Tunteiden ja nautinnon keinoin erittäin syvästi sidottuja. Hänellä vielä erityinen taito sitoa niin ovelasti ja hienovaraisesti ettei uhri huomaa lainkaan tulleensa sidotuksi, tämän ehti tehdä mullekin)Jonkinasteista (sivu-)hyväksikäytettävää yritti mustakin. Niitä 'tärkeämpiä' suhteita (joista yksi voi kyllä olla se virallinen kestopano, eli rva, avio/avovaimo, lasten äiti tms.)pystyy ylläpitämään noin viitisen kpl kerrallaan.

        =riku=aivan saatanan ovela ja kylmä psykopaattiraiskaaja


    • Mitä vittua minä juuri luin?

    • <3,

      Niin, mitä vittua?! Riku on aivan IHANA. Piste.

    • juu......

      juu

    • J Kastaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe