Moikka, etsin 2 kämppäkaveria tampereen keskustaan sijaitsevaan kolmioon. Täällä on sauna sekä parveke ja on juuri remontoitu keittiö ja pesuhuone. pesukone löytyy.
Vuokra tulisi olemaan 220e/kk sähkö ja vesi kulutuksen mukaan.
Itse olen 22v opiskelija tyttönen. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä.
KÄMPPÄKAVERI TRE !
7
524
Vastaukset
- Kämppä
Hei, olen todella kiinnostunut kämpästä. Olen reilu parikymppinen tyttönen, ja muuttamassa tampereelle opiskelemaan. Olen myös aiemmin asunut kämppisten kanssa. Sähköpostini on [email protected].
- LK
Sama täällä,voisin tulla katsomaan kämppää! Laitatko mailia -> [email protected]
- Kotia etsimässä
Hei,
vieläkö kämppäkavereita on hakusessa? Olisin kiinnostunut tutustumaan asuntoon ja siinä asuviin ihmisiin. Laita viestiä jos kimppakämpässä on vielä tilaa niin kerron itsestäni lisää. :) [email protected] - Satu-
Kuulostipas unelma diilille ja myös minä oisin erittäin kiinnostunu jos vain on kämppiksenpaikka vielä vapaana! Itse oon 19-vuotias tyttönen Oulusta päin ja tulossa ekaa vuotta Tampereen yliopistoon opiskeleen englantilaista filologiaa. Tuleen yleensä oikeen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja voishan olla että meilläki kemiat kohtais :P Niin ja jos sattuis lemmikkejä tulemaan kämppään niin minua ei ainakaan haittais, en oo allerginen ja oikeestaan mielellään vaikka lenkittäisinki koiraa tai kissaa :) Laitaha vaikka sähköpostia jos viel on kämppää vapaana :D [email protected]
- uppeli
Hei!
Laitanpa viestiä vaikka olet saanut jo aika paljon yhteydenottoja.
Olen savuton, easy-going, 23 vuotias tyttö ja olisi muuttamassa Tampereelle elokuun puolen välin paikkeilla. Jos huone on vielä tyhjillään, laita mailia: [email protected]
hip! - Heyny''
Heissan!!
Jos ei vielä ole löytynyt niin täällä olis kanssa yksi kiinnostunut!! Oon 20-vuotias töissä käyvä hallintotieteiden opiskelija, otahan yhteyttä niin voin tulla näytille :) [email protected] - sini11111
no moi!
vielä olisi yksi halukas kämppikseksi! olen 20-vuotias rauhallinen ja siisti opiskelijatyttö, joka siivoaa jälkensä! sain opiskelupaikan tampereen yliopistosta ja vielä kämppää vailla. ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818