Moikka, etsin 2 kämppäkaveria tampereen keskustaan sijaitsevaan kolmioon. Täällä on sauna sekä parveke ja on juuri remontoitu keittiö ja pesuhuone. pesukone löytyy.
Vuokra tulisi olemaan 220e/kk sähkö ja vesi kulutuksen mukaan.
Itse olen 22v opiskelija tyttönen. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä.
KÄMPPÄKAVERI TRE !
7
696
Vastaukset
- Kämppä
Hei, olen todella kiinnostunut kämpästä. Olen reilu parikymppinen tyttönen, ja muuttamassa tampereelle opiskelemaan. Olen myös aiemmin asunut kämppisten kanssa. Sähköpostini on [email protected].
- LK
Sama täällä,voisin tulla katsomaan kämppää! Laitatko mailia -> [email protected]
- Kotia etsimässä
Hei,
vieläkö kämppäkavereita on hakusessa? Olisin kiinnostunut tutustumaan asuntoon ja siinä asuviin ihmisiin. Laita viestiä jos kimppakämpässä on vielä tilaa niin kerron itsestäni lisää. :) [email protected] - Satu-
Kuulostipas unelma diilille ja myös minä oisin erittäin kiinnostunu jos vain on kämppiksenpaikka vielä vapaana! Itse oon 19-vuotias tyttönen Oulusta päin ja tulossa ekaa vuotta Tampereen yliopistoon opiskeleen englantilaista filologiaa. Tuleen yleensä oikeen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja voishan olla että meilläki kemiat kohtais :P Niin ja jos sattuis lemmikkejä tulemaan kämppään niin minua ei ainakaan haittais, en oo allerginen ja oikeestaan mielellään vaikka lenkittäisinki koiraa tai kissaa :) Laitaha vaikka sähköpostia jos viel on kämppää vapaana :D [email protected]
- uppeli
Hei!
Laitanpa viestiä vaikka olet saanut jo aika paljon yhteydenottoja.
Olen savuton, easy-going, 23 vuotias tyttö ja olisi muuttamassa Tampereelle elokuun puolen välin paikkeilla. Jos huone on vielä tyhjillään, laita mailia: [email protected]
hip! - Heyny''
Heissan!!
Jos ei vielä ole löytynyt niin täällä olis kanssa yksi kiinnostunut!! Oon 20-vuotias töissä käyvä hallintotieteiden opiskelija, otahan yhteyttä niin voin tulla näytille :) [email protected] - sini11111
no moi!
vielä olisi yksi halukas kämppikseksi! olen 20-vuotias rauhallinen ja siisti opiskelijatyttö, joka siivoaa jälkensä! sain opiskelupaikan tampereen yliopistosta ja vielä kämppää vailla. ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616