Finlanders

Suomen ykkönen

ja kesäillan valssi. Upea tulkinta kodin kynttilöistä ja se toinen biisi: ...tyhjiä sanoja saan niitä liiaksi...... oliko se kenen biisi ? Joku Suomalainen levyttänyt ERNOSKO ?

Kyllä tanssiva kansa tykkäsi,taputuksista päätellen. Kivat ,harvinaiset lauluäänet bändin pojilla.

79

2073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kamalaa ja imelää.

      • tykkään

        Todella hyvä bändi!


    • Ei suosikkini

      Hyvä bändi, vaikkei kuulukaan minun suosikkeihini!

      • LA

        Tykkään tosi paljon Finkuista, eivät kylläkään esittäneet niitä parhaimpia kappaleitaan kesäillan valssissa. Jussi on ihana ja moikkaa aina keikoillaan meitä faneja:D


      • Sirkku<3<3
        LA kirjoitti:

        Tykkään tosi paljon Finkuista, eivät kylläkään esittäneet niitä parhaimpia kappaleitaan kesäillan valssissa. Jussi on ihana ja moikkaa aina keikoillaan meitä faneja:D

        ja Pelander myös,aivan ihku!!!

        Pelanderia kantsii katsoo enempikin,kun hän jää aina vähän sivuun muista,mutta on huippu tyyppi ja kitaristi.katsokaa hänen hymyä,kun soittaa....Wau!!!

        Miksi Kunu pitää sormusta sormessa,eikö hän ole vuosien takaa leski vai onko löytänyt jo uuden naisen itselleen,,,ei siinä mitää,komea mies mutta mieheksi aika lyhyt!


      • Sirkku<3<3 kirjoitti:

        ja Pelander myös,aivan ihku!!!

        Pelanderia kantsii katsoo enempikin,kun hän jää aina vähän sivuun muista,mutta on huippu tyyppi ja kitaristi.katsokaa hänen hymyä,kun soittaa....Wau!!!

        Miksi Kunu pitää sormusta sormessa,eikö hän ole vuosien takaa leski vai onko löytänyt jo uuden naisen itselleen,,,ei siinä mitää,komea mies mutta mieheksi aika lyhyt!

        Kunu tosiaanki on ihana!


      • uuu-ooo.ööö.iii
        LA kirjoitti:

        Tykkään tosi paljon Finkuista, eivät kylläkään esittäneet niitä parhaimpia kappaleitaan kesäillan valssissa. Jussi on ihana ja moikkaa aina keikoillaan meitä faneja:D

        Muistatko sinä sen biisin alkuperäisen esittäjän. "Kuulla vai tyhjiä sanoja saan ,niitä liiaksi toisille lausutaan"

        Ernos,Paradise, tai se Gukin bändi .Joku näistä. Tykkään niistä ulinoista.


      • uuu-ooo.ööö.iii kirjoitti:

        Muistatko sinä sen biisin alkuperäisen esittäjän. "Kuulla vai tyhjiä sanoja saan ,niitä liiaksi toisille lausutaan"

        Ernos,Paradise, tai se Gukin bändi .Joku näistä. Tykkään niistä ulinoista.

        Tiedän vaan että Finlanders on ton levyttänyt 80-luvulla, ja vielä ennemmin sen on esittäny ainakin Finntrio. Mutta valitettavasti ei oo tietoa ihan alkuperäisestä esittäjästä, ellei se sitten just toi Finntrio ole.


    • Se toinen biisi, siis toi mitä kuvailit, niin biisin nimi on Hiljaa vain ollaan. Finlanders on sen biisin levyttänyt 1980-luvulla.

      • Huono ent basisti

        60-luvulla sen esitti FINNTRIO ja hyvin esittikin.

        Hiljaa vain ollaan( Silence is Golden)


      • Huono basisti
        Huono ent basisti kirjoitti:

        60-luvulla sen esitti FINNTRIO ja hyvin esittikin.

        Hiljaa vain ollaan( Silence is Golden)

        Pengoin ja löysin: The Tremeloes sen alkuperäisen esitti.


    • juhannuskynttilät

      Stemmalaulun mestarit Suomessa. Rajatonkin jää hopealle vrt kodin kynttilät.

      • Kunu forever

        paras koko bändistä,vaikka ei sais erotella,mutta paras kunu on ja hemmetin komea ikäisekseen,kunpa Kunu vaan jo ajattelisi elämää eteenpäin ja löytäisi itselleen arvoisensa naisen!

        KUNU TOIVOTTAVASTI LUKEE TÄMÄN!!!


      • Lue tämä
        Kunu forever kirjoitti:

        paras koko bändistä,vaikka ei sais erotella,mutta paras kunu on ja hemmetin komea ikäisekseen,kunpa Kunu vaan jo ajattelisi elämää eteenpäin ja löytäisi itselleen arvoisensa naisen!

        KUNU TOIVOTTAVASTI LUKEE TÄMÄN!!!

        Kunu on todella mahtava mies. Isolla K.lla. Soittotaito hyvää tasoa,sanoisinko yksi Suomen parhaimmista tanssimuusikoista.


      • IskelmäNiina
        Lue tämä kirjoitti:

        Kunu on todella mahtava mies. Isolla K.lla. Soittotaito hyvää tasoa,sanoisinko yksi Suomen parhaimmista tanssimuusikoista.

        Kunu on kyllä tosi mahtava mies. Mun - ja varmaan monen muunkin mielestä - Suomen paras trumpetisti. Ja tosi ihana lauluääni, osaa esiintyä mahtavasti, ja kaiken lisäksi tosi mukava ja ihana persoona.


    • IskelmäNiina

      Kyllä Finlanders on vaan todella mahtava yhtye! Finkut soittavat ihan sairaan hyvää musaa, ja Kunu, Timo ja Aarne on ihan hemmetin komeita!! Harmi vaan että minuun verrattuna niin vanhoja... ;)

      • argh!

        Siis kuinka joku voi sanoa noita papparaisia komeiksi!


      • IskelmäNiina
        argh! kirjoitti:

        Siis kuinka joku voi sanoa noita papparaisia komeiksi!

        Jollain voi olla kato vähän erilainen maku kun sulla? Mä ainakin voin sanoa noita "papparaisia" komeeksi, eikä siihen ole kellään mitään sanomista, sori :-)


      • argh! kirjoitti:

        Siis kuinka joku voi sanoa noita papparaisia komeiksi!

        No, mä oon 17v ja pidän Kunua ja Arskaa komeina. Ehkä mulla on sit jotenkin outo maku tai jotain. Mutta sen vaan sanon että en oo kyllä todellakaan ainut tämän ikänen joka pitää Finlandersin jätkiä komeina tai söpöinä, tiedän monta 15-18-vuotiasta jotka näin ajattelevat. Mutta makunsa kullakin.
        Mutta mun mielestä Kunu ja Arska on ihania! Eikä niissä muissakaan mitään vikaa oo :)


      • ...pa juu
        finlandersfani kirjoitti:

        No, mä oon 17v ja pidän Kunua ja Arskaa komeina. Ehkä mulla on sit jotenkin outo maku tai jotain. Mutta sen vaan sanon että en oo kyllä todellakaan ainut tämän ikänen joka pitää Finlandersin jätkiä komeina tai söpöinä, tiedän monta 15-18-vuotiasta jotka näin ajattelevat. Mutta makunsa kullakin.
        Mutta mun mielestä Kunu ja Arska on ihania! Eikä niissä muissakaan mitään vikaa oo :)

        Semmoiset teinitytöt on varmaan jääneet kakarana isähahmoa vaille. On pikkasen sairaan oloista että tuon ikäiset tykkää noista.


      • ...
        ...pa juu kirjoitti:

        Semmoiset teinitytöt on varmaan jääneet kakarana isähahmoa vaille. On pikkasen sairaan oloista että tuon ikäiset tykkää noista.

        Ei hyvin todellakaan mene jos pikkutytöt noita ukkeleita fanittaa.


      • Tuntematon ystävä
        finlandersfani kirjoitti:

        No, mä oon 17v ja pidän Kunua ja Arskaa komeina. Ehkä mulla on sit jotenkin outo maku tai jotain. Mutta sen vaan sanon että en oo kyllä todellakaan ainut tämän ikänen joka pitää Finlandersin jätkiä komeina tai söpöinä, tiedän monta 15-18-vuotiasta jotka näin ajattelevat. Mutta makunsa kullakin.
        Mutta mun mielestä Kunu ja Arska on ihania! Eikä niissä muissakaan mitään vikaa oo :)

        Taitaa vanhat harakat olla mustasukkaisia.

        Minä ainakin tykkääääääääääääääääään!


      • ... kirjoitti:

        Ei hyvin todellakaan mene jos pikkutytöt noita ukkeleita fanittaa.

        Ai että jääny isähahmoa vaille? Kuulkaas, kai sitä nyt saa fanittaa ketä haluaa. Vai onko se lailla kiellettyä?
        Vaikka me jotkut nuoret ehkä fanitetaankin Finlandersia, ja vaikka ollaan alaikäisiäkin, niin ei me silti tyhmiä olla. Tietääkseni jokainen ihminen saa fanittaa ketä haluaa. Ja mä ainaki fanitan Finkkuja, sanokoot muut mitä sanoo.


      • ...
        Tuntematon ystävä kirjoitti:

        Taitaa vanhat harakat olla mustasukkaisia.

        Minä ainakin tykkääääääääääääääääään!

        Vai vanhat harakat :) no jos kakskutonen on teinien mielestä vanha...


      • Mies vm 56
        ... kirjoitti:

        Vai vanhat harakat :) no jos kakskutonen on teinien mielestä vanha...

        Yleensä näitten orkesterien mukana/perässä kulkevat ovat vanhempia naisia. Eikö niin, ihana kakskuutonen.


      • Fanittaja-94
        Mies vm 56 kirjoitti:

        Yleensä näitten orkesterien mukana/perässä kulkevat ovat vanhempia naisia. Eikö niin, ihana kakskuutonen.

        Finlandersin esitys kesäillan valssissa oli aika kamala, eikö ne osaa muuta kuin joko laulaa liian lällysti tai sitten kimittää? En voi ymmärtää mistä heidän suosionsa johtuu, mutta makunsa kullakin. Ja tuohon ikä asiaan, itse olen 16 ja fanitan tosi paljon Neljänsuoraa joten eiköhän jokainen saa fanittaa ketä haluaa iästä riippumatta :D


      • tykkää kans
        Fanittaja-94 kirjoitti:

        Finlandersin esitys kesäillan valssissa oli aika kamala, eikö ne osaa muuta kuin joko laulaa liian lällysti tai sitten kimittää? En voi ymmärtää mistä heidän suosionsa johtuu, mutta makunsa kullakin. Ja tuohon ikä asiaan, itse olen 16 ja fanitan tosi paljon Neljänsuoraa joten eiköhän jokainen saa fanittaa ketä haluaa iästä riippumatta :D

        pojat ovatkin nuorempia.


      • Fanittaja-94 kirjoitti:

        Finlandersin esitys kesäillan valssissa oli aika kamala, eikö ne osaa muuta kuin joko laulaa liian lällysti tai sitten kimittää? En voi ymmärtää mistä heidän suosionsa johtuu, mutta makunsa kullakin. Ja tuohon ikä asiaan, itse olen 16 ja fanitan tosi paljon Neljänsuoraa joten eiköhän jokainen saa fanittaa ketä haluaa iästä riippumatta :D

        No kyllä munkin mielestä jokainen saa fanittaa ketä haluaa. Oon kyllä kans sitä mieltä että Finlanders ei esittäny siinä Kesäillan valssissa ihan niitä parhaita kappaleitaan. Yleensä vetävät kyllä tosi hyviä kappaleita livenä ja näin.
        Mutta jatkossaki aion fanittaa ja keikoilla käydä, sanokoot muut siihen mitä sanoo :)


      • viliijonkka
        tykkää kans kirjoitti:

        pojat ovatkin nuorempia.

        ei se ikä nyt kuitenkaan ole silleensä mikään este, etteikö saisi tykätä. kyllä mäkin oon vasta päälle kakskymppinen mutta silti tykkään finlanderssista. ei se ikä mun mielestä ainakaan oo mikään este etteikö saisi jostain tykätä..


      • viliijonkka
        Mies vm 56 kirjoitti:

        Yleensä näitten orkesterien mukana/perässä kulkevat ovat vanhempia naisia. Eikö niin, ihana kakskuutonen.

        ,yleensä, mutta kyllä niitä nuorempiakin löytyy! ei kai siihen nyt sentää mitään lakia oo määrätty ettei alaikäiset saisi fanittaa vanhoja miehiä...


      • Fanipala.
        viliijonkka kirjoitti:

        ei se ikä nyt kuitenkaan ole silleensä mikään este, etteikö saisi tykätä. kyllä mäkin oon vasta päälle kakskymppinen mutta silti tykkään finlanderssista. ei se ikä mun mielestä ainakaan oo mikään este etteikö saisi jostain tykätä..

        Jos papparaiset on makuusi niin senkun fanitat. Minä kyllä pidän outona sitä ettei nuoret naiset löydä muuta fanittamisen kohdetta kuin ikämiehet.


      • ---
        finlandersfani kirjoitti:

        No kyllä munkin mielestä jokainen saa fanittaa ketä haluaa. Oon kyllä kans sitä mieltä että Finlanders ei esittäny siinä Kesäillan valssissa ihan niitä parhaita kappaleitaan. Yleensä vetävät kyllä tosi hyviä kappaleita livenä ja näin.
        Mutta jatkossaki aion fanittaa ja keikoilla käydä, sanokoot muut siihen mitä sanoo :)

        Miksei nunnan?


      • :DD
        viliijonkka kirjoitti:

        ,yleensä, mutta kyllä niitä nuorempiakin löytyy! ei kai siihen nyt sentää mitään lakia oo määrätty ettei alaikäiset saisi fanittaa vanhoja miehiä...

        Pitäisi kyllä olla sellainen pykälä laissa. Nuoret saavat huonoja vaikutteita kun ihailevat tuollaisia pappoja.


      • Ukkihahmo?
        finlandersfani kirjoitti:

        No, mä oon 17v ja pidän Kunua ja Arskaa komeina. Ehkä mulla on sit jotenkin outo maku tai jotain. Mutta sen vaan sanon että en oo kyllä todellakaan ainut tämän ikänen joka pitää Finlandersin jätkiä komeina tai söpöinä, tiedän monta 15-18-vuotiasta jotka näin ajattelevat. Mutta makunsa kullakin.
        Mutta mun mielestä Kunu ja Arska on ihania! Eikä niissä muissakaan mitään vikaa oo :)

        Oletkohan oikeasti 17 vai 71? Oudolta kuulostaa jos teini ihailee jotain kuusikymppistä imelää iskelmäpappaa.


      • 20+18
        Ukkihahmo? kirjoitti:

        Oletkohan oikeasti 17 vai 71? Oudolta kuulostaa jos teini ihailee jotain kuusikymppistä imelää iskelmäpappaa.

        Mitä outoo toi nyt on, mun sukulaislikka on 17v ja tykkää kuunnella Reijo Taipaletta, on käynyt keikoillakin katsomassa.


      • silentat korviin
        Fanittaja-94 kirjoitti:

        Finlandersin esitys kesäillan valssissa oli aika kamala, eikö ne osaa muuta kuin joko laulaa liian lällysti tai sitten kimittää? En voi ymmärtää mistä heidän suosionsa johtuu, mutta makunsa kullakin. Ja tuohon ikä asiaan, itse olen 16 ja fanitan tosi paljon Neljänsuoraa joten eiköhän jokainen saa fanittaa ketä haluaa iästä riippumatta :D

        Nyt nuoretkin muusikot/tanssiorkesterit ovat alkaneet kimittämään. Normaliäänellä laulaminen ei ilmeisesti tuo hilloa ruokapöytään.


      • Joooonny
        :DD kirjoitti:

        Pitäisi kyllä olla sellainen pykälä laissa. Nuoret saavat huonoja vaikutteita kun ihailevat tuollaisia pappoja.

        Ai että vanhoista miehistä saa huonoja vaikutteita? Kyllä kuule mun mielestä nuoremmista miehistä saa huonompia vaikutteita kun vanhemmista. Nuorilla on paljon rivommat puheet jne, mutta vanhemmat miehet osaavat käyttäytyäkin. He ovat muutenkin paljon kypsempiä. Ehkä siinä on osa syy miksi nuoret fanittavat vanhoja "pappoja". Eivät kyllä Finlandersin miehet ole ollenkaan pappoja, päinvastoin; vaikka he ovat iältään vanhoja, niin kuitenkin he ovat nuorekkaita ja nuorennäköisiä ikäisekseen.


      • shrekki
        Ukkihahmo? kirjoitti:

        Oletkohan oikeasti 17 vai 71? Oudolta kuulostaa jos teini ihailee jotain kuusikymppistä imelää iskelmäpappaa.

        mitähän outooa siinä on että tykkää vähän vanhemmista?
        jokanen saa tyksiä kestä haluu.


      • auts!
        shrekki kirjoitti:

        mitähän outooa siinä on että tykkää vähän vanhemmista?
        jokanen saa tyksiä kestä haluu.

        Jaa että "tyksiä", mitähän kieltä tuo nyt sitten on. Ei ainakaan suomenkieltä.


      • Jomppa.
        auts! kirjoitti:

        Jaa että "tyksiä", mitähän kieltä tuo nyt sitten on. Ei ainakaan suomenkieltä.

        Vissiin jotain homppelien kieltä:D


      • Vinkuu
        shrekki kirjoitti:

        mitähän outooa siinä on että tykkää vähän vanhemmista?
        jokanen saa tyksiä kestä haluu.

        Kesäillan valssi. Finkun pojat ovat siellä. Tuleeko uusintana ? Haluun kuulla kodin kynttilät,sopii hyvin tähän kesäiltaan.


      • korppi85
        Vinkuu kirjoitti:

        Kesäillan valssi. Finkun pojat ovat siellä. Tuleeko uusintana ? Haluun kuulla kodin kynttilät,sopii hyvin tähän kesäiltaan.

        Se tuli sillon juhannuksena ekan kerran ja nyt se tulee uusintana. Sen voi myös kattoo Yle Areenastakin.


      • kaffo
        20+18 kirjoitti:

        Mitä outoo toi nyt on, mun sukulaislikka on 17v ja tykkää kuunnella Reijo Taipaletta, on käynyt keikoillakin katsomassa.

        No eihän toi nyt oo mitenkään outoa. Jokainen saa tykätä kenestä haluaa, oli se fanituksen kohde sitten nuorempi tai vähän vanhempi. Mitä väliä sillä on?


      • tanssijalka kesään
        korppi85 kirjoitti:

        Se tuli sillon juhannuksena ekan kerran ja nyt se tulee uusintana. Sen voi myös kattoo Yle Areenastakin.

        niin on monta mieltä soittajista kuin on tanssijoitakin,mun mielestä Finlanders on liian imelää eikä sitäpaitsi edes hyvää tansittavaa musiikkia ,en enää mene siihen tanssipaikkaan missä he esiintyvät,sorry..........arvoisa tanssikansa,kuka tai mikä on tämän kesän se paras tanssittaja artisti/solisti?


      • Viisviis
        tanssijalka kesään kirjoitti:

        niin on monta mieltä soittajista kuin on tanssijoitakin,mun mielestä Finlanders on liian imelää eikä sitäpaitsi edes hyvää tansittavaa musiikkia ,en enää mene siihen tanssipaikkaan missä he esiintyvät,sorry..........arvoisa tanssikansa,kuka tai mikä on tämän kesän se paras tanssittaja artisti/solisti?

        Taitaa Kunu Lehtomäki olla vanhin 56vuotias ja sit Jussi,Arska ja lasse seuraavia.
        pelanderin Timo 37vuotias....ja komea,mutta sais pestä niitä etuhiuksia useammin,ettei näyttäis niin rasvasiselta körttiläismieheltä,keskellä pää jakaus..ugh....


      • niinn
        Viisviis kirjoitti:

        Taitaa Kunu Lehtomäki olla vanhin 56vuotias ja sit Jussi,Arska ja lasse seuraavia.
        pelanderin Timo 37vuotias....ja komea,mutta sais pestä niitä etuhiuksia useammin,ettei näyttäis niin rasvasiselta körttiläismieheltä,keskellä pää jakaus..ugh....

        Kunu on kyllä 55-vuotias, ei 56. Ja eikös Timo oo 39.. Ja Arska on alle 50-vuotias, vasta 48 ;) Eli Kunu on vanhin, sitten Jussi, Lasse, Arska, Timo. Tomi on nuorin, 37-vuotias.
        Sori, oli pakko sanoo :D


      • 18
        niinn kirjoitti:

        Kunu on kyllä 55-vuotias, ei 56. Ja eikös Timo oo 39.. Ja Arska on alle 50-vuotias, vasta 48 ;) Eli Kunu on vanhin, sitten Jussi, Lasse, Arska, Timo. Tomi on nuorin, 37-vuotias.
        Sori, oli pakko sanoo :D

        näinhän se ikäluku systeemi menee....

        kivoja poikia kaikki,mut Kunu on kaikkein nuorekkain,vaikka onkin vanhin ja STYLEIN!!!


      • 18 kirjoitti:

        näinhän se ikäluku systeemi menee....

        kivoja poikia kaikki,mut Kunu on kaikkein nuorekkain,vaikka onkin vanhin ja STYLEIN!!!

        Kunu todellakin on nuorekkain, vaikka onkin vanhin! Ei kyllä ikinä uskois että se on jo 55-vuotias! Nuorennäköinen ja nuorekas.
        Tosi mukavia jätkiä ne kaikki!


      • finkkufanii
        Joooonny kirjoitti:

        Ai että vanhoista miehistä saa huonoja vaikutteita? Kyllä kuule mun mielestä nuoremmista miehistä saa huonompia vaikutteita kun vanhemmista. Nuorilla on paljon rivommat puheet jne, mutta vanhemmat miehet osaavat käyttäytyäkin. He ovat muutenkin paljon kypsempiä. Ehkä siinä on osa syy miksi nuoret fanittavat vanhoja "pappoja". Eivät kyllä Finlandersin miehet ole ollenkaan pappoja, päinvastoin; vaikka he ovat iältään vanhoja, niin kuitenkin he ovat nuorekkaita ja nuorennäköisiä ikäisekseen.

        No mä oon samaa mieltä, kyllä mä tykkään noista vanhemmista miehistä ihan senkin takia että ne on paljon kypsempiä kun nuoret. Vanhemmat osaa jo käyttäytyä ja puhua ihmisten ilmoilla sivistyneesti, mutta nuoremmilla pakkaa olemaan sitä ongelmaa että pitää huutaa ympäriinsä niitä rivoja juttuja.


      • Ukkihahmo? kirjoitti:

        Oletkohan oikeasti 17 vai 71? Oudolta kuulostaa jos teini ihailee jotain kuusikymppistä imelää iskelmäpappaa.

        Vaikka 17 oonkin, ja vaikka ihailen Finkkuja, niin mitä sitte? Jokaisella on oma fanituskohteensa, ja mulla nyt sattuu olemaan tämä. Ja sanon vielä että en todellakaan ole ainoa tämän ikänen joka Finlandersista tykkää, et sillee.


      • filoSofia-
        finlandersfani kirjoitti:

        Kunu todellakin on nuorekkain, vaikka onkin vanhin! Ei kyllä ikinä uskois että se on jo 55-vuotias! Nuorennäköinen ja nuorekas.
        Tosi mukavia jätkiä ne kaikki!

        Kunu on myös erittäin mukava tyyppi, aina iloinen ja niin hauskan hölmöt jutut! :)
        Lehtomäki on kuningas!


      • jo vuosia
        finlandersfani kirjoitti:

        No kyllä munkin mielestä jokainen saa fanittaa ketä haluaa. Oon kyllä kans sitä mieltä että Finlanders ei esittäny siinä Kesäillan valssissa ihan niitä parhaita kappaleitaan. Yleensä vetävät kyllä tosi hyviä kappaleita livenä ja näin.
        Mutta jatkossaki aion fanittaa ja keikoilla käydä, sanokoot muut siihen mitä sanoo :)

        Myös minä kierrän mukana.


      • Finlanders on paras.
        tanssijalka kesään kirjoitti:

        niin on monta mieltä soittajista kuin on tanssijoitakin,mun mielestä Finlanders on liian imelää eikä sitäpaitsi edes hyvää tansittavaa musiikkia ,en enää mene siihen tanssipaikkaan missä he esiintyvät,sorry..........arvoisa tanssikansa,kuka tai mikä on tämän kesän se paras tanssittaja artisti/solisti?

        Finlanders on paras.


      • Kunufansan
        finlandersfani kirjoitti:

        Vaikka 17 oonkin, ja vaikka ihailen Finkkuja, niin mitä sitte? Jokaisella on oma fanituskohteensa, ja mulla nyt sattuu olemaan tämä. Ja sanon vielä että en todellakaan ole ainoa tämän ikänen joka Finlandersista tykkää, et sillee.

        Voi,kun tuon Kunun saisi pulloon ja pistäis korkin kiinni,välillä kutittelisin sitä...

        Miten VOI noin hyvin säilyä mies,joka käy jo kuuttakymppiä......UUH !!!


      • ***
        Kunufansan kirjoitti:

        Voi,kun tuon Kunun saisi pulloon ja pistäis korkin kiinni,välillä kutittelisin sitä...

        Miten VOI noin hyvin säilyä mies,joka käy jo kuuttakymppiä......UUH !!!

        Jos minä saisin sen pulloon niin veisin kiireesti pullonpalautukseen, lasiroskiin tai pistäisin merelle ajelehtimaan ja toivoisin ettei kukaan ikinä sitä putelia löytäisi/avaisi.


      • silmä/korvalääkäri
        Kunufansan kirjoitti:

        Voi,kun tuon Kunun saisi pulloon ja pistäis korkin kiinni,välillä kutittelisin sitä...

        Miten VOI noin hyvin säilyä mies,joka käy jo kuuttakymppiä......UUH !!!

        Teillä finkku(vinku)faneilla on jostain kumman syystä iskenyt kaikkiin kaihi kun näette tuon porukan hyvän-näköisenä ja nuorekkaana. Menkää ihmeessä silmälääkäriin. Ai niin, ja samalla korvalääkäriin, siellä voi olla pahoja vaurioita koska korvissanne kuulostaa hyvältä heidän musiikkinsa.
        Ja vielä voisi laittaa lastentarhaan kasvamaan nämä nuoret fanit jotta unohtaisivat nuo papparaiset.


      • silmä/korvalääkäri kirjoitti:

        Teillä finkku(vinku)faneilla on jostain kumman syystä iskenyt kaikkiin kaihi kun näette tuon porukan hyvän-näköisenä ja nuorekkaana. Menkää ihmeessä silmälääkäriin. Ai niin, ja samalla korvalääkäriin, siellä voi olla pahoja vaurioita koska korvissanne kuulostaa hyvältä heidän musiikkinsa.
        Ja vielä voisi laittaa lastentarhaan kasvamaan nämä nuoret fanit jotta unohtaisivat nuo papparaiset.

        Niin ja sinä voisit mennä valittamaan johonki muualle. Huomasin ihan että tällä palstalla on paljon enemmän Finlandersin FANEJA kuin teitä jotka ette kyseisestä bändistä tykkää. Että ihan turha valittaa, me tykätään ja sinä voit olla hiljaa. Meitä on aika paljon jotka näkee tuon porukan hyvännäkösenä, ei kai me kaikki voida olla väärässäkään? Mutta sehän on sellanen asia vaan että jokainen näkee ton porukan erilailla, kaikilla on oma makunsa, ja voin ihan reilusti tunnustaa että minä ainaki nään Finkkumiehet hyvännäkösinä ja nuorekkaina. Ja sille ei muut voi mitään. Ja sillekkään ei kukaan voi mitään että me jotkut ehkä tykätään Finlandersin musiikista. Ihan turha tulla tänne valittamaan että kukaan ei saisi tykätä tästä bändistä.


      • KI-valssi
        silentat korviin kirjoitti:

        Nyt nuoretkin muusikot/tanssiorkesterit ovat alkaneet kimittämään. Normaliäänellä laulaminen ei ilmeisesti tuo hilloa ruokapöytään.

        Määkiminen,ulvominen ja piipittäminen tuo pätäkkää nuorten tanssimuusikkoiden ruokapöytään.


      • musamies 2010
        finlandersfani kirjoitti:

        Niin ja sinä voisit mennä valittamaan johonki muualle. Huomasin ihan että tällä palstalla on paljon enemmän Finlandersin FANEJA kuin teitä jotka ette kyseisestä bändistä tykkää. Että ihan turha valittaa, me tykätään ja sinä voit olla hiljaa. Meitä on aika paljon jotka näkee tuon porukan hyvännäkösenä, ei kai me kaikki voida olla väärässäkään? Mutta sehän on sellanen asia vaan että jokainen näkee ton porukan erilailla, kaikilla on oma makunsa, ja voin ihan reilusti tunnustaa että minä ainaki nään Finkkumiehet hyvännäkösinä ja nuorekkaina. Ja sille ei muut voi mitään. Ja sillekkään ei kukaan voi mitään että me jotkut ehkä tykätään Finlandersin musiikista. Ihan turha tulla tänne valittamaan että kukaan ei saisi tykätä tästä bändistä.

        tietääkö finlandersfani tai joku muu varmuudella, mitkä levyt on myynyt kultaa? Olen lista -ja nippelitietofani mitä tulee musiikkiin.


      • musamies 2010 kirjoitti:

        tietääkö finlandersfani tai joku muu varmuudella, mitkä levyt on myynyt kultaa? Olen lista -ja nippelitietofani mitä tulee musiikkiin.

        Kultaa on myynyt ainakin "20-vuotis Juhlalevy", "Mitä sulle kuuluu?", "Anna jatkua yön", ja "Seikkailija".


      • kunuisbest
        finlandersfani kirjoitti:

        Niin ja sinä voisit mennä valittamaan johonki muualle. Huomasin ihan että tällä palstalla on paljon enemmän Finlandersin FANEJA kuin teitä jotka ette kyseisestä bändistä tykkää. Että ihan turha valittaa, me tykätään ja sinä voit olla hiljaa. Meitä on aika paljon jotka näkee tuon porukan hyvännäkösenä, ei kai me kaikki voida olla väärässäkään? Mutta sehän on sellanen asia vaan että jokainen näkee ton porukan erilailla, kaikilla on oma makunsa, ja voin ihan reilusti tunnustaa että minä ainaki nään Finkkumiehet hyvännäkösinä ja nuorekkaina. Ja sille ei muut voi mitään. Ja sillekkään ei kukaan voi mitään että me jotkut ehkä tykätään Finlandersin musiikista. Ihan turha tulla tänne valittamaan että kukaan ei saisi tykätä tästä bändistä.

        Niin tota joka sana! Mäki nään finkkumiehet komeina ja nuorekkaina. Luin vähä näit edellisiä kommentteja ja oon samaa mieltä et kunu näyttää oikeesti tosi nuorekkaalta mitä se on. Ei todellakaa uskois et se on 55 vuotias. Se on tosi mukavaki ja humoristinen. Itekki mä oon 14-vuotias ja mun mielestä finlanders on paras bändi.. oikeesti. Ja tunnen myös 9-11 vuotiaitaki jotka tykkää finlanderssista! Mun on aina pakko päästä niitten keikalle. Sori avautuminen, mut tää mihin viestii vastasin on täyttä totta ! Kaikki tykkää mistä tykkää, mä ainaki tykkään finlanderssista.

        ps. nää edelliset kommentit on vanhoja, mut oli pakko silti kommentoida tällei jälkikätee ;)


      • tai.........
        silmä/korvalääkäri kirjoitti:

        Teillä finkku(vinku)faneilla on jostain kumman syystä iskenyt kaikkiin kaihi kun näette tuon porukan hyvän-näköisenä ja nuorekkaana. Menkää ihmeessä silmälääkäriin. Ai niin, ja samalla korvalääkäriin, siellä voi olla pahoja vaurioita koska korvissanne kuulostaa hyvältä heidän musiikkinsa.
        Ja vielä voisi laittaa lastentarhaan kasvamaan nämä nuoret fanit jotta unohtaisivat nuo papparaiset.

        ehkä SINULLA on iskenyt kaihi, kun et näe tuota porukkaa hyvännäköisenä ja nuorekkaana? Ehkä vika onkin sinussa, ei meissä faneissa ;)


      • juuh..
        tai......... kirjoitti:

        ehkä SINULLA on iskenyt kaihi, kun et näe tuota porukkaa hyvännäköisenä ja nuorekkaana? Ehkä vika onkin sinussa, ei meissä faneissa ;)

        NIIN oisko asia sillälaillla :-D
        Minä tykkään Finlandersista, ja erityisesti Aarnesta. Mukava mies ja todella hyvä huumorintaju :)


      • ---------
        silmä/korvalääkäri kirjoitti:

        Teillä finkku(vinku)faneilla on jostain kumman syystä iskenyt kaikkiin kaihi kun näette tuon porukan hyvän-näköisenä ja nuorekkaana. Menkää ihmeessä silmälääkäriin. Ai niin, ja samalla korvalääkäriin, siellä voi olla pahoja vaurioita koska korvissanne kuulostaa hyvältä heidän musiikkinsa.
        Ja vielä voisi laittaa lastentarhaan kasvamaan nämä nuoret fanit jotta unohtaisivat nuo papparaiset.

        Hahhaa, mikä teitä aikuisia ihmisiä oikeen vaivaa?


      • -------------
        silmä/korvalääkäri kirjoitti:

        Teillä finkku(vinku)faneilla on jostain kumman syystä iskenyt kaikkiin kaihi kun näette tuon porukan hyvän-näköisenä ja nuorekkaana. Menkää ihmeessä silmälääkäriin. Ai niin, ja samalla korvalääkäriin, siellä voi olla pahoja vaurioita koska korvissanne kuulostaa hyvältä heidän musiikkinsa.
        Ja vielä voisi laittaa lastentarhaan kasvamaan nämä nuoret fanit jotta unohtaisivat nuo papparaiset.

        Mikä teitä aikuisia ihmisiä oikeen vaivaa?
        Menkäähän ny muualle valittamaan :D


      • ÅqÅq
        tai......... kirjoitti:

        ehkä SINULLA on iskenyt kaihi, kun et näe tuota porukkaa hyvännäköisenä ja nuorekkaana? Ehkä vika onkin sinussa, ei meissä faneissa ;)

        "ehkä SINULLA on iskenyt kaihi, kun et näe tuota porukkaa hyvännäköisenä ja nuorekkaana? Ehkä vika onkin sinussa, ei meissä faneissa ;)"

        niin, ehkä meissä faneissa ei olekaan mitään vikaa, vaan teissä muissa!


      • ta ja
        juuh.. kirjoitti:

        NIIN oisko asia sillälaillla :-D
        Minä tykkään Finlandersista, ja erityisesti Aarnesta. Mukava mies ja todella hyvä huumorintaju :)

        Tarkoitatko sitä kikkelinvilauttajaa? Vai kuka näistä on se itsensäpaljastaja?


      • ... Että näin.
        ta ja kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä kikkelinvilauttajaa? Vai kuka näistä on se itsensäpaljastaja?

        Vittuku voitte olla säälittäviä, kaikki :--------D
        teitä haukkujia tarkoitan, nimittäin.

        Sitä paitsi, kuka voi olla varma että Aarne on yleensäkään vilautellut...
        en siis väitä, että itse tietäisin. Ei sitä tiedä kun Aarne itse ja se naikkonen, joka ei muuten vaikuta kovin tervejärkiseltä.


      • k....
        filoSofia- kirjoitti:

        Kunu on myös erittäin mukava tyyppi, aina iloinen ja niin hauskan hölmöt jutut! :)
        Lehtomäki on kuningas!

        kyllä finlanders on vaan hyvä bändi.


      • ...-
        ta ja kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä kikkelinvilauttajaa? Vai kuka näistä on se itsensäpaljastaja?

        Voi jessus, pitääkö ihmisten uskoa kaikki mitä juorulehdissä kerrotaan?


      • Kirppu1976
        Viisviis kirjoitti:

        Taitaa Kunu Lehtomäki olla vanhin 56vuotias ja sit Jussi,Arska ja lasse seuraavia.
        pelanderin Timo 37vuotias....ja komea,mutta sais pestä niitä etuhiuksia useammin,ettei näyttäis niin rasvasiselta körttiläismieheltä,keskellä pää jakaus..ugh....

        Kunu on vanhin, sit tulee Lasse. Seuraavaks Arska. Jussi ja Timo on suht saman ikäsiä ja Tomppa nuorin.
        Sitä paitsi Finlanders on LOISTAVA ja MAHTAVA bändi.


    • oi kesäyö
    • brunetteliini91

      No voi hyvä luoja... ottakaa nyt se pää pois sieltä perseestänne ja antakaa jokasen fanittaa mitä ite haluaa!

      TE tässä teette itestänne idiootin ku kommentoitte tänne tollasta paskaa.

      • Nonniiii....

        Asiahan on niin että Finlanders on tehnyt mittavan uran ja viihdyttänyt eritoten tanssikansaa lavoilla. Itse tanssin aktiivisesti ja arvostan kundien musikaalista osaamista! Ja heidän ohjelmistonsa on monipuolinen tanssijan näkökulmasta. Tuskin kukaan fanittaa "vain ulkokuorta" eikö musiikki ja tanssillisuus ole tärkein. Ei ole yhtä oikeaa mielipidettä. Musiikkimausta ei voi kiistellä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!


    • naminaminaaaaa

      Finkut on jaksaneet lavoilla hillua, ovat saaneet myös paljon ....... levymyyntiä! ;) Eheheehhe.

      Ettekö te jo tajua, että kun on julkkis ja muusikko ei iällä tai ulkonäöllä ole väliä. Saanti on taattu, siis röhöm, IHAILUN SAANTI.

      Kuolasin finkkuja 16-vuotiaana ja kuolaan ja näen päiväunia yhä ......lääh!
      t. Aikuinen nainen

    • heidissss

      Miten pääsee finkkujen bussiin??? haluisin.

      • Haaa

        Suhteilla pääsee! :D


    • ammmmm

      Mäki haluun finkkubussin kyytiin!

    • tanssijat

      Merenaalloilla on lumoava valssi:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe