Finlandersin esitykset nykyään huonompia kuin koskaan

Julkko

Par´aikaa tulee heidän "Kodinkynttilät". Kamalaa kerrassaan. Yliarvostettu poppoo, jossa ei ole yhtään
laulajaa. Kimisijöitä ja nenäänlaulajia sitäkin enemmän.

9

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe joo

Kaksi kertaa olen nähnyt poppoon livenä ja voin sanoa että on niin imelä eli paska yhtye. Pappaikäisillä noussut hattuun kun on sellaisia suht nuoria naisia faneina.
      Sellainen kutina mulla että "papat" odottaa keikallaan enemmän sitä taukoa että pääsevät juttelemaan fanien kanssa.
      Kesälavakeikalla ja rieteilyllä kerran nähnyt samaa paskaa.
      Tosin voihan se olla että mä en miehenä osaa vaan arvostaa tuollaista taidetta, heh!

• akaa

olen kohta kuusikymppinen nainen enkä ole koskaan tykänny tosta yhtyeestä. ihan imelää touhua ei miehisyyttä tippaakaan kuinka joku voi tuollasta musiikkia edes toivoa.suljen heti radion kun alkaa kuulua kyseistä imelyyttä.yäk.

• tanssija.

Finlanders on yks suosituimmista tanssiyhtyeistä, ja hyvinhän ne soittavat!
        Mukaviakin ovat.

• Ihan ku jormas

"kuulla vain tyhjiä sanoja saa ääääuuuuööööiii. " Tykkäsin.Itseasiassa ihan hirveää-ää-ää.

• Kajle

uusintana eilen "Kesäillan valssissa" ! Vahvistui vain käsirtys, että kauheaa kuultavaa!

• ronny28

Ketkähän täällä oikein kirjoittelee. On keikkajärjestäjien mukaan kolmen toivotuimman yhtyyeen sakissa

• R200km
        ronny28 kirjoitti:

Ketkähän täällä oikein kirjoittelee. On keikkajärjestäjien mukaan kolmen toivotuimman yhtyyeen sakissa

Ja Helsingin ulkopuolella R200km, niin ovat selvä ykkönen.

• pizzansyöjä
        R200km kirjoitti:

Ja Helsingin ulkopuolella R200km, niin ovat selvä ykkönen.

Helsingin ulkopuolella R200 km? R200?

• frossel

mun mielestä finlanders on suomen paras yhtye. ihanaa musiikkia ja mukavia poikia jokaikinen.
      ja ei kyllä mun mielestä kuulosta mitenkään kimisijöiltä tai nenäänsälaulajilta.. hyviä laulajia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      52
      9220
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      103
      6548
    3. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      124
      6273
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      149
      4817
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      167
      4636
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      93
      3233
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      169
      2351
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      65
      2218
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      159
      2166
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      57
      1997
    Aihe