Suunniteilla olisi muutto Mäntsälän keskusta-alueelle jonne on saatavilla Sonera laajakaista extra 100m/5M.
Onko kellään kokemuksia Toiminnasta kuinka hyvin toimii vai toimiiko ollenkaan jos mahdollista kokemuksia Mäntsälässä asuvilta mutta kaikki kokemukset käyvät. Saatavilla olisi myös paikallisen operaattorin msoynetin 24/2 liittymä joka on taatusti luotettava sillä kaverilla on se eikä pätki kertaakaan. mutta nopeampi olisi tarpeen Kumpaa suosittelisitte?
Sonera Extra laajakaista?
6
560
Vastaukset
- Tauno Mato
Lue kirjoitukseni samalla otsikolla. Siinä on minun kokemukseni. Älä jumalauta ota soneraa. Jos sinne on jotakin valittamista, niin et pääse puusta pidemmälle. Tutkipa soneran nettisivuja, ja kokeile ottaa yhteyttä, jos olisi jotakin valittamista. Ei ole helppoa.
- Soneran huijaama
Allekirjoitan täysin.
Valitettavasti firman ja perheen kaikki puhelimet on Sonerassa. Joten kokemusta on. Nyt tuli vuosi sitten otettua Himokselle mökille tämän firman kaapeli TV....paha virhe!
Itse olen 2 kk yrittänyt saada palautusta minulta 2 kertaa laskutetun kaapeli TV liittymän maksusta. Eivät löydä virhettä (2 kuukaudessa), mutta eivät halua saada minulta kopioita kirjanpidosta.
Aivan kauheeta yrittää hoitaa asioita.
Joo älkää vain ikinä ostako Soneralta mitään jos vain on vaihtoehtoja....kalliimpikin vaihtoehto on varmasti pitkässä juoksussa parempi.
- Jellonat
En suosittele Soneralta mitään.
- Soneran piinaama
En minäkään. Sonera laittoi minulle kaksi kertaa samasta mökin kaapeli TV-liittymät laskut. Vahingossa maksoin molemmat eli nyt on maksettu tuplasti Kaapeli TV liittymä. Olen yrittänyt useilla soitoilla ja kirjallisesti reklamoimalla saada tuplamaksua hyvitettyä, mutta ne vain väittää ettei ole mitään tuplalaskutusta tapahtunut. Tarjouduin lähettämään tositteet (laskut ja tiliotteet) mutta asiakaspalvelun henkilö ei suostunut antamaan sähköpostiosoitetta johon tositteet voi lähettää.
2 kk ja yli tunti puhelimessa puhumista enkä ole saanut palautusta tuplalaskuun.
Sonera todella piinaa asiakkaitaan....törkeää! Älkää vain ikinä ostako näilltä mitään.
- Soneran kiduttama
Älä vain osta Soneralta mitään. Jos tulee mikä tahansa ongelma niin avun saaminen tai esim. väärän laskun oikaisu on yhtä tuskaa. Asiakaspalvelun kautta et saa asioita hoidettua. Jos löydät web sivuille piilotetun yhteydenottolomakkeen ja isolla vaivalla saat täytettyä lomakkeen niin kuukauden päästä saat olemattoman vastauksen TEKSTIVIESTILLÄ KÄNNYKKÄÄN. Siitä alkaa sitten uusi kierros...soitot asiakaspalveluun jne. jne.
Itse lopetan kaikki firman ja perheen kännykkäliittymät Sonerasta ja lopettain kaapeli TV liittymän mutta tällä seudulla ei taida valitettavasti olla vielä vaihtoehtoa. - Saletisti ei natsaa
Ja sanotaanko näin, et Soneralta ei kannata
ostaa mitään.
Sonera numero Zero.
Sonera down ja vamos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2004333"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1002872Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m212835Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p912643Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223476 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark532275Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332107- 202062
- 861976
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371971