Suunniteilla olisi muutto Mäntsälän keskusta-alueelle jonne on saatavilla Sonera laajakaista extra 100m/5M.
Onko kellään kokemuksia Toiminnasta kuinka hyvin toimii vai toimiiko ollenkaan jos mahdollista kokemuksia Mäntsälässä asuvilta mutta kaikki kokemukset käyvät. Saatavilla olisi myös paikallisen operaattorin msoynetin 24/2 liittymä joka on taatusti luotettava sillä kaverilla on se eikä pätki kertaakaan. mutta nopeampi olisi tarpeen Kumpaa suosittelisitte?
Sonera Extra laajakaista?
6
489
Vastaukset
- Tauno Mato
Lue kirjoitukseni samalla otsikolla. Siinä on minun kokemukseni. Älä jumalauta ota soneraa. Jos sinne on jotakin valittamista, niin et pääse puusta pidemmälle. Tutkipa soneran nettisivuja, ja kokeile ottaa yhteyttä, jos olisi jotakin valittamista. Ei ole helppoa.
- Soneran huijaama
Allekirjoitan täysin.
Valitettavasti firman ja perheen kaikki puhelimet on Sonerassa. Joten kokemusta on. Nyt tuli vuosi sitten otettua Himokselle mökille tämän firman kaapeli TV....paha virhe!
Itse olen 2 kk yrittänyt saada palautusta minulta 2 kertaa laskutetun kaapeli TV liittymän maksusta. Eivät löydä virhettä (2 kuukaudessa), mutta eivät halua saada minulta kopioita kirjanpidosta.
Aivan kauheeta yrittää hoitaa asioita.
Joo älkää vain ikinä ostako Soneralta mitään jos vain on vaihtoehtoja....kalliimpikin vaihtoehto on varmasti pitkässä juoksussa parempi.
- Jellonat
En suosittele Soneralta mitään.
- Soneran piinaama
En minäkään. Sonera laittoi minulle kaksi kertaa samasta mökin kaapeli TV-liittymät laskut. Vahingossa maksoin molemmat eli nyt on maksettu tuplasti Kaapeli TV liittymä. Olen yrittänyt useilla soitoilla ja kirjallisesti reklamoimalla saada tuplamaksua hyvitettyä, mutta ne vain väittää ettei ole mitään tuplalaskutusta tapahtunut. Tarjouduin lähettämään tositteet (laskut ja tiliotteet) mutta asiakaspalvelun henkilö ei suostunut antamaan sähköpostiosoitetta johon tositteet voi lähettää.
2 kk ja yli tunti puhelimessa puhumista enkä ole saanut palautusta tuplalaskuun.
Sonera todella piinaa asiakkaitaan....törkeää! Älkää vain ikinä ostako näilltä mitään.
- Soneran kiduttama
Älä vain osta Soneralta mitään. Jos tulee mikä tahansa ongelma niin avun saaminen tai esim. väärän laskun oikaisu on yhtä tuskaa. Asiakaspalvelun kautta et saa asioita hoidettua. Jos löydät web sivuille piilotetun yhteydenottolomakkeen ja isolla vaivalla saat täytettyä lomakkeen niin kuukauden päästä saat olemattoman vastauksen TEKSTIVIESTILLÄ KÄNNYKKÄÄN. Siitä alkaa sitten uusi kierros...soitot asiakaspalveluun jne. jne.
Itse lopetan kaikki firman ja perheen kännykkäliittymät Sonerasta ja lopettain kaapeli TV liittymän mutta tällä seudulla ei taida valitettavasti olla vielä vaihtoehtoa. - Saletisti ei natsaa
Ja sanotaanko näin, et Soneralta ei kannata
ostaa mitään.
Sonera numero Zero.
Sonera down ja vamos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818