Sonera Extra laajakaista?

Muutoaikeissa

Suunniteilla olisi muutto Mäntsälän keskusta-alueelle jonne on saatavilla Sonera laajakaista extra 100m/5M.
Onko kellään kokemuksia Toiminnasta kuinka hyvin toimii vai toimiiko ollenkaan jos mahdollista kokemuksia Mäntsälässä asuvilta mutta kaikki kokemukset käyvät. Saatavilla olisi myös paikallisen operaattorin msoynetin 24/2 liittymä joka on taatusti luotettava sillä kaverilla on se eikä pätki kertaakaan. mutta nopeampi olisi tarpeen Kumpaa suosittelisitte?

6

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tauno Mato

      Lue kirjoitukseni samalla otsikolla. Siinä on minun kokemukseni. Älä jumalauta ota soneraa. Jos sinne on jotakin valittamista, niin et pääse puusta pidemmälle. Tutkipa soneran nettisivuja, ja kokeile ottaa yhteyttä, jos olisi jotakin valittamista. Ei ole helppoa.

      • Soneran huijaama

        Allekirjoitan täysin.

        Valitettavasti firman ja perheen kaikki puhelimet on Sonerassa. Joten kokemusta on. Nyt tuli vuosi sitten otettua Himokselle mökille tämän firman kaapeli TV....paha virhe!

        Itse olen 2 kk yrittänyt saada palautusta minulta 2 kertaa laskutetun kaapeli TV liittymän maksusta. Eivät löydä virhettä (2 kuukaudessa), mutta eivät halua saada minulta kopioita kirjanpidosta.

        Aivan kauheeta yrittää hoitaa asioita.

        Joo älkää vain ikinä ostako Soneralta mitään jos vain on vaihtoehtoja....kalliimpikin vaihtoehto on varmasti pitkässä juoksussa parempi.


    • Jellonat

      En suosittele Soneralta mitään.

      • Soneran piinaama

        En minäkään. Sonera laittoi minulle kaksi kertaa samasta mökin kaapeli TV-liittymät laskut. Vahingossa maksoin molemmat eli nyt on maksettu tuplasti Kaapeli TV liittymä. Olen yrittänyt useilla soitoilla ja kirjallisesti reklamoimalla saada tuplamaksua hyvitettyä, mutta ne vain väittää ettei ole mitään tuplalaskutusta tapahtunut. Tarjouduin lähettämään tositteet (laskut ja tiliotteet) mutta asiakaspalvelun henkilö ei suostunut antamaan sähköpostiosoitetta johon tositteet voi lähettää.

        2 kk ja yli tunti puhelimessa puhumista enkä ole saanut palautusta tuplalaskuun.

        Sonera todella piinaa asiakkaitaan....törkeää! Älkää vain ikinä ostako näilltä mitään.


    • Soneran kiduttama

      Älä vain osta Soneralta mitään. Jos tulee mikä tahansa ongelma niin avun saaminen tai esim. väärän laskun oikaisu on yhtä tuskaa. Asiakaspalvelun kautta et saa asioita hoidettua. Jos löydät web sivuille piilotetun yhteydenottolomakkeen ja isolla vaivalla saat täytettyä lomakkeen niin kuukauden päästä saat olemattoman vastauksen TEKSTIVIESTILLÄ KÄNNYKKÄÄN. Siitä alkaa sitten uusi kierros...soitot asiakaspalveluun jne. jne.

      Itse lopetan kaikki firman ja perheen kännykkäliittymät Sonerasta ja lopettain kaapeli TV liittymän mutta tällä seudulla ei taida valitettavasti olla vielä vaihtoehtoa.

    • Saletisti ei natsaa

      Ja sanotaanko näin, et Soneralta ei kannata

      ostaa mitään.

      Sonera numero Zero.

      Sonera down ja vamos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe