Mun valinta

onnellinenne

Olen 50v. Eronnut. Akateeminen. Lapseton. Yksinäinen. Sukulaisiin välit etäiset.
Näistä lähtökohdista lähdin lomalle Turkkiin, ja tapasin ihanan miehen. Hän on minua nuorempi. Hän haluaa Suomeen. Tiedän hänen haluavan oleskelulupaa, ja hän tietää minun tarvitsevan ystävää ja miestä. Me molemmat voimme auttaa toisiamme. Menemme naimisiin ja hän pitää minusta huolta, vaikka hänellä onkin muita naisia. Minä sallin sen, eikä se minua häiritse. Hän on kuitenkin niin paljon nuorempi.

112

8160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikko provo

      tosi huono.

      • Komppaan edellistä

        Kenellä akateemisella, itsenäisellä, nykyiseen elämäntilanteeseensa tyytyväisellä, kypsäänikään ennättäneellä naisella on tarve tulla avautumaan tälle palstalle?

        Ap kirjoittaja on todennäköisesti juurikin kirjoituksessakuvaillun vastakohta.


      • Meh13

        Mitäs kun haluan äänestää ydinvoiman puolesta ja vihreitä vastaan?


      • Minäkin komppaan

        Tosi huono provo. Korni oikeastaan.


      • provoprovoooooo
        Minäkin komppaan kirjoitti:

        Tosi huono provo. Korni oikeastaan.

        provokatiivinen provo ja huono todellakin


      • asiaa3434

    • Jaska.

      Kannattaa varautua siihen että mies lähtee muualle jonain päivänä,
      Turkkilaiset on suosittuja naisten keskuudessa joten vientiä on,
      rahoja ei kannata säilyttää samassa asunnossa,
      lue myös muiden kokemuksia sekä suomenkielisiltä että ulkomaan keskustelupalstoilta.

      • fyguhj

        uih, ilmaista pitsaa joka päivä


      • he ovat

        "Turkkilaiset on suosittuja naisten keskuudessa joten vientiä on"

        Muslimithan ovat sovinismin huippuja ja suomalaiset naiset ovat kyllästyneet tasa-arvoon.


      • perzeliusIX
        he ovat kirjoitti:

        "Turkkilaiset on suosittuja naisten keskuudessa joten vientiä on"

        Muslimithan ovat sovinismin huippuja ja suomalaiset naiset ovat kyllästyneet tasa-arvoon.

        liikku suomalainen nuori ämmänlyllerö joka on pukeutunut pääsiäisnoidan tyyppisesti.
        Hän on jollain työllisyyskursseilla. Itse olen töissä samassa talossa ja olen sivusta seuraten ihmetellyt tätä
        naisten logiikkaa. Meitä on moneen junaan, todellakin!
        Osa haluaa pukeutua vaikka siihen kuuluisaan kankaiseen mustaan jätesäkkiin, ja suuri osa taas on ns. telaketjufeministejä, jotka ovat aviomieskandiensa kauhuja.
        Taitaa mutismusu olla todella ihana mies, jolloin suomi-nainen tekee vaikka mitä pellentemppuja.


      • :))DDD
        perzeliusIX kirjoitti:

        liikku suomalainen nuori ämmänlyllerö joka on pukeutunut pääsiäisnoidan tyyppisesti.
        Hän on jollain työllisyyskursseilla. Itse olen töissä samassa talossa ja olen sivusta seuraten ihmetellyt tätä
        naisten logiikkaa. Meitä on moneen junaan, todellakin!
        Osa haluaa pukeutua vaikka siihen kuuluisaan kankaiseen mustaan jätesäkkiin, ja suuri osa taas on ns. telaketjufeministejä, jotka ovat aviomieskandiensa kauhuja.
        Taitaa mutismusu olla todella ihana mies, jolloin suomi-nainen tekee vaikka mitä pellentemppuja.

        poikia panemaan - hihaan. Ne vetelee huitulahuijaa turkin hihaan. Sun tussust ne ei kiinnostu, paitti sun rahoista ja omaisuudest.

        Mut juttuhan oli oikeasti provo eli salainen haave. Aloittaja lie 110 kiloinen lyhyt tantan pätkä joka ei kelpaa kellee niin se haaveilee jos pippurinen turkin poika panis pikku pipelillään.


      • et tiedä mitään
        :))DDD kirjoitti:

        poikia panemaan - hihaan. Ne vetelee huitulahuijaa turkin hihaan. Sun tussust ne ei kiinnostu, paitti sun rahoista ja omaisuudest.

        Mut juttuhan oli oikeasti provo eli salainen haave. Aloittaja lie 110 kiloinen lyhyt tantan pätkä joka ei kelpaa kellee niin se haaveilee jos pippurinen turkin poika panis pikku pipelillään.

        110 kiloinen tantan pätkä kelpaa hyvin. Naapurissa asuu tuollainen pulska tyttö ja hänellä on 30- vuotta nuorempi, vieras, pitkä ja musta mies. Ainakin vielä tänään oli nimi postilaatikossa.


      • Jaks****

        Kuka muka haluaa turkkilaisia, ylipäätään mitään sinneviittaavaakaan...jaks.......jaks......jaks


      • turkkilaiset

        suosittuja naisten keskuudessa.Äläpä yleistä.Minä ja muutama muukin tuntemani ihminen ei ikimaiilmassa ottas turkkilaista miestää vaikka ne oli viimeisiä miehiä maan päällä.


      • tulevaisuus X(
        he ovat kirjoitti:

        "Turkkilaiset on suosittuja naisten keskuudessa joten vientiä on"

        Muslimithan ovat sovinismin huippuja ja suomalaiset naiset ovat kyllästyneet tasa-arvoon.

        Näin on ja kohta on naisella rättii pään ympärillä, ei saa olla miehiin yhteydessä millään tavoin. Tosi kuseen laittaa naiset jotka mennee yhteen muslimin kanssa. Nainen menettää hetkessä kaiken vapauden ja ajattelun. Jos suomeen tulee laki ettei saa rättiä pitää kasvojen edessä, niin naiset ei saa edes ulos mennä asunnosta kun mutlimi setä niin sanoo, saa sitten pelätä henkensä kaupalla.


      • -.-
        Jaks**** kirjoitti:

        Kuka muka haluaa turkkilaisia, ylipäätään mitään sinneviittaavaakaan...jaks.......jaks......jaks

        MINÄ!!!!


    • Näyttää melko pahalta kuviolta. Pitäiskö vähän miettiä???

      • Matkustelija32

        On muuten mielenkiintoista, että naiset kokevat ”lomaromanssin” matkallaan, miehet taas ovat vastaavalla matkalla ”seksituristeina”.

        Mistähän tämä johtuu?


      • Me Naiset
        Matkustelija32 kirjoitti:

        On muuten mielenkiintoista, että naiset kokevat ”lomaromanssin” matkallaan, miehet taas ovat vastaavalla matkalla ”seksituristeina”.

        Mistähän tämä johtuu?

        Siitä että suomalaiset miehet ovat pikkupoikien tasolla olevia vässyköitä joita kiinnostaa kaikkein eniten leikkiminen ja pärisevien lelujen haaliminen kuin oma biologisen jatkumon ylläpitö.

        Leikkimisen ja kaljan lipittämisen valinneet suomalaiset 'miehet' ovat päästäneet suvaitsevaiset ja feministit määrittelemään kansamme kulttuurin ja arvot. 'Tosiäijjiä' kiinnostaa omaan kansaan vaikuttavan koneiston (valtion- ja kuntainhallinto, media, kulttuuripuoli, koulutus, nuorisotoiminta ja lukemattomat yhdistykset ja organisaatiot) selvittämisen ja siihen vaikuttamisen sijasta lapsellisen viihteen ja urheilun tuomien korviketunteiden varassa sätkiminen ja öliseminen. Feministit ja vasurihomot suuntasivat huomionsa ja voimavaransa kansamme 'hermoverkostoon' kiipeämiseen ja ovatkin päässeet jo aikoja sitten määräämään pelin säännöt. Siitäpä johtuu VHM:n asettaminen herjausten, syytösten ja hyökkäysten kohteeksi. Jos ei tilanne miellytä, niin sitten täytyy lopettaa täydellisesti kaikenlainen leikkiminen ja aloittaa tiedonhankinta sekä käytännön toiminta.

        Olemassaoloaan anteeksipyytelevät alistujat ansaitsevat kohtalonsa.


    • wsdfg

      ...niin normaali ihminen vaikuttaa viisaalta.....

      • ahlajinp

        onneksi oli hihaton paita jotta kerjäläiset eivät roikkuneet hihoissa!


      • nnnainen***

        tismalleen samaa mieltä ku sä wsdfg =)


    • Santeri777

      Ei oikein tämä provo lähtenyt, kesän heikoin esitys.

    • Huoh ja äähhh!

      Tottahan toki hänkin haluaa Suomeen! Oliko joitain muita bointseja?
      Älä ota tuontiurosta, vaikka olisit kuinka "saamaton"!

      • TuuLikki123

        Huomaan että kuitenkin epäröit. Olen itse myös yli 50 v ja tämänkin ikäinen voi todella rakastua tulisesti, mutta itse kyllä miettisin asiaa muutaman kuukauden ja tekisin ratkaisun vasta sitten. Itse löysin suomalaisen ystävän aurinkomatkojen keskustelupalstan kautta, käsitin että tykkäät matkustella. Netistä voi löytää aivan ihania miehiä, ei kaikki ole roistoja vaan monet vain joko ujoja tai eivät halua roikkua ravintoloissa naista etsimässä.


      • ärtsy maikka

        helvetin bointseja??? Se on kuule pointseja..kovalla peellä..


    • onko tämä

      tosiaan provo, kuten monet ovat maininneet, mutta toisaalta ihmettelen, miksei näin voisi olla? Tilanne kuulostaa aika uskottavalta ja monen elämässä on näin varmaan käynytkin. Minä olen vielä nuori nainen, mutta ymmärrän kyllä järjestelyn. Nuorena sitä monet ovat silmittömän mustasukkaisia ja äärettömän rakastuneita ja mitä milloinkin. Aikuinen nainen ehkä myöntää tarvitsevansa läheisyyttä (ja seksiä), jota nuorempi mies voi antaa, eikä mukaan ole pakko sisällyttää mitään parisuhdekriisejä. Molemmat ovat varmaan tyytyväisiä.

    • Yualle

      tää oli brovojen pohjanoteeraus :>

      • samba TURK

        minunkin jakorasiaa vatkaa eräs ihqu suglaasilmä Alanyasta nimeltä Rasmus. Tunteeko kukaan Rasmusta? Lupasi lähettää käytetyt kortsunsa minulle suomeen, mut ei ole kuulunut...?!


    • Lyyti-täti

      Siitä vaan... On sitä kummempiakin tapahtunut. Mutta ehdottomasti kannattaa tehdä avioehtosopimus, ettei käy niin että kun olette olleet aikanne onnellisia, mies katoaa toisen - nuoremman - naisen mukaan vieden mennessään vähintään puolet omaisuudestasi. Mikäli mies ei avioehtoa vastusta, on teillä mahdollisuus onnistuakin yhteiselämässä. Onnea matkaan, äläkä anna ilkeiden ihmisten pahoittaa mieltäsi.

    • ykn256

      hän käyttää sinua vanhaa naista vain hyväksesi. Että pääsee suomeen katsomaan nuoria likkoja .. Anna lomaromanssin olla .. sinulle tulee vaan vaikeuskia, mutta jos niitä haluat niin ..

    • naurattaa

      Lihava blondi loppujenlopuksi. Niitä näkee turkinpojan kainalossa useita. No, jos haluat elättää karvaranteen niin siitä sitten vaan....

      Varaudu kultuurieroon.

      • Suvaisevainen

        Sulle nimimerkki naurattaa. Oikeinko naurattaa... Näissä keskusteluissa näkee hyvin, että lihavaa ihmistä pidetään epätoivoisena. Sellaisena, jota kukaan ei oikeasti halua. Ei muuten pidä paikkaansa. Tunnen monta älykästä ja lihavaa ihmistä, jotka ovat onnellisessa aviossa olleet ties kuinka kauan. Ovat haluttuja ja myös kunnioitettuja, kauniitakin monet. Ei yleistetä liikaa. Jos nainen kirjoittaisi olevansa hoikka ja jättäisi mainitsematta muutaman pikku seikan, likaiset hiukset, rokonarpisen naaman, huonot hampaat, pattipolvet, roikkuvat rinnat, huolittelemattoman ulkomuodon....kukaan ei täällä sanoisi, että naista yritetään käyttää hyväksi. Onhan nainen hoikka, sana antaa heti huolitellun ja tyylikkään kuvan ihmisestä.

        Tuollaiset jutut ja nauramiset lihaville ovat kuin suoraan koulukiusaajien suusta. Sää oot lääski, lälälälälälääää. Kasvakaa aikuisiksi. Hyväksykää ihmiset sellaisina kuin he ovat. Tiedän mistä puhun, olen kokenut elämää lihavana ja laihana. Sama ihminen kuitenkin sisällä aina.

        Silti, älä hyvä nainen ota miestä tuollaisilla ehdoilla. Menetät itsekunnioituksesi juuri sinä hetkenä, kun otat miehen vastaan hänen tullessaan toisen naisen luota. Ihan sama minkä ikäinen tai minkä maalainen, mutta sinua pitää kunnioittaa.


    • THKA

      Hei kuulostat aika epätoivoiselta! Voi hemmetti, tällaisia samankaltaisia tapauksia (paitsi, että kyseessä on useimmiten nuori ja kokematon suomiblondityttö) olen nähnyt läheltä monia ja yleensä lopputulos on aina sama eli mies käyttää naista ihan sikana hyväkseen ja vielä naisen omasta tahdosta!!! Joo, totta Turkkilaiset on naisten mieleen samoin kuin kaikki muutkin vähänkin tummemmat ulkomaalaismiehet...Totuus on se, että miehesi EI TULE pitämään sinusta huolta vaan häipyy saman tien kun saa luvat asua ja tehdä töitä Suomessa, jonkun nuoren tyrkkyblondin matkaan, koska ei ne miehet halua viettää lopun ikäänsä jonkun vanhan naisen kanssa eikä varmasti se miehesi tuleva uusi nainenkaan hyväksy, että sinä roikut matkassa mukana sitten enää kun he ovat alkaneet olla yhdessä. Vaikka olisit kuinka epätoivoinen ja saamaton niin älä hemmetissä tuo sitä miestä ja varsinkaan mene naimisiin sen kanssa! Ihan varmasti se on nyt sua kohtaan niin ihana ja suloinen kuin mies vaan voi olla ja sinä olet niin ikionnellinen, mutta aivan varmasti hänen käytös muuttuu samantien kun se saa mitä haluaa, joten ihan oikeasti suosittelen sinun käyttävän järkeäsi ja etsimään jonkun muun miehen, joka ei tule käyttämään sinua ja tunteitasi hyväkseen aiva yhtä törkeästi. Tsemppiä ja jaksamista sinulle!

    • Kaikkea kanssa..

      Kait tämä on linkattu sinne ihan vitsinä? :)

    • ?

      saitko kakkoseen?

      • qrstp

        Olipa hyvä avaus.Ketjun avaaja luuli pääsevänsä kunnon rasistirunkulle ihan kuin joku nämä märät päiväunesi uskoisi. Hanki kuule sellainen musta, 60 senttinen ja 15 sentin halkaisijalla oleva jättikullidildo ja nussi sillä itsesi hengiltä. Yks ' mulkero taas sitten vähemmän.


      • fantasiasiko?
        qrstp kirjoitti:

        Olipa hyvä avaus.Ketjun avaaja luuli pääsevänsä kunnon rasistirunkulle ihan kuin joku nämä märät päiväunesi uskoisi. Hanki kuule sellainen musta, 60 senttinen ja 15 sentin halkaisijalla oleva jättikullidildo ja nussi sillä itsesi hengiltä. Yks ' mulkero taas sitten vähemmän.

        Mistä sinä tiedät sellaisia olevan olemassa ja miksi juuri mustan värinen?


    • Unohda.

      Unohda.

    • Avaa silmäsi

      Minusta toimit kuin tyhmä lehmä. Mies haluaa suomeen, tottakai. Sinusta tuskin piittaa sen enempää kuin hansikkaasta. Sellaisena sinua myös näyttää käyttävän, työrukkasena. Sen avullahan hän pääsee suomalaisen ahkeran kansan elätettäväksi. Jos hänellä kotimaassaan olisi asiat kunnossa, olisi ammatti yms., miksi hän pyrkisi tuntemattomaan ventovieraaseen, kylmään kaamosmaahan. Maahan, jossa puhutaan vaikeasti opittavaa kieltä, jossa ihmiset ovat pidättyviä, pääsääntöisesti omissa oloissaan viihtyviä. Tyhmemmänkin ihmisen pitäisi tähdä koko kuvio. Todennäkoisesti mies on vielä muslimitaustainen, josta seuraa aivan omat hankaluutensa avioliitossa, sellaiseenhan olet itsesi lykkäämässä. Tosin se tulee olemaan varsin lyhyt. Mies kun saa suomeen oleskeluluvan tai suomen kansalaisuuden, olet hänelle tarpeeton.

      Jos kerran hän on niin ihana ja rakastat häntä, tee palvelus suomalaisille veronmaksajílle ja muuta itse Turkkiin ja hanki oleskelulupa sieltä. Akateemisesti koulutettuna saat varmasti töitä Turkista. Rakkaalla miehelläsikin on sitten ne muut rakkaat naiset, joita kerrot hänellä olevan, siinä lähistöllä. Ei tarvitse hänenkään sitten raijata niitä muita rakkaitaan Suomeen, tai vaihtoehtoisesti hänen ei tarvitse hankkia suomessa enää uutta haaremia itselleen. Ota edes se vähäinen ymmärrys käyttöösi, vai onko sitä sen vertaa käytettävissä?
      Mene peilin eteen ja katso typerää ja lapsellista ihmistä. Sanotaan, että vanhetessaan ihminen voi viisatua. Se pitää paikkansa, mutta vanheneminen sinänsä ei takaa viisastumista. Koulutuksella päähän saadaan taottua vain tietoa. Viisaus on sitä, että osaa käyttää päähänsä talletettua tietoa. Ketjun aloittaja näköjään vahvistaa tämän kansan viisauden, jos toimii aikomallaan tavalla.

      • susan56

        Älä mene naimisiin, mutta pidä hauskaa ja nauti, nuoret miehet, eli "toyboyít" ovat ihania....lol


      • 60+
        susan56 kirjoitti:

        Älä mene naimisiin, mutta pidä hauskaa ja nauti, nuoret miehet, eli "toyboyít" ovat ihania....lol

        Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Älä mene missään nimessä naimisiin. Saat siitä vain paljon surua, luultavasti.
        Miehet ovat kautta aikojen käyttäneet naisia hyväkseen ja käyttävät edelleenkin, monissa maissa.
        Käytä sinä nyt vuorostasi miestä. Tasa-arvoa.


      • ihkud
        susan56 kirjoitti:

        Älä mene naimisiin, mutta pidä hauskaa ja nauti, nuoret miehet, eli "toyboyít" ovat ihania....lol

        Vain henkisesti 14-vuotiaan tasolla olevat käyttävät LOLleja ja vastaavaa kieltä. Suosittelen varaamaan joka päivä tunti pari nussimisen lomasta henkiseen kehitykseen. Sinulla on vielä aikaa ennen kuolemaasi.


      • ihkud
        60+ kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Älä mene missään nimessä naimisiin. Saat siitä vain paljon surua, luultavasti.
        Miehet ovat kautta aikojen käyttäneet naisia hyväkseen ja käyttävät edelleenkin, monissa maissa.
        Käytä sinä nyt vuorostasi miestä. Tasa-arvoa.

        Naisten logiikka on sitten geneettistä. Feministien kirjoituksia lukemalla selviää, että naisten ainoa keksimä ratkaisu jokaiseen tilanteeseen on joko näyttää tissit tai sitten heittäytyä selälleen haarat levälleen. Sama juttu oli kyse sitten sademetsien puolustamisesta tai raiskausten vastustamisesta.

        Millä helvetin logiikalla sinä vastustat miesten naisiin kohdistamaa hyväksikäyttöä alistumalla vapaaehtoisesti jonkun naisia halveksivan mutiaisen panorätiksi? Luulet jotenkin voittavasi jotain mutta samalla vain halvennat koko kansasi myöntymällä paskarodun käyttötavaraksi. Et ainakaan edesauta oman kansasi miesten naisten arvostusta.

        Minä mietin aina välillä uskovatko feministit itsekin puheisiinsa vai vittuilevatko he vain.


      • 28
        susan56 kirjoitti:

        Älä mene naimisiin, mutta pidä hauskaa ja nauti, nuoret miehet, eli "toyboyít" ovat ihania....lol

        tosin vasta 35, mutta toyboyt rulaa...


    • oncelifetime

      Ei kannata kuunnella näiden ilonpilaajien ja rasistien kommentteja. Saa vain pahan mielen. Turha edes kuvitella, että nämä voisivat ymmärtää...
      Harkitse tarkoin suhdetta, sillä kulttuurierot ja ikäero tuovat omat ongelmansa, mutta kaikesta voi selvitä ja on hyvä jo sopia etukäteen, ettei tule yllätyksiä (mm. avioehto). Varaudu järkevästi, älä hukkaa omia varojasi. Pidä jalat maassa ja pää pilvissä :-)
      Itse tein saman ratkaisun useiden visiittien jälkeen ulkomaille ja olen onnellinen, sillä erolla ettei mieheni juokse vieraissa. Jos sellainen peli alkaa niin sitten se on loppu, mutta useita vuosia on oltu onnellisia Suomessa. Rasistit ja sivistymättömät ääliöt vain hävettävät. Miehelläni on yliopistotason koulutus, niinkuin minullakin ja hän on töissä. Maksaa veronsa ja laskunsa. Miksi häntä solvataan? Jos elämä täällä käy ahtaaksi muutamme ulkomaille. Onneksi on vaihtoehtoja.

      • Nainen 45wee

        Onko tällä miehellä jonkilainen koulutus ja saako hän töitä Suomessa? Jos on baarimikko tai "rantakäärme", älä ota häntä Suomeen joudut vielä elättämään hantä. Matkusta usein Turkkiin ja nauti siellä hänen seurastaan..


      • Vikko
        Nainen 45wee kirjoitti:

        Onko tällä miehellä jonkilainen koulutus ja saako hän töitä Suomessa? Jos on baarimikko tai "rantakäärme", älä ota häntä Suomeen joudut vielä elättämään hantä. Matkusta usein Turkkiin ja nauti siellä hänen seurastaan..

        Turkki turkkilaisille. Tarvii tänne enää yhtään pizza-pelleä.


    • fgudfudf

      Hei, kamoon. 50v., Eronnut. Akateeminen. Lapseton. Yksinäinen ja Sukulaisiin välit etäiset. Sinä et häviä mitään suhteessasi. Palstan vääräleuat varoittelevat rahojesi perään - kenelle sinä niitä pennosia säästelisit? Ota vain miesystävä itsellesi ja vietä elämäsi aikaa. Matkustele ja nauti elämästäsi.

    • Miehistä pitävä

      Nimimerkille Mun valinta

      Jos parisuhteen asiat on sovittu selviksi ilman harhakuvitelmia eikä ketään vahingoiteta, ei siinä pitäisi ulkopuolisilla olla mitään sanomista. Itse tekisin samoin kuin sinä. Avioehto on syytä muistaa, ettei joudu taloudellisesti hyväksikäytetyksi. Suhde kestää sitten sen minkä kestää, mutta mikään ei ole ikuista. Eivät ne avioliitot välttämättä kestä suomalaismiestenkään kanssa, usein vanheneva vaimo saa väistyä nuoremman tieltä. Eikä se pakon sanelema yksinäisyys ole häävi olotila, enemmänkin masennusta aiheuttava. Ihminen ihmistä kaipaa.
      Erityisesti pääkaupunkiseudulla on tuhansia fiksuja, korkeakoulutettuja ja kauniita naisia enemmän kuin vastaavia miehiä, joten hyvän ja vapaan miehen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin lottovoitto. Näitä tosi ääliöitä, joita näillekin palstoille rustaa alatyylisiä ja typeriä kommenttejaan kyllä löytyy parisuhdemarkkinoilta, mutta ihmisen lämpöä tarjoavia, sitoutumiseen uskaltavia ja yläpäällään ajattelevia miehiä on vähän tarjolla.
      Suomi tarvitsee paljon lisää hyvää miesgeeniperimää, jota ei rasita taipumus alkoholismiin, mielenterveysongelmiin, umpimielisyyteen, tunnevammaisuuteen, huonoon itsetuntoon ja älylliseen laiskuuteen. Tervetuloa vaan älykkäät ja komeat, terveitsetuntoiset ulkomaalaiset miehet, myös vanhenevien naisten iloksi.

    • tatlimkamsa

      Ymmärrän sua, varsinkin jos olette kuin bensa ja tulitikut :D itsekin sen kokeneena .. mutta älä mene naimisiin, yritä kutsua hänet vieraaksi ensin, oletettavasti se onnistuu jos hänellä ei ole rikostaustaa.
      Mietit ehkä mitä menetettävää sinulla olisi, mutta mieti miltä tuntuu jos hän tänne tultuaan pitäääkin enemmän "huolta" jostain toisesta ???? Älä sido itseäsi paperilla vaikka tunteilla olisitkin jo kiinni, siten säilytät sen kemian mikä nyt on eikä turhat arkiongelmat tunge sen edelle :D elämä on lyhyt ..!!

    • itku ja poru

      ... että näitä samoja asioita jaksetaan pyöritellä. Jos tietää mihin on ryhtymässä ja mitä suhteelta haluaa, niin se ei todellakaan muille kuulu. Pettymyksiin pitää toki varautua, mutta jos on ilman ruusunpunaisia laseja niin jospa ne pettymykset eivät täysin lamauta. Olkoon aloitus provo taikka ei, niin pakko on vielä kommentoida sitäkin, kuinka täällä aina hanakasti haukutaan kuinka tummien miesten kainaloissa roikkuvat lihavat, rumat suomalaisnaiset. Luulisi suomalaisten miesten olevan sitten vain tyytyväisiä kun nämä kamaluudet eivät heitä turhaan piiritä, niin saavat ihanat adoniksemme keskittyä kauniimpiin naisiin. Minua ei hetkauta mihinkään suuntaan kuka harrastaa seksiä ja kenenkin kanssa tai minkä värisen ihmisen kanssa. Kunhan on ihminen... ja täysi-ikäinen... ;)

    • MUTLU

      ÄLÄ HYVÄ IHMINEN MENE TOHON "VIPUUN" LUULETKO TOSIAAN,ETTÄ KUN PÄÄSEE TÄNNE,ALKAISI PITÄMÄÄN SINUSTA HUOLTA,SINÄ OSTAT HÄNELLE KAIKEN,JA VAATIMUKSIA RIITTÄÄ, JA ELÄTÄT HÄNET,JA HÄN JUOKSEE MINKÄ KERKII NUORTEN NAISTEN PERÄSSÄ,JA SINÄ OLET JÄLLEEN YKSIN,ETSI MIELUMMIN ITSELLESI MUKAVIA NAIS SEURALAISIA,JONKA KANSSA VOIT MATKUSTELLA JA KÄYDÄ ULKONA,JA SIINÄ SIVUSSA SINUN ELÄMÄÄSI VOI TULLA VIELÄ KUNNOLLINEN TASAVERTAINEN MIES,MISSÄ EI OLISI MITÄÄN HYÖTYNÄKÖKOHTIA,VAAN RAKKAUTTA!!JA JOS NYT TOISET ANALYSOI TÄTÄ MINUN VASTAUSTANI,JOTENKIN TURKKIVIHAMIELISEKS,EI PIDÄ PAIKAANSA,KOSKA ASUN SIELLÄ,JA HYVÄSSÄ SUHTEESSA TODELLA FIKSUN TURKKILAISEN MIEHEN KANSSA,MUTTA SIINÄ SIVUSSA KYLLÄ TIEDÄN MISTÄ PUHUN...KAIKKEA HYVÄÄ ELÄMÄÄSI!!

    • Laura Brännigän

      oliko kaverilla karvainen rinta tai ranteet? Jos oli, niin kyllä se rakkaus on silloin aitoa ja hän todella sinusta väluttää ja huolta pitää, ethän ole kertomasikaan mukaan ainut nainen joille hän on kuun taivaalta luvannut päästäkseen lysmyistäsi ja suomalaisesta sosiaalipolitiikasta nauttimaan. Totuushan lienee se ettei se soomipoika jaksa itsesääliäsi vanhenemisen tiimoilta kuunnella ja siksi paremmin pigmentoitunut on varma valinta.
      Keep on moving

      • A

        Vaikutat tasapainoiselta ja harkitsevalta ihmiseltä, joka kykenee ennakkoluulottomasti löytämään kuhunkin tilanteeseen soveliaan ratkaisun.

        Avioehto tulee laatia. Suhteita sukulaisiin vielä täsmentää, molemmin puolin. Kielenopetusta hiukan. Mutta hyvä siitä tulee.

        Onnea teille molemmille!


    • ******

      Mikäs siinä, kiva kun kerroit. Onnea tulevalle morsiolle! ;)

    • Kik33

      Jokainen voi tehdä elämälleen mitä haluaa ja elää sen näköistä elämää mitä itse halua. Minusta kaikki on jäävejä tuomitsemaan, arvostelemaan ja asettumaan toisten yläpuolelle tuomariksi, ja ojentamaan muita - meillä on itsemääräämisoikeus, ja siksi toisekseen toisten kunniaa ei saa loukata. Jokainen voi katsoa itseään peilistä ja todeta oman epätäydellisyytensä.
      Elä ja anna muiden elää, tehkää siis muutkin niin, turha alkaa haukkua ketään, ja moittimaan toisten valinnoista - jokaisella on omat valinnat, joista sitten viime kädellä maksaa laskun itse...

      • läpätiläälää

        "ojentamaan muita - meillä on itsemääräämisoikeus"

        Ei olisi jos suomalaiset miehet olisivat kuten "ihanat" turkinmiehet.

        Muista aina se tyhjäpää...


    • miää

      Tsemppia sulle! Älä välitä kommenteistä. Kato nää, jotka tääl kirjoittavat, näkevät vain sen, että mies käyttää sua hyväkseen, mutta eivät sitä, että sä käytät myös miestä hyväksesi! Suomalainen mies kittaa sohvalla kaljaa ja passuuttaa kun taas ulkomaalainen mies, ihannoi naista ja kehuu ja ostelee ruusuja! Suomalainen mies on mahtava vaan kännipäissään, siis omasta mielestään.....silloin uskaltavat lirkutella jne. ja tuntuvat omistavan koko maapallon ja vaimoakin voi vähän uhitella ja läpsiä. Mutta en halua yleistää en, eli molemmissa hyviä ja huonoja puolia! Jos nautit niin siitä vaan, anna mennä!!!! Ja eikö suomalainen mies muka koskaan käytä naista hyväkseen????

      • tyhjäpää liikenteess

        " Suomalainen mies kittaa sohvalla kaljaa ja passuuttaa kun taas ulkomaalainen mies, ihannoi naista ja kehuu ja ostelee ruusuja! Suomalainen mies on mahtava vaan kännipäissään, siis omasta mielestään"

        Turkkilainen mies alistaa naiset uskonnollisesti ja kulttuurisesti niin täydellisesti, että heitä ei todellakaan näe huoraamassa turistikohteissa eikä missään muuallakaan.

        Ole siis tyhjäpää vitun onnellinen, että olet syntynyt suvaitsevaisten (ja tyhmien) kaljankittaajien maahan, niin kukaan ei kunniamurhaa sinua kun tulet huorausreissuiltasi maailmalta.


    • NIIN VAIN ON

      ON ÄLLÖTTÄVÄ,RASISTINEN SIKA,JOLLA ON HEMMETIN HUONO ITSETUNTO. KYLLÄ TÄÄLLÄ SUOMESSA MIEHET DOKAA JA NAISET ISTUU KILTISTI KOTONA TAI DOKAA KANS. IHANA SELLANEN KALJAMAHA, JOKA HAISEE HIELLE! ULKOMAALAINEN MIES TIETÄÄ, MITEN OLLA NAISEN KANSSA JA SAA NAISEN TUNTEMAAN OLONSA ARVOKKAAKSI. EI TARVITSE OLLA TURKKILAINEN, MUISTAKIN MAISTA LÖYTYY!!!

      • outoa että

        kaikenlaisita huutajista huolimatta suomalaisella naisella on enemmän oikeuksia kuin kenelläkään muulla naisella koko maailmassa.

        Musliminaiset voivat vain haaveilla samankaltaisista oikeuksista.

        Kyllä olis suomalaisenkin miehen pitänyt olla yhtä tiukkana kuin muslimit suhteessa tasa-arvoon, niin ehkä meitä arvostettaisiin enemmän.

        t. Nimim. naiset hunnun alle.


      • KYLLÄ VAIN

        Ehdottomasti on parempi istua kahlittuna sulttaanin haaremissa perunasäkki päässä kuin katsella töistä kotiin tullutta miestä joka ottaa parit bisset futismatsin aikana.


      • Petäjäinen kansa

        luotu sitten kaltaisellesi luuserille, joka ei pysy kasassa henkisesti ilman jatkuvaa selkään taputtelua ja imartelua. Itsetuntosi on niin heikko että sulle soisin kolme karvarannetta, joka läpeen, arvostaan sinua. Taitaa kuulkaas PELLE olla silleen elon mäiske, että ellet itse keksi arvoosi, ei se tuontidildosikaan sitä sinulle loppupeleissä selvitä, mutta elä satulinnassas lysmyisine reisines ihan lungisti, kaikkia tarvitaan.


      • hampaattoman kir...

        "on ällöttävä ,rasitinen sika ,jolla on hemmitin huono itsetunto......... "Mietippäs vähän mitä kirjotat,just Turkin lomalta tulleena voin sanoa ,että enpä haluas olla turkkilainen nainen .Edes rannalle ei saa yksin mennä ,tai turpiin tulee ,näin hotellipojat kerto. Tälläisten miesten kanssako sinä tuntisit olosi arvookkasi .Eiköhän ole niin ,ettö kohan kirjotat mitä sylki suuhun tuo.


      • haistanut

        ulkomaalainenki mies hielle haisee..


      • NIIN VAIN ON
        hampaattoman kir... kirjoitti:

        "on ällöttävä ,rasitinen sika ,jolla on hemmitin huono itsetunto......... "Mietippäs vähän mitä kirjotat,just Turkin lomalta tulleena voin sanoa ,että enpä haluas olla turkkilainen nainen .Edes rannalle ei saa yksin mennä ,tai turpiin tulee ,näin hotellipojat kerto. Tälläisten miesten kanssako sinä tuntisit olosi arvookkasi .Eiköhän ole niin ,ettö kohan kirjotat mitä sylki suuhun tuo.

        JOS OSAAT LUKEA JA YMMÄRRÄT VIELÄ LUKEMASI, NIIN KIRJOITIN, ETTEI TARVITSE OLLA TURKKILAINEN, MUISTAKIN MAISTA LÖYTYY!!! EIKÖHÄN SE OLE ETTÄ SUOMI-POIKA KIRJOITTAA/SANOO ASIOISTA, JOLLA PEITTÄÄ SEN OMAN HUONON ITSETUNNON,(täällä palstallakin näkyy huoritteluna) KUN OMAN MAAN NAISET HAKEE SIVISTYNEITÄ MIEHIÄ MUISTA MAISTA. EN TAASKAAN PUHU TURKKILAISISTA. ENKÄ MIELESTÄNI MISSÄÄN VAIHEESSA TUNTENUT HALUAVANI OLLA JONKUN MUUNMAALAINEN NAINEN KUIN SUOMALAINEN!!! OLEN YLPEÄ SUOMALAISUUDESTANI, MUTTA EN SIITÄ, MITÄ KALJASIEPPOJA SUHT MONI SUOMALAINEN NYKYMIES ON! JOKA MAASSA ON HYVÄT JA HUONOT IHMISET, HYVÄT JA HUONOT TAVAT JA TOTTUMUKSET! ANNETAAN KAIKKIEN ELÄÄ ELÄMISEN ARVOINEN ELÄMÄ, PUUTTUMATTA SEN ENEMPÄÄ TOISTEN TEKEMISIIN! TOKI MIELIPITEITÄ SAA OLLA.


      • miksi vain +
        NIIN VAIN ON kirjoitti:

        JOS OSAAT LUKEA JA YMMÄRRÄT VIELÄ LUKEMASI, NIIN KIRJOITIN, ETTEI TARVITSE OLLA TURKKILAINEN, MUISTAKIN MAISTA LÖYTYY!!! EIKÖHÄN SE OLE ETTÄ SUOMI-POIKA KIRJOITTAA/SANOO ASIOISTA, JOLLA PEITTÄÄ SEN OMAN HUONON ITSETUNNON,(täällä palstallakin näkyy huoritteluna) KUN OMAN MAAN NAISET HAKEE SIVISTYNEITÄ MIEHIÄ MUISTA MAISTA. EN TAASKAAN PUHU TURKKILAISISTA. ENKÄ MIELESTÄNI MISSÄÄN VAIHEESSA TUNTENUT HALUAVANI OLLA JONKUN MUUNMAALAINEN NAINEN KUIN SUOMALAINEN!!! OLEN YLPEÄ SUOMALAISUUDESTANI, MUTTA EN SIITÄ, MITÄ KALJASIEPPOJA SUHT MONI SUOMALAINEN NYKYMIES ON! JOKA MAASSA ON HYVÄT JA HUONOT IHMISET, HYVÄT JA HUONOT TAVAT JA TOTTUMUKSET! ANNETAAN KAIKKIEN ELÄÄ ELÄMISEN ARVOINEN ELÄMÄ, PUUTTUMATTA SEN ENEMPÄÄ TOISTEN TEKEMISIIN! TOKI MIELIPITEITÄ SAA OLLA.

        suomalaista miestä kaljasiepoksi ,kyllä suomalainen nainen osaa ryypätä samallalailla.


    • ja naisen kunnia
    • deltax5

      no joo, täytyyhän ne oppirahat maksaa ja mennä naimisiin, että äijä pääsee
      suomeen ja saa OLESKELUluvan, eli saa OLESKELLA eli notkua kanssaveljien kanssa baareissa, kun muija käy duunissa ;)))
      hävettää..niinhelvetisti

    • Kaikkee kans

      Minkä helvetin sulttaanin sää oot sieltä löytänyt jos se pitelee susta ja tusinasta muusta meikäläisiä laardipersenaisia huolen? Pistähän osotetta tuleen kun joudat, saa poikasi hoidella tuota meikäläisen ruttuvattasta emäntää samaan rahaan, sehän ei sua häirinnyt koska kaverissa puhtia on. Mua sen meinaan häiritsee kun ei saa rauhassa katsella fudiksen mm-kisoja. Jos et muuten niin liisaa se karvaturris mulle edes vlierien ja finaalien ajaksi, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
      Ulkomaanelävä on ihan hyvä vaihtoehto kun kotimaiselle ei kelpaa. Houkutus tänne tuloon ei ole välttämättä lihallinen vaan sosiaalinen.

    • mummonmuna
      • huiiimaaaaaa

        sitomaan itseäni moiseen epävarmaan tapukseen, joka varmaan hakee vain omaa etuaan rahojen ja turvallisen suhteen vuoksi ja sitten, sitten jättää, koska on ollut jo aikaisemminkin pareja vaihtava.
        Voisin suhteessa olla, mutta en sitoutuisi enkä antaisi moisen käyttää itseäni hyväkseen, toimeen tulevana naisena varoisin hyväksikäyttöä.


    • HUORA AINA

      Saatanan suomi horo !!!!!!!!!!!

    • turkkilaisittain

      Nuo etelän miehet eivät juurikaan pidä suomalaista pillua hinnoissaan. Ja mikipä pitäisivät kun sitä saa yleensä ilmaiseksi Joko siellä tai täällä.
      Varkaudessa kuitenkin sattui saamattomampi tapaus jossa naisihminen väitti pizzalähetin vaatineen pizzan osasuoritukserna pimpslooraa. Jos pizzan hinta on vaikka 8 € niin eipä siinä sen osasuorituksen osuudeksi montaa euroa jää. Tälläviisiin sitä lortikkata hinnoitellaan. Halpana pitävät.
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070111974787_uu.shtml

    • Waalee-wiikinki

      "Soomi valee neidot viiiee Tûrki tumman tytaren miehed!" Ja mitä sitten? Sekös Turkin tummaa naista harmittaa! No. Suo siellä. Vetelä täällä. Soomi-poikka menöö thäimaahan ja vilippiiniin hakemaan tumman tyttären sieltä tänne.

      Näin se menee! Kerran yksi "turkin tytär" sanoi näin, kun sitä jututtelin. Mustatukkainen nainen on mustankipeä vaaleatukkaiselle pohjolan naiselle ja vastaavasti vaaleatukkainen pohjolan viikinki on mustankipeä mustatukkaiselle k@**@k#delle.

      Sinänsä harmi. Mustatukkaisten takana on useimmiten suuri kulttuurikuilu. Aasi ja koira on akkaa korkeammassa sosiaalisessa asemassa. Kaikki kolme ovat isännän yksin. Ja jos aasi ei isääntää kanna. Piestään. Jos koira ei vartioi isäntää tai tuo riistaa. Piestään. Jos akka ei anna isännälle ..sapuskaa. Piestään.

      Sitä minä en ymmärrä: Pohjolassa puhutaan tasa-arvosta eikä täällä poljeta akkojen oikeuksia niin kuin jossain siellä kaukana. Suunsa uskaltaa avata ja kälkättää mielin määrin pelkäämättä saavansa remeliä tai ruoskaa. Avaapa lärwä siellä. Jopa julkinen kepitys ja raippa on ihan koska vaan käytettävissä. Täysin laillisesti. Vaikka mitään ei todellisuudessa olisi tapahtunut, riittää, kun on kaksi munallista todistajaa, jotka "ovat nähneet"... Ja se on sitten mukavaa ja ihanaa....

      Pahinta on, että jossain siellä on maita ja gyldyyrejä, joissa tämäkin on mahdollista ja LAILLISTA: Uuden akan rahat, puhelin, passi, korut, miljuuna-meikkipussit jne. Ne ovat ukon tai vaikkas anopin. Niillä on laillinen oikeus takavarikoida, piilottaa, käyttää tai hävittää aivan kaikki. Jos ukon mielest akka ei niittä tartte, nin sorom-noo. Kälkätyksestä tulee keppiä!

      Uuden akan paikka on tasan tarkkaan nyrkin ja hellan välissä. Jos käsi tavottaa ulko-oven kahvaan, tulkitaan se karkumatkaksi. Ja keppiä siittä. Jos ei ukko jouda/kerkeä vahtimaan, vahtimassa on sitten veli, appi, anoppi, eno, setä, täti, poika, tytär, kylän akat, kylän miehet ja muut uskonnolliset huuhaa-hihhulit. Ulos iliman essua ei ole minkään valtakunnan asiaa. kaikki munalliset ovat hyviä essuja ja niitä kuuluu kunnioittaa!

      Mulle sinänsä on yx-hailee. Jos joku on niiiin pökrässä, siittä vaan. Sinne vaikka kiljuen. En iki-kuun-päivänä tule hakemaan poikkeenkaan.

      Waalee wiikinki

    • minä vain

      Todella ihanaa ja kaikkea hyvää sinulle!

    • miksei Turkkiin?

      Miksi aina turkkilainen nuori mies 'rakastuu' suomalaiseen vanhempaan naiseen eikä koskaan nuoreen?

      Siksi että nuorilta hölmäkkeiltä saa pillua ihan ilmaiseksi siellä lomakohteessa kun puhuu vähän huonoa englantia ja vielä jonkun opitun suomalaisen sanan. Silloin saa seksuaaliset himot helposti tyydytettyä.
      Kun halutaan taloudellisempaa hyötyä niin ei turvaiuduta velkaisiin pimuihin joilla ei kuitenkaan ole omaisuutta mitä kupata. Silloin haetaan se hölmö varakkaampi eronnut nainen, leski, tai ehkäpä ikänsä säästänyt epätoivoinen vanhapiika joka on onneaan silmät ummessa odottava helppo nakki.
      Nyt turkinpoika pääsee helposti kuppaamaan hölmön naisen rahat ja muun omaisuuden sekä lopuksi, kun rakkaus on loppunut, loisimaan suomalaisten lihapatojen ääreen.
      Naisten on turha luulla että Turkin kansa on niin pieni ettei sieltä löydy sopivia vaimoja miehille. Turkkilaisissa vaimoehdokkaissa on vaan se vika että he ovat köyhiä eikä turkkilainen sosiaaliturva ole Suomen tasoa joka takaa lokoisan loppuelämän 'petetylle' aviosiipalle eron yhteydessä puhumattakaan siitä puolesta jäljelläolevasta naisen omaisuudesta joka tulee avio-osuutena kuin lahjaksi.

    • avaa silmäsi
    • Toiminee

      Kuulostaa hyvältä. Minäkin olen akateeminen, lapseton, yksinäinen - eikä loppua tälle yksinäisyydelle näy. Työ ei ole koko elämän sisältö ja voisin hyvin olla ns. vastavuoroisessa suhteessa. Kyllä minä olen maksamaan selvää rahaakin siitä ilosta, että saan vakituisen miesseuralaisen. Tai en siis rahaa suorastaan, vaan kustantaisin elämistä, matkoja jne. Raha ei ole minulle ongelma, yksinäisyys on.

      • Mk

        ....minäkin ...Vaimo lähti... ja isä kuoli syliini


      • kohta5-kymppiä

        ajattelin minäkin.Yksinäinen parisuhteessa, mie tekee uraa. Lapset kohta aikuisia ja omillaan. Pari minuuttia kerran pari kuussa ähinää peittojen alla ei tyydytä. Mies ei jaksa, enkä itse enää ole niin kiinnostunutkaan tekemään aina "töitä".
        Taidan liittyä joukkoon "haluan nuoremman miehen". Ja jollen löydä Suomesta voin löytää sen muualta.


    • ma

      tere soome poro: mitä tuot mutiaisia tänne olet yks halpa lits.soomessa on paljo miehi
      ä jotka haluu naine: ärä kysy itse tekit ja saat maksaa...mine perse......

    • Matti Viikate
    • Puunlinnasta vain

      Olen auttanut työssäni monia naisia, jotka ovat tehneet juuri noin kuten aiot. Sen neuvon annan, että mieti tarkkaan, mihin ryhdyt. Ei ole ensinkään varmaa, saako miehesi Migriltä oleskeluluvan. Ns. lume-avioliittojen suhteen ollaan todella tarkkoja.

      Otat riskin, että ennenkuin huomaatkaan niin ollet tiskipöydän ja nyrkin välissä. Muslimin kanssa avioliitto voi olla melkoisen hastavaa. Luultavasti, et enää lähde tyttökaverien kanssa bilettää enää koskaan tai jos lähdet, niin silmä voi olla musta.

      Kun miehesi saa neljän vuoden kuluttua pysyvän oleskeluluvan, niin hän tuumaa todennäköisesti, että Hastala vista, baby ! Kas, hänen nuori turkkilainen vaimo pujahtaa Suomeen.

      Mutta näistä varoituksen sanoista huolimatta kaikki voi käydä hyvin ja haaveesti toteutuu. Olennaista on se, että tiedät mihin ryhdyt.

      • Happy family

        Ei todellakkaan kannata kuuunnella 90% näistä neuvoista. Olet aikuinen ja osaat tehdä omat ratkaisut. Jos itse olisin kuunnellut kaikki kateellisten,rasistien, oma hyväisten, kaksinaamaisten, tietämättömien jutut niin olisin varmaan ajautunut parisuhteeseen juuri sellaisen kanssa.
        Tein oman päätöksen ja ommistan nyt moni kulttuurisen, onnilisen ja suvaitsevan perheen.

        Kulje maltilta järki kädessä!


    • TÄH???

      Mikä oli tekstin pointti??

    • ruokin trollia

      Kiitos kun tuot siis yhden elätin lisää. Maksat sitten kanssa kaikki miehen menot.

    • Sp1958

      ja mitä sitten?
      Näinhän toimivat miehet normaalisti, eli tuovat nuoren naisen Thaimaasta, menevät naimisiin, että nainen voi jäädä ja mies voi panna tauotta.
      Onko joku ihmeissään siitä?
      Eli mitä epäselvää Sinulla on asiassa?
      Haloo!

    • No Ohhoh

      Mitä järkeä on olla parisuhteessa/avioliitossa, jossa mies ainoastaan haikailee oleskelulupaa, mitä sinä siitä loppuenlopuksi saat!!?? Todennäköisesti jäät yksin, kun hän löytää sinua nuoremman! Hän siis saattaa pitää sinusta sen ajan huolta kunnes löytää toisen.. En pysty ymmärtämään sitä että annat käyttää itseäsi vain hyväksi, etkö tuohon ikään ole sitä oppinut?? Sinun kannattaisi hakea oikeasti sellainen mies joka välittää...

      No mutta loppuen lopuksi, sinähän tässä hankit itsellesi vain murhetta myöhemmäksi...

      • Olet.

        Tyytyväinen päätökseesi,niin mikäs siinä. Toinen saa oleskeluluvan ja sinä saat seksiä,sehän on ymmärrettävä kahden kauppa,josta molemmat osapuolet hyötyvät. Jotenkin jäi hämäräksi,miksi yleensä kirjoitit asiasta nettiin? Eihän tässä ole mitään ihmeellistä,tällaista tapahtuu jatkuvasti ympäri maailmaa.


    • järkyttynyt

      Luuletko sinä tämän löytämäsi miehen olevan niin ainutlaatuisen ihanan,
      että hänen tarjoama sexi sen kuin jatkuu hänen Suomeen päästyään?
      Aivan varmasti saat sexinrippeet, mikäli miehellä on enää mitä antaa. Voiko nyky-
      aikana olla noin sinisilmin ajattelevaa naista?
      Kirjoituksesi on surkea provo, mutta saahan aiheesta ainakin erinäisiä ajatuksia,
      vaikka et naimisiin asti pääsekään.

    • Että silleen

      Tää on vissiin taas näitä sivuston omia aloituksia. Tarkoitettu herättämään kiihkeää keskustelua. Yks pikku moka siinä kuitenkin on ideoijalle tullut. Akateeminen viiskymppinen vapaa nainen on sen verran matkustellut, että tuskin Turkkiin suuntaisi.

      • tytteliiiiiiiiiiiiii

        että jos ton virheen teet niin tosi moni nauraa sulle kyllä seläntakana, kun käyt hakemassa oman nuoren gigolon turkista. Ja joka vielä myöntänyt että haluaa päästä suomeen paremmille apajoille ja muitakin naisia saa olla? Älä sitä sitten muun kansan elätettäväksi laita, vaan maksa kulutkin mitä hänestä seuraa.

        Itse en ylipäätän ymmärrä tätä suomi naisten niggeri/karvaranne villitystä, itse en koskisi yhteenkään mulattiin edes pitkällä tikulla. Oksettaakin jo ajatus. Kadullakin kierrän kaukaa, kun heillä on tapana yrittää pokata jokaista vähänkin siedettävän näköistä naista, kun kuvittelevat olevansa jotain Jumalan lahjoja naisille... En sano muuta kuin hyi stn.


      • bashaaaa
        tytteliiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        että jos ton virheen teet niin tosi moni nauraa sulle kyllä seläntakana, kun käyt hakemassa oman nuoren gigolon turkista. Ja joka vielä myöntänyt että haluaa päästä suomeen paremmille apajoille ja muitakin naisia saa olla? Älä sitä sitten muun kansan elätettäväksi laita, vaan maksa kulutkin mitä hänestä seuraa.

        Itse en ylipäätän ymmärrä tätä suomi naisten niggeri/karvaranne villitystä, itse en koskisi yhteenkään mulattiin edes pitkällä tikulla. Oksettaakin jo ajatus. Kadullakin kierrän kaukaa, kun heillä on tapana yrittää pokata jokaista vähänkin siedettävän näköistä naista, kun kuvittelevat olevansa jotain Jumalan lahjoja naisille... En sano muuta kuin hyi stn.

        No voi voi teitä taliaivoja!! Tämä nyt on niin pesunkestävä provo kuin olla voi. Mutta hyvin on vaan joihinkin uponnut täytenä totena ja ohjeenantajia riittää. Ettekö te nuijat nyt helvetti hokaa että mä on jonkun (varmaan suomalaisen peräkammarin pojan/miehen) pikku pikku päästään repimä sepustus!!

        Kas kummaa kun tämä ap-nainen on sattumoisin kaikkea mahdollista hyvää, fiksua ja kaunista ja juuri sopivan ikäinenkin provon aiheeksi: sivistynyt, itsestään huolehtiva, kansainvälisesti menestynyt, aistikas, tyylikäs, muodokas, hyvin säilynyt, todella kaunis ja puoleensavetävä, sinkku, sikarikas, älykäs ja viisas ja filmaattinen, joskus jopa voittanut kotikuntansa maitolaiturimissikisat, kaikkien maailman miesten päiväunien kohde. Ja nyt tämä täydellisyyden ruumiillistuma on rakastunut turkkilaiseen köyhään tarjoilijapoikaan, joka tahtoo tämän vaalean "rakkaansa" avustamana Suomeen syömään tupauunojen "selkänahastaan" raastamia verorahoja...................... :-D)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Voi voi voi, kuinkas sattuikaan??!??

        APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, repesin ihan totaalisesti!!!!!!!!!

        Onko tosiaan olemassa NOIN helvetin tyhmiä ihmisiä, jotka uskovat tämän ap:n horinan? Onko? Näyttääpä valitettavasti olevan... VOI VOI VOI!!


      • Seen that
        tytteliiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        että jos ton virheen teet niin tosi moni nauraa sulle kyllä seläntakana, kun käyt hakemassa oman nuoren gigolon turkista. Ja joka vielä myöntänyt että haluaa päästä suomeen paremmille apajoille ja muitakin naisia saa olla? Älä sitä sitten muun kansan elätettäväksi laita, vaan maksa kulutkin mitä hänestä seuraa.

        Itse en ylipäätän ymmärrä tätä suomi naisten niggeri/karvaranne villitystä, itse en koskisi yhteenkään mulattiin edes pitkällä tikulla. Oksettaakin jo ajatus. Kadullakin kierrän kaukaa, kun heillä on tapana yrittää pokata jokaista vähänkin siedettävän näköistä naista, kun kuvittelevat olevansa jotain Jumalan lahjoja naisille... En sano muuta kuin hyi stn.

        Tämä aloitushan on siis surkea provo, mutta saahan vapaa ihminen rakastua lomalla ja arkena. Mitä kummaa siinä on?

        Miehet aina niin kovin innoissaan haukkuvat suomalaisia naisia suhteista tummien miesten kanssa. Aika tummia ovat ne nuoret naisetkin, joita olen nähnyt monenkin jo parhaat päivänsä ohittaneen, ihramahaisen suomalaisen miesreppanan kainalossa. Ne naiset ovat usein Thaimaasta, mutta osa varmaan Filippiineiltäkin. Kauniita naisia kuin kukkaset!!! Näiden naisten miehet ovat sitä vastoin ?&¤%¤&:stä! Ihonväriltään vaaleampia naisia on sitten aikasten runsaasti Suomi-urosten (!?) vaimokkeina etenkin Itä-Suomessa (ja toki ympäri Suomen); nämä naiset lienevät kotoisin Virosta ja Venäjältä...

        Miksi muuten aina tullaan julkisuuteen kertomaan niistä epäonnistuneista liitoista/suhteista? Eroonhan johtaa kaiketi 50 % tai jopa enemmän suomalaisavioliitoista. Se lienee niin jokapäiväistä ettei ylitä "uutiskynnystä". Sen sijaan jos yksikin suomalais-ulkomaalaissuhde kariutuu, siitä revitään otsikoita pitkään ja hartaasti. Minä tunnen sattumoisin useitakin pareja, joissa toinen osapuoli on ulkomaalainen (ei Pohjoismaista eikä edes Euroopasta). Heistä pisimmän ajan ovat olleet liitossa n. 25 v; muiden liitto on kestänyt 15 - 20 v. Ja kaikki nämä liitot ovat siis edelleen hyvissä kantimissa!!


    • Sivusta seurannut

      Tämä on valitettavan totta monessa tapauksessa, vaikka tämä on täysi provo.
      Nuo lomaromanssit on ihan ok, olkoon kyse kummasta sukupuolesta hyvänsä.
      Naiset valitettavasti ottavat näitten casanovien luritukset liian tosissaan,
      ja ovat tuomassa mukanaan näitä mukavia panoautomaatteja.
      Arki on kuitenkin ihan muuta, kuin etelän lomahuuman tuoma tunne
      siitä että on maailman kaunein ja haluttavin. Ei millään pahalla.

    • liutfr

      jää sinne ku kerrann tykkäät. monta naista hm....tuskin kun äijäs rupee hyppiieukois ja käymilloinkäy tikka varvit ja lähtee seuraavan mammanluo.tuskin katotkovinpitkään,eisen puoleen en minäkään kattois tollast eukkoo joka on noin vapaamielinen.ehkä parisuhteesi on mikä on

    • annairmeli

      ei voi olla totta.mitä huolta se turkkilainen susta pitää Suomessa ja millä?munaa säännöllisesti ja sen mukaan kun muilta naisilta ehtii?millä tää gigolo elää Suomessa vai kuuluko elätys sulle?NYT PSYKIATRILLE HOITOON SILLÄ JOHAN JÄRKIKIN SANOO ET TERVE IHMINEN TUOLLAISTA TEE!

    • Sydänsuruinen

      Mikäs siinä, jos mies tekee naisen onnelliseksi? Olkoon vaikka turkkilainen.

      Suomalainenkin mies osaa jättää ja pettää. Se on nähty ja koettu.

      Typeryksiä on ihan joka kansallisuudessa.

      • sivusta seurannut

        on ihan ok, ilman tunnelässytyksiä.


      • sissusentään

        No kuka saatana tässä maailmassa missä asumme ei petä. Ainoastaanvanhemmassa sukupolvessa jolla on vanhat kasvatukselliset moraali säännöt on tuosta jotenkin selvinneet. Nykyää isan sama minkä värise ja näköset elimet on niin kyllä mediat ja kirjat ovat jo opettaneet olemaan niin trendikkäs sinkkuna, bi:ä ja mitä vielä. Se kuitenkin että tätä harrastus toimintaa suoritetaan meidän verorahoilla jonkun karvakäden kanssa niin sitä en oikein tajua. Jos on kertynyt hieman enemmän rakastettavaa lantioille ja persuksiin ei se tarkoita että pitää ollalaiska siinäkin että menee lentokoneella aurinkotuoliin ja sitten siinä odotellaan, että joku nokinenä tulee hakemaan ja panee tiineeksi. Tantat hei älkää nyt ihan kaikessa olko niin laiskoja....


      • kotimainen nainen

        helpompi päästä eroon siitä suomalaisesta miehestä kuin turkkilaisesta tmv. muslimimiehestä.

        Suomalainen mies pettää tai jättää vasta kun suhde syystä tai toisesta ei enää tyydytä, siihen asti tunteet ovat aitoja. Muslimipoitsuille pettäminen on sallittua ja siksi ainaista, jättää voi vasta kun parempi elättäjä on löytynyt tilalle ja ei kai kukaan oikeasti edes kuvittele aitoja tunteita näiltä hemmoilta löytyvän.

        Totta, että joka kansallisuudessa on typeryksiä, mutta typeryydet ovat toisissa sallitumpia kuin toisissa.
        Ja kaikista typerykistä valitsen sen suomalaisen äijänkörilään:)


    • ap:n kirjoittaja

      Kiitos vaan runsaasta kommentoinnista. Huomaa, että teillä on oma käsitys asiasta, joten selvennän hiukan:
      -Turkkilainen mies on akateeminen (dipl. insinööri)
      -Hän on minua 10 vuotta nuorempi
      -Hän on eronnut ja hänellä on 2 lasta
      -Hän ei ole muslimi vaan ateisti

      Ja kyllä, olen tarkistanut hänen taustansa, ja nämä em. asiat pitävät paikkansa.

      Tietenkin teemme avioehdon, ja siihen mies on suostunut.

      Lisäisin vielä sen, että en ole lihava blondi, vaan ihan normaalivartaloinen suomalainen nainen ja vielä sen lisäksi minulla on tummat hiukset. Toimin sosiaali-alalla, joten tiedossa on tarkaan sekin, mitä voi olla edessä.

      Kirjoitukset saivat kuitenkin minut ajattelemaan, joten ehkä odotan vielä muutaman vuoden. Katsotaan sitten.

      • 23

        että on insinööri , eihän Turkissa turistinaisten kimpusssa ole hyvintoimeen tulevat ,vaan ainoastaan ammattitaidottomat köyhät pojat ,jotka yrittää keinolla millä tahansa päästä Turkista pois.


      • määääääämäääätääl
        23 kirjoitti:

        että on insinööri , eihän Turkissa turistinaisten kimpusssa ole hyvintoimeen tulevat ,vaan ainoastaan ammattitaidottomat köyhät pojat ,jotka yrittää keinolla millä tahansa päästä Turkista pois.

        lässyn lässyn koko tälle ketjulle............antaa hyväne aika ihmisten tehä niin ku ite haluuvat!Mitä ihmettä se muille kuuuuuluuuuu,,,,,,,,,,,,,


      • pedofiili kun
        määääääämäääätääl kirjoitti:

        lässyn lässyn koko tälle ketjulle............antaa hyväne aika ihmisten tehä niin ku ite haluuvat!Mitä ihmettä se muille kuuuuuluuuuu,,,,,,,,,,,,,

        niin tuon täydellisen seksuaalisen vapauden puolesta kampanjoit?


      • gsfs
        23 kirjoitti:

        että on insinööri , eihän Turkissa turistinaisten kimpusssa ole hyvintoimeen tulevat ,vaan ainoastaan ammattitaidottomat köyhät pojat ,jotka yrittää keinolla millä tahansa päästä Turkista pois.

        t.s. suurin osa turkin kansasta


      • tena lady
        23 kirjoitti:

        että on insinööri , eihän Turkissa turistinaisten kimpusssa ole hyvintoimeen tulevat ,vaan ainoastaan ammattitaidottomat köyhät pojat ,jotka yrittää keinolla millä tahansa päästä Turkista pois.

        että ihan insinööri ja tulee pitämään sinusta huolta, heh heh. Ei sieltä paremmin koulutetut miehet tänne änkeä vanhemman naisen puolisoksi. Voi elämän kevät tätä tarinaa. Kai sä nyt olen tähänkin asti itsestäsi pystynyt huolta pitämään, vai tuleeko kenties sinulle vaippoja vaihtamaan kun et itse siihen enää pysty.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe