Kouvolan Terveyskeskus

ihme touhua

Tässä teille kesäinen arvoitus.

Kärsit pitempiaikaisesta närästyksestä ja se pitää sinua valveilla seuraavat pari yötä. Päätät hakea lääkäriltä apua ja menet Kouvolan Terveyskeskukseen saadaksesi lääkettä närästykseen ja saadaksesi yhden sairauspäivän jotta voit nukkua pois edellisten öitten närästysvalvomiset. Olet sikaväsynyt. Olet myös Kouvolaan verosi maksava. Esität asiasi terveyskeskuksen luukulla "Närästää, pitäisi saada lääkettä". Luukulla sinut käännytetään pois etkä saa reseptiä närästykseen. Apu terveyskeskuksesta on tasan pyöreä 0 ja sieltä lähdettyäsi sinua närästää entistä enemmän. Et saa myöskään sitä kaipaamaasi sairauspäivää vaan joudut lähtemään ajamaan töihin 40 km päähän väsyneenä. Tutkimusten mukaan väsyyneenä ajaminen on vaarallista ja huomaat sen itsekin. Vaarannat muita liikenteessä olevia sillä huomiokykysi on alentunut merkittävästi.

Keksiikö kukaan syytä miksi kunnollinen työssäkäyvä veronsa maksava Kouvolalainen ei päässyt terveyskeskuksen luukkua pitemmälle eikä näin ollen saanut vaivaansa mitään apua? Kerron syyn sitten jos kukaan ei keksi ja huomaa että tämä voi tulla itsellesikin vastaan.

Poissuljetaan nyt vielä alkoholi, rettelöinti, yms asiat. Kerrotaan vielä että et ole terveyskeskuksen vakioasikas vaan käynyt siellä noin pari kertaa. Niin ja kaikki tiedot mitä kysyttiin pystyttiin myös ihan normaalisti antamaan.

65

5974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sasu Punanen

Saahan noita närästyslääkkeitä apteekista ilman reseptiäkin, itse olen käyttänyt Gaviscon-nimistä, kun on tarve tullut. Jos kysymys on jostain kroonisesta, niin jonoon vaan. Kyllä sinne jonotetaan kuukausikaupalla paljon vakavimmistakin vaivoista kuin happamasta röyhtäilystä.

Muuten koko terveydenhoiton Kouvolassa on kyllä täysin hanurista, samoin monet muut julkiset palvelut bussiliikenteestä alkaen. Kokoomusjohtoista tunarointia, jossa vannotaan palvelujen yksityistämisen ja kilpailun nimeen laadusta ja palvelutasosta mitään välittämättä.

• H41574K44 P45K4

Kärsit siis todella lievistä vaivoista. Et valvo öitäsi, et joudu oksentamaan, eikä sinulla ole nielemisvaikeuksia ilmeisesti pikku närästyksesi takia. Kuka hullu sitä lähtee kuormittamaan terveyskeskusta tavallisten pikkuvaivojen takia. En kyllä minä ainakaan. Vaivani ovat AIVAN toista luokkaa kuin mitä normaalinärästyset ja eivät katoa lasten reseptittömillä karkeilla. Olettamukset kannattaisi aina niellä ja koettaa sitten ajatella järkevästi, eikös vain.

Vai että jonoon vain.... taidat olla todella tyhmä. Ajattele jos sinulla olisi ollut kovaa kuumetta jo monta päivää ja sitten sinulle sanottaisiin että jonoon vain kyllä sinä sinne terveyskeskukseen joku kaunis viikko pääset. No tyhmä on tyhmä.

• sympatiaaterppariin
        H41574K44 P45K4 kirjoitti:

Kärsit siis todella lievistä vaivoista. Et valvo öitäsi, et joudu oksentamaan, eikä sinulla ole nielemisvaikeuksia ilmeisesti pikku närästyksesi takia. Kuka hullu sitä lähtee kuormittamaan terveyskeskusta tavallisten pikkuvaivojen takia. En kyllä minä ainakaan. Vaivani ovat AIVAN toista luokkaa kuin mitä normaalinärästyset ja eivät katoa lasten reseptittömillä karkeilla. Olettamukset kannattaisi aina niellä ja koettaa sitten ajatella järkevästi, eikös vain.

Vai että jonoon vain.... taidat olla todella tyhmä. Ajattele jos sinulla olisi ollut kovaa kuumetta jo monta päivää ja sitten sinulle sanottaisiin että jonoon vain kyllä sinä sinne terveyskeskukseen joku kaunis viikko pääset. No tyhmä on tyhmä.

Varmaan edellinen viestisi kertoi kaiken tarvittavan. Itse ainakin viskaisin niskaperseotteella pihalle odottamaan sitä hetkeä että osaa käyttäytyä.

• V177U M1KÄ S1K4
        sympatiaaterppariin kirjoitti:

Varmaan edellinen viestisi kertoi kaiken tarvittavan. Itse ainakin viskaisin niskaperseotteella pihalle odottamaan sitä hetkeä että osaa käyttäytyä.

Se on varmaankin kouvolalaisen normaalikäytöstapa kaikkia ihmisiä kohtaan, ensin hutkitaan sitten ei edes tutkita. Itse olen joutunut muuttamaan tälle seudulle ja voin sanoa että on huono paikka asua. Et ymmärtänyt edes osannut arvata syytä miksi en päässyt tuota kirottua luukkua pitemmälle. Käyttäytyminen ei ollut syy. Olisit edes lukenut aloitukseni jossa luki "Poissuljetaan nyt vielä alkoholi, rettelöinti, yms asiat."

Joka arvaa oikein saa miljoonan ja pullakahvit.

• sympatiaaterppariin
        V177U M1KÄ S1K4 kirjoitti:

Se on varmaankin kouvolalaisen normaalikäytöstapa kaikkia ihmisiä kohtaan, ensin hutkitaan sitten ei edes tutkita. Itse olen joutunut muuttamaan tälle seudulle ja voin sanoa että on huono paikka asua. Et ymmärtänyt edes osannut arvata syytä miksi en päässyt tuota kirottua luukkua pitemmälle. Käyttäytyminen ei ollut syy. Olisit edes lukenut aloitukseni jossa luki "Poissuljetaan nyt vielä alkoholi, rettelöinti, yms asiat."

Joka arvaa oikein saa miljoonan ja pullakahvit.

Pidätkö tuota kirjoitteluasikin normaalina? Jos olit vielä yhtä selvä kuin mukavakin, niin eiköhän tämä ollut tässä.

Kaiken ne joutuu siellä terpparissa kestämäänkin.

• 1HM3 Ä1JÄ

Pidätkö tuota kirjoitteluasikin normaalina? Jos olit vielä yhtä selvä kuin mukavakin, niin eiköhän tämä ollut tässä.

Tämä se on sitä todella mukavaa käytöstä: "Itse ainakin viskaisin niskaperseotteella pihalle odottamaan sitä hetkeä että osaa käyttäytyä." Onko tuo sinusta normaalia käytöstä kun ihminen hakee apua terveyskeskuksesta ja sitten kaltaisesi tulisi heittämään pihalle? Miksi luulet etten osannut käyttäytyä terveyskeskuksessa? Kyllä osasin sillä enhän ole syntyperäinen kymenlaaksolainen. Johtuiko saamani palvelu sitten kenties siitä?

Vastaa nyt vaan kesävisaan ja voita miljoona ja pullakahvit.

• symppisterppisihq
        1HM3 Ä1JÄ kirjoitti:

Tämä se on sitä todella mukavaa käytöstä: "Itse ainakin viskaisin niskaperseotteella pihalle odottamaan sitä hetkeä että osaa käyttäytyä." Onko tuo sinusta normaalia käytöstä kun ihminen hakee apua terveyskeskuksesta ja sitten kaltaisesi tulisi heittämään pihalle? Miksi luulet etten osannut käyttäytyä terveyskeskuksessa? Kyllä osasin sillä enhän ole syntyperäinen kymenlaaksolainen. Johtuiko saamani palvelu sitten kenties siitä?

Vastaa nyt vaan kesävisaan ja voita miljoona ja pullakahvit.

Näkeehän sen jutuista ettet osaa olla nätisti. Taidatkin olla Kotkasta.

• 1H4N 73RV3KÖ?
        symppisterppisihq kirjoitti:

Näkeehän sen jutuista ettet osaa olla nätisti. Taidatkin olla Kotkasta.

Eikös Kotka ole Kymenlaaksossa? En tiedä kun en ole täältäpäin lähtöisin.
        Et ollut sinäkään nätisti kun olisit heittänyt minut silla lailla pois palvelusta josta olen verorahani maksanut ja jossa nätisti käyttäydyin vaikka olisin kyllä voinut sanoa pari valittua sanaa. Nyt taitaa pata kattilaa soimata.

Mutta kuitenkin koeta ihmeessä arvata miksi en päässyt luukkua pidemmälle terveyskeskuksessa. Se voi tulla itsellesikin vastaan joskus. Vaivan laatu ei ollut syynä sillä vaivani oli oikeasti sitä luokkaa että menin hakemaan apua. Minun täytyy olla tedella kipeä että menen terveyskeskukseen sillä mieluummin poden kotona ja uskon että kyllä se siitä, aika haavat parantaa.

• huoh.
        1H4N 73RV3KÖ? kirjoitti:

Eikös Kotka ole Kymenlaaksossa? En tiedä kun en ole täältäpäin lähtöisin.
        Et ollut sinäkään nätisti kun olisit heittänyt minut silla lailla pois palvelusta josta olen verorahani maksanut ja jossa nätisti käyttäydyin vaikka olisin kyllä voinut sanoa pari valittua sanaa. Nyt taitaa pata kattilaa soimata.

Mutta kuitenkin koeta ihmeessä arvata miksi en päässyt luukkua pidemmälle terveyskeskuksessa. Se voi tulla itsellesikin vastaan joskus. Vaivan laatu ei ollut syynä sillä vaivani oli oikeasti sitä luokkaa että menin hakemaan apua. Minun täytyy olla tedella kipeä että menen terveyskeskukseen sillä mieluummin poden kotona ja uskon että kyllä se siitä, aika haavat parantaa.

Ei täällä kukaan jaksa arvailla. Kerro nyt se syy niin päästään asiassa eteenpäin.

• K4HV1 NÄRÄ57ÄÄ
        huoh. kirjoitti:

Ei täällä kukaan jaksa arvailla. Kerro nyt se syy niin päästään asiassa eteenpäin.

Olin käynyt vaivani kanssa aikaisemmin työterveyshuollossa ja saanut sieltä joskus reseptin jonka sitten käytettyäni heitin pois. Nyt olisin tarvinnut vaivaani lääkkeet ja yhden sairauslomapäivän mutta kun "käytäntö" on sellainen että kun olen käynyt asian kanssa aikaisemmin siellä toisessa paikassa niin en sitten kelvannut tuonne terveyskeskukseen.
        Minusta se on omituista. Ajatellaanpa vaikka sellaista potilasta joka on käynyt työterveyshuollossa valittamassa sydän ongelmiaan ja nyt sitten tarvitsisi nopeaa apua terveyskeskuksesta niin hänelle sanottaisiin että ei voi auttaa.
        Lisäksi haluan vielä mainita että meidän firman työterveyshuolto on ihan retuperällä ja akuuttia apua saa jos on todella onnekas ja olisin tuon avun takia joutunut ajamaan 90 km. Nämä asiat mainitsin luukulla.

Ainoa ratkaisu samassa tilanteessa oleville on se että jos vain voisi yhdistää nuo eri toimipisteiden tietokannat potilaista niin kai se silloin olisi ihan sama missä käy.

Säästin miljoonan ja kohta lähden sillä juomaan kahvit (jonka juonnin olen vaivani takia rajoittanut).

• Vittu kun oon pipi
        K4HV1 NÄRÄ57ÄÄ kirjoitti:

Olin käynyt vaivani kanssa aikaisemmin työterveyshuollossa ja saanut sieltä joskus reseptin jonka sitten käytettyäni heitin pois. Nyt olisin tarvinnut vaivaani lääkkeet ja yhden sairauslomapäivän mutta kun "käytäntö" on sellainen että kun olen käynyt asian kanssa aikaisemmin siellä toisessa paikassa niin en sitten kelvannut tuonne terveyskeskukseen.
        Minusta se on omituista. Ajatellaanpa vaikka sellaista potilasta joka on käynyt työterveyshuollossa valittamassa sydän ongelmiaan ja nyt sitten tarvitsisi nopeaa apua terveyskeskuksesta niin hänelle sanottaisiin että ei voi auttaa.
        Lisäksi haluan vielä mainita että meidän firman työterveyshuolto on ihan retuperällä ja akuuttia apua saa jos on todella onnekas ja olisin tuon avun takia joutunut ajamaan 90 km. Nämä asiat mainitsin luukulla.

Ainoa ratkaisu samassa tilanteessa oleville on se että jos vain voisi yhdistää nuo eri toimipisteiden tietokannat potilaista niin kai se silloin olisi ihan sama missä käy.

Säästin miljoonan ja kohta lähden sillä juomaan kahvit (jonka juonnin olen vaivani takia rajoittanut).

Minä kun lopetin kahvinjuonnin loppui närästykset samantien, kahvinjuominen ei käsittääkseni ole ollenkaan pakollista. On myöskin paljon muita aineita esim, paprika tai limonadit jotka sisäisesti nautittuna aiheuttavat närästystä. Ota Samariinia ja mieti mistä olet tämän kauhean taudin saanut.

• parasites among us

Tule viskaamaan niin saat elämäsi turpasaunan, vitun asiakaspalvelutaidoton yhteiskunnan verorahoilla elävä LOINEN!

• "arvailu" on kivaa
        huoh. kirjoitti:

Menkää Kouvolan terveyskeskukseen niin siellä on tiskillä muutama silmälasit päässä istuva vanha huuhkaja, jotka tarpeen tullen "arvailevat" mikä sinulla on, HAH HAH!!

• yhteiskunnan elätit

Kouvolan terveyskeskus tarjoaa suojatyöpaikan niille, jotka ovat saaneet Elisan asiakaspalvelusta kenkää... Ja sen kyllä huomaa tasosta!

Varmaan sanovat syöpääkin sairastavalle, että "mene kotiin parantumaan, apteekista kyllä saa ilman reseptiä närästyslääkkeitä", OH HOH HOH!!!

• tiskihuuhkaja 3w

Kato, siinä heitti joku yhteiskunnan veroloinen taas asiantuntevan kommentin:

"Selvä peli

Kaiken ne joutuu siellä terpparissa kestämäänkin. "

Kysynkin nyt sinulta, oi provikkapalkalla tiskin takana ilman asiakaspalvelukoulutusta istuva käytöstaidoton urvelo:

1. Pidätkö itse teidän toimintaanne ja asiakaspalveluanne normaalina
        2. Oletko omasta mielestäsi ammattitaitoinen asiakaspalvelija ja
        terveydenhuollon ammattilainen?
        a) jos olet, perustele miksi.
        3. Oletko päässyt apukoulun läpi elämässäsi vai reputitko jo pääsykokeissa?

PS: odotan pikaista vastausta ja voit lähettää laskun perään niin saat sillä
        viinapullon alkosta ja mahdollisesti päälle jopa pullakahvit.

• todettu
        Vittu kun oon pipi kirjoitti:

Minä kun lopetin kahvinjuonnin loppui närästykset samantien, kahvinjuominen ei käsittääkseni ole ollenkaan pakollista. On myöskin paljon muita aineita esim, paprika tai limonadit jotka sisäisesti nautittuna aiheuttavat närästystä. Ota Samariinia ja mieti mistä olet tämän kauhean taudin saanut.

Jos närästys jatkuu pitempään,eikä helpota ruokavalion muuttamisella tai närästyslääkkeillä on todella syytä saada aika lääkärille ja tutkia.Tiedän tapauksia joissa vähäteltiin sairautta,toisella oli mahasyöpä toisella sydänvaivoja.Toinen kuoli syöpään vuoden sisällä,toinen onneksi tajusi vaihtaa lääkäriä ja sydänleikkauksen ansiosta sai elää.
        Ei koskaan pitäisi väheksyä toisten kipuja ja sairauksia kun ei tiedä mistä pohjimmiltaan on kyse.

• maketheoriginal

sama meiniki kuin 10 tai 15 vuotta sitten, täydellinen arvauskeskus. kukaan ei osaa, eikä ymmärrä. kuusaalla hoitavat vielä väärin.

mene hakemaan hyvä mies pepsid apteekista, paras mikä löytyy... kouvostoliiton persereikälaitos ei auta ketään koskaan.

• human shit

Kuka tossa paskamestassa luukkua pidemmälle pääsisi?

Me veronmaksajat maksamme Kouvolan terveyskeskuksesta veroja vain sen vuoksi, että sairauden sattuessa joku täysin käytöstapoja vailla oleva moukkamainen ämmä istuu tiskillä ja ohjeistaa sinua, että "älä kiroile", vaikka itse ei osaa hoitaa omia hommiaan ollenkaan.

Noi tietyt hoitajat ja "asiakaspalvelijat" pitäisi vetää koko laitoksesta niskaperseotteeella helvettiin!!

Noista paskoista on satoja kokemuksia jo pelkästään omilla tutuilla ja paras vitsi on naispuolinen ortopedinä toimiva henkilö, joka ohjeistaa niskakipuihin vatsalääkkeitä ja ohjeistaa menemään kroonisessa hartiakivussa yksityiselle fysioterapeutille ja huutaa puhelimeen, että "HARTIASI ON TERVE" ja lyö luurin korvaan.

Kun menet yksityiselle fysioterapeutille, hän kertoo sinulle ensimmäisenä, että vuoden kipeänä olleessa hartiassasi on krooninen pitkäaikaistulehdus, joka ei parane edes levolla ja se on sen lisäksi umpitukossa.

Nämä ovat Kouvolan terveyskeskuksen "asiakaspalvelijoita" ja tollaset ihmisjätteet eivät ansaitse verorahojamme pennin vertaa. Vastaavia esimerkkejä löytyy satoja pelkästä lähihistoriasta koko terveyskeskuksen osalta.

Mm. yksi jonotti parisen vuotta sitten Kuusankosken terveyskeskukseen ja valitti huonoa oloa ja päänsärkyä. Lääkäri / hoitaja käski mennä samantien kotiin potemaan tutkimatta mitenkään vaivaa ja antoi pari buranaa mukaan. Parin tunnin kuluttua tämä kyseinen henkilö KUOLI!!

Ei jumalauta, kaikkea saatanan ihmispaskaa noihinkin laitoksiin verorahoillamme kustannetaan loisimaan.

• Kivat sulle

Siis täähän on provo!
      Eihän kukaan työssäkäyvä mene terkkariin jos voi mennä työterveyteen.

• Äimistynty

Kaikil ei oo tuollasta ylellisyyttä :)

Kouvolan arvauskeskus tiedetään. Vuos sitte keväällä piti mennä Kuusaan terppakeskukseen hakemaan apua kovaan selkäkipuun. Yritti tarjota aikaa muutaman tunnin päähän. Ja kysyin, et enkö voi jäädä päivystykseen oottamaan. Tää vastaanottovirkailija sanoi, et tääl ei oo päivystys muille kuin sydänpotilaille.

Kyl mieles kävi, et mitä helvetin pelleilyä????

Läksin samoin tein. Muija huutel perään, et otanko sen ajan.

Voi vit... :D

• aaaaaaaaaaaaaaa

Ei sit vissiin oikeasti sattunu kun et aikaa ottanu.

• huorakeskus

Joo, noita pitäis pistää turpaan ja sillä hyvä!

• Ihmetellyt kauan

Ja sitten näille vielä uutta sairaalaa rakentamaan. Kunhan nyt edes pätevää ja osaavaa hoitohenkilökuntaa ensteks tänne saisi jollain keinolla tulemaan.
        Tuskin tulevat uusien seinien takia tänne kulmille.
        Raharikkaat hoidetaan yksityissektorin lääkäreillä, ei-rikkaat saavatkin mitä sattuvat saamaan hoitoa terveyskeskuksistamme, ja jos nyt onnistuvat lähetteenkin erikoissairaanhoitoon saamaan, niin pitkään saapi varttua omaa aikaansa.
        Moni ehtii jo varttuessaan puolisen vuotta tutkimuksiin pääsyä kuolla oireisiinsa.

• OvimiesTäältä

Voi kultapieni,jos selkäsi olisi ollut oikeasti todella kipeä niin et olisi pystynyt lähtemään samantien yhtään mihinkään. Jos olette fiksumpia sairauksien hoidossa kuin terveyskeskuksen henkilökunta niin mihin helvettiin oikein terveyskeskusta tarvitte?

• ely-keskus
        OvimiesTäältä kirjoitti:

Voi kultapieni,jos selkäsi olisi ollut oikeasti todella kipeä niin et olisi pystynyt lähtemään samantien yhtään mihinkään. Jos olette fiksumpia sairauksien hoidossa kuin terveyskeskuksen henkilökunta niin mihin helvettiin oikein terveyskeskusta tarvitte?

Ai nyt tämä vesipäähoro jo kiistää, ettei mitään selkäkipuja olekaan? ):)

HAH HAH HAH!!!!

Tämä kertoo todella hyvin mitä paskasakkia Marjoniemen paskatiskin takana istuu!!

Noista pitäis oikeastaan tehdä dokumentti 45 Min-ohjelmaan tai Ajankohtaiseen Kakkoseen, jossa näytetään koko kansalle mitä roskaa veronmaksajien rahoilla Kouvolassa loisii.

Suosittelenkin tästä lähtien ihmisten ottamaan nauhoittava nauhuri mukaan kun tässä roskalaitoksessa asioivat! Voidaanpahan sitten TV:n ja radion kautta soittaa nämä "asiakaspalvelijoiden" solvaukset ja asioiden sotkemiset.

Kyllä alkaa varmasti joku isompikin taho näistä huijareista kiinnostua sen jälkeen.

Teille, jotka olette saaneet aiheettomia tuplalaskuja Kouvolan terveyskeskuksesta:

Pistäkääpä laskunne tutkimuksiin! Laskutusta/huijauslaskutusta hoitaa Raija Jaakkola, joka pistää jo maksettuja laskuja perintään, laskuttaa samat laskut tuplasti/triplasti eikä myöskään suostu lähettämään kirjallisia dokumentteja maksetuista laskuista.

Tarkistakaapa laskunne ja ei muuta kuin poliisille tai sosiaali-ja terveysministeriöön niin pistetään tämä huijari viralta!

• "näin täällä näkyy"

Joo, tyypillistä Kouvolan terveyskeskuksen toimintaa.

Koko paska on täynnä täysin päästään kuutamolla olevia ämmiä, jotka eivät osaa asiakaspalvelua yhtään sen enempää kuin töitänsäkään. Täyttä roskaporukkaa ja tollasille urpoille vielä pitäisi verorahatkin maksaa.

Pitäis pistää vaihtoon koko henkilökunta ja korvata AMMATTITAITOISILLA ihmisillä. Lähettelevät kaikenmaailman roskalaskujakin, joista jotkut ovat vuosia vanhoja ja jotkut vailla päätä ja häntää, vaikka kaiken huipuksi kaikki on jo hoidettu.

Mikähän siinä on, että näitä päävammaisia hyysätään vuodesta toiseen eikä toimiin puututa korkeammilta viranomaistahoilta?

• Jokuvainstana

Voi vidun valittajat,menkää yksityiselle jos ei terveyskeskus kelpaa.

• raihnaantunut töytön
        Jokuvainstana kirjoitti:

Lähetä rahaa mullekin, niin olisin mennyt jo aikapäiviä sitten, enkä turvautunut terveyskeskustasoiseen hoitoon ja tutkimuksiin, ja kinuamalla saataviin erikoislääkärien tutkimuksiin pääsemiseksi, jonne puolen vuoden jonotus!

Terveisin työtön, joka ei saa puolisonsa tulojen vuoksi sentin senttiä työttömyyskorvauksia!!!!!!
        Kiitos tuosta yllämainitusta kohtelusta meidän valtiomme hyväpalkkaisten päättäjien fiksujen säästöpäätöksien myötä....Kela auttaa ihmistä, hah, mikä vitsi!

• DiudiudiuDiudiudiudi
        raihnaantunut töytön kirjoitti:

Lähetä rahaa mullekin, niin olisin mennyt jo aikapäiviä sitten, enkä turvautunut terveyskeskustasoiseen hoitoon ja tutkimuksiin, ja kinuamalla saataviin erikoislääkärien tutkimuksiin pääsemiseksi, jonne puolen vuoden jonotus!

Terveisin työtön, joka ei saa puolisonsa tulojen vuoksi sentin senttiä työttömyyskorvauksia!!!!!!
        Kiitos tuosta yllämainitusta kohtelusta meidän valtiomme hyväpalkkaisten päättäjien fiksujen säästöpäätöksien myötä....Kela auttaa ihmistä, hah, mikä vitsi!

Pyydä rahaa puolisoltasi tai mene töihin.

• Monaco kutsuu.....
        DiudiudiuDiudiudiudi kirjoitti:

Pyydä rahaa puolisoltasi tai mene töihin.

Toivottavasti puolisoni maksamia veroja ei kulu sinunkin elättämiseesi!
        Yksityisen sektorin porukathan teitä reppanoita elättää, jotka valtion/kunnan leivissä ja muista mainitsemattakaan!

• "mä olen tiskillä"
        Jokuvainstana kirjoitti:

Ei me mennä yksityisille.

Meillä on oikeus julkiseen terveydenhoitoon, jossa on asiakaspalvelutaitoiset sekä ammattitaitoiset hoitajat.

Noi tämänhetkiset pitäisi pistää kilometritehtaalle kaikki, lukuunottamatta ehkä paria nuorta naishoitajaa, joilla tuntuu olevan käytöstavat ja ammattitaito sillä tasolla kun se pitää ollakin.

Noin saatanan vanhentuneet vatipäät, jotka odottelevat kahvituntia ja ravaavat paikasta toiseen paremman tekemisen puutteessa pitäisi raivata helvettiin koko laitoksesta jo kansallisen terveyden ja ihmisoikeuksien nimissä!

• kokoomuslaiset sucks
        Monaco kutsuu..... kirjoitti:

Toivottavasti puolisoni maksamia veroja ei kulu sinunkin elättämiseesi!
        Yksityisen sektorin porukathan teitä reppanoita elättää, jotka valtion/kunnan leivissä ja muista mainitsemattakaan!

Heh heh.

Mene kokoomuslainen pelle sinne Monacoosi paskalle haisemaan!
        Me emme sinun verorahojasi tarvitse ja kaltaisiasi ihmisten hyväksikäyttäjiä.

Päivääkään et ole työtä tehnyt elämässäsi, mutta korjaat kyllä hedelmät muiden tekemästä ilmaistyöstä. Häpeä moukka!

• 10 lomaketta kuselle
        raihnaantunut töytön kirjoitti:

Kouvolan Kela tunnetaan ja samoin työvoimatoimisto.

Samoja päävammaisia töissä kun terveyskeskuksessakin.
        Täytyy noille urpoille täyttää 10 lomaketta, jotta pääsisi edes kuselle.
        Ja vieläkään ei mene vatipäille kaaliin, ei sitten millään.

• Pahasti polttelee

Jos vaiva oikein paha, niin olisikohan ollut viisainta mennä yksityiselle? Työssä käyvälle tuskin tuo 50-70 lasku tuntuu mahdotomalta. Yksityiseltä saisit varmasti nopeimmin kaipaamasi reseptin ja sairaslomankin.
      Tuolla ylempänä neuvottu Gaviscon muuten todella hyvä lääke, vaikka reseptivapaa onkin. Itselläni on tuota pullo aina sängyn vierellä, siitä saa nopeasti helpotuksen öiseen närästykseen. Päivisin käytän Nexiumia tai Zantakkia.

• yksityisellä paras

Hammashoitoloihin pitkät jonot ja hankala päästä, onko niin jotta omaisten hampaat hoidetaan ensimmäisinä ja myös ensimmäisenä peruutukset heille. Siltä pikkasen alkaa tuntuu...

• Tarja T.

Kyllä täytyy ihmetellä mitä vatipäitä tossakin Marjoniemen terveyskeskuksessa on töissä kun joutuu yhtä hammaslääkärinkin aikaa TUNTIKAUPALLA jonottamaan kalliisiin 020-numeroihin kun ei muka pysty edes paikan päällä ajanvarausta tekemään!!

Miksei?

Tossa Marjoniemen terveyskeskuksessa on nyt muutama vuosi tullut asioitua ja kyllä täytyy ihmetellä mitä paskanaamoja veronmaksajien rahoilla päästetään loisimaan julkisiin virkoihin ja hoitamaan ihmisten terveyttä, joka sentään on vakava asia, kaikille muille kuin näille Marjoniemen hössöttäjille ja asioiden sotkijoille.

Kannattaa pistää valitukset potilasvahinkokeskukseen, ely-keskukseen sekä eduskunnan sosiaali- ja terveysministeriöön niin eiköhän muutaman valituksen jälkeen pistetän nuo luopiot kävelemään!.

• Vatsanhoito-ohjeita yleisemminkin.

Kouluta vatsasi sen vaatimaan terveelliseen rytmiin.

Kun vatsasi oireilee närinnällä, kulauta sinne kokomaitoa. (se neutraloi mahahappoloi)

Iltanälkään älä syö enää mitää. Kärvistele ihminen, kunnes pääset uneen.

Aamulla valmista kaurapuuro, joka aamu. Kahvi on pahaksi vattalle.

Vattasi addiktoituu nopeasti uuteen järjestykseen. Pian jaksat syödä lautasellisen puuroa. Se hellii vatsaa.
      Itte laitan reilusti kasvisrasvaa puuroni 'silmäksi'.

Kehitä 'aivokurliaisen' positiivisen alueen reviiriä puoliksi tosissasi. Se pitää 'pernasi ja haimasi' paremmassa hapessa.

• apu lähellä

Närästykseen saa apteekista lääkettä, joten olisit hakenut jo valvottuasi ensimmäisen yön. Moneen muuhunkin vaivaan saa apteekista aivan samat lääkkeet ilman reseptiä kun mitä lääkäri vaivoihin joka tapauksessa kirjoittaisi. Joten älä ole avuton. Tk lääkärit hoitaa vain oireita ja oireet voit itsekin esim. käypähoito suositusten mukaan hoitaa aivan ilman lääkäriäkin. Käypähoitosuosituksista lääkäritkin ohjeet katsoo!!

• tarja se vaan oli

Aloin lukemaan näitä kirjoituksia ja em "Noista paskoista on satoja kokemuksia jo pelkästään omilla tutuilla ja paras vitsi on naispuolinen ortopedinä toimiva henkilö, joka ohjeistaa niskakipuihin vatsalääkkeitä ja ohjeistaa menemään kroonisessa hartiakivussa yksityiselle fysioterapeutille ja huutaa puhelimeen, että "HARTIASI ON TERVE" ja lyö luurin korvaan.

Luulen tietäväni ketä tarkoitetaan tuolla ns ortopedillä, huhhuh! Vaikuttaa lievästi sekopäältä ei voi muuta kuin nauraa hänen "ammattitaidolleen"

• doomsday for deceive

Joo, kyllähän tämä Tarja Tiainen laajemminkin tunnetaan Kouvolassa eikä ole tämä ainutkertainen tapaus.Tässähän se nähdään, että siellä se luopio edelleen virassaan istuu kaiken tekemänsä paskan ja öykkäröivän käytöksen jälkeen.

Kertoo oikeastaan kaiken tarpeellisen Kouvolan terveyskeskuksen toimesta ja jos lisähavaintoja haluaa niin ei muuta kuin aikaa tilaamaan kakkoskerroksen tiskille niin eiköhän siinä jo valkene mikä on homman nimi kun näitä asiakaspalvelutaidottomien hössöttäjämuijien sössimistä hetken seuraa.

• 5

Just niin.Tiaisella kun käy,ei ole enää mitään vikaa,vanhatkin viat korjaantuneet.Hänen mielestään ei kannata edes tutkia.
        Puhumattakaan laittaa röntgeniin.Kaikki muut lääkärit hänen mielestään epäpäteviä.

• anonymous
        doomsday for deceive kirjoitti:

Joo, kyllähän tämä Tarja Tiainen laajemminkin tunnetaan Kouvolassa eikä ole tämä ainutkertainen tapaus.Tässähän se nähdään, että siellä se luopio edelleen virassaan istuu kaiken tekemänsä paskan ja öykkäröivän käytöksen jälkeen.

Kertoo oikeastaan kaiken tarpeellisen Kouvolan terveyskeskuksen toimesta ja jos lisähavaintoja haluaa niin ei muuta kuin aikaa tilaamaan kakkoskerroksen tiskille niin eiköhän siinä jo valkene mikä on homman nimi kun näitä asiakaspalvelutaidottomien hössöttäjämuijien sössimistä hetken seuraa.

kyllä mun mielestä vaan tiainen on ollut erittäin hyvä ortopedi minun kohdallani. muut ääliöpäiset lääkärit sanoo että joo ei sun polvessa vikaa ole, mut kun tiaisella kävin niin sanoi et tää ois pitäny tutkia jo ajat sitten. pisti suoraan magneettikuvaan ja heti löyty vika. kerto mitä pitää tehdä ja jättää tekemättä että polvi paranee ja nyt on polvikin parantunu hyvin! ei pitäis ottaa muitten mielipiteistä omia vaan käydä ite ja sen perusteella päätellä oma mielipide....

• kokenuttt

Olen erittäin SAMAA MIELTÄ,järkyttvä lääkäri ei mitään KÄYTÖSTAPOJA!!

• Vai hän

Hyvä tietää, itse en tosin tk:ssa asioi, mutta kiinnostaa.

• Hoonosomi

Itse kun aina asioi tuolla Kouvolan arvauskeskusessa on hommat olleet aina päin V****a. Lääkärinä aina joku eestiläinen tai vastaava joka osaa sen pari lausetta suomea ja vaivojen tutkimisen sijasta tarjotaan vaan väliaikaratkaisuja. Olin potenut jo pitemmän aikaa vatsavaivoista ja menin käväsemään siellä. Ensiksi sanottiin että syö maitohappobakteeria. Sen jälkeen sanottiin että syö imodiumia. Sitten piti syödä jotakin hiilihydraattiensulatusapua tai jotakin. Tämän jälkeen vittuunnuin ja varasin yksityisen. Pikanen verikoe ja keliakia sieltä paljastui. Hauskinta tässä on että olin jokakerta kysynyt että saisko keliakiatestin ja helikotestin mutta ei kertaakaan sitä haluttu tehdä / ei osattu tarpeeksi suomea ymmärtääkseen yhtään mitä halusin.

Ei enää koskaan tuonne paskaläjään ikinä. Maksakoot yksityiset mitä maksaa mutta perskule sentään

• Kati

Käsittääkseni lääkärin terveyskeskuksessa saa valita. Keltakankaan terveysasemalla on hyvä palvelu.
      Valitan, että se kuuluu nykyään kouvolaan, mutta toivotaan, ettei palveluita porvarikouvola mene Keltakankaalle sorkkimaan.

• elluusia

En astu koskaan Kouvolan Terveyskeskukseen .Todella alaarvoista käytöstä puhelimessa sekä paikanpäällä.

• tainio

Tämä on suoranaista kiusantekoaTervyskeskuksessa.Ennen sai jättää presetit uusittavaksi alakertaa laatikkoon,nyt täytyy mennä kakkos kerrokseen ja ottaa vuoronumero ja odottaa luukulle vuoroansa.Ja voi sitä ilmettä istuu niin tuiman näköinen täti ja tutkii presetit.Jos ysityiseltä lääkäreitä ja hoitajilta sai noin töykeetä palvelua niiltä loppus asikaat,Tällä julkisellapuolella saa kohdella potilaita todella töykeesti ei ole pelkoo et potilaat loppuu ,niitä riitä. Ovat varmaan niin työhönsa kyrpiintyneet ja kiukku kodistetaa asiakaisiin.Toivottavasti saatte kuulla siinä luukulla asikailta suoratsanat.

• Nuhayskä

Joo,kyllä on kauheeta. Veroja pitäis nostaa reilusti niin olisi varaa palkata hyviä lääkäreitä esim.kuusaan terveyskeskukseen. Ei kaksi ulkomaalaista lääkäriä pysty hoitamaan kaikkia potilaita. Lääkäreitä pitäisi olla 7-8. Aika vaikea on kaikkien päästä heti lääkäriin kun lääkärille ei vain yksinkertaisesti ole aikoja. Ei se sairaanhoitajan vika ole jos ei lääkäriin pääse.

• Reijo vaan

Kappas vaan. Tilailin ajan hetki sitten ajan Marjoniemeen, ja taisin onnistua sitte saamaa pikaparantajan ( juuri semmosta toivoinkin ) Syy tähän... eilinen patikointi oli keskeytyä selän ja kyljen äkillisen sekä kovan kivun takia. Nyt onneksi sain ajan juuri yllämainitulle Tarja Tiaiselle :D

No mutta, tämä viesti ketju alussa oli kysymys "miksi en päässyt vastaan otto luukkua pitemmälle" Itse ratkaisin tämä helposti ja nopeasti keväällä. Jouduin samallaiseen tilanteeseen, joten menin pihalle tupakille ja soitin siitä sisälle. Selitin asiani, aivan kuten olin hetki sitten sisällä kertoillut. Nyt puhelimen välityksellä sain seuraavanlaisen vastauksen "nyt on tiedot talennettu koneelle ja voitte saapua milloin vain tietty aukiolo aikana"
      Ainoa kysymys jäi mieleen. Siis livenä tämä juttu saattoi olla liian rankka kokemus hoitajalle. Sillä puhelimeen vastannut hoitaja oli vähintää ammattimainen ja erittäin mielyttävän oloinen.

• YYYYYYYYYYY

Titi TYYY titi TYYYY

• tyyyyt

Kirjoitan VAADITUN lähetteen!? Ei nyt kyllä niin ollut,vaan ASIALLISESTI PYYDETYN LÄHETTEEN.Jos potilas sanoo ,tarvitsisin lähetteen

• töööt

Mutta sillehän ei mahda mitään ,kun lekuri saa raivarin sen vuoksi ja ei halua kirjoittaa lähetettä.Tää oli tosi jännä reissu

• saaajatella123

Tilanne pahentunut siihen malliin, että Suomesta on pakko häipyä.

• iihaanaa, SUOratamo

Pitkä ketju vakavasta aiheesta. Mutta missään ei moitittu rakennuksi eikä seiniä vaan henkilökuntaa ja järjestelmän typeryyttä.

Nyt virhe aijotaan korjata tekemällä 150 miljoonalla seiniä. Eli poltetaan rahat, eikä koko ongelmaan puututa ollenkaan.

Kokoomus on lahtaripuolue.

• Suojeltu suo

EU:direktiivillä. Nytkin se viilentää koko keskustaa.

• hjhgjghjghjghj

Minunkaan reseptin uusintaa ei suostuttu laittamaan lääkärille, no menin apteekkiin ja sieltä sain saman reseptin uusittua ihan normaalisti. Tosin se maksoi 2 euroa ja aikaa meni muutama päivä. Apteekissa ihmettelivät asiaa.

Se että reseptin uusimista ei laitettu lääkärille johtui siitä että oli hakemattomia lääkkeitä, jotka olisi pitänyt käydä ensin ostamassa ja sitten mennä takaisin pyytämään reseptin uusintaa.

Ihme touhua.

• aave kaupunki

EI OLE IHMEKKÄÄN ,JOS KOUVOLALAISTA NÄRÄSTÄÄ!

• Pohjoiskymensairaala

LOPPUU kehko-vastaanotto ?

• apuva apuva

No lopettakaa tupakoitsijat sitten tupakointi.

• luciusAbrody

Pitää ymmärtää faktat "lääketieteestä". John D. Rockefeller perusti vuonna 1901 länsimaisen lääkemafian käyttämällä siihen öljyteollisuuden monopolin rahojaan. Lääkealan haltuunotto tehtiin ottamalla ensin yliopistot ja muut instituutiot hallintaan ja valvontaan. Yliopistoille tarjottiin käsittämättömän suuria summia rahaa ja vastineeksi Rockefellerin porukkaan kuuluvat ihmiset miehittivät yliopistojen johtokunnat ensin Amerikassa ja myöhemmin muualla. Täten "tiedettä" on hallittu rahoittamalla halutunlaiset tutkimukset ja estämällä lääkebisnekselle vahingolliset tutkimukset. Sairauksia kokonaan parantavien lääkkeiden patentit on laitettu syrjään tai niiden valmistus estetään muilla keinoilla, koska sairauksien parantaminen tuhoaisi lääke- ja huumebisneksen.

Diagnoositehtailu ja medikalisaatio on vain rahantekobisnes, jossa tarkoituksena on keskittyä oireisiin, ylläpitää oireita ja aiheuttaa lisää oireita. Siksi sairaita ei haluta parantaa eli hoitaa. Oireet ovat rahaa bisnekselle. Jos ihmiset paranisivat oireistaan niin bisnes ei tuottaisi rahaa.

Kun länsimaisen lääkebisneksen rikollisuus lopetetaan, niin se romahduttaa lääkärien aseman "jumalina" tavallisiin ihmisiin nähden. Lääkäreillä onkin usein subjektiiviset motiivit toiminnassaan eli raha, asema ja valta. Ikinä ei kannata lopettaa maailman tutkimista ja vaihtoehtojen etsimistä, vaikka sairastaisit "parantumatonta" sairautta ja vaikka lääkärisi yrittäisi sinua lannistaa henkisesti ja tuhota kemiallisesti.

Kohdasta 53:00 alkaa noin 6 minuutin tiivistelmä siitä, mistä nykyinen lääkebisnes eli medikalisaatio ja diagnoositehtailu sai alkunsa.
      https://www.youtube.com/watch?v=mhFijZCXZy8

• 1.kalle

En haluaisi pelotella, mutta tapasin pari vuotta sitten sattumalta Kotkan keskussairaalaan tupakkapaikalla tutun romani-Valden tippapullotelineensä kanssa.
      Oli surkastunut noin 150 kilon elopainostaan luunlaihaksi, kun vatsasyöpä oli levinnyt koko elimistöön.
      Oli vuosia aiemmin valitellut lääkäreille jatkuvaa närästystään, ja aina oli määrätty vain närästyslääkkeitä.
      Oli todella katkeroitunut lääkäreille, mitään ei ollut enää tehtävissä ja kuolo korjasi muutaman kuukauden päästä.

• PaskaPalveluHamaanTappii

Eipä oo meno vieläkään muuttunut.

• yksinkertaista

Eikö sieltä ehdotettu ,kun pieraiset niin närästys kaikkoaa?

• Kuntokestää

Huonosti terveyttään hoitavien pitäisi maksaa lisäveroa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe