Leikkasin hiukset viikko sitten armeijaan lähtöä varten. En tajunnut suojata päätäni auringolta joten nyt päänahka on pahasti palanut kauttaaltaan. Päälaella on jo paljon rakkuloita. Voiko tuo palaminen aiheuttaa pysyviä vaurioita hiusten kasvua ajatellen. Ilmeisesti osa hiuksista voi nyt tippua tulehdusriskin takia mutta enemmän huolettaa se että kasvaako ne enään koskaan kunnolla takaisin.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia.
Palanut päänahka
4
6532
Vastaukset
- manuela90
värjäsin hiukseni torstaina mustaksi ja perjantai aamuna herättyäni, hiuspohjani kutisi kamalasti ja katsoin päänahkaani se oli punanen ja ihan pienenpieniä valkoisia "finnejä" vaikka en raavi ollenkaan vaikka kutisee tuntuu että päänahkani mätii ja sattuu aivan kamalasti. MITÄ TEEEEN ?
en voi edes käydä suihkussa kun kirvelee niin jumalattomasti ?
APUA KIIREELLISESTI - asiantuntijaaaaaaaaa
Jotta välttyisit lisävaurioilta niin käytä normaalia ainakin 30 kertoista aurinkosuojaa.Laita lisäksi auringossa
hattu päähän ainakin toistaisksi kunnes paranee....kampaaja ja asiantutia. - asiantutijaaaa
Katso tuosta alempaa.Suojakerroin.
- been there
mulla kävi viime kesänä samalla tavalla,päänahka palo ja rakkuloitaki löyty.. mut eipä siitä mitää seurauksia tullu,en sitte tiiä,et onko tapauskohtasta. aika nopeesti kuitenkin pää parani ku piti puhtaana ja rasvaili,tukka löytyy siltä alueelta edelleen.:) tuskin tarvii huolestua.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264