Täällä löytyy varmaan ihmisiä, jotka osaavat vastata.
Minulle on verenpaine 106/72. Onko tämä normaalia? Olen 29 vuotias ja poden silloin tällöin oksettavaa ja huimaavaa oloa. Pulssi minulla on 76.
Onko syytä huolestua?
Kysyttävää verenpaineesta?
laiskimusmaksimus
1
630
Vastaukset 1
- mittailija
Ihan hyvät lukemat annoit. Mutta jos kyse on vain yhdestä kertamittauksesta, niin siitä ei voi paljoa päätellä. Oletko esim. mitannut paineita juuri silloin, kun sulla on tuo huimaava olo? Huimaus nimittäin voisi liittyä mataliin verenpaineisiin, mutta eivät nuo sun lukemat kyllä minusta liian matalat ole, päinvastoin, sanoisin, että ihan OK.
Ihmisellä paineet nimittäin vaihtelevat kovastikin vuorokauden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3582897
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782324- 361852
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2801607- 541139
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa276962Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248816- 68757
- 46638
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46581