Ei kotoa kannata muuttaa

Fiksu olen

Kolmekymppisenä työssä käyvänä olen yhä vanhempieni isossa omakotitalossa kirjoilla. Asun parin naisystävän luona, eivät tietenkään tiedä toisistaan, ja välillä piipahdan vanhusten luona vaatteet pesettämässä. Naiset toki vaihtuvat säännöllisin väliajoin mutta mikäs siinä, vaihtelu virkistää. Joka kuukausi laitan 800 euroa säästöön, niillä sitten joskus maksan käsirahan omasta asunnosta. Asumiskustannukset tasan nolla euroa. Suosittelen muillekin!

4

1757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j0w

elämä kannattaa kunnei rikollisuuteen sorru.

• 2143252352

Ellei vanhemmat potki pellolle niinkuin itselle kävi kun 18v täytin. Kyllä se elämän todelline luonne aukes vasta ku ei ollu rahaa, asuntoa..ei mitään.

• Asu vain kotona

tuota. Minulla on yksi ja veljelläni kaksi kaltaisiasi tapausta tuttavapiirissä. Kaikki kolme lukioajoista suht. hyvin tuloisista perheistä. Asuivat kotona äidin hoidettavina ja ylläpitääminä 34-37 ikävuosiin saakka. Yhden isä osti vielä uuden auton pojalleen muutaman vuoden välein kunnes vanhemmat erosivat. Viettivät railakasta elämää ja flaksi kävi vielä yli kolmekymppisinä. No vietin kyllä itsekkin mutta omassa asunnossa 19 vuotiaasta lähtien. Yksi näistä kavereista löysi sitten naisen ja muutti pois kotoa 37 vuotiaana. Saivat pari lasta mutta kolme vuotta myöhemmin nainen halusi erota. Syy kun tiedustelin oli että mies ei kertakaikkiaan osannut osallistua perheen normaaliin askarareihin kun ei koskaan ollut ottanut vastuuta mistään. Ja tuo baari elämä oli hieman jäännyt päälle. Nuo kaksi muuta kaveriamme ovat kyllä sittemmin ostaneet ns. suurilla sästöillä kotona asumisen aikana yksiön ta toinen kaksion. Ovat nyt kuten minäkin 46-47 vuotiaita ja enää ei flaksi käy. Eikä viimeisinä vuosina enää kukaan huolinnut peräkammarinpoikia miehekseen. Yhden näistä (lapsuuden ystäväni) olen jouluksi kutsunut meille syömään. Joutuisi muuten olemaan yksin siinä yksiössään. Meillä sentään vielä lapset (9 ja 13 vee.) kotonona joten elämää on.....

• Hyvin menee

Tyypillisiä ääritapauksia eikä tuo ole mitekään ns normi lopputulos.Minulla menee ihan hyvin
        olen 44 v asunut aina lapsuuden kodissa nyk siskoni talo 2 oskehuoneistoa olen ostanut maksattanut vuokralaisillani lainani yms.Tällä hetkellä on hieman pakko asua tässä talossa vielä koska siskoni asuu ulkomailla ja haluan olla hänelle avuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6348
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      82
      4429
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      4015
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3306
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      3010
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2742
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2629
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2586
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1566
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      326
      1519
    Aihe