Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut koettua, väki ystävällistä yms. Mutta, mitenkä lähempänä kesäaikaa matkat sinne päin? Onko siellä yksinkertaisesti liian kuumaa kesemmällä tai miksi mm. Detour ei näytä tekevän matkoja ainakaan lehtimainosten mukaan kuin Turkkiin? Millonkas ne taas alkavat sinne lentää ja minkälaisella hintatasolla, ts. minun ei ole välttämätöntä sinne päästä pahimpaan sesonkiaikaan.
Mites syyskesemmällä Tunisiaan?
1
357
Vastaukset
- Woman;))
Kesäaikaan siellä on polttavan kuumaa,varsinkin heinä/elokuussa,syyskuun lopulla alkaa olla ilmat siedettäviä ja illat ovat mahtavia ;))
Olin viime vuonna lokakuussa ja sekin oli ihan ok..kuumuuus riitti ja uimassa merivesi oli mahtavan lämmintä,kyllä kelpasi polskutella ja kaikki muukin Tunisiassa on kohdillaan,hinnat,ruoka ja hyvätapaiset ystävälliset ihmiset,....Deturista,tietääkseni tekevät matkoja koko sesongin,katsoppa heidän omia sivujaan www.Detur.com ;) ja hyvä matkanjärjestäjä onkin,hyvät ja mukavat Oppaat ja ok.hotellit ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719