Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut koettua, väki ystävällistä yms. Mutta, mitenkä lähempänä kesäaikaa matkat sinne päin? Onko siellä yksinkertaisesti liian kuumaa kesemmällä tai miksi mm. Detour ei näytä tekevän matkoja ainakaan lehtimainosten mukaan kuin Turkkiin? Millonkas ne taas alkavat sinne lentää ja minkälaisella hintatasolla, ts. minun ei ole välttämätöntä sinne päästä pahimpaan sesonkiaikaan.
Vastaukset 1
- Woman;))
Kesäaikaan siellä on polttavan kuumaa,varsinkin heinä/elokuussa,syyskuun lopulla alkaa olla ilmat siedettäviä ja illat ovat mahtavia ;))
Olin viime vuonna lokakuussa ja sekin oli ihan ok..kuumuuus riitti ja uimassa merivesi oli mahtavan lämmintä,kyllä kelpasi polskutella ja kaikki muukin Tunisiassa on kohdillaan,hinnat,ruoka ja hyvätapaiset ystävälliset ihmiset,....Deturista,tietääkseni tekevät matkoja koko sesongin,katsoppa heidän omia sivujaan www.Detur.com ;) ja hyvä matkanjärjestäjä onkin,hyvät ja mukavat Oppaat ja ok.hotellit ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568