Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut koettua, väki ystävällistä yms. Mutta, mitenkä lähempänä kesäaikaa matkat sinne päin? Onko siellä yksinkertaisesti liian kuumaa kesemmällä tai miksi mm. Detour ei näytä tekevän matkoja ainakaan lehtimainosten mukaan kuin Turkkiin? Millonkas ne taas alkavat sinne lentää ja minkälaisella hintatasolla, ts. minun ei ole välttämätöntä sinne päästä pahimpaan sesonkiaikaan.
Vastaukset 1
- Woman;))
Kesäaikaan siellä on polttavan kuumaa,varsinkin heinä/elokuussa,syyskuun lopulla alkaa olla ilmat siedettäviä ja illat ovat mahtavia ;))
Olin viime vuonna lokakuussa ja sekin oli ihan ok..kuumuuus riitti ja uimassa merivesi oli mahtavan lämmintä,kyllä kelpasi polskutella ja kaikki muukin Tunisiassa on kohdillaan,hinnat,ruoka ja hyvätapaiset ystävälliset ihmiset,....Deturista,tietääkseni tekevät matkoja koko sesongin,katsoppa heidän omia sivujaan www.Detur.com ;) ja hyvä matkanjärjestäjä onkin,hyvät ja mukavat Oppaat ja ok.hotellit ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459