Missäs on chätin cafe romano. Onko se poistettu vai enkö vain löydä ??
Vastaukset 13
- tässä sinulle
kyllä se on viellä paikalla tässä sinulle linkki.
http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=843&gid=20- likeltä rantasalmea
sää oot kyösti vuosia sittenki ollu kaaleitten sätissä monesti
jos en väärin muista ketä sää oot niiku sieltä ko ei siellä asu mun tietäkseni ketään
kyöstiä tuossa paikassa mistä sanot olevas sen verra hyvin tiijän sen paikkakunnan
anna joku vihje tai selvennä jotenki kuka oot - cafe.romano
likeltä rantasalmea kirjoitti:
sää oot kyösti vuosia sittenki ollu kaaleitten sätissä monesti
jos en väärin muista ketä sää oot niiku sieltä ko ei siellä asu mun tietäkseni ketään
kyöstiä tuossa paikassa mistä sanot olevas sen verra hyvin tiijän sen paikkakunnan
anna joku vihje tai selvennä jotenki kuka ootkyllä mä olen kyösti ja asun siellä missä olen sanonukin . mä en enään vaikuta sätissä olekaan että ne ajat on jääneet pois. mut minut viellä kyllä saa kiinni jos haluu sähköpostin kautta. osotehan on tuttu ja turvalinen [email protected]
- miesmenevä
vapaat naiset kirjoitelkaa
- niilonnlo
kaikki naiset biitsilläkö?
- kuka kyösti?
ei rantasalmella asu ketään kyöstiä.. kuka lie tämäki mies sitten on.. kukas tämä mies menevä on? no tuo chatti on ihan sairas paikka ei siellä oo mukavaa ollu olla vuosiin
- tyylinainen
iltoja kaaleet
- tyylinainen
täällä onkii hiljasta en oo enne ollu täällä luulin että täällä on ihmisijä
- Hiljaista on
tyylinainen kirjoitti:
täällä onkii hiljasta en oo enne ollu täällä luulin että täällä on ihmisijä
Myöhästyneet synttäri onnittelut!
- kyy olarista
ei ihmisiä. pelkkiä kaaleita
- plii
iltaa kaaleet onkos teitä paikalla?
- Anonyymi00016
Cafe Jeeno tänäänkin auki! Tarjolla Sepon erikoista ja kansallisjuomaa!
- Anonyymi00018
Voi kun hyvä uutinen, kiikutan sinne heti louvoni! Mitä cocktaileja siellä on tarjolla? Mikä on Sepon erikoisen resepti vai onko se salainen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510