ANTI-GRAVITY kengistä!

minä vain2

12

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläjätäaivojanarikka

No tossahan linkissä noi on, osta sieltä ! ...

• :p

noihan on vaan sellasten kenkien näköiset.. ? Eihän noilla voi tehdä sitä eteenpäinnojausta, lukisihan se tuossa kuvauksessa kun niin suuri juttu on o___.

• erty6u

Siinähän pitäisi asentaa lattiaan sellaset tapit tms. Sitten pitäisi olla se lovi kengissä. Kyllähän tollaset varmaan vaivalla saisi väsättyä, mutta helppoa tuskin tulee olemaan, puhumattakaan vaivan arvosesta.

• minä vain2

http://www.youtube.com/watch?v=h2R3QmPaqR0&playnext_from=TL&videos=8v0URfjxIAs tuollaisen eli sitten vaan väkertämään.. ohjeet tosin ovat enkuks mutta noilla mennään.
        Täytyy sitten vaan miettiä että miten sinne esitys/tanssisalin lattiaan saa ruuvattua kiinni jotkut tapit, tai sitten täytyy rakentaa joku puinen flätti/muu alusta mihi ruuvata tapit.. Hmm. (ja flätin kiikuttaminen estradille muutaman valottoman sekunnin aikana on haaste sinänsä tanssijoiden pitää ehtiä lukkiuttaa jalat tappeihin..) :P

Juu ei se etunoja pelkkien kenkien voimalla onnistu, vaan kuten tässä ketjussa jo kirjoitettu siihen tarvitaan myös hieman "apuvoimia" eli siis lattiassa olevat koukut, joihin kengät kiinnitetään nojauksen ajaksi :)

• dancemoves

Millaiset kengät ylipäätään ovat parhaat maikkelin tansseihin?
        Pohjien tulisi varmaan olla melko jäykät ja" liukkaat"?
        Olen kokeillut monia erilaisia kenkiä, mutta sopivia ei ole oikein löytynyt, useimmissa on liikaa kitkaa tai sitten eivät anna tarpeeksi tukea jalalle.

• SmothBabe
        dancemoves kirjoitti:

Millaiset kengät ylipäätään ovat parhaat maikkelin tansseihin?
        Pohjien tulisi varmaan olla melko jäykät ja" liukkaat"?
        Olen kokeillut monia erilaisia kenkiä, mutta sopivia ei ole oikein löytynyt, useimmissa on liikaa kitkaa tai sitten eivät anna tarpeeksi tukea jalalle.

Onko joku keksinyt mitkä kengät ovat parhaat MJ-tanssimiseen?
        Luultavasti vartta saisi olla tukemassa nilkkaa ja pohjan pitäisi olla jäykkä moonwalkkia varten.
        Linkittäkää ja kertokaa mistä löytyisi hyvät!

• on tosi hyvät.

Niissä saa olla hieman korkeampi korko sitten. Niillä olen vetänyt muutaman shown. Joo tosiaan anti gravity kengät kannattaa ite tehä, koska joudut ompelee tiukasti vielä nilkkatuen kenkiin että kykenet nojaamaan ja nousemaan.

• SmoothBabe

ei kun tekemään sitten =)
        Tuskin maltan odottaa, että pääsen kokeilemaan sellaisia!

• dasdsadxax

esim. vanoista kunnon nahkasista kaunoista on hyvä muokata anti-gravity-kengät! Ruuvataan terävaikka tennareillat irti, muokataan korkoa ja värjätään! Itellä meni muokkaamattomilla kaunoilla paaaljoon pidemmälle mitä normaalisti

• dsadsadsad

juu, kone sekoilee, viesti uudestaan:

esim. vanhoista kunnon nahkasista kaunoista on hyvä muokata anti-gravity-kengät! Ruuvataan terä irti, muokataan korkoa ja värjätään! Itellä meni muokkaamattomilla kaunoilla paaaljoon pidemmälle mitä normaalisti vaikka tennareilla!

• hgdfsg
        dsadsadsad kirjoitti:

juu, kone sekoilee, viesti uudestaan:

esim. vanhoista kunnon nahkasista kaunoista on hyvä muokata anti-gravity-kengät! Ruuvataan terä irti, muokataan korkoa ja värjätään! Itellä meni muokkaamattomilla kaunoilla paaaljoon pidemmälle mitä normaalisti vaikka tennareilla!

ja sitte vaikka parafiinia millä saahaan suksiin luistoa niin pohjaan niin kyllä moonwalkki onnistuu :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1346
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      48
      1076
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      910
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      169
      887
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      880
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      835
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      194
      738
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      147
      736
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      726
    Aihe